Постанова
від 02.10.2019 по справі 914/1132/18
ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"02" жовтня 2019 р. Справа №914/1132/18

Західний апеляційний господарський суд у складі колегії:

Головуючого судді Дубник О.П.

суддів Зварич О.В.

Скрипчук О.С.

за участю секретаря судового засідання Кіри О.С.

розглянув матеріали апеляційної скарги Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради б/н від 24.10.2018 (вх. № 01-05/798/18 від 26.10.2018)

на рішення Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 (суддя Пазичев В.М., повний текст складено 12.10.2018)

у справі № 914/1132/18

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю (далі - ТзОВ) «ЮВЕНТА» , м. Львів

до відповідача: Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, м. Львів

про зобов`язання вчинити певні дії.

за участю представників:

від позивача: Мисак М.П. - керівник; Стефанюк В.П. - адвокат (ордер в матеріалах справи);

від відповідача: Яворська О.І. - представник (довіреність в матеріалах справи).

1.Розгляд справи.

Відводів суддям та секретарю судового засідання в порядку ст.ст. 35, 36, 37 ГПК України не заявлялось.

Судове засідання фіксувалось технічними засобами згідно ст. 222 ГПК України.

Відповідно до Витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 06.05.2019 вказану справу розподілено колегії суддів Західного апеляційного господарського суду у складі: головуючого судді (судді -доповідача) Дубник О.П., суддів Скрипчук О.С. та Желік М.Б.

У зв`язку із перебуванням у відпустці судді-члена колегії Желіка М.Б., розпорядженням керівника апарату Західного апеляційного господарського суду № 494 від 08.07.2019 проведено автоматизовану зміну складу колегії суддів. Відповідно до Витягу з протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 08.07.2019 до складу колегії входять:головуючий суддя Дубник О.П., судді Зварич О.В. та Скрипчук О.С.

2. Вирішення процесуальних питань під час розгляду справи.

Сторонами клопотань не заявлено.

3. Короткий зміст позовних вимог.

3.1. 20.06.2018 року ТзОВ «ЮВЕНТА» звернулось до Господарського суду Львівської області з позовом до Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради про (з урахуванням заяви про зміну предмету позову б/н від 20.08.2018 року, (а.с. 108, т. 1) зобов`язання Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради змінити розмір орендної плати у договорі оренди нерухомого майна № Ф-10859-17 від 29 грудня 2017 року шляхом застосування орендної ставки для визначення орендної плати в розмірі 1% від вартості орендованого майна замість зазначених у договорі 12% та внесення змін в п.5.1 договору, який викласти в наступній редакції: «Розмір орендної плати за об`єкт оренди визначається відповідно до чинної на час укладення цього Договору Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м.Львова, затвердженої ухвалою міської ради від 07.06.2007р. № 897 (із змінами та доповненнями) і складає: (1589960,00 х 0,01) /12 х 1,009 = 1336,89 грн. (одна тисяча триста тридцять шість гривень 89 копійок) без ПДВ за перший місяць оренди» .

3.2. Позивач свої вимоги обґрунтовує тим, що орендовані приміщення використовуються позивачем за цільовим використанням - для видавництва та розповсюдження української книжки та благодійної волонтерської діяльності, а орендна ставка 12% від вартості орендованого майна визначена не у відповідності до Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої ухвалою міської ради №897 від 07.06.2007 року (зі змінами та доповненнями), а саме без урахування цільового призначення орендованого об`єкта. Зазначає, що згідно п.п. 3.5, 4.1 зазначеної вище Методики відповідачем повинна була застосовуватись орендна ставка у розмірі 1% від вартості орендованого майна, як більша орендна ставка у зв`язку з суміщення орендарем двох видів діяльності.

4.Короткий зміст рішення суду.

4.1. Рішенням Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 змінені (уточнені) позовні вимоги задоволено.

Зобов`язано Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради змінити розмір орендної плати у договорі оренди нерухомого майна № Ф-10859-17 від 29 грудня 2017 року шляхом застосування орендної ставки для визначення орендної плати в розмірі 1% від вартості орендованого майна, замість зазначених у договорі 12%, та внести зміни в п. 5.1 Договору оренди нерухомого майна № Ф-10859-17 від 29 грудня 2017 року, який викласти в наступній редакції: "Розмір орендної плати за об`єкт оренди визначається відповідно до чинної на час укладення цього Договору Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої ухвалою міської ради від 07.06.2007 р. № 897 (із змінами та доповненнями) і складає: 1589960,00 х 0,01 /12 х 1,009 = 1336,89 грн. (одна тисяча триста тридцять шість гривень 89 копійок) без ПДВ за перший місяць оренди".

Також стягнуто з Управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради на користь ТзОВ "ЮВЕНТА" суму судового збору в розмірі 1762,00 грн. (а.с. 147-157, т. 1).

4.2. Судове рішення у справі мотивоване. ст.3, ч. 1, п. 1 ч. 2, ч. 3, ст. 11, ст. 651, ч. 3 ст. 653 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), ч. 5 ст. 188 Господарського кодексу України (далі - ГК України), ст.ст. 10, 12, 21 Закону України Про оренду державного та комунального майна від 10.04.1992р. № 2269-XII (далі - Закон № 2269-XII), п.п. 3.4, 3.5, 4.1. Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої ухвалою Львівської міської ради від 07.06.2007 р. № 897 (із змінами та доповненнями) (далі - Методика) і зроблено висновок, що об`єкт оренди використовується орендарем для видавництва та розповсюдження української книжки та благодійної волонтерської діяльності, а при використанні орендованого майна для видавництва та розповсюдження української книжки застосовується річна орендна плата за оренду нерухомого майна у розмірі 1 грн. за рік (без ПДВ) , а при використанні орендованого майна для благодійної волонтерської діяльності при розрахунку орендної плати застосовується орендна станка для визначення орендної плати в розмірі 1% від вартості орендованого майна. У разі суміщення орендарем видів діяльності (у межах одного індексу згідно з поверховим планом) застосовується більша орендна ставка згідно з цільовим призначенням, а тому при визначенні розміру орендної плати відповідачем повинна була застосуватись орендна ставка в розмірі 1% від вартості орендованого майна.

4.3. Справа розглядалась судами.

4.3.2 Постановою Західного апеляційного господарського суду від 21.01.2019, рішення Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 скасовано та прийнято нове рішення, яким в задоволенні позову ТзОВ «ЮВЕНТА» відмовлено. Стягнуто з ТзОВ "ЮВЕНТА" на користь Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської 2 643 грн. судового збору за перегляд рішення в апеляційному порядку. (а.с. 247-254, т.1).

4.3.3 Постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 11.04.2019 постанову Західного апеляційного господарського суду від 21.01.2019 скасовано повністю, справу направлено на новий розгляд до суду апеляційної інстанції (а.с. 46-60, т.2).

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду у постанові від 11.04.2019 зазначив, що судом апеляційної інстанції фактично надано оцінку спірним правовідносинам з урахуванням цільового призначення об`єкта оренди для благодійної волонтерської діяльності, однак судом апеляційної інстанції не надано оцінки доводам позивача, що відповідно до умов договору оренди нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень) №Ф-10859-17 є інше, крім вищевказаного, цільове призначення об`єкта оренди: для видавництва та розповсюдження української книжки та благодійної волонтерської діяльності.

5 . Короткий зміст вимог апеляційної скарги та аргументи учасників справи .

5.1. Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради не погоджується з ухваленим рішенням суду, вважає прийнятим з неправильним застосуванням норм матеріального права, з неповним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи. Зазначає, зокрема, з посиланням на Закон № 2269-XII та ч. 3 ст. 653 ЦК України, що питання про встановлення розміру орендної плати було розглянуто на засіданні комісії з підготовки пропозиції для надання в оренду майна територіальної громади м. Львова, якою було відмовлено позивачу у внесенні змін до договору оренди в частині розміру орендної плати, а тому договір залишився укладеним на тих самих умовах. Просить рішення суду першої інстанції скасувати.

5.2. ТзОВ «ЮВЕНТА» у відзиві на апеляційну скаргу зазначає, що для визначення розміру орендної плати відповідачем повинна була застосовуватись орендна ставка в розмірі 1% від вартості орендованого майна, а не 12 % зазначених в договорі відповідачем. Позивач просить оскаржуване рішення залишити без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення.

6. Обставини справи, встановлені судами першої та апеляційної інстанції.

Між Управлінням комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (орендодавець) та ТзОВ «ЮВЕНТА» (орендар) 03.04.2012 укладено договір оренди нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень) №Ф-8210-12 нежитлових приміщень загальною площею 173,1 кв.м за адресою: м. Львів, вул. Нечуя-Левицького,4 для видавництва та розповсюдження української книги (а.с. 16-18, т.1).

Відповідно до п.4.1. Договору термін його дії сторонами погоджено до 03.04.2017 включно.

31 березня 2017 року позивач звернувся до відповідача з заявою про продовження договору оренди нежитлових приміщень загальною площею 173,1 кв.м за адресою: м. Львів, вул. Нечуя-Левицького,4 на новий термін. Дана заява зареєстрована в Центрі надання адміністративних послуг 31.03.2017 за № 2-8303/АП-2302 (а.с. 23, т.1).

18 квітня 2017 року позивач звернувся до відповідача з заявою про уточнення заяви від 31.03.2017, якою зазначив термін оренди - 2 роки 364 дні, а також мету використання - для видавництва та розповсюдження української книги та благодійної (волонтерської) діяльності. Дана заява зареєстрована в Центрі надання адміністративних послуг 18.04.2017 за № 2-9728-2302 (а.с. 24, т.1).

Наказом Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради № 169-0 від 23.05.2017 вирішено продовжити ТзОВ «ЮВЕНТА» для видавництва та розповсюдження української книги та благодійної волонтерської діяльності договір оренди нежитлових приміщень загальною площею 173,1 кв.м. за адресою: м. Львів, вул. Нечуя-Левицького,4 на 2 роки 364 дні (а.с. 25, т.1).

Заявою від 14.12.2017 позивач просив відповідача внести зміни до вказаного вище наказу в частині цільового використання орендованих приміщень лише для видавництва та розповсюдження української книги (а. с. 26, т.1).

Листом №2302-524 від 24.01.2018 Управлінням комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради відмовило позивачу у внесенні таких змін (а.с. 27, т.1).

29 грудня 2017 року між Управлінням комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (орендодавець) та ТзОВ «ЮВЕНТА» (орендар) укладено договір оренди нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень) №Ф-10859-17 (далі - Договір) (а.с. 19-22, т.1).

Відповідно до п. 1 Договору орендодавець, на підставі наказу Управління комунальної власності від 23.05.2017 року № 169-О, наказу Управління комунальної власності від 09.06.2017 року № 195-0, наказу Управління комунальної власності від 29.08.2017 року № 340-0 та Договору оренди від 03.04.2012 року № Ф-8210-12 передає, а орендар приймає в строкове платне користування нерухоме майно (приміщення) загальною площею 173,1 кв.м, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. І. Нечуя-Левицького, 4, та перебуває на балансі ЛКП "Цитадель-Центр" для видавництва та розповсюдження української книжки та благодійної волонтерської діяльності.

Вартість об`єкта оренди, відповідно до висновку про вартість майна, затвердженого наказом Управління комунальної власності від 14.06.2017 року № 2212/е, станом на 31 жовтня 2017 року, становить 1589960,00 грн. без ПДВ.

Згідно з п.п. 5.1. та 5.2. Договору розмір орендної плати визначається відповідно до чинної на час укладення цього договору Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої ухвалою Львівської міської ради від 07.06.2007 за № 897 (із змінами та доповненнями) і складає: 1589960,00 х 0,12 / 12 х 1,009 = 16042,70 грн. (шістнадцять тисяч сорок дві гривні 70 копійок) без ПДВ за перший місяць оренди і підлягає індексації за відповідний період (місяць, квартал, рік). Орендна плата за кожний наступний місяць визначається коригуванням орендної плати за попередній місяць щодо індексу інфляції за попередній місяць.

Відповідно до п. 5.5. Договору розмір орендної плати переглядається лише за згодою сторін або за рішенням суду.

За умовами п. п. 13.3, 13.4 Договору зміни та доповнення до цього договору вносяться у письмовій формі у порядку, встановленому чинним законодавством України. Одностороннє внесення змін до цього договору не допускається.

Відповідно до п. 4.1. Договору термін договору оренди визначений на 2 роки 364 дні з 29 грудня 2017 року до 28 грудня 2020 року включно.

13.02.2018 позивач звернувся до відповідача з заявою про внесення змін до Договору оренди нерухомого майна № Ф-10859-17 від 29.12.2017 в частині застосування орендної плати в розмірі 1 грн. за рік (а.с. 46, т.1).

Листом №2302-2465 від 04.04.2018 Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради повідомило позивача, що дане питання розглянуто на засіданні комісії з підготовки пропозицій для надання в оренду майна територіальної громади м. Львова (протокол № 5, питання № 1715), якою позивачу було відмовлено у внесенні змін до вищевказаного договору в частині розміру орендної плати та рекомендовано у випадку непогодження з даною відповіддю оскаржити її у встановленому законом порядку (а.с. 49, т.1).

7. Норми права та мотиви, якими суд апеляційної інстанції керувався при прийнятті постанови, висновки суду.

Відповідно до п.1 ч.2 ст.11 ЦК України підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Згідно з ст. 759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов`язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.

Відповідно до ст. 286 ГК України орендна плата - це фіксований платіж, який орендар сплачує орендодавцю незалежно від наслідків своєї господарської діяльності. Розмір орендної плати може бути змінений за погодженням сторін, а також в інших випадках, передбачених законодавством. Строки внесення орендної плати визначаються в договорі.

Згідно з ст. 21 Закону № 2269-XII, розмір орендної плати може бути змінено за погодженням сторін. Розмір орендної плати може бути змінено на вимогу однієї з сторін, якщо з незалежних від них обставин істотно змінився стан об`єкта оренди, а також в інших випадках, встановлених законодавчими актами України.

Правовідносини між Управлінням комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради та ТзОВ «ЮВЕНТА» у справі виникли на підставі укладеного 29 грудня 2017 року договору оренди нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень) №Ф-10859-17, згідно якого орендодавець, на підставі наказу Управління комунальної власності від 23.05.2017 року № 169-О, наказу Управління комунальної власності від 09.06.2017 року № 195-0, наказу Управління комунальної власності від 29.08.2017 року № 340-0 та Договору оренди від 03.04.2012 року № Ф-8210-12 передає, а орендар приймає в строкове платне користування нерухоме майно (приміщення) загальною площею 173,1 кв.м, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. І. Нечуя-Левицького, 4, та перебуває на балансі ЛКП "Цитадель-Центр" для видавництва та розповсюдження української книжки та благодійної волонтерської діяльності.

Розмір орендної плати визначається відповідно до чинної на час укладення цього договору Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої ухвалою Львівської міської ради від 07.06.2007 за № 897 (із змінами та доповненнями) і складає: 1589960,00 х 0,12 / 12 х 1,009 = 16042,70 грн. (шістнадцять тисяч сорок дві гривні 70 копійок) без ПДВ за перший місяць оренди і підлягає індексації за відповідний період (місяць, квартал, рік). Орендна плата за кожний наступний місяць визначається коригуванням орендної плати за попередній місяць щодо індексу інфляції за попередній місяць (п.п. 5.1. та 5.2. Договору).

Згідно з п. 5.5. Договору розмір орендної плати переглядається лише за згодою сторін або за рішенням суду.

До укладення Договору, 18 квітня 2017 року позивач звернувся до відповідача з заявою про уточнення заяви від 31.03.2017, у якій заявив про дві мети використання орендованих нежитлових приміщень: 1. для видавництва та розповсюдження української книги; 2. для благодійної (волонтерської) діяльності.

Відповідно до п. 4.1. Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м.Львова, затвердженої Ухвалою міської ради від 07.06.2007 № 897 (із змінами та доповненнями), та до Додатку 2 тієї ж Методики:

1. При використанні орендованого майна для видавництва та розповсюдження української книжки застосовується річна орендна плата за оренду нерухомого майна у розмірі 1 грн. за рік (без ПДВ),

2. При використанні орендованого майна для благодійної волонтерської діяльності застосовується орендна ставка для визначення орендної плати в розмірі 1% від вартості орендованого майна.

Згідно з п. 3.5. Методики у разі суміщення орендарем видів діяльності (у межах одного індексу згідно з поверховим планом) застосовується більша орендна ставка згідно з цільовим призначенням.

Позивач звертався 13.02.2018 до відповідача з заявою про внесення змін до Договору оренди нерухомого майна № Ф-10859-17 від 29.12.2017 в частині застосування орендної плати в розмірі 1 грн. за рік, однак згідно листа №2302-2465 від 04.04.2018 Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради позивачу було відмовлено у внесенні змін до вищевказаного договору.

У матеріалах справи містяться подяки та грамоти, якими нагороджено ТзОВ ЮВЕНТА за благодійне забезпечення військовослужбовців української армії всім необхідним у веденні війни проти агресора.

Згідно листа ЛМГО Асоціація видавців та книго розповсюджувачів Львівщини №12 від 22.11.2017 року підтверджується факт передачі позивачем книг в госпіталі, військові частини та поповнення бібліотек України українськими книгами (а.с .28, т.1).

Згідно з актом проведення перевірки приміщень № 184-нп/18 від 14.03.2018 року (а.с .51-52, т.1), а також складений балансоутримувачем - ЛКП Цитадель-Центр та затверджений головою районної адміністрації акт проведення обстеження № 6 від 25.04.2018 року (а.с. 53, т.1), орендовані приміщення використовуються позивачем за цільовим призначенням для видавництва та розповсюдження української книжки та благодійної волонтерської діяльності.

Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, основними видами діяльності позивача є видання книг, друкування іншої продукції, зокрема газет, журналів, книг (а.с. 54-56, т.1).

Згідно з п. 2.2. Статуту ТзОВ ЮВЕНТА , до видів діяльності ТзОВ ЮВЕНТА поряд з іншими, зокрема, віднесено видання та розповсюдження книг, періодичних видань та інша видавнича діяльність.

Без врахування того, що в п. 2.1. Договору зазначено, що об`єкт оренди орендар буде використовувати для видавництва та розповсюдження української книжки та благодійної волонтерської діяльності, відповідач безпідставно застосував в оскаржуваному договорі орендну ставку для визначення орендної плати в розмірі 12% від вартості орендованого майна.

Згідно з п.94-2 Додатку 2 до Методики орендна ставка у розмірі 1% застосовується у випадку використання орендованого майна благодійними та волонтерськими організаціями, які здійснюють виключно діяльність з надання волонтерської допомоги Збройним Силам України, іншим військовим формуванням, громадянам, які постраждали внаслідок проведення антитерористичних операцій, біженцям, внутрішньопереміщеним особам, правоохоронним органам, органам державної влади під час дії особливого періоду, правових режимів надзвичайного чи воєнного стану, проведення антитерористичної операції.

Відповідно до п.3 ч.1 ст. 1 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» від 5 липня 2012 року № 5073-VI (далі - Закон № 5073-VI) благодійна організація - юридична особа приватного права, установчі документи якої визначають благодійну діяльність в одній чи кількох сферах, визначених цим Законом, як основну мету її діяльності.

Благодійна організація може бути створена як благодійне товариство, благодійна установа чи благодійний фонд з урахуванням особливостей, визначених цим Законом та іншими законами України (ч.1 ст.13 Закону № 5073-VI).

Відповідно до ст.15 Закону № 5073-VI благодійні організації набувають прав та обов`язків юридичної особи з моменту їх державної реєстрації.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань організаційно-правова форма позивача - товариство з обмеженою відповідальністю, а серед видів діяльності позивача не вказано зайняття ні благодійною, ні волонтерською діяльністю.

Змінюючи предмет позову, позивач відповідно до п.3.5 Методики застосував більшу орендну ставку відповідно до двох цільових призначень використання орендованого майна.

Таким чином, до оскаржуваного договору оренди для визначення розміру орендної плати відповідачем повинна була застосуватись орендна ставка в розмірі 1% від вартості орендованого майна, а не 12%, зазначених в договорі.

Згідно з ч. 3 ст. 653 ЦК України у разі, зокрема, зміни договору зобов`язання змінюється з моменту досягнення домовленості про зміну договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється у судовому порядку, зобов`язання змінюється з моменту набрання рішенням суду про зміну договору законної сили.

Якщо судовим рішенням договір, змінено, договір вважається зміненим з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду (ч. 5 ст. 188 ГК України).

Апелянт зазначає, що питання про встановлення розміру орендної плати було розглянуто на засіданні комісії з підготовки пропозиції для надання в оренду майна територіальної громади м. Львова, якою було відмовлено позивачу у внесенні змін до договору оренди в частині розміру орендної плати, а тому договір залишився укладеним на тих самих умовах, однак дані доводи не обгрунтовують підстав для скасування оскаржуваного рішення суду.

Відповідно до ст. 276 ГПК України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного колегія суддів апеляційного суду дійшла висновку , що суд першої інстанції ухвалив рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. Скаржником не доведено наявності підстав, визначених ст. 277 ГПК України, для скасування рішення та для задоволення апеляційної скарги, таких підстав апеляційним судом не встановлено.

Отже, рішення суду першої інстанції належить залишити без змін, апеляційну скаргу без задоволення.

8. Судові витрати.

Згідно п.2 ч.1 ст.129 ГПК України судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Відповідно до пп. б , в , п. 4 ч. 1 ст.282 ГПК України постанова суду апеляційної інстанції складається, зокрема, з резолютивної частини із зазначенням: нового розподілу судових витрат, понесених у зв`язку з розглядом справи у суді першої інстанції, - у випадку скасування або зміни судового рішення; розподілу судових витрат, понесених у зв`язку з переглядом справи у суді апеляційної інстанції.

Витрати Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради зі сплати судового збору за подачу апеляційної скарги слід покласти на відповідача

За подання касаційної скарги ТзОВ «ЮВЕНТА» сплачено 3524,00 грн судового збору. Враховуючи задоволених вимог, з відповідача на користь позивача підлягає до стягнення 3524,00 грн судового збору за розгляд касаційної скарги.

Керуючись ст.ст. 129, 252, 269, 270, 275, 276, 281, 282 ГПК України, Західний апеляційний господарський суд,

ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення Господарського суду Львівської області від 04.10.2018 року у цій справі без змін.

2. Судові витрати покласти на Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради.

3. Стягнути з Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (79008, м. Львів, пл. Галицька, 15, ідентифікаційний код 25558625) на користь ТзОВ «ЮВЕНТА» (79013, м. Львів, вул. Нечуя-Левицького, буд. 4, ідентифікаційний код 23888991) 3524,00 грн судового збору за розгляд касаційної скарги.

4. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття.

5. Строки та порядок оскарження постанов (ухвал) апеляційного господарського суду визначені § 1 глави 2 Розділу IV ГПК України.

Повний текст постанови складено 15.10.2019р.

Головуючий суддя Дубник О.П.

Суддя Зварич О.В.

Суддя Скрипчук О.С.

СудЗахідний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення02.10.2019
Оприлюднено17.10.2019
Номер документу84942185
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/1132/18

Постанова від 02.10.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Дубник Оксана Петрівна

Ухвала від 06.09.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Дубник Оксана Петрівна

Ухвала від 09.07.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Дубник Оксана Петрівна

Ухвала від 07.06.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Дубник Оксана Петрівна

Ухвала від 11.05.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Дубник Оксана Петрівна

Постанова від 11.04.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Кушнір І.В.

Ухвала від 08.04.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Кушнір І.В.

Ухвала від 21.02.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Кушнір І.В.

Постанова від 21.01.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

Ухвала від 10.01.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні