Постанова
від 16.01.2019 по справі 825/1172/18
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 825/1172/18 Суддя (судді) першої інстанції: Д'яков В.І.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 січня 2019 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого: Бєлової Л.В.

суддів: Безименної Н.В., Кучми А.Ю.

за участю секретаря судового засідання: Прудиус І.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Києві апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства Чернігівського ремонтно-механічного заводу "Жовтневий молот" на рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 13 листопада 2018 року (повний текст ухвали складено 30.11.2018) у справі за адміністративним позовом Публічного акціонерного товариства "Чернігівський ремонтно-механічний завод "Жовтневий молот" до Виконавчого комітету Чернігівської міської ради про визнання дій протиправними, скасування рішення в частині,

В С Т А Н О В И В:

У лютому 2018 року позивач, Публічне акціонерне товариство "Чернігівський ремонтно-механічний завод "Жовтневий молот", звернувся до суду першої інстанції з адміністративним позовом у якому просив:

- визнати протиправними дії Виконавчого комітету Чернігівської міської ради, які полягають у затвердженні Акту про визначення збитків власнику землі в особі Чернігівської міської ради (Акт № 6 від 30 серпня 2017 року) нанесених при використанні земельної ділянки, площею 3,7256 га по проспекту Миру, 194 публічним акціонерним товариством Чернігівський ремонтно - механічний Жовтневий молот з порушенням земельного законодавства у період з 01.09.2014 р. по 31.07.2017 року включно в сумі 1 811 644,55 грн;

- визнати незаконним та скасувати рішення Виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 14 вересня 2017 року № 403 Про затвердження актів комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам , а саме в частині п.1.1. вказаного рішення про затвердження Акту про визначення збитків власнику землі в особі Чернігівської міської ради (Акт № 6 від 30 серпня 2017 року) нанесених при використанні земельної ділянки, площею 3,7256 га по проспекту Миру, 194 публічним акціонерним товариством Чернігівський ремонтно-механічний Жовтневий молот з порушенням земельного законодавства у період з 01.09.2014 р. по 31.07.2017 року включно в сумі 1 811 644,55 грн.

Ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 13 листопада 2018 року провадження у справі за адміністративним позовом Публічного акціонерного товариства "Чернігівський ремонтно-механічний завод "Жовтневий молот" до Виконавчого комітету Чернігівської міської ради про визнання дій протиправними, скасування рішення в частині позовних вимог про визнання незаконним та скасування рішення Виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 14 вересня 2017 року № 403 "Про затвердження актів комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам", а саме в частині п.1.1. вказаного рішення про затвердження Акту про визначення збитків власнику землі в особі Чернігівської міської ради (Акт № 6 від 30 серпня 2017 року) нанесених при використанні земельної ділянки, площею 3,7256 га по проспекту Миру, 194 публічним акціонерним товариством "Чернігівський ремонтно-механічний "Жовтневий молот" з порушенням земельного законодавства у період з 01.09.2014 р. по 31.07.2017 року включно в сумі 1 811 644,55 грн. закрито.

Чернігівського окружного адміністративного суду від 13 листопада 2018 року у задоволенні позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з таким рішенням суду першої інстанції, позивачем, Публічним акціонерним товариством "Чернігівський ремонтно-механічний завод "Жовтневий молот" подано апеляційну скаргу у якій просить скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги. Апелянт мотивує свої вимоги тим, що судом першої інстанції неповно з'ясовано обставини справи, що мають значення для справи, порушено норми матеріального та процесуального права. Зокрема, апелянт вказує на те, що приймаючи оскаржуваний акт відповідач вийшов за межі дискреційних повноважень. .

14.01.2019 до Шостого апеляційного адміністративного суду від відповідача надійшов відзив, яким підтримав позицію суду першої інстанції.

Заслухавши у судовому засіданні доповідь головуючого судді, пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги та відзиву на неї, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.

Судом першої інстанції встановлено, що 30.08.2017 року комісія, яка діяла на підставі рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 27.07.2017 року №326 Про утворення комісії з визначення розміру збитків, заподіяних порушниками земельного законодавства власникам землі та землекористувачам та Положення Про порядок визначення та відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачами у місті Чернігові , затвердженого рішенням міської ради від 28.11.2011 року Про затвердження Положення про порядок визнання та відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам в місті Чернігові (8 сесія 6 скликання) склала Акт за №6 Про визначення збитків власнику землі, в особі Чернігівської міської ради на території Чернігівської міської ради , яким визначила збитки: використання земельної ділянки, площею 3,7256 га, по проспекту Миру, 194, ПАТ Чернігівський ремонтно-механічний завод Жовтневий молот з порушенням земельного законодавства за період з 01.09.2014 року по 31.07.2017 року; оцінна вартість збитків 1 811 644,55 грн.

14.09.2017 року Виконавчим комітетом Чернігівської міської ради прийнято рішення №403 Про затвердження актів комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам , яким затверджено акти комісії із визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам, зокрема п.1.1. цього рішення затверджено акт про визначення розміру збитків власнику землі, в особі Чернігівської міської ради (акт №6 від 30.08.2017 року ) нанесених при використанні земельної ділянки, площею 3,7256 га, по проспекту Миру, 194, ПАТ Чернігівський ремонтно-механічний завод Жовтневий молот з порушенням земельного законодавства за період з 01.09.2014 року по 31.07.2017 року включно у сумі 1811644,55 грн.

Суд першої інстанції у задоволенні позовних вимог відмовив та зазначив, що дії Виконавчого комітету Чернігівської міської ради, які полягають у затвердженні Акту про визначення збитків власнику землі в особі Чернігівської міської ради (акт № 6 від 30.08.2017 року), нанесених при використанні земельної ділянки, площею 3,7256 га по проспекту Миру, 194, ПАТ ЧРМЗ Жовтневий молот з порушенням земельного законодавства у період з 01.09.2014 року по 31.07.2017 року включно в сумі 1811644,55 грн., є такими, що відповідають нормам чинного законодавства України.

Даючи правову оцінку фактичним обставинам справи, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції з огляду на таке.

Колегія суддів звертає увагу, що предметом спору у цій справі є питання щодо правомірності дій відповідача, як суб'єкта владних повноважень при прийнятті рішення щодо затвердження акта визначення розміру збитків.

Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 3 статті 157 Земельного кодексу України порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі і землекористувачам встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Статтею 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: а) власні (самоврядні) повноваження: 1) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад; визначення в установленому порядку розмірів відшкодувань підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності за забруднення довкілля та інші екологічні збитки; встановлення платежів за користування комунальними та санітарними мережами відповідних населених пунктів; 2) підготовка і подання на затвердження ради проектів місцевих програм охорони довкілля, участь у підготовці загальнодержавних і регіональних програм охорони довкілля; 3) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо прийняття рішень про організацію територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні; внесення пропозицій до відповідних державних органів про оголошення природних та інших об'єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, пам'ятками природи, історії або культури, які охороняються законом, підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо прийняття рішень про оголошення в місцях масового розмноження та вирощування потомства дикими тваринами сезону тиші з обмеженням господарської діяльності та добуванням об'єктів тваринного світу; 4) справляння плати за землю.

Відповідно до п.1 Порядку визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувача, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 1993 року № 284 з подальшими змінами (далі - Порядок №284) власникам землі та землекористувачам відшкодовуються збитки, заподіяні вилученням (викупом) та тимчасовим зайняттям земельних ділянок, встановленням обмежень щодо їх використання, погіршенням якості ґрунтового покриву та інших корисних властивостей земельних ділянок або приведенням їх у непридатний для використання стан та неодержанням доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок.

За приписами п.2 Порядку №284 розміри збитків визначаються комісіями, створеними Київською та Севастопольською міськими, районними державними адміністраціями, виконавчими комітетами міських (міст обласного значення) рад.

До складу комісій включаються представники Київської, Севастопольської міських, районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських (міст обласного значення) рад (голови комісій), власники землі або землекористувачі (орендарі), яким заподіяні збитки, представники підприємств, установ, організацій та громадяни, які будуть їх відшкодовувати, представники територіальних органів Держгеокадастру, Держекоінспекції, фінансових органів, органів у справах містобудування і архітектури та виконавчих комітетів сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад, на території яких знаходяться земельні ділянки.

Результати роботи комісій оформляються відповідними актами, що затверджуються органами, які створили ці комісії.

Аналіз положень зазначених нормативних актів дає підстави стверджувати, що до повноважень Виконкому Чернігівської міської ради віднесено визначення в установленому порядку розмірів відшкодувань збитків, завданих органу місцевого самоврядуванню та повноваження прийняти рішення про затвердження акта комісії щодо визначення розміру збитків.

Повноваження відповідача у даному випадку обмежуються лише затвердженням акта комісії щодо визначення розміру збитків у встановленому порядку.

Таким чином, Виконкомом міської ради, зважаючи на обставини завдання ПАТ ЧРМЗ Жовтневий молот органу місцевого самоврядування збитків у вигляді недоодержаних доходів, мав право та повноваження затвердити акт про визначення збитків власнику землі, в особі Чернігівської міської ради, відповідним рішенням.

Відтак, доводи апелянта про те, що приймаючи оскаржуваний акт відповідач вийшов за межі дискреційних повноважень є безпідставними.

Щодо доводів про порушення процедури затвердження Акту про визначення збитків власнику землі в особі Чернігівської міської ради колегія суддів звертає увагу на наступне.

Судом першої інстанції встановлено, що 27.07.2017 Виконавчим комітетом Чернігівської міської ради прийнято рішення № 326 Про утворення комісії з визначення розміру збитків, заподіяними порушниками земельного законодавства власникам землі та землекористувачам , рішення набрало чинності з моменту його прийняття та позивачем не оскаржувалось.

10.08.2017 Управління земельних ресурсів Чернігівської міської ради листом №4984 про проведення засідання комісії з визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі землекористувачами повідомило позивача про те, що 30.08.2017 року о 10-00 год. в приміщенні Чернігівської міської ради (м.Чернігів, вул.Магістратська, 7, зал засідань виконавчого комітету) буде відбуватись засідання Комісії, на якому буде розглядатись питання щодо розрахунку суми збитків нанесених Чернігівській міській раді при використанні ТОВ Чернігівський ремонтно-механічний завод Жовтневий молот земельної ділянки площею 3,7256 га по пр.Миру, 194. Також, повідомлено, що присутність представника ТОВ Чернігівський ремонтно-механічний завод Жовтневий молот на засіданні Комісії є обов'язковою.

14.08.2017 року вказане повідомлення отримано адресатом, що підтверджується копією конверту з печаткою підприємства.

17.08.2017 року Чернігівська міська рада прийняла рішення №22/VІІ-27 про надання дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою юридичним та фізичним особам.

Відповідно до пункту 1.17 вказаного рішення, надано дозвіл на розроблення проектів землеустрою щодо відведення ПАТ Чернігівський ремотно-механічний завод Жовтневий молот на земельну ділянку, орієнтовною площею 3,7256 га по проспекту Миру, 194, для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови з подальшою передачею земельної ділянки в оренду.

30.08.2017 року комісія, яка діяла на підставі рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 27.07.2017 року №326 Про утворення комісії з визначення розміру збитків, заподіяних порушниками земельного законодавства власникам землі та землекористувачам та Положення Про порядок визначення та відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачами у місті Чернігові , затвердженого рішенням міської ради від 28.11.2011 року Про затвердження Положення про порядок визнання та відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам в місті Чернігові (8 сесія 6 скликання) склала Акт за №6 Про визначення збитків власнику землі, в особі Чернігівської міської ради на території Чернігівської міської ради , яким визначила збитки: використання земельної ділянки, площею 3,7256 га, по проспекту Миру, 194, ПАТ Чернігівський ремонтно-механічний завод Жовтневий молот з порушенням земельного законодавства за період з 01.09.2014 року по 31.07.2017 року; оцінна вартість збитків 1 811 644,55 грн.

За результатами роботи Комісії, відповідач керуючись статтею 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , рішенням Чернігівської міської ради від 28.04.2011 року Про порядок визначення та відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам в місті Чернігові (8 сесія 6 скликання), рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради № 326 Про утворення комісії з визначення розмірів збитків, заподіяних порушниками земельного законодавства власникам землі та землекористувачам , та розглянувши акти Комісії від 30.08.2017 року про визначення збитків заподіяних власнику землі, в особі Чернігівської міської ради на території Чернігівської міської ради, враховуючи протокол засідання Комісії з визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам від 30 серпня 2017 року № 2, виконавчий комітет Чернігівської міської ради 14 вересня 2017 року прийняв рішення № 403 Про затвердження актів комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам , зокрема п.п. 1.1 п. 1 даного рішення затверджено акт №6 від 30.08.2017 року про визначення збитків власнику землі, в особі Чернігівської міської ради, нанесених при використанні земельної ділянки, площею 3,7256 га, по проспекту Миру, 194, ПАТ ЧРМЗ Жовтневий молот з порушенням земельного законодавства за період з 01.09.2014 року по 31.07.2017 року включно, у сумі 1811644,55 грн. (рішення виконавчого комітету міської ради, акт комісії разом з повідомленням №5734 від 18.09.2017 року вручено адресату 20.09.2017 року)..

18.09.2017 року Управлінням земельних ресурсів Чернігівської міської ради на адресу ПАТ ЧРМЗ Жовтневий молот надіслано повідомлення №5734 про прийняття акта про визначення збитків власнику землі, в особі Чернігівської міської ради на території Чернігівської міської ради від 30.08.2017 №6, затвердженого рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 14.09.2017 № 403 Про затвердження актів комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам

Також, запропоновано у 10-денний термін з дня надходження цього повідомлення розглянути його разом з актом, та про результати їх розгляду інформувати у письмовій формі управління земельних ресурсів Чернігівської міської ради.

До вказаного повідомлення додано копію акта про визначення збитків власнику землі №6 від 30.08.207 року та копію рішення Виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 14.09.2017 року №403.

19.08.2017 року позивачем отримано повідомлення, що підтверджується копією конверту з печаткою підприємства.

Крім того, судовим рішенням по справі № 750/10177/17, яке набрало законної сили було встановлено, що на адресу ПАТ ЧРМЗ Жовтневий молот надіслано повідомлення від 10.08.2017 вих.№ 4984 про проведення 30.08.2017 року засідання комісії з визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам. Рекомендований лист з повідомленням отримано товариством 15.08.2017 року. Адресата проінформовано про розгляд 30 серпня 2017 року комісією з визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам, питання щодо розрахунку суми збитків нанесених Чернігівській міській раді при використанні ПАТ ЧРМЗ Жовтневий молот земельної ділянки, площею 3,7256 га по проспекту Миру, 194.

Листом від 10.08.2017 року ПАТ ЧРМЗ Жовтневий молот було проінформовано про існування в структурі міської ради вже створеної, постійно діючої комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам. Створення комісії для визначення розміру збитків завданих власникам землі та землекористувачам для встановлення розміру збитків для конкретного випадку Порядком № 284 не передбачено.

Голова правління ПАТ ЧРМЗ Жовтневий молот особисто прийняла участь а роботі Комісії 30 серпня 2017 року.

На засіданні Комісії 30.08.2017 було встановлено, що у властності товариства за адресою проспекту Миру, 194, м. Чернігів, перебувають обєкти нерухомості, але земельна ділянка на час проведення Комісії товариством не оформлена. Також, з урахуванням інформації органів фіскальної служби області про самостійне декларування товариством зобовязань, Комісією встановлено, що кошти за використання земельної ділянки в повному обсязі не сплачуються.

Також було встановлено, що 03.06.2004 року між ВАТ "ЧРМЗ "Жовтневий молот" та Чернігівською міською радою було укладено договір оренди земельної ділянки площею 6,9307 га, термін якого закінчився 03.06.2009 року.

Колегія суддів звертає увагу, що законність рішення Виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 14 вересня 2017 року № 403 "Про затвердження актів комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам", а саме в частині п.1.1. вказаного рішення про затвердження Акту про визначення збитків власнику землі в особі Чернігівської міської ради (Акт № 6 від 30 серпня 2017 року) нанесених при використанні земельної ділянки, площею 3,7256 га по проспекту Миру, 194 публічним акціонерним товариством "Чернігівський ремонтно-механічний "Жовтневий молот" з порушенням земельного законодавства у період з 01.09.2014 р. по 31.07.2017 року включно в сумі 1 811 644,55 грн. встановлена судовими рішеннями, що набрали законної сили, а саме постановою Деснянського районного суду м. Чернігова від 08 грудня 2017 року по справі № 750/10177/17, залишеною в без змін постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 13.02.2018, у задоволенні адміністративного позову Публічного акціонерного товариства Чернігівський ремонтно-механічний завод Жовтневий молот відмовлено .

Відповідно до ч. 4 ст. 78 Кодексу адміністративного судочинства України. обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Отже, колегія суддів не приймає доводи позивача щодо недотримання відповідачем процедури та протиправності рішення від 14 вересня 2017 року № 403, як на підставу для задоволення позовних вимог.

Відтак, дії Виконавчого комітету Чернігівської міської ради, які полягають у затвердженні Акту про визначення збитків власнику землі в особі Чернігівської міської ради (акт № 6 від 30.08.2017 року), нанесених при використанні земельної ділянки, площею 3,7256 га по проспекту Миру, 194, ПАТ ЧРМЗ Жовтневий молот з порушенням земельного законодавства у період з 01.09.2014 року по 31.07.2017 року включно в сумі 1811644,55 грн., є правомірними.

У даному випадку, відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Щодо решти доводів апеляційної скарги, зокрема, необґрунтованості відповідачем розрахунку розміру збитків, що підлягають відшкодуванню, відсутності підстав для відшкодування збитків, колегія суддів зауважує, що питання щодо наявності підстав для стягнення збитків з підприємства не може бути предметом розгляду в адміністративному суді, його належить вирішувати у порядку господарського судочинства під час розгляду справи про стягнення збитків.

Враховуючи викладене, з'ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, враховуючи вимоги законодавства України, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог Публічного акціонерного товариства "Чернігівський ремонтно-механічний завод "Жовтневий молот" до Виконавчого комітету Чернігівської міської ради про визнання дій протиправними, скасування рішення в частині.

Згідно з положеннями ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до вимог ст. 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Суд апеляційної інстанції зазначає, що рішення суду першої інстанції постановлене з додержанням норм матеріального і процесуального права, обставини справи встановлено повно та досліджено всебічно.

Заслухавши у судовому засіданні доповідь головуючого судді, пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги та відзиву на неї, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.

Керуючись ст. 243, 315, 316, 322 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд

П О С Т АН О В И В:

Апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства Чернігівського ремонтно-механічного заводу "Жовтневий молот" на рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 13 листопада 2018 року - залишити без задоволення.

Рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 13 листопада 2018 року - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з моменту прийняття та може бути оскаржена протягом 30 днів, з урахуванням положень ст. 329 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Повний текст постанови складено - 21.01.2019.

Головуючий суддя Л.В.Бєлова

Судді Н.В. Безименна,

А.Ю.Кучма

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.01.2019
Оприлюднено22.01.2019
Номер документу79283891
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/1172/18

Постанова від 16.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Постанова від 16.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Постанова від 16.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Постанова від 16.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 14.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 14.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Рішення від 13.11.2018

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Д'яков В.І.

Ухвала від 13.11.2018

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Д'яков В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні