ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
15 січня 2019 року м. Київ № 640/20562/18
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Смолій І.В., розглянувши в порядку письмового провадження, без виклику сторін, клопотання представника ГУ ДФС у м.Києві про розгляд справи у судовому засіданні за участю сторін в адміністративній справі за позовом Адвокатського об'єднання "Скляренко, Сидоренко та партнери" до Головного управління ДФС у м.Києві, третя особа Державна податкова інспекція у Шевченківському районі ГУ ДФС у м.Києві про визнання протиправними та скасування податкової вимоги та рішення про опис майна,
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Адвокатське об'єднання "Скляренко, Сидоренко та партнери" (надалі також - позивач) з позовом до Головного управління ДФС у м.Києві (надалі також - відповідач), третя особа Державна податкова інспекція у Шевченківському районі ГУ ДФС у м.Києві (надалі також - третя особа) про визнання протиправними та скасування податкової вимоги та рішення про опис майна.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м.Києві від 11.12.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання.
До суду надійшло клопотання представника відповідача за довіреністю від 11.10.2018 №2194/26-15-10-11-17, про розгляд справи у судовому засіданні за участю сторін.
Вирішуючи питання про прийняття вказаного клопотання до розгляду, суд виходить з наступного.
У силу положень ч. 3 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України), провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
При цьому, пп. 10 п. 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що зміни до цього Кодексу вводяться в дію з урахуванням таких особливостей, зокрема, того, що справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Відповідного ч. 3 ст. 166 КАС України заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом.
У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.
Згідно з ч. 1 ст. 167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити, зокрема, підстави заяви (клопотання, заперечення); інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.
Якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду (ч. 2 ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України).
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 59 КАС України повноваження представників сторін та інших учасників справи мають бути підтверджені такими документами: довіреністю фізичної або юридичної особи.
Довіреність від імені юридичної особи видається за підписом (електронним цифровим підписом) посадової особи, уповноваженої на це законом, установчими документами
Частиною 6 статті 59 КАС України передбачено, що оригінали документів, зазначених у цій статті, копії з них, засвідчені суддею, або копії з них, засвідчені у визначеному законом порядку, приєднуються до матеріалів справи.
Згідно з частиною 8 статті 59 КАС України у разі подання представником до суду заяви, скарги, клопотання він додає довіреність або інший документ, що посвідчує його повноваження, якщо в справі немає підтвердження такого повноваження на момент подання відповідної заяви, скарги, клопотання.
Таким чином, сторона у справі має право на звернення до суду із заявою, клопотанням через представника лише на підставі документу, що посвідчує його повноваження у визначеному законом порядку.
Клопотання від імені ГУ ДФС у м.Києві підписано ОСОБА_1, як представником, і на підтвердження таких повноважень додано ксерокопію довіреності, втім не засвідчену, що не узгоджується з зазначеними вище положеннями процесуального закону.
Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом в ухвалі від 05.01.2018 №К/9901/224/18.
Враховуючи викладене, оскільки клопотання подане всупереч порядку, визначеного Кодексом адміністративного судочинства України - є очевидно безпідставним, суд дійшов висновку про необхідність його повернення без розгляду, відповідно до ч.2 ст.167 КАС України.
Керуючись вимогами ст. ст. 59, 167, 248 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва,
УХВАЛИВ:
Повернути клопотання представника ГУ ДФС у м.Києві про розгляд справи у судовому засіданні за участю сторін.
Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки, передбачені ст.ст. 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя І.В. Смолій
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.01.2019 |
Оприлюднено | 22.01.2019 |
Номер документу | 79309285 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Черпіцька Людмила Тимофіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Черпіцька Людмила Тимофіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Черпіцька Людмила Тимофіївна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Смолій І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні