Постанова
від 17.01.2019 по справі 809/1175/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 січня 2019 рокуЛьвів№ 857/2941/18

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Носа С. П.,

суддів - Кухтея Р.В., Шевчук С. М.;

за участю секретаря судового засідання - Джули В. М.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю Арсенал сіті та Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 вересня 2018 року в справі № 809/1175/18 (головуючий суддя - Остап?юк С.В., м. Івано-Франківськ, повне судове рішення складено 21 вересня 2018 року) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Арсенал сіті до Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області про визнання протиправним та скасування пункту 1 рішення № 68-18 від 20.02.2018,-

ВСТАНОВИВ:

04 липня 2017 року Івано-Франківським окружним адміністративним судом зареєстровано позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Арсенал сіті до Івано-Франківської міської ради про визнання протиправним та скасування частини пункту 1 рішення № 68-18 від 20.02.2018 про затвердження детального плану території в межах вулиць Євгена Коновальця - Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у м. Івано-Франківську, а саме в частині речення в межах орендованих земельних ділянок 2610100000:20:004:0151, 2610100000:20:004:0152 .

В обґрунтування вимог позовної заяви вказано, що відповідачем протиправно, в порушення норм Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за №290 від 16.11.2011, з перевищенням своїх повноважень, пунктом 1 рішення Івано-Франківської міської ради Про затвердження детального плану території в межах вулиць Євгена Коновальця - Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у місті Івано-Франківську за №68-18 від 20.02.2018, затверджено детальний план території виключно в межах орендованих позивачем земельних ділянок 2610100000:20:004:0151, 2610100000:20:004:0152. Затвердження детального плану території частково та у вказаний спосіб вважає таким, що завдає шкоди правомірним очікуванням позивача вчинення відповідачем певних дій відповідно до прийнятого рішення на розроблення детального плану території, тобто правомірні сподівання на здійснення запланованого розвитку території міста.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 вересня 2018 року позов задоволено повністю. Визнано протиправним та нечинним рішення вісімнадцятої сесії сьомого демократичного скликання Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (індекс 76004, вулиця М. Грушевського, будинок 21, місто Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 33644700) Про затвердження детального плану території в межах вулиць Євгена Коновальця - Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у місті Івано-Франківську пункт 1 за №68-18 від 20.02.2018. Зобов'язано Івано-Франківську міську раду Івано-Франківської області (індекс 76004, вулиця М. Грушевського, будинок 21, місто Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 33644700) розглянути детальний план території в межах вулиць Євгена Коновальця - Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у місті Івано-Франківську та прийняти рішення відповідно до частини 8 статті 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності. Зобов'язано Івано-Франківську міську раду Івано-Франківської області (індекс 76004, вулиця М. Грушевського, будинок 21, місто Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 33644700) невідкладно, після набрання рішенням законної сили, опублікувати резолютивну частину рішення суду про визнання нормативно-правового акта протиправним у виданні, в якому його було офіційно оприлюднено. Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю АРСЕНАЛ СІТІ (індекс 76018, вулиця Національної Гвардії, будинок 3А, місто Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 34084722) за рахунок бюджетних асигнувань Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (індекс 76004, вулиця М.Грушевського, будинок 21, місто Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 33644700) сплачений судовий збір в розмірі 1 762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) гривні та витрати на професійну правничу допомогу в розмірі 23 000 (двадцять три тисячі) гривень.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю Арсенал сіті та відповідачем - Івано-Франківською міською радою Івано-Франківської області подано апеляційні скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду.

В апеляційній скарзі Товариством з обмеженою відповідальністю Арсенал сіті висловлено прохання скасувати оскаржуване рішення та прийняти постанову, якою позовні вимоги задовольнити в повному обсязі. Зазначено, що оскаржуване рішення матиме наслідком неможливість реалізації товариством своїх інтересів в принципі як таких, посилюючи ступінь їх порушення.

В апеляційній скарзі Івано-Франківською міською радою Івано-Франківської області висловлено прохання скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове рішення, яким відмовити ТзОВ Арсенал сіті у задоволенні позовних вимог в повному обсязі. Зазначено, що суд першої інстанції не тільки вийшов за межі позовних вимог, а самостійно змінив позовні вимоги, без відповідних на те підстав та неповно з'ясував обставини, що мають значення для справи, зробив висновки, які не відповідають дійсним обставинам справи, порушено та неправильно застосовано норми матеріального та процесуального права.

Представник позивача, в судовому засіданні, вимоги власної апеляційної скарги підтримав та просить таку задовольнити, вимоги апеляційної скарги відповідача - заперечив та просить відмовити в її задоволенні.

Представник відповідача, в судовому засіданні, вимоги власної апеляційної скарги підтримав та просить таку задовольнити, вимоги апеляційної скарги позивача - заперечив та просить відмовити в її задоволенні.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення сторін, обговоривши доводи апеляційних скарг, дослідивши матеріали справи, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційні скарги підлягають частковому задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Встановлено, що між Державним підприємством Державний інститут проектування міст Містопроект , Департаментом містобудування, архітектури та культурної спадщини виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю Арсенал сіті 03.03.2017 укладено Договір на виготовлення містобудівної документації за №МД/1400-12/18-2017.

Відповідно до цього Договору Департамент містобудування, архітектури та культурної спадщини виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради доручає, а ДП Державний інститут проектування міст Містопроект приймає на себе зобов'язання виконати містобудівну документацію на об'єкт: Детального плану території в межах вулиць Є.Коновальця - В.Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у м. Івано-Франківську , відповідно до вихідних даних на проектування, що надаються Департаментом містобудування, архітектури та культурної спадщини виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.

Державним підприємством Державний інститут проектування міст Містопроект виконано умови вказаного договору та передано Департаменту містобудування, архітектури та культурної спадщини виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради Детальний план території в межах вулиць Є.Коновальця - В.Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у м. Івано-Франківську, який охоплює територію 76, 82 га, що підтверджується актом №67-12 від 02.04.2018 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за вказаним договором та накладною за №39 від 19.04.2018.

20.02.2018, на вісімнадцятій сесії сьомого демократичного скликання Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області, прийнято рішення Про затвердження детального плану території в межах вулиць Євгена Коновальця - Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у м. Івано-Франківську за №68-18, пунктом 1 якого затверджено детальний план території в межах вулиць Євгена Коновальця - Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у м. Івано-Франківську в межах орендованих земельних ділянок ТзОВ Арсенал сіті (кадастрові номери земельних ділянок 2610100000:20:004:0151, 2610100000:20:004:0152).

Згідно із ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Судом апеляційної інстанції здійснено перевірку висновків суду першої інстанції щодо відповідності дій відповідача вимогам ч. 2 ст. 2 КАС України, внаслідок чого суд апеляційної інстанції частково не погоджується з такими та вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до ч. ч. 1-3 ст. 33 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності комплексна забудова території здійснюється з метою забезпечення реалізації громадських інтересів і спрямовується на попереднє проведення інженерної підготовки, спорудження зовнішніх інженерно-транспортних мереж, об'єктів соціальної сфери, житлових будинків, інших об'єктів будівництва, а також на благоустрій території. Комплексна забудова території може здійснюватися шляхом комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду одним або кількома інвесторами. Рішення про організацію комплексної забудови території у визначених межах та рішення про розміщення об'єктів будівництва на території населених пунктів та за їх межами під час комплексної забудови території приймає виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, районна державна адміністрація відповідно до їх повноважень у порядку, передбаченому цим Законом. Рішення про розроблення детального плану певної території одночасно є рішенням про комплексну забудову цієї території. Функції замовника комплексної забудови території може виконувати власник (користувач) відповідної земельної ділянки в межах такої земельної ділянки, переданої (наданої) йому в установленому законом порядку.

Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Статтею 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачено, що детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції (частина 1).

Склад, зміст, порядок розроблення та затвердження детального плану території визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування (частина 6).

Детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою (частина 8).

На виконання частини четвертої статті 12, частини п'ятої статті 14, частини третьої статті 16 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , наказом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за №290 від 16.11.2011 затверджено Порядок розроблення містобудівної документації, який визначає механізм розроблення або внесення змін до містобудівної документації з планування території на державному рівні в частині схем планування окремих частин території України та містобудівної документації з планування території на регіональному і місцевому рівнях (далі - містобудівна документація) (далі -Порядок).

Відповідно до пункту 4.1 Порядку рішення про розроблення генерального плану, плану зонування території, детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, а також внесення змін до цієї містобудівної документації приймає відповідна сільська, селищна, міська рада.

Згідно з п. 4.3 Порядку замовником розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні або внесення змін до неї є: при розробленні генерального плану населеного пункту, плану зонування території, а також детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, - виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.

Відповідно до пункту 4.4 Порядку замовник розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні та внесення змін до неї визначає джерела фінансування розроблення містобудівної документації та організовує її розроблення.

Згідно з пунктом 4.6 даного Порядку детальний план території розробляється суб'єктами господарювання, які мають у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат.

Відповідно до пункту 4.8 Порядку детальний план території розробляється для територій житлових районів, мікрорайонів, кварталів нової забудови, комплексної реконструкції кварталів, мікрорайонів застарілого житлового фонду, територій виробничої, рекреаційної та іншої забудови. Послідовність розроблення та площі територій, для яких розробляються детальні плани, визначає відповідний уповноважений орган містобудування та архітектури відповідно до генерального плану населеного пункту, а якщо територія розташована за межами населеного пункту, відповідно до схеми планування території району (в разі відсутності адміністративного району - відповідно до схеми планування території Автономної Республіки Крим, області).

Детальний план території, яка розташована в межах населеного пункту, розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, а за відсутності затвердженого в установленому порядку плану зонування території відповідною сільською, селищною, міською радою протягом 30 днів з дня його подання (пункт 4.12).

Відтак, детальний план території, який є містобудівною документацією, що визначає планувальну організацію та розвиток території, не може затверджуватись вибірково, для окремої частини проектованої території, є комплексною містобудівною документацією на структурно-планувальні елементи території населеного пункту, які мають цілісний планувальний характер.

Виходячи з вищенаведеного, слід зазначити, що рішення вісімнадцятої сесії сьомого демократичного скликання Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області Про затвердження детального плану території в межах вулиць Євгена Коновальця - Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у місті Івано-Франківську пункт 1 за №68-18 від 20.02.2018 є протиправним.

Статтею 12 Закону України Про основи містобудування визначено, що до компетенції сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження відповідно до законодавства місцевих програм, генеральних планів відповідних населених пунктів, планів зонування територій, а за відсутності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території - детальних планів територій. Місцеві ради вирішують інші питання у сфері містобудування відповідно до закону, а також можуть делегувати вирішення питань, що належать до їх компетенції, своїм виконавчим органам або відповідним місцевим державним адміністраціям. До компетенції виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування належать затвердження детальних планів територій за наявності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території.

Згідно з ч. 1 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.

Отже, до компетенції Івано-Франківської міської ради у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження детальних планів територій.

Стосовно позовних вимог про визнання нечинним пункту 1 рішення вісімнадцятої сесії сьомого демократичного скликання Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської Про затвердження детального плану території в межах вулиць Євгена Коновальця - Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у місті Івано-Франківську пункт 1 за №68-18 від 20.02.2018 в частині речення в межах орендованих земельних ділянок 2610100000:20:004:0151, 2610100000:20:004:0152 , колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що задоволення позовних вимог у такий спосіб матиме наслідком інше формулювання вказаного рішення органу місцевого самоврядування, а саме за змістом такого речення детальний план території в межах вулиць Євгена Коновальця - Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у місті Івано-Франківську буде затвердженим в цілому, тобто за наслідком судового розгляду буде здійснено регулювання відносин у сфері містобудування.

До компетенції адміністративних судів не належить здійснення владних управлінських функцій в сфері публічно-правових відносин, в тому числі в сфері містобудування, а відтак задоволення позовних вимог в обраний позивачем спосіб правового захисту є неможливим.

З метою ефективного захисту прав та інтересів суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень необхідно відповідно до ст. 9 КАС України вийти за межі позовних вимог, у зв'язку з чим для ефективного захисту прав та інтересів позивача у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку Івано-Франківської міської ради підлягає визнанню протиправним та нечинним в цілому пункт 1 рішення вісімнадцятої сесії сьомого демократичного скликання Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області Про затвердження детального плану території в межах вулиць Євгена Коновальця - Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у місті Івано-Франківську за №68-18 від 20.02.2018, а з метою ефективного відновлення прав позивача слід зобов'язати Івано-Франківську міську раду Івано-Франківської області розглянути детальний план території в межах вулиць Євгена Коновальця - Чорновола - О.Сорохтея -Національної Гвардії у місті Івано-Франківську та прийняти рішення відповідно до частини 8 статті 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .

Поряд з цим колегія суддів вважає, що з метою ефективного захисту інтересів позивача в найкоротший термін, а саме в строк не пізніше 30 календарних днів з дати набрання законної сили даного рішення, слід зобов'язати Івано-Франківську міську раду Івано-Франківської області розглянути вищезазначений детальний план території та прийняти рішення відповідно до частини 8 статті 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .

Щодо витрат на професійну правничу допомогу, слід зазначити, що оцінюючи правомірність вимоги, викладеної у позовній заяві представником ТОВ Арсенал сіті - Жарським Т.В., щодо розміру витрат на професійну правничу допомогу, яка підлягає відшкодуванню, апеляційний суд виходить із такого.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 134 КАС України витрати, пов'язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Частиною 3 статті 134 КАС України встановлено, що для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов'язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги (частина 4 статті 134 Кодексу адміністративного судочинства України).

З аналізу вказаної статті для визначення розміру витрат представником позивача слід було надати договір про надання правової допомоги укладений між ним та позивачем, розрахунок суми гонорару адвоката за надану професійну правничу допомогу, а саме детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Всупереч вимогам ст.134 КАС України в поданому розрахунку надання правничої допомоги адвокатом не наведено розрахунок погодинної вартості послуг, не зазначено час та тривалість їх надання.

У зв'язку з наведеним, колегія суддів суду апеляційної інстанції приходить до переконливого висновку про те, що стягнення на користь позивача 23 000 грн. на оплату правової допомоги є безпідставним, оскільки документи, надані представником позивача для підтверження розміру витрат на правничу допомогу адвоката, не підтверджують здійснення відповідних витрат, що є підставою для скасування судового рішення в зазначеній частині з відмовою у задоволенні таких вимог.

Відповідно до частини 1 статті 265 КАС України резолютивна частина рішення суду про визнання нормативно-правового акта протиправним та нечинним невідкладно публікується відповідачем у виданні, в якому його було офіційно оприлюднено, після набрання рішенням законної сили.

Згідно з частиною 2 статті 265 Кодексу адміністративного судочинства України нормативно-правовий акт втрачає чинність повністю або в окремій його частині з моменту набрання законної сили відповідним рішенням суду.

За пунктами 3, 4 ч.1 ст.317 КАС підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи, неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

В підсумку, такі обставини є безсумнівною підставою для скасування постанови суду першої інстанції в частині та прийняття нової постанови про часткове задоволення позову в цій частині з наведених вище підстав.

Керуючись ст. ст. 308, 310, п. 2 ч. 1 ст. 315, ст. ст. 317, 321, 322, ч. 1 ст. 325, 329 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю Арсенал сіті та Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області - задовольнити частково.

Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 вересня 2018 року в справі № 809/1175/18 - скасувати в частині стягнення на користь Товариства з обмеженою відповідальністю АРСЕНАЛ СІТІ (індекс 76018, вулиця Національної Гвардії, будинок 3А, місто Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 34084722) витрати на професійну правничу допомогу в розмірі 23 000 (двадцять три тисячі) гривень та прийняти нову постанову, якою в задоволенні позовних вимог в цій частині відмовити.

Абзац 3 резолютивної частини доповнити в строк не пізніше 30 календарних днів з дати набрання законної сили даного рішення .

В решті постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 вересня 2018 року в справі № 809/1175/18 - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття.

На постанову протягом тридцяти днів з моменту набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до суду касаційної інстанції.

У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя С. П. Нос судді Р. В. Кухтей С. М. Шевчук Повне судове рішення складено 22.01.2019 року

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.01.2019
Оприлюднено23.01.2019
Номер документу79311012
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1175/18

Ухвала від 02.01.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 05.12.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Постанова від 10.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 09.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 18.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 21.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 17.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 13.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 13.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні