Ухвала
від 08.01.2019 по справі 804/2326/18
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

08 січня 2019 року м. Дніпросправа № 804/2326/18

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Кругового О.О. (доповідач),

                     суддів: Шлай А.В., Прокопчук Т.С.,

перевіривши відповідність вимогам Кодексу адміністративного судочинства України апеляційної скарги апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03.09.2018 у справі №804/2326/18 за позовом Приватного підприємства "АГРО-ШИРАК" до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-

в с т а н о в и в:

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03 вересня 2018 року позовні вимоги задоволено.

Відповідач, не погодившись з рішення суду, звернувся до суду з апеляційною скаргою у даній справі.

          Ухвалою Третього апеляційного адміністративного суду від 29 жовтня 2018 року апеляційну скаргу позивача було залишено без руху, надано десятиденний строк для усунення недоліків апеляційної скарги, а саме: надати до суду оригінал документу про сплату судового збору.

          Отримання копії ухвали Третього апеляційного адміністративного суду від 29 жовтня 2018 року уповноваженим представником позивача 05 листопада 2018 року підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення, отже наданий судом строк на усунення недоліків скарги сплинув.

          Від відповідача на адресу суду надійшло клопотання про відстрочення сплати судового збору, яке обґрунтоване неможливістю сплати судового збору у зв'язку з примусовим виконання рішення про стягнення з відповідача судового збору.

          Суд вважає, що подана позивачем заява не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

          Відповідно до частини першої статті 133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

          Згідно із частиною першою статті 8 Закону України "Про судовий збір", враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов:           1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю.

          Частиною другою статті 8 Закону № 3674-VI закріплено, що суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Разом з тим матеріали апеляційної скарги не містять обставин і відповідних доказів щодо наявності передбачених процитованою законодавчою нормою підстав для відстрочення відповідачу, який є суб'єктом владних повноважень, сплати судового збору.

          Крім того, у відповідності до ст.129 Конституції України та ст.8 КАС України, однією із засад судочинства є рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом.

Позивачем, при зверненні до суду із позовом, судовий збір сплачено своєчасно та в повному обсязі. Відтак, відстрочення судового збору за подання апеляційної скарги установі, що діє як суб'єкт владних повноважень, може бути розцінена як надання переваги судом одному з учасників процесу.

          В свою чергу, суд апеляційної інстанції також зазначає, що відсутність належного фінансування, неможливість відповідати за власними грошовими зобов'язаннями установи, що фінансується з державного бюджету не може бути підставою для звільнення від сплати судового збору, зменшення його розміру, відстрочення чи розстрочення виплат.

          Станом на 08 січня 2019 року недоліки апеляційної скарги заявником не усунуто.

          Відповідно до ч. 2 ст. 298 КАС України, до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.

          Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 169 КАС України, позовні заява повертається позивачу в разі, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.

Таким чином, апеляційну скаргу необхідно повернути заявнику.

Керуючись 169, 298, 296 КАС України, суд, –

у х в а л и в :

          Відмовити в задоволенні клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про відстрочення сплати судового збору.

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03.09.2018 у справі №804/2326/18 - повернути заявнику.

Роз'яснити заявнику, що відповідно до ч. 8 ст. 169 КАС України повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

          Ухвала набирає законної сили 08 січня 2019 року та може бути оскаржена протягом тридцяти днів до Верховного Суду.

Головуючий - суддя                                                                      О.О. Круговий

                     суддя                                                                      А.В. Шлай

                     суддя                                                                      Т.С. Прокопчук

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.01.2019
Оприлюднено18.01.2019
Номер документу79199724
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/2326/18

Ухвала від 20.02.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 01.12.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кадникова Ганна Володимирівна

Ухвала від 08.01.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 29.10.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Рішення від 03.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Рішення від 03.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 15.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 13.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 13.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 23.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні