П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
14 січня 2019 р. Справа № 1440/2099/18 Головуючий І інстанції суддя - Бутенко А.В. Категорія № 8.1
Колегія суддів П'ятого апеляційного адміністративного суду
у складі:
головуючого - Ступакової І.Г.
суддів - Бітова А.І.
- Лук'янчук О.В.
розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 02 листопада 2018 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЮГНЕФТЬ до Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И Л А :
Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 02 листопада 2018 року адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ЮГНЕФТЬ - задоволено.
20 листопада 2018 року на зазначене рішення Головним управлінням Державної фіскальної служби у Миколаївській області подано апеляційну скаргу, яка не відповідає вимогам ст. 296 КАС України, а саме по справі не сплачено судовий збір за подачу апеляційної скарги.
Ухвалою П'ятого апеляційного адміністративного суду від 17 грудня 2018 року вказана апеляційна скарга була залишена без руху з наданням строку для усунення недоліків протягом 10 днів з моменту отримання даної ухвали.
09 січня 2019 року до П'ятого апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання представника Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області про продовження строку на виконання ухвали П'ятого апеляційного адміністративного суду від 17 грудня 2018 року, оскільки у вказаний судом строк неможливо усунути недоліки.
Залишення апеляційної скарги без руху - це тимчасовий захід, який застосовується судом з метою усунення недоліків апеляційної скарги та дотримання порядку її подання.
Тривалість строку для усунення недоліків визначається з урахуванням необхідного часу для повідомлення сторони про залишення заяви без руху у зв'язку з допущеними недоліками та їх виправлення.
Частина друга статті 44 КАС України покладає на учасників справи обов'язок добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки.
Державна фіскальна служба та її територіальні органи (органи доходів і зборів) є державними органами, що здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів.
Фінансування витрат на оплату судового збору для державних органів із державного бюджету передбачено за кодом економічної класифікації 2800 "Інші поточні платежі", розмір яких щорічно затверджується відповідним кошторисом.
Після прийняття Закону про Державний бюджет України на поточний бюджетний період до затвердження в установлений законодавством термін бюджетного розпису на поточний рік в обов'язковому порядку складається тимчасовий розпис бюджету на відповідний період. Бюджетні установи складають на цей період тимчасові індивідуальні кошториси (з довідками про зміни до них у разі їх внесення).
З урахуванням наведеного та беручи до уваги, що особа, яка утримується за рахунок державного бюджету, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів з метою забезпечення сплати судового збору, суд вважає, що обставини, пов'язані з фінансуванням установ чи організацій з державного бюджету, відсутністю в ньому коштів, призначених для сплати судового збору тощо, не є поважною причиною при вирішенні питання про поновлення чи продовження строку, встановленого законом або судом.
Суд, перевіряючи обставини щодо клопотання відповідача про продовження строку виконання вимог ухвали, дійшов висновку, що будь-яких доказів щодо вчинення дій, спрямованих на отримання достатнього для сплати судового збору у справі № 1440/2099/18 фінансування з Державного бюджету України заявником до клопотання не долучено.
У зв'язку з цим доводи скаржника, наведені на обґрунтування підстав для продовження процесуального строку для усунення недоліків апеляційної скарги, не можуть бути оцінені як об'єктивна перешкода при вирішенні питання щодо продовження цього строку.
Отже, враховуючи те, що Головним управлінням Державної фіскальної служби у Миколаївській області не виконано вимоги ухвали П'ятого апеляційного адміністративного суду від 17 грудня 2018 року, є підстави для повернення апеляційної скарги.
Керуючись ч.4 ст. 169, ст. 296, ч.2 ст. 298 КАС України, судова колегія, -
У Х В А Л И Л А:
У задоволенні клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області про продовження строку на усунення недоліків - відмовити.
Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 02 листопада 2018 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЮГНЕФТЬ до Головного управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії - повернути апелянту.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена у касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту .
Головуючий: І.Г. Ступакова
Судді: А.І. Бітов
О.В. Лук'янчук
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.01.2019 |
Оприлюднено | 15.01.2019 |
Номер документу | 79144600 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Ступакова І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні