Рішення
від 27.12.2018 по справі 826/7445/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 грудня 2018 року № 826/7445/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Амельохіна В.В. розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційна Рада до третя особаГоловного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Запорізька міська рада прозобов'язання вчинити дії,

О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:

Товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційна Рада (далі по тексту - позивач) звернулось з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (далі по тексту - відповідач), за участі третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Запорізької міської ради про:

- зобов'язання відповідача, починаючи з 01.01.2018р. провести перерахунок нормативно-грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:05:002:0286, розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, яка перебуває у користуванні позивача із застосуванням коефіцієнту функціонального призначення 0,5 для земель для експлуатації та догляду за водними об'єктами.

Ухвалою суду від 16 травня 2018 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

Позовні вимоги мотивовані тим, що у 2008 році між Товариством з обмеженою відповідальністю Інвестиційна Рада та Запорізькою міською радою укладено Договір оренди землі, відповідно до умов якого позивачу в строкове платне користування на 19 (дев'ятнадцять) років передано земельну ділянку кадастровий номер 2310100000:05:002:0286 загальною площею 2,3076 га для розташування водоймища (далі - Земельна ділянка), яка знаходиться: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64.

Після укладання Договору оренди позивач неодноразово отримував витяги з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки Земельної ділянки із застосуванням коефіцієнту, який характеризує функціональне призначення земельної ділянки (Кф), 0.5, оскільки на території орендованої земельної ділянки розташовано водоймище штучного походження, інші об'єкти інфраструктури відсутні.

Однак, 06.02.2018 року Міськрайонним управлінням у Запорізькому районі та м. Запоріжжі ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області позивачу видано Витяг №147/207-18 із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, в якому застосовано коефіцієнт, який характеризує функціональне призначення земельної ділянки Кф), 2.00.

Підставами для застосування коефіцієнту, який характеризує функціональне призначення земельної ділянки (Кф), 2.00, Міськрайонним управлінням у Запорізькому районі та м. Запоріжжі ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області у листі за №19-8-0.182-345/117-18 від 14.03.2018р. визначено положення примітки Додатку 1 до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 р. №489, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2016р. за №1647/29777, у зв'язку із тим, що інформація про Земельну ділянку не внесена до відомостей Державного земельного кадастру.

Разом із тим, 22.03.2018р. позивачем отримано Витяг НВ-2304086782018 з ДЗК про земельну ділянку, згідно якому цільове призначення Земельної ділянки враховано за кодом 03.10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов'язаної з отриманням прибутку), згідно Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 р. №548, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 р. за №1011/18306.

При цьому, Міськрайонним управлінням у Запорізькому районі та м. Запоріжжі ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області у листі за №К-241-154/6-18 від 30.03.2018р. повідомлено позивача, що за даними вихідної земельно-кадастрової інформації, яка міститься в затвердженій документації із землеустрою, цільове використання та код Земельної ділянки, згідно Українського класифікатора форм власності на землю, затвердженого листом Держкомзему України від 24 квітня 1998 р. №14-1-7/1205 - "землі іншого призначення" 1.21.

Зазначені відомості суперечать інформації про цільове призначення Земельної ділянки, відображеній у Витягу НВ-2302868912017 з ДЗК про земельну ділянку від 21.02.2017р.

Так, згідно із цим Витягом земельна ділянка кадастровий номер 2310100000:05:002:0286, розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, яка перебуває у користуванні ТОВ Інвестиційна Рада , має цільове призначення за кодом 10.01 для експлуатації та догляду за водними об'єктами і використовується для розташування водоймища.

Цільове призначення і вид використання Земельної ділянки, наведені у Витягу НВ-2302868912017 з ДЗК про земельну ділянку від 21.02.2017 p., підтверджуються даними з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та умовами Договору оренди землі, укладеного відповідно до Рішення двадцять першої сесії п'ятого скликання Запорізької міської ради №33/221 від 23 квітня 2008 р.

При цьому, як за відомостями, одержаними з ДЗК, так і фактично функціональне використання Земельної ділянки залишилось незмінним.

04 червня 2018 року відповідачем подано відзив на позовну заяву, згідно якого проти задоволення позову заперечує повністю з тих підстав, що оскільки відомості про земельні ділянки, які перебувають у користуванні позивача не внесені до Державного земельного кадастру, то відповідно і код та цільове призначення земельних ділянок, що застосовуються для забезпечення обліку земельних ділянок за видами цільового призначення відсутні Державному земельному кадастрі.

06 червня 2018 року третьою особою подані письмові пояснення з приводу заявлених позовних вимог, відповідно до яких проти задоволення позову заперечує повністю, оскільки міська рада не може підтвердити або спростувати достовірність наведених у витязі з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 06.02.2018р. коефіцієнтів.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В С Т А Н О В И В:

15 липня 2008 року між позивачем (Орендар) та Запорізькою міською радою (Орендодавець) укладено Договір оренди землі, згідно якого Орендодавець відповідно до рішення двадцять першої сесії п'ятого скликання Запорізької міської ради №33/221 від 23.04.2008р., надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розташування водоймища, яка знаходиться: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, кадастровий номер 2310100000:05:002:0286.

Згідно з п. 2, 3, 4, 5 вказаного Договору, в оренду передається земельна ділянка загальною площею 2,3076га. На земельній ділянці знаходяться об'єкти нерухомого майна: існуюче водоймище штучного походження, інші об'єкти інфраструктури відсутні. Земельна ділянка передається в оренду разом з існуючим водоймищем штучного походження. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 6 917 954грн. 04коп. (в цінах 2008 року).

Відповідно до п. 8 Договору, Договір укладається на дев'ятнадцять років.

Згідно з п. 15 Договору, цільове призначення земельної ділянки (категорія земель): землі водного фонду.

Згідно Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 21.02.2017р. НВ-2302868912017, цільове використання земельної ділянки 2310100000:05:002:0286 - 10.01 для експлуатації та догляду за водними об'єктами; категорія земель - землі водного фонду для розташування водоймища.

Як вбачається з Витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 06.02.2018р. №147/207-18 Міськрайонного управління у Запорізькому районі та м. Запоріжжі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, застосовано коефіцієнт, який характеризує функціональне призначення земельної ділянки (Кф), 2.00.

Листом від 14.03.2018р. №19-8-0.182-345/117-18 Міськрайонне управління у Запорізькому районі та м. Запоріжжі Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області повідомило позивача, що підставами застосування коефіцієнту, який характеризує функціональне призначення земельної ділянки (Кф), 2.00, було положення примітки Додатку 1 до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.11.2016р. №489, у зв'язку із тим, що інформація про земельну ділянку не внесена до відомостей Державного земельного кадастру.

22 березня 2018 року позивачем отримано Витяг НВ-2304086782018 з ДЗК про земельну ділянку, згідно якому цільове призначення земельної ділянки враховано за кодом 03.10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов'язаної з отриманням прибутку), згідно Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 р. №548, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 р. за №1011/18306.

Листом Міськрайонне управління у Запорізькому районі та м. Запоріжжі ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області №К-241-154/6-18 від 30.03.2018р. повідомлено позивача, що за даними вихідної земельно-кадастрової інформації, яка міститься в затвердженій документації із землеустрою, цільове використання та код земельної ділянки, згідно Українського класифікатора форм власності на землю, затвердженого листом Держкомзему України від 24 квітня 1998 р. №14-1-7/1205 - "землі іншого призначення" 1.21.

Не погоджуючись з визначеним відповідачем коефіцієнтом, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, позивач за захистом порушених прав та інтересів звернувся до суду з адміністративним позовом.

Вирішуючи справу по суті, суд виходить з наступного.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Статтею 206 Земельного кодексу України встановлено, що використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Згідно з підпунктом 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки; для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено, - у розмірі не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області (пункт 288.5 статті 288 Податкового кодексу України).

Згідно з пунктом 289.1 статті 289 Податкового кодексу України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

Правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов'язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель регулюються Законом України Про оцінку земель від 11.12.2003 №1378-IV (далі Закон №1378).

У відповідності до положень статті 5 Закону №1378 залежно від мети та методів проведення оцінка земель поділяється на такі види: бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель та грошова оцінка земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Відповідно до статті 13 Закону №1378 нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності тощо.

Згідно із статтею 18 Закону №1378 нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України Про землеустрій .

Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (частина перша статті 20 Закону №1378).

Технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, відповідно до частин першої та третьої статі 23 Закону №1378, оформлюються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, який видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Відповідно до статті 12 Закону України "Про оцінку земель", пункту 16 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року N 731, пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року N 1119, затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.11.2016р. №489 (далі по тексту - Порядок №489).

Згідно з пунктом 1 Розділу ІІІ Порядку №489 за результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються за заявою зацікавленої особи (додаток 8) як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (додаток 9).

Пунктом 1 Розділу І Порядку №489 визначено, що інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є затверджені генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій і детальні плани територій, відомості Державного земельного кадастру, дані інвентаризації земель та державної статистичної звітності.

Згідно з пунктом 3 Розділу ІІ Порядку №489, Кф - це коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки.

Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року N 548, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 року за N 1011/18306 (додаток 1) (п. 5 розділу ІІ Порядку №489).

У той же час, згідно з ч.ч. 1, 2 статті 20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.

Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.

Зміна цільового призначення земельних ділянок державної або комунальної власності провадиться Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу цих ділянок у власність або надання у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

Як вбачається з матеріалів справи, цільове призначення земельної ділянки з кадастровим номером 2310100000:05:002:0286, яка розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64 та яку орендує ТОВ Інвестиційна Рада - це землі водного фонду.

Згідно зі статтею 4 Водного кодексу України до земель водного фонду належать землі, зайняті:

морями, річками, озерами, водосховищами, іншими водними об'єктами, болотами, а також островами, не зайнятими лісами;

прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм, крім земель, зайнятих лісами;

гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них;

береговими смугами водних шляхів.

Судом встановлено, що також підтверджується матеріалами справи на вказаній вище земельній ділянці знаходиться: існуюче водоймище штучного походження, інші об'єкти інфраструктури - відсутні.

Листом від 02.05.2018р. №06027/03-32/08 виконавчий комітет Запорізької міської ради повідомив ТОВ Інвестиційна Рада , що рішення про зміну цільового призначення або виду використання земельної ділянки з кадастровим номером 2310100000:05:002:0286, площею 2,3076 га, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, з моменту укладення договору оренди землі ТОВ Інвестиційна Рада від 18.08.2008р. №040826101305, не приймалось.

Таким чином, третьою особою не приймалось рішення про зміну цільового призначення зазначеної вище земельної ділянки.

У той же час, відповідачем не надано доказів на підставі чого ним було змінено цільове призначення земельної ділянки з кадастровим номером 2310100000:05:002:0286, площею 2,3076 га, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, з земель водного фонду на землі для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов'язаної з отриманням прибутку), а потім на землі іншого призначення.

Також, відповідачем не надано доказів на обґрунтування відзиву на позовну заяву в частині того, що вказана вище земельна ділянка не була внесена до Державного земельного кадастру.

Посилання відповідача у відзиві на позов на те, що відповідно до п. 1 Примітки до Додатку 1 до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із значенням 2,0, а тому до позивача було застосовано коефіцієнт 2,0, суд до уваги не приймає, оскільки відповідачем не надано жодного доказу, що до спірної земельної ділянки застосовується вказаний пункт Примітки, а саме: відповідачем не надано доказів та не доведено, що земельна ділянка з кадастровим номером 2310100000:05:002:0286, площею 2,3076 га, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, не була внесена до Державного земельного кадастру.

У той же час, позивачем було надано до матеріалів справи копію Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 21.02.2017р. НВ-2302868912017, згідно якого станом на 21.02.2017р. цільове призначення земельної ділянки з кадастровим номером 2310100000:05:002:0286, площею 2,3076 га, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, - для експлуатації та догляду за водними об'єктами; категорія земель - землі водного фонду; вид використання земельної ділянки - для розташування водоймища.

Крім того, згідно з Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна №72595838, станом на 09.11.2016р. цільове призначення вказаної вище земельної ділянки - для експлуатації та догляду за водними об'єктами.

Згідно зі статтею 1 Закону України Про державний земельний кадастр Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

Частиною восьмою статті 24 Закону України Про державний земельний кадастр визначено, що на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику безоплатно видається витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Витяг містить всі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги. Складовою частиною витягу є кадастровий план земельної ділянки.

Таким чином, відповідачем протиправно внесено до Державного земельного кадастру зміни по земельній ділянці з кадастровим номером 2310100000:05:002:0286, площею 2,3076 га, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, в частині зміни її цільового призначення та зміни коефіцієнту, який характеризує використання земельної ділянки.

Отже, суд приходить до висновку, що станом на 2018 рік в Державному земельному кадастрі відомостей про земельну ділянку з кадастровим номером 2310100000:05:002:0286, площею 2,3076 га, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64.

Відповідно до частини другої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Таким чином, з метою належного захисту порушених прав позивача, суд виходить за межі позовних вимог та задовольняє позов шляхом визнання протиправними дії відповідача щодо перерахунку нормативно - грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 2310100000:05:002:0286, площею 2,3076 га, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, яка перебуває у користуванні позивача із застосуванням коефіцієнту функціонального призначення 2.00. з 0.5 для земель для експлуатації та догляду за водними об'єктами та зобов'язання відповідача, починаючи з 01.01.2018р. провести перерахунок нормативно-грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:05:002:0286, розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, яка перебуває у користуванні позивача із застосуванням коефіцієнту функціонального призначення 0,5 для земель для експлуатації та догляду за водними об'єктами.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, враховуючи наведене у сукупності, а також виходячи з наявних у справі доказів, суд приходить до висновку наявність підстав для задоволення позову.

З урахуванням норм ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України суд присуджує на користь позивача здійснені ним документально підтверджені витрати по сплаті судового збору у розмірі 1762,00грн. з бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 77, 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційна Рада (01015, м. Київ, вул. Лаврська, 16, код ЄДРПОУ 34614572) задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (69095, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50, код ЄДРПОУ 39820689) щодо перерахунку нормативно - грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 2310100000:05:002:0286, площею 2,3076 га, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, яка перебуває у користуванні Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційна Рада (01015, м. Київ, вул. Лаврська, 16, код ЄДРПОУ 34614572) із застосуванням коефіцієнту функціонального призначення 2.00. з 0.5 для земель для експлуатації та догляду за водними об'єктами.

Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Запорізькій області (69095, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50, код ЄДРПОУ 39820689) 01 січня 2018 року провести перерахунок нормативно-грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:05:002:0286, розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. Немировича-Данченка, 64, яка перебуває у користуванні Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційна Рада (01015, м. Київ, вул. Лаврська, 16, код ЄДРПОУ 34614572) із застосуванням коефіцієнту функціонального призначення 0,5 для земель для експлуатації та догляду за водними об'єктами.

Присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційна Рада (01015, м. Київ, вул. Лаврська, 16, код ЄДРПОУ 34614572) здійснені ним документально підтверджені витрати по сплаті судового збору у розмірі 1762,00грн. з бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (69095, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50, код ЄДРПОУ 39820689).

Рішення суду, відповідно до ч. 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону № 2147-VIII, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя В.В. Амельохін

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.12.2018
Оприлюднено06.01.2019
Номер документу79015878
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/7445/18

Постанова від 17.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 16.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 20.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 10.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 13.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 21.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 21.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Рішення від 27.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 16.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні