Ухвала
від 23.01.2019 по справі 826/7347/18
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/7347/18                                                                               УХВАЛА про залишення апеляційної скарги без руху   23 січня 2019 року                                                                                   м. Київ           Суддя Шостого апеляційного адміністративного суду Костюк Л.О., перевіривши матеріали апеляційної скарги  Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 22 листопада 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Автозалізнич Постачсервіс» до Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві про визнання протиправним та скасування  податкового повідомлення - рішення,-                                                             В С Т А Н О В И В:    Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 22 листопада 2018 року  адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Автозалізнич Постачсервіс» до Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві про визнання протиправним та скасування  податкового повідомлення – рішення – задоволено.    Не погоджуючись із прийнятим рішенням, відповідачем  подано апеляційну скаргу, в якій апелянт просив скасувати рішення суду першої інстанції  від 22 листопада 2018 року  та прийняти нове рішення, яким відмовити  у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.     Згідно п.1 ч.5, ч.6 ст.296 КАС України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.  Якщо апеляційна скарга подається особою, звільненою від сплати судового збору відповідно до закону, у ній зазначаються підстави звільнення від сплати судового збору.     У відповідності до пп.2) п.3 ч.2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» (чинного на момент звернення з апеляційною скаргою) ставки судового збору встановлюються у таких розмірах, зокрема, за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду – 150% ставки, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви, що у разі подання позовної заяви майнового характеру становить 1,5% розміру майнових вимог, але не менше  розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.      При зверненні до адміністративного суду заявлено майнову вимогу на суму 655966,59  а  отже за подання апеляційної скарги загальна сума до сплати становить: 655966,59 *1,5*150% = 14759,25 грн.     Як вбачається з матеріалів справи, апелянт не  додав до апеляційної скарги документ про сплату судового збору.  При цьому, зазначив клопотання про звільнення від сплати судового збору.      Вищезазначене клопотання обґрунтоване тим, що  Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві не має можливості сплатити судовий збір за подання апеляційної скарги, у зв»язку з відсутністю коштів, призначених на цю мету.    У відповідності до ч.1 ст. 8 Закону України «Про судовий збір» враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: розмір судового збору перевищує 5% розміру річного доходу позивача – фізичної особи за попередній календарний рік; або позивачами є: військовослужбовці, батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; члени малозабезпеченої чи багатодітної сім»ї; особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров»ю.    Положенням ч.2 ст. 8 Закону України «Про судовий збір» передбачено, що суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у ч.1 цієї статті.     Обставини, пов»язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України (обмежене фінансування або несвоєчасне перерахування коштів), відсутністю у ньому коштів, призначених для сплати судового збору (відсутність фінансування) не можуть вважатися достатньою підставою для відстрочення, розстрочення або звільнення від сплати судового збору суб»єкта владних повноважень.     Викладені апелянтом доводи не підтверджуються жодними доказами та не свідчать про неможливість сплати обов»язкового платежу при зверненні до суду з апеляційною скаргою, також не надано доказів щодо вжиття заходів спрямованих на отримання таких коштів, шляхом звернення до відповідного розпорядника коштів. Отже, обставини які можуть бути підставами для звільнення від сплати судового збору відповідно до ч.1 ст.133 КАС України та ст. 8 Закону України «Про судовий збір» відсутні, а тому клопотання  Головного управління ДФС у м. Києві -  задоволенню не підлягає.     Згідно ч.2 ст.298 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст.296 КАС України, застосовуються правила ст.169 цього Кодексу, тому суддя, встановивши, що апеляційну скаргу подано без додержання вимог, встановлених КАС України, постановляє ухвалу про залишення апеляційної скарги без руху, у якій зазначаються недоліки апеляційної скарги, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків, який не може перевищувати десяти днів з дня отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.    Таким чином, апелянту необхідно усунути недоліки, зазначені в даній ухвалі, а саме: надати документ про сплату судового збору у розмірі 14759,25 грн., для чого апелянту встановлюється строк для усунення недоліків.      Керуючись ст.ст.169, 296, 298 КАС України, суддя, -                                                               У Х В А Л И В:      Відмовити Головному управлінню Державної фіскальної служби в м. Києві у задоволенні клопотання про звільнення від сплати судового збору.    Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 22 листопада 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Автозалізнич Постачсервіс» до Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві про визнання протиправним та скасування  податкового повідомлення - рішення-  залишити без руху.      Надати апелянту строк протягом 10 днів з моменту вручення зазначеної ухвали  для усунення недоліків, зазначених в даній ухвалі, шляхом   надання документу про сплату судового збору у розмірі 14759,25 грн.,  за наступними реквізитами: р/р 34312206081055, утримувач УК у Печерському районі/Печерський р-н/ 22030101, банк отримувача – Казначейство України (ЕАП), код ЕДРПОУ 38004897, МФО 899998, код бюджетної класифікації 22030101


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків – фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган Міністерства доходів і зборів України і має відповідну відмітку у паспорті); Судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назва установи, організації позивача),  Шостий апеляційний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа).    Роз'яснити апелянту, що у разі невиконання вимог цієї ухвали апеляційна скарга буде вважатися неподаною та повернута апелянту.    Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання  та не може бути оскаржена в касаційному порядку.     Суддя                                                                                                       Л.О. Костюк

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.01.2019
Оприлюднено25.01.2019
Номер документу79346800
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/7347/18

Ухвала від 09.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 30.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 18.07.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 11.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Рішення від 22.11.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

Ухвала від 16.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні