ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
79010, м.Львів, вул.Личаківська,81
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"21" січня 2019 р. Справа №914/1132/18
Західний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Кордюк Г.Т.
суддів Кравчук Н.М.
ОСОБА_1
секретар судового засідання Андреюк Х.В.
розглянувши апеляційну скаргу ОСОБА_2 комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, б/н від 24.10.2018 (вх. № 01-05/798/18 від 26.10.2018)
на рішення Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 (повне рішення підписано 12.10.2018)
у справі №914/1132/18 (суддя Пазичев В.М.)
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНТА» , м. Львів
до відповідача ОСОБА_2 комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, м. Львів
про зобов'язання вчинити певні дії,
за участю представників:
від позивача: не з'явились;
від відповідача: ОСОБА_3 - представник; ОСОБА_4 - представник;
Автоматизованою системою документообігу суду справу №914/1132/18 розподілено до розгляду судді - доповідачу Кордюк Г.Т. Введено до складу судової колегії суддів Кравчук Н.М. та Хабіб М.І.
Ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 19.11.2018 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою ОСОБА_2 комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради на рішення Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 у справі №914/1132/18.
Ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 03.12.2018 розгляд апеляційної скарги призначено в судовому засіданні на 26.12.2018.
Ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 26.12.2018 розгляд апеляційної скарги відкладено на 10.01.2019.
Ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 10.01.2019 розгляд апеляційної скарги відкладено на 21.01.2019.
Рішенням Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 у справі №914/1132/18 (суддя Пазичев В.М.) змінені (уточнені) позовні вимоги задоволено. Зобов'язано ОСОБА_2 комунальної власності Департаменту економічною розвитку Львівської міської ради змінити розмір орендної плати у договорі оренди нерухомого майна № Ф-10859-17 від 29 грудня 2017 року шляхом застосування орендної ставки для визначення орендної плати в розмірі 1% від вартості орендованого майна, замість зазначених у договорі 12% та внести зміни в п. 5.1 договору оренди нерухомого майна № Ф-10859-17 від 29 грудня 2017 року, який викласти в редакції, зазначеній судом. Присуджено до стягнення з ОСОБА_2 комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНТА» суму судового збору в розмірі 1762 грн. 00 коп.
Приймаючи рішення у справі, місцевий господарський суд виходив з того, що об'єкт оренди використовується орендарем для видавництва та розповсюдження української книжки та благодійної волонтерської діяльності, а відповідно до п. 4.1. Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої Ухвалою міської ради від 07.06.2007 № 897 (із змінами та доповненнями), при використанні орендованого майна для видавництва та розповсюдження української книжки застосовується річна орендна плата за оренду нерухомого майна у розмірі 1 грн. за рік (без ПДВ), а при використанні орендованого майна для благодійної волонтерської діяльності відповідно до Додатку 2 тієї ж ОСОБА_1 розрахунку орендної плати застосовується орендна станка для визначення орендної плати в розмірі 1% від вартості орендованого майна.
Згідно п. 3.4. Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої Ухвалою міської ради від 07.06.2007 р. № 897 (із змінами та доповненнями), у разі суміщення орендарем видів діяльності застосовується величина орендної ставки згідно з цільовим призначенням відповідної частини орендованої площі відповідно до індексів (номерів) поверхового плану за винятком випадків, передбачених цією Методикою, а відповідно до п. 3.5. вищевказаної ОСОБА_1 розрахунку, у разі суміщення орендарем видів діяльності (у межах одного індексу згідно з поверховим планом) застосовується більша орендна ставка згідно з цільовим призначенням.
Враховуючи наведене, суд першої інстанції дійшов до висновку, що при визначенні розміру орендної плати відповідачем повинна була застосуватись орендна ставка в розмірі 1% від вартості орендованого майна, а не 12%.
Не погоджуючись з рішенням місцевого господарського суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить рішення Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 у справі №914/1132/18 скасувати з підстав неправильного застосування судом норм матеріального права.
В обгрунтування вимог апеляційної скарги відповідач посилається на положення ст. 21 ЗУ Про оренду державного та комунального майна та зазначає, що питання про встановлення розміру орендної плати було розглянуто на засіданні комісії з підготовки пропозиції для надання в оренду майна територіальної громади м. Львова, якою було відмовлено позивачу у внесенні змін до договору оренди в частині розміру орендної плати. Відтак, договір залишився укладеним на тих самих умовах.
04 грудня 2018 року до суду від Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНТА» поступив відзив на апеляційну скаргу, в якому позивач просить рішення Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 у справі №914/1132/18 залишити без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення з підстав законності та обгрунтованості оскаржуваного рішення суду першої інстанції.
В судове засідання прибули представники відповідача.
Позивач участі уповноваженого представника в судовому засіданні повторно не забезпечив.
Відповідно до ч.1 ст.202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею. Аналогічне положення викладене і у ч.12 ст. 270 ГПК України.
Ухвали суду про відкриття провадження у справі, призначення справи до розгляду та відкладення розгляду справи направлялись судом на вказану позивачем (зокрема і у відзиві на апеляційну скаргу) та зазначену у ЄДРЮОФОПГФ адресу - 79013, м. Львів, вул. Нечуя-Левицького,4.
Однак, позивач отримав лише ухвалу суду про відкриття провадження у справі.
Ухвала суду від 03.12.2018 повернулась на адресу суду з відміткою на поштовому конверті за закінченням встановленого строку зберігання , а ухвала суду від 10.01.2019 про відкладення розгляду апеляційної скарги на 21.01.2019 (як вбачається з офіційного сайту УДППЗ "Укрпошта") повернута до суду з зазначенням причин повернення інші причини .
Відповідно до пункту 4 частини шостої статті 242 ГПК України днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, повідомленою цією особою суду.
Відповідно до частин третьої та сьомої статті 120 ГПК України виклики і повідомлення здійснюються шляхом вручення ухвали в порядку, передбаченому цим Кодексом для вручення судових рішень. Учасники судового процесу зобов'язані повідомляти суд про зміну свого місцезнаходження чи місця проживання під час розгляду справи. У разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв'язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає.
Отже, у разі якщо судове рішення про вчинення відповідної процесуальної дії направлено судом за належною адресою і повернено поштою у зв'язку з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про вчинення відповідної процесуальної дії.
Водночас суд зазначає, що позивачу відомо про розгляд апеляційної скарги, подано відзив на апеляційну скаргу, а за змістом статті 2 Закону України "Про доступ до судових рішень" кожен має право на доступ до судових рішень у порядку, визначеному цим Законом. Усі судові рішення, в тому числі і ухвали суду, є відкритими та підлягають оприлюдненню в електронній формі.
З огляду на наведене, колегія суддів вважає за можливе розглянути справу за відсутності представника позивача.
В судовому засіданні представники відповідача підтримали вимоги апеляційної скарги та просили рішення Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 у справі №914/1132/18 скасувати та відмовити у задоволенні позову.
Відповідно до ч.ч.1, 4 ст. 269 ГПК України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов'язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.
Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права зазначає наступне:
Як вбачається з матеріалів справи, 03.04.2012 між ОСОБА_2 комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНТА» (Орендар) було укладено договір оренди нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень) №Ф-8210-12 - нежитлових приміщень загальною площею 173,1 кв.м. за адресою: м. Львів, вул. Нечуя-Левицького,4 для видавництва та розповсюдження української книги.
Відповідно до п.4.1. Договору термін його дії сторонами погоджено до 03.04.2017 включно.
31 березня 2017 року позивач звернувся до відповідача з заявою про продовження договору оренди нежитлових приміщень загальною площею 173,1 кв.м. за адресою: м. Львів, вул. Нечуя-Левицького,4 на новий термін. Дана заява зареєстрована в Центрі надання адміністративних послуг 31.03.2017 за № 2-8303/АП-2302.
18 квітня 2017 року позивач звернувся до відповідача з заявою про уточнення заяви від 31.03.2017, якою зазначив термін оренди - 2 роки 364 дні, а також мету використання - для видавництва та розповсюдження української книги та благодійної (волонтерської) діяльності. Дана заява зареєстрована в Центрі надання адміністративних послуг 18.04.2017 за № 2-9728-2302.
Наказом ОСОБА_2 комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради № 169-0 від 23.05.2015 вирішено продовжити Товариству з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНТА» для видавництва та розповсюдження української книги та благодійної волонтерської діяльності договір оренди нежитлових приміщень загальною площею 173,1 кв.м. за адресою: м. Львів, вул. Нечуя-Левицького,4 на 2 роки 364 дні.
Заявою від 14.12.2017 позивач просив відповідача внести зміни до вказаного вище наказу в частині цільового використання орендованих приміщень лише для видавництва та розповсюдження української книги. Однак, листом №2302-524 від 24.01.2018 ОСОБА_2 комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради відмовило позивачу у внесенні таких змін.
29 грудня 2017 року між ОСОБА_2 комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНТА» (Орендар) було укладено договір оренди нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень) №Ф-10859-17 (далі - Договір).
Відповідно до п. 1 Договору орендодавець, на підставі наказу ОСОБА_2 комунальної власності від 23.05.2017 року № 169-О, наказу ОСОБА_2 комунальної власності від 09.06.2017 року № 195-0, наказу ОСОБА_2 комунальної власності від 29.08.2017 року № 340-0 та Договору оренди від 03.04.2012 року № Ф-8210-12 передає, а орендар приймає в строкове платне користування нерухоме майно (приміщення) загальною площею 173,1 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. І. Нечуя-Левицького, 4, та перебуває на балансі ЛКП Цитадель-Центр , для видавництва та розповсюдження української книжки та благодійної волонтерської діяльності.
Вартість об'єкта оренди, відповідно до висновку про вартість майна, затвердженого наказом ОСОБА_2 комунальної власності від 14.06.2017 року № 2212/е, станом на 31 жовтня 2017 року, становить 1589960,00 грн. без ПДВ.
Відповідно до п.п. 5.1. та 5.2. Договору розмір орендної плати визначається відповідно до чинної на час укладення цього договору ОСОБА_1 розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 07.06.2007 р. № 897 (із змінами га доповненнями) і складає: 1589960,00 х 0,12 / 12 х 1,009 = 16042,70 грн. (шістнадцять тисяч сорок дві гривні 70 копійок) без ПДВ за перший місяць оренди і підлягає індексації за відповідний період (місяць, квартал, рік). Орендна плата за кожний наступний місяць визначається коригуванням орендної плати за попередній місяць щодо індексу інфляції за попередній місяць.
Згідно п. 5.5. Договору розмір орендної плати переглядається лише за згодою сторін або за рішенням суду.
За умовами п. п. 13.3, 13.4 Договору зміни та доповнення до цього договору вносяться у письмовій формі у порядку, встановленому чинним законодавством України. Одностороннє внесення змін до цього договору не допускається.
Відповідно до п. 4.1. Договору термін договору оренди визначений на 2 роки 364 дні з 29 грудня 2017 року до 28 грудня 2020 року включно.
13.02.2018 позивач звернувся до відповідача з заявою про внесення змін до Договору оренди нерухомого майна № Ф-10859-17 від 29.12.2017 в частині застосування орендної плати в розмірі 1 грн. за рік.
Листом №2302-2465 від 04.04.2018 ОСОБА_2 комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради повідомило позивача, що дане питання розглянуто на засіданні комісії з підготовки пропозицій для надання в оренду майна територіальної громади м. Львова (протокол № 5, питання № 1715), якою позивачу було відмовлено у внесенні змін до вищевказаного договору в частині розміру орендної плати та рекомендовано у випадку непогодження з даною відповіддю оскаржити її у встановленому законом порядку.
Враховуючи наведені обставини, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНТА» звернулось до Господарського суду Львівської області з позовною заявою , в якій просило зобов'язати ОСОБА_2 комунальної власності Департаменту економічною розвитку Львівської міської ради змінити розмір орендної плати у договорі оренди нерухомого майна № Ф-10859-17 від 29 грудня 2017 року шляхом застосування орендної ставки для визначення орендної плати в розмірі 1% від вартості орендованого майна, замість зазначених у договорі 12% та внести зміни в п. 5.1 Договору оренди нерухомого майна № Ф-10859-17 від 29 грудня 2017 року, який викласти в наступній редакції: Розмір орендної плати за об'єкт оренди визначається відповідно до чинної на час укладення цього ОСОБА_1 розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої ухвалою міської ради від 07.06.2007 р. № 897 (із змінами та доповненнями) і складає: 1589960,00 х 0,01 /12 х 1,009 = 1336,89 грн. (одна тисяча триста тридцять шість гривень 89 копійок) без ПДВ за перший місяць оренди ( з врахуванням заяви про зміну предмета позову від 20.08.2018).
Оцінивши матеріали справи та докази, що містяться у ній, колегія суддів апеляційної інстанції зазначає наступне:
Відповідно до ч. 1, п. 1 ч. 2, ч. 3 ст. 11 ЦК України , цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є: договори та інші правочини. Цивільні права та обов'язки можуть виникати безпосередньо з актів цивільного законодавства.
Виходячи з положень ч.1 ст. 203 ЦК України зміст правочину має відповідати положенням закону та інших нормативно-правових актів.
Відповідно до ч.1 ст. 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Статтею 759 Цивільного кодексу України унормовано, що за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Відповідно до статті 286 ГК України орендна плата - це фіксований платіж, який орендар сплачує орендодавцю незалежно від наслідків своєї господарської діяльності. Розмір орендної плати може бути змінений за погодженням сторін, а також в інших випадках, передбачених законодавством. Строки внесення орендної плати визначаються в договорі.
Відповідно до статті 21 Закону України "Про оренду державного та комунального майна", розмір орендної плати може бути змінено за погодженням сторін. Розмір орендної плати може бути змінено на вимогу однієї з сторін, якщо з незалежних від них обставин істотно змінився стан об'єкта оренди, а також в інших випадках, встановлених законодавчими актами України.
У ст. 188 ГК України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
З матеріалів справи не вбачається, що позивач звертався до відповідача з пропозицією про внесення змін до Договору в частині зміни розміру орендної плати на 1% від вартості орендованого майна.
Однак, згідно з рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2002 р. № 15-рп-2002 право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами. Встановлення законом або договором досудового врегулювання спору за волевиявленням суб'єктів правовідносин не є обмеженням юрисдикції судів і права на судовий захист.
Відтак, колегія суддів вважає, що сторона договору не позбавлена права звертатись до суду з позовом про внесення до договору змін, відповідно до положень ст.651 ЦК України та ст.188 ГК України, зокрема у випадку невідповідності умов договору вимогам Закону.
Обгрунтовуючи позовні вимоги, позивач покликається на те, що при використанні орендованого майна для благодійної волонтерської діяльності, відповідно до Додатку 2 ОСОБА_1 розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої Ухвалою міської ради від 07.06.2007 № 897 (із змінами та доповненнями), підлягає застосуванню орендна ставка для визначення орендної плати в розмірі 1% від вартості орендованого майна.
Однак, відповідно до п.94-2 Додатку 2 до ОСОБА_1 розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої Ухвалою міської ради від 07.06.2007 № 897 (із змінами та доповненнями), орендна ставка у розмірі 1% застосовується у випадку використання орендованого майна благодійними та волонтерськими організаціями, які здійснюють виключно діяльність з надання волонтерської допомоги Збройним Силам України, іншим військовим формуванням, громадянам, які постраждали внаслідок проведення антитерористичних операцій, біженцям, внутрішньопереміщеним особам, правоохоронним органам, органам державної влади під час дії особливого періоду, правових режимів надзвичайного чи воєнного стану, проведення антитерористичної операції.
Відповідно до п.3 ч.1 ст. 1 ЗУ Про благодійну діяльність та благодійні організації благодійна організація - юридична особа приватного права, установчі документи якої визначають благодійну діяльність в одній чи кількох сферах, визначених цим Законом, як основну мету її діяльності.
Відповідно до ч.1 ст.11 ЗУ Про благодійну діяльність та благодійні організації метою благодійних організацій не може бути одержання і розподіл прибутку серед засновників, членів органів управління, інших пов'язаних з ними осіб, а також серед працівників таких організацій.
Благодійна організація може бути створена як благодійне товариство, благодійна установа чи благодійний фонд з урахуванням особливостей, визначених цим Законом та іншими законами України (ч.1 ст.13 ЗУ Про благодійну діяльність та благодійні організації ).
Відповідно до ст.15 ЗУ Про благодійну діяльність та благодійні організації благодійні організації набувають прав та обов'язків юридичної особи з моменту їх державної реєстрації. Державну реєстрацію благодійних організацій проводять державні реєстратори за місцезнаходженням благодійних організацій відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".
Відповідно до ч.2 ст.9 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, щодо видів їх діяльності.
Відповідно до ч.1 ст. 1 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Як вбачається з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань організаційно-правова форма позивача - товариство з обмеженою відповідальністю, а серед видів діяльності позивача не вказано зайняття ні благодійною, ні волонтерською діяльністю.
Посилання позивача та суду першої інстанції на те, що позивачем були подані, подяки та грамоти за благодійне забезпечення військовослужбовців української армії всім необхідним у веденні війни проти агресора, не підтверджують, що позивач єблагодійною чи волонтерською організацією, яка здійснює виключно діяльність з надання волонтерської допомоги.
За таких обставин, колегія суддів вважає, що позивачем не доведено наявності у нього права на встановлення у договорі оренди орендної плати у розмірі 1% від вартості орендованого майна.
З огляду на все викладене вище в сукупності, колегія суддів вважає, що висновки суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позовних вимог не грунтуються на вимогах чинного законодавства, а тому рішення Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 у справі №914/1132/18 слід скасувати, а в задоволенні позову - відмовити.
Судовий збір за розгляд справи в судах першої та апеляційної інстанції покласти на позивача в порядку ст.ст.129, 282 ГПК України.
Керуючись ст.ст. 269, 270, 275, 277, 281, 282, 283, 284 Господарського процесуального кодексу України, -
Західний апеляційний господарський суд ПОСТАНОВИВ :
1. Апеляційну скаргу ОСОБА_2 комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради задоволити.
2. Рішення Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 у справі №914/1132/18 скасувати та прийняти нове рішення.
3. В задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВЕНТА» відмовити.
4. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ЮВЕНТА (79013, м. Львів, вул. Нечуя-Левицького, 4, код ЄДРПОУ 23888991) на користь ОСОБА_2 комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (79008, м. Львів, пл. Галицька, 15, код ЄДРПОУ 25558625) 2 643 грн. судового збору за перегляд рішення в апеляційному порядку.
5. На виконання постанови Господарському суду Львівської області видати наказ.
6. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена до суду касаційної інстанції в порядку і строки встановлені ст. ст.288, 289 ГПК України.
Головуючий суддя Кордюк Г.Т.
Суддя Кравчук Н.М.
Суддя Хабіб М.І.
Повний текст постанови виготовлено 25.01.2019
Суд | Західний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 21.01.2019 |
Оприлюднено | 25.01.2019 |
Номер документу | 79396139 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Західний апеляційний господарський суд
Кордюк Галина Тарасівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні