Рішення
від 14.01.2019 по справі 140/2289/18
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 січня 2019 року ЛуцькСправа № 140/2289/18

Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Валюха В.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства СТ до Головного управління ДФС у Волинській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство СТ (далі - ПП СТ , позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДФС у Волинській області (далі - ГУ ДФС у Волинській області, відповідач) про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що податковим повідомленням-рішенням ГУ ДФС у Волинській області від 11.01.2018 № 0000271408 позивачу визначено грошове зобов'язання з податку на додану вартість (далі - ПДВ) з ввезених на територію України товарів в розмірі 116730,69 грн., в т. ч. 93384,55 грн. податкових зобов'язань та 23346,14 грн. штрафних санкцій, та яке було оскаржене позивачем у судовому порядку.

25.06.2018 за № 23141-17 ГУ ДФС у Волинській області направило позивачу податкову вимогу на суму податкового боргу 77329,84 грн.

12.07.2018 за № 76 позивач направив відповідачу лист щодо відкликання вказаної податкової вимоги, але доводи заявника залишилися поза увагою контролюючого органу.

Позивач, з метою запобігання виникненню загрози фінансовій стійкості підприємства через блокування бюджетного відшкодування ПДВ, поетапно сплатив відповідно до податкового повідомлення-рішення від 11.01.2018 № 0000271408 на рахунок УДКСУ у Любомльському районі Волинської області донарахований податок, штрафні санкції та пеню в загальній сумі 170671,17 грн. згідно із платіжними дорученнями: № 1277 від 22.06.2018 на суму 93000,00 грн., № 1354 від 17.07.2018 на суму 23730,69 грн., № 1355 від 17.07.2018 на суму 53599,15 грн., № 1359 від 18.07.2018 на суму 341,33 грн.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2018 у справі № 803/812/18 визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Волинській області від 11.01.2018 № 0000271408, у зв'язку із чим сплачені позивачем до бюджету кошти в сумі 170671,17 грн. з 13.09.2018 вважаються надміру сплаченими грошовими зобов'язаннями, що підлягають безумовному поверненню платнику в 20-денний строк з дня подання заяви.

17.10.2018 позивач звернувся до відповідача із заявою № 131 про повернення надміру сплаченої суми грошових зобов'язань в розмірі 170671,17 грн. на поточний рахунок підприємства.

Листом від 31.10.2018 № 19071/10/03-20-14-08-14 відповідач повідомив про відмову задовольнити заяву з огляду на подання касаційної скарги на постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2018, не надавши доказів факту подання касаційної скарги.

Позивач просить визнати бездіяльність ГУ ДФС у Волинській області протиправною та зобов'язати підготувати висновок про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань і пені в загальній сумі 170671,17 грн. з Державного бюджету України та подати його для виконання Головному управлінню Державної казначейської служби України у Волинській області (далі - ГУ ДКСУ у Волинській області).

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 14.11.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у даній справі, судовий розгляд справи ухвалено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін суддею одноособово (а. с. 1).

Ухвалами суду від 05.12.2018 залишено без задоволення заяву відповідача про розгляд цієї справи за правилами загального позовного провадження та відмовлено у задоволенні клопотання відповідача про заміну неналежного відповідача (а. с. 40-41).

Крім того, ухвалою суду від 12.12.2018 відмовлено у задоволенні клопотання ПП СТ про розгляд справи в судовому засіданні (а. с. 57), а ухвалою суду від 20.12.2018 відмовлено у задоволенні клопотання ГУ ДФС у Волинській області про розгляд справи в судовому засіданні (а. с. 63). Ухвалою суду від 22.12.2018 відмовлено у задоволенні клопотання відповідача про залучення до участі у справі третьої особи (а. с. 68).

В поданому до суду відзиві на позовну заяву (вих. № 4105/03-20-10-02-07 від 30.11.2018) (а. с. 31-32) представник відповідача Ярошик Т.В. позов не визнав та просить відмовити у його задоволенні з тих підстав, що оскільки ГУ ДФС у Волинській області звернулося з касаційною скаргою на постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2018 разом із клопотанням про зупинення оскаржуваного рішення, тому повернення помилково та/або надміру сплачених податкових зобов'язань в сумі 170671,17 грн. є передчасним. Крім того, відповідно до наказу ДФС України від 19.10.2016 № 875 Про функціональні повноваження структурних підрозділів територіальних органів ДФС функція/процедура підготовки висновків про повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів та коштів передоплати закріплена за підрозділом адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання митниць ДФС. Відтак, оскільки сплата ПДВ була здійснена на рахунок УДКСУ у Любомльському районі за кодом платежу 14070100, а Волинська митниця ДФС є окремою юридичною особою, тому ПП СТ повинно звертатися з даним адміністративним позовом саме до Волинської митниці ДФС.

Згідно із частиною другою статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п'ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд дійшов висновку, що позов необхідно задовольнити частково з таких мотивів та підстав.

Судом встановлено, що 11.01.2018 ГУ ДФС у Волинській області прийняло податкове повідомлення-рішення № 0000271408, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем ПДВ з ввезених на територію України товарів в розмірі 116730,69 грн. (в т. ч.: за податковими зобов'язаннями - 93384,55 грн., за штрафними санкціями - 23346,14 грн) (а. с. 7), та яке було оскаржене позивачем у судовому порядку.

25.06.2018 за № 23141-17 ГУ ДФС у Волинській області направило ПП СТ податкову вимогу на суму податкового боргу з ПДВ з ввезених на територію України товарів 77329,84 грн. (в т. ч.: основний платіж - 23730,69 грн., пеня - 53599,15 грн.) (а. с. 8).

Листом від 12.07.2018 № 76, адресованому відповідачу, позивач просив відкликати (скасувати) зазначену податкову вимогу (а. с. 9), за результатами розгляду якого ГУ ДФС у Волинській області листом від 31.07.2018 № 13412/10/03-20-17-03-13 повідомило платника, що за даними ІС Податковий блок станом на 30.07.2018 податковий борг в ПП СТ відсутній, у зв'язку із чим податкова вимога від 25.06.2018 № 23141-17 вважається відкликаною (а. с. 10).

Як убачається із матеріалів справи, ПП СТ сплатило на рахунок УДКСУ у Любомльському районі Волинської області кошти в загальній сумі 170671,17 грн. згідно із платіжними дорученнями № 1277 від 22.06.2018 на суму 93000,00 грн., № 1354 від 17.07.2018 на суму 23730,69 грн., № 1355 від 17.07.2018 на суму 53599,15 грн., № 1359 від 18.07.2018 на суму 341,33 грн. (а. с. 11-14). При цьому, у вказаних платіжних дорученнях у графі призначення платежу зазначено про сплату грошових зобов'язань згідно із податковим повідомленням-рішенням від 11.01.2018 № 0000271408, що оскаржується в апеляційному порядку, та пені.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2018 у справі № 803/812/18 за позовом ПП СТ до ГУ ДФС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення апеляційну скаргу ПП СТ задоволено, рішення Волинського окружного адміністративного суду від 05.06.2018 скасовано та прийнято нову постанову, якою позовні вимоги задоволені, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Волинській області від 11.01.2018 № 0000271408, стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДФС у Волинській області на користь ПП СТ суму сплаченого судового збору в розмірі 4405,00 грн. (а. с. 15-21).

17.10.2018 позивач звернувся до відповідача із заявою № 131, у якій просив повернути надміру сплачену суми грошових зобов'язань обсягом 170671,17 грн. на поточний рахунок підприємства та компенсувати суму судового збору в розмірі 4405,00 грн. (а. с. 22-23).

Листом від 31.10.2018 № 19071/10/03-20-14-08-14 відповідач повідомив позивача про те, що звернення щодо повернення надміру сплачених грошових зобов'язань з ПДВ буде розглянуто після вирішення Верховним Судом клопотання про зупинення виконання постанови Львівського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2018, а для повернення судового збору необхідно звернутися до органу Казначейства (а. с. 24-25).

Судом також встановлено, що у 2018 році ПП СТ не зверталося до Волинської митниці ДФС із заявою про повернення надмірно сплачених коштів до бюджету, що підтверджується наданим на запит суду листом Волинської митниці ДФС від 29.12.2018 № 7776/10/03-70-19-03 (а. с. 73).

При вирішенні даного спору суд застосовує такі нормативно-правові акти.

Згідно з підпунктом 17.1.10 пункту 17.1 статті 17 Податкового кодексу України (далі - ПК України) платник податків має право на залік чи повернення надміру сплачених, а також надміру стягнутих сум податків та зборів, пені, штрафів у порядку, встановленому цим Кодексом.

Відповідно до пункту 43.1 статті 43 ПК України помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов'язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

Пунктами 43.3, 43.4 статті 43 ПК України визначено, що обов'язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов'язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми. Платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов'язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.

За приписами пунктів 43.5, 43.6 статті 43 ПК України контролюючий орган не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п'яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Контролюючий орган несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, для виконання висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету. Повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані.

Як передбачено пунктом 102.5 статті 102 ПК України, заяви про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань або про їх відшкодування у випадках, передбачених цим Кодексом, можуть бути подані не пізніше 1095 дня, що настає за днем здійснення такої переплати або отримання права на таке відшкодування.

Згідно із частинами першою, третьою статті 301 Митного кодексу України (далі - МК України) повернення помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів здійснюється відповідно до Бюджетного та Податкового кодексів України. Помилково та/або надміру зараховані до державного бюджету суми митних платежів повертаються з державного бюджету в порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

За правилами підпункту в пункту 27 статті 4 МК України податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) віднесено до митних платежів.

Відповідно до пункту 1 Порядку взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань та пені, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 № 1146, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.12.2015 за № 1679/28124 (далі - Порядок № 1146), цей Порядок регламентує взаємовідносини територіальних органів Державної фіскальної служби України (далі - органи ДФС) з місцевими фінансовими органами та територіальними органами Державної казначейської служби України (далі - органи Казначейства) в процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань та пені за платежами, контроль за справлянням яких покладено на органи ДФС, з метою належного виконання положень статей 43, 102 Податкового кодексу України, частини другої статті 45 та частини другої статті 78 Бюджетного кодексу України.

Згідно з пунктом 5 Порядку № 1146 повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань та пені у випадках, передбачених законодавством, здійснюється виключно на підставі заяви платника податку (за винятком повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб, які розраховуються органом ДФС на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку), яка може бути подана до територіального органу ДФС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом 1095 днів від дня її виникнення.

Пунктом 7 Порядку № 1146 передбачено, що після реєстрації в органі ДФС заява платника про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені (крім грошових зобов'язань та пені з митних та інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів) передається на розгляд до структурних підрозділів, що виконують функції з адміністрування відповідних податків і зборів та погашення заборгованостей. Не пізніше другого робочого дня, наступного за днем реєстрації, заява з відміткою вказаних підрозділів щодо правомірності повернення передається до структурного підрозділу, на який покладено функцію з підготовки висновку. Заява платника про повернення помилково або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені з митних та інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, після реєстрації передається до структурного підрозділу митниці ДФС, на який покладено функцію з підготовки висновку.

Як передбачено пунктами 8, 15 Порядку № 1146, у разі якщо вказана у заяві платника сума (її частина) за даними інформаційних систем обліковується як помилково та/або надміру сплачена, орган ДФС готує: висновок на повернення такої суми (її частини) за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку; два примірники реєстру висновків за платежами, належними державному бюджету, за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку; три примірники реєстру висновків за платежами, належними місцевим бюджетам, та платежами, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку. У разі якщо вказана у заяві платника сума за даними інформаційних систем в повному обсязі відсутня як помилково та/або надміру сплачена, орган ДФС у строки, передбачені пунктом 8 цього Порядку для формування та передачі висновку до органу Казначейства, готує та направляє платнику письмову відмову у поверненні коштів з бюджету з пропозицією щодо проведення звірення його стану розрахунків за відповідним платежем.

Відповідно до пункту 1 розділу І Порядку повернення авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.07.2017 № 643, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.08.2017 за № 976/30844 (далі - Порядок № 643), цей Порядок визначає послідовність та порядок виконання дій посадовими особами митниць Державної фіскальної служби (далі - ДФС) при поверненні суб'єктам господарювання та/або фізичним особам (далі - платники податків) коштів авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів, контроль за справлянням яких здійснюється митницями ДФС, та пені, у тому числі у випадках, зазначених у частинах дев'ятій, десятій статті 55, частині п'ятій статті 299, частинах третій, п'ятій статті 301 Митного кодексу України, статті 43 Податкового кодексу України, частині першій статті 9 глави V Додатка A до Конвенції про тимчасове ввезення (м. Стамбул, 1990 р.), частині третій статті 11 глави II Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП 1975 року.

Згідно із пунктами 1, 4, 5 розділу ІІІ Порядку № 643 повернення з державного бюджету помилково та/або надміру сплаченої суми митних, інших платежів та пені здійснюється за заявою платника податків протягом 1095 днів від дня її виникнення. Повернення сум відповідних митних платежів у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 301 Митного кодексу, здійснюється за умови, що заява подається не пізніше одного року з дня, наступного за днем виникнення обставин, що тягнуть за собою повернення сплачених сум митних платежів. Після реєстрації в митниці ДФС заява платника податку про повернення помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені передається на опрацювання до Підрозділу. Підрозділ перевіряє факт перерахування суми коштів з відповідного рахунку до державного бюджету за допомогою автоматизованої системи митного оформлення та відсутність у нього податкового боргу. За результатами опрацювання готує висновок або лист про відмову в поверненні коштів з відповідним обґрунтуванням (пункт 11 цього розділу).

Як вбачається із матеріалів справи, постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2018 у справі № 803/812/18, яка набрала законної сили, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Волинській області від 11.01.2018 № 0000271408. Відтак, сплачені ПП СТ на рахунок УДКСУ у Любомльському районі Волинської області кошти в загальній сумі 170671,17 грн. (згідно із платіжними дорученнями № 1277 від 22.06.2018 на суму 93000,00 грн., № 1354 від 17.07.2018 на суму 23730,69 грн., № 1355 від 17.07.2018 на суму 53599,15 грн., № 1359 від 18.07.2018 на суму 341,33 грн. з призначенням платежу сплата грошових зобов'язань згідно із податковим повідомленням-рішенням від 11.01.2018 № 0000271408, що оскаржується в апеляційному порядку, та пені ) є в розумінні ПК України надміру сплаченими сумами грошових зобов'язань, на повернення яких з бюджету позивач має право.

При цьому, за правилами пункту 7 Порядку № 1146 заява позивача від 17.10.2018 № 131 в частині повернення надміру сплачених грошових зобов'язань з ПДВ з ввезених на територію України товарів після її реєстрації в ГУ ДФС у Волинській області повинна була бути передана до структурного підрозділу Волинської митниці ДФС, на який покладено функцію з підготовки висновку.

Проте, в порушення вимог пункту 7 Порядку № 1146 ГУ ДФС у Волинській області не передало заяву ПП СТ від 17.10.2018 № 131 до структурного підрозділу Волинської митниці ДФС, на який покладено функцію з підготовки висновку, а листом від 31.10.2018 № 19071/10/03-20-14-08-14 повідомило позивача про те, що звернення щодо повернення надміру сплачених грошових зобов'язань з ПДВ буде розглянуто після вирішення Верховним Судом клопотання про зупинення виконання постанови Львівського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2018.

При цьому, на думку суду, оскільки постанова Львівського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2018 у справі № 803/812/18 набрала законної сили та її касаційне оскарження не впливає на факт набрання нею законної сили, тому відповідач не мав правових підстав ставити розгляд вказаної заяви позивача у залежність від результатів розгляду поданого разом із касаційною скаргою клопотання про зупинення виконання судового рішення. Суд також враховує, що згідно із даними Єдиного державного реєстру судових рішень ухвалами Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 29.10.2018 та від 22.11.2018 двічі було відмовлено у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою ГУ ДФС у Волинській області на постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 13.09.2018 у справі № 803/812/18.

З урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства України, суд дійшов висновку про те, що відповідач допустив протиправну бездіяльність, яка полягає у не передачі заяви ПП СТ від 17.10.2018 № 131 до структурного підрозділу Волинської митниці ДФС, на який покладено функцію з підготовки висновку. При цьому, суд звертає увагу, що за нормами ПК України та Порядку № 131 платник може звернутися із заявою про повернення надміру сплачених митних платежів не лише безпосередньо до митниці, а й до ГУ ДФС в області, до структури якого належить митниця. Відтак, позовні вимоги про визнання бездіяльності протиправною належить задовольнити.

Разом з тим, оскільки заява ПП СТ від 17.10.2018 № 131 про повернення надміру сплачених коштів в сумі 170671,17 грн., які в розумінні МК України є митними платежами, підлягає розгляду відповідним підрозділом Волинської митниці ДФС, яка є окремою юридичною особою в системі органів ДФС, тому позовні вимоги про зобов'язання вчинити дії належить задовольнити частково шляхом прийняття судом рішення про зобов'язання відповідача передати заяву позивача про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань до структурного підрозділу митниці ДФС, на який покладено функцію з підготовки висновку та про відмову у задоволенні позовних вимог про зобов'язання відповідача підготувати висновок про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань і пені в сумі 170671,17 грн. з Державного бюджету України ПП СТ та подання його ГУ ДКСУ у Волинській області.

Відповідно до частин першої, третьої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Відтак, оскільки при зверненні до суду з цим позовом із позовними вимогами, які є пов'язаними між собою, позивач сплатив судовий збір у сумі 1762,00 грн. згідно з платіжним дорученням від 08.11.2018 № 1709 (а. с. 2, 28), тому зважаючи на часткове задоволення позову, на користь позивача необхідно стягнути витрати на сплату судового збору, пропорційно до задоволеної частини вимог у сумі 881,00 грн., за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 243 - 246, 262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДФС у Волинській області щодо не передачі заяви Приватного підприємства СТ від 17 жовтня 2018 року № 131 про повернення надміру сплачених коштів до структурного підрозділу Волинської митниці ДФС, на який покладено функцію з підготовки висновку про повернення з державного бюджету помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені.

Зобов'язати Головне управління ДФС у Волинській області передати заяву Приватного підприємства СТ від 17 жовтня 2018 року № 131 про повернення надміру сплачених коштів до структурного підрозділу Волинської митниці ДФС, на який покладено функцію з підготовки висновку про повернення з державного бюджету помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Волинській області (43000, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, ідентифікаційний код 39400859) на користь Приватного підприємства СТ (45000, Волинська область, місто Ковель, вулиця Шевченка, 30а, ідентифікаційний код 30242174) судові витрати в розмірі 881 гривня 00 копійок (вісімсот вісімдесят одна гривня нуль копійок).

Рішення набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 255 КАС України, та може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.М.Валюх

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.01.2019
Оприлюднено20.01.2019
Номер документу79256923
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/2289/18

Ухвала від 25.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 24.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 16.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 27.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 27.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 19.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 22.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Рішення від 14.01.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

Ухвала від 22.12.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні