Рішення
від 23.01.2019 по справі 1340/5558/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 1340/5558/18

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 січня 2019 року м.Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючий суддя Коморний О.І,

секретар судового засідання Редкевич О.Р.,

за участю:

представника позивача ОСОБА_1,

представника відповідача ОСОБА_2,

представника третьої особи ОСОБА_3,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу в порядку спрощеного позовного провадження за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 про визнання протиправним та скасування рішення Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області, Державна архітектурно-будівельна інспекція України, за участю третьої особи, без самостійних вимог на стороні позивача ОСОБА_5 архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради.

Обставини справи:

Позивач, фізична особа-підприємець ОСОБА_4 звернувся до Львівського окружного адміністративного суду з позовною заявою у якій міститься вимога:

- визнати протиправним та скасувати індивідуальний акт - рішення Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області № 2-мб/пз від 06 лютого 2018 року про скасування містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б. Хмельницького, 225 у м. Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності) від 10.03.2016 №45.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що наказом Державної архітектурно-будівельної інспекції України №39 від 11 січня 2018 року Про проведення позапланової перевірки доручено Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у Львівській області провести позапланову перевірку з питань дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час провадження ОСОБА_5 архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради містобудівної діяльності, а саме: надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 10.03.2016 №45.

На підставі вказаної перевірки Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області складено акт перевірки №2- мб/пз від 02 лютого 2018 року. Перевіркою встановлено порушення вимог п. 13 Переліку об'єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011р. № 109, згідно якого містобудівні умови та обмеження не надаються для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, малі архітектурні форми, пристрої вуличної реклами з легких конструкцій, огорожа територій та ділянок .

На підставі акта перевірки відповідачем прийнято рішення № 2-мб/пз від 06 лютого 2018 року про скасування містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б.Хмельницького, 225 у м. Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності) від 10.03.2016 №45.

На переконання позивача, рішення Департаменту державної архітектурно- будівельної інспекції у Львівській області № 2-мб/пз від 06 лютого 2018 року є незаконним, оскільки, таке ґрунтується на недіючому нормативному акті, а саме: наказі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07 липня 2011 року № 109 Про затвердження Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст .

Позивач вважає, що відповідач, здійснюючи 02 лютого 2018 року перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, встановив порушення управлінням архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради вже недіючого нормативного акту. Однак, нормативний акт, який втратив чинність, не породжує жодних правових наслідків для суб'єктів його застосування.

Відтак, на думку позивача, спірним рішенням відповідач порушив частину 2 статті 19 Конституції України: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Представник відповідача - Держаної архітектурно-будівельної інспекції України позов не визнав. Долучив до матеріалів справи відзив на позовну заяву в якому зазначив, що управлінням архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради видано містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б. Хмельницького, 225 у м. Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності) від 10.03.2016 №45.

Відповідач зазначив, що при видачі управлінням архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради зазначених містобудівних умов та обмежень, виявлено ознаки порушення вимог містобудівного законодавства, а саме: видано містобудівні умови та обмеження на встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б. Хмельницького, 225 у м. Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності), а Порядком 109, який був чинним на момент видачі вищезазначених містобудівних умов та обмежень, містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки видавались на будівництво.

Ухвалою від 23.11.2018 року прийнято позовну заяву та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю з підстав викладених у позовній заяві, просив позов задовольнити.

Представник відповідачів у судовому засіданні проти позову заперечив, просив у задоволенні такого відмовити повністю.

Представник залученої судом на стороні позивача третьої особи без самостійних вимог на предмет спору у судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю, просив позов задовольнити.

Суд заслухав вступне слово представника позивача та представника відповідача, третьої особи, дослідив подані сторонами докази та

встановив:

25 січня 2014 року між Львівською міською радою як орендодавцем, та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_4, на підставі ухвал Львівської міської ради № 1675 від 26.07.2012р. «Про затвердження Положення про підготовку, організацію, проведення та оформлення купівлі -продажу у власність або надання в оренду земельних ділянок у м. Львові» ; № 2712 від 18.06.2009 року «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель м. Львова» ; №3034 від 26.12.2013 року «Про нарахування та сплату орендної плати за землю і земельного податку до міського бюджету м. Львова у 2014 році» та ухвали № 2875 від 21 листопада 2013 року «Про затвердження фізичній особі-підприємцю ОСОБА_4 технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок на місцевості та надання земельних ділянок на вул. Б. Хмельницького, 225» укладено договір оренди землі для обслуговування будівель загальною площею 0,0526 га, кадастровий номер земельної ділянки - 4610137500:04:006:0045.

Право оренди землі зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, про що свідчить витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 03.03.2014 року, індексний номер витягу 18520008.

10 березня 2016 року за №45 ОСОБА_5 архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради видано ФОП ОСОБА_4 містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на вул. Б.Хмельницького, 225 для встановлення тимчасового збірно- розбірного павільйону на вул. Б.Хмельницького, 225 у м. Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності).

29 вересня 2017 року на адресу відповідача 1 з Львівської місцевої прокуратури №2 Львівської області надійшло звернення про проведення перевірки законності виданих ОСОБА_5 архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради ФОП ОСОБА_4 містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки по вул. Б.Хмельницького, 225 у м. Львові від 10.03.2016 за №45.

04 січня 2018 року відповідачем 1 складено довідку про результати документальної перевірки, якою констатовано, що при видачі ФОП ОСОБА_4 управлінням архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на вул. Б.Хмельницького, 225 для встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б.Хмельницького, 225 у м. Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності) від 10.03.2016 №45 виявлено ознаки порушення вимог містобудівного законодавства, а саме: видано містобудівні умови та обмеження на встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б.Хмельницького, 225 у м. Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності), а Порядком 109, який був чинним на момент видачі вищезазначених містобудівних умов та обмежень, містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки видавались на будівництво.

Крім того, у вказаній довідці зазначено, що необхідно призначити позапланову перевірку ОСОБА_5 архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради щодо законності видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б.Хмельницького, 225 у м.Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності) від 10.03.2016 №45.

Наказом Державної архітектурно-будівельної інспекції України №39 від 11 січня 2018 року Про проведення позапланової перевірки доручено Департаменту Державної архітектурно- будівельної інспекції у Львівській області провести позапланову перевірку з питань дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час провадження ОСОБА_5 архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради містобудівної діяльності, а саме: надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 10.03.2016 №45.

За результатами перевірки складено акт перевірки №2- мб/пз від 02 лютого 2018 року.

В акті Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області №2- мб/пз від 02 лютого 2018 року перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил встановлено, що:

Згідно абз.2 п.2 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. N 466, в редакції, що діяла на момент видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на вул. Б.Хмельницького, 225 у м.Львові, будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення діючих підприємств, реставрації, капітального ремонту.

Встановлення тимчасових збірно-розбірних споруд не віднесено до будівельних робіт.

При видачі управлінням архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради містобудівних умов та обмежень виявлено ознаки порушення вимог містобудівного законодавства, а саме: видано містобудівні умови та обмеження на встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б.Хмельницького, 225 у м. Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності), а Порядком 109, який був чинним на момент видачі вищезазначених містобудівних умов та обмежень, містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки видавались на будівництво.

Порушено вимоги п. 13 Переліку об'єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011р. № 109, згідно якого містобудівні умови та обмеження не надаються для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, малі архітектурні форми, пристрої вуличної реклами з легких конструкцій, огорожа територій та ділянок .

На підставі вказаного акта перевірки відповідачем 1 прийнято оскаржене рішення № 2-мб/пз від 06 лютого 2018 року про скасування містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б.Хмельницького, 225 у м. Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності) від 10.03.2016 №45.

Позивач не погоджуючись із вказаним рішенням Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області звернувся із даним позовом до суду.

При вирішенні спору по суті суд керувався наступним.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частинами 1 та 2 ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлює Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» ( Закон № 3038-VI), який спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією; (п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ).

Відповідно до статті 6 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» , ОСОБА_5 у сфері містобудівної діяльності здійснюється Верховною ОСОБА_2 України, Кабінетом Міністрів України, Верховною ОСОБА_2 Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, органами державного архітектурно-будівельного контролю, іншими уповноваженими органами містобудування та архітектури, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування..

Згідно зі статтею 26 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності :

1.Забудова територій здійснюється шляхом розміщення об'єктів будівництва.

2.Суб'єкти містобудування зобов'язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об'єктів.

3. Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради вживає заходів щодо організації комплексної забудови територій відповідно до вимог цього Закону.

4. Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.

5. Проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:

- отримання замовником або проектувальником вихідних даних;

- розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;

- затвердження проектної документації;

- виконання підготовчих та будівельних робіт;

- прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;

- реєстрація права власності на об'єкт містобудування.

Відповідно до абз. 5 п. 1.2 Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст затвердженого наказом Міністерств, регіонального розвитку, будівництва на житлово-комунального господарства України від 07.07.2011р. № 109, який був чинним на момент видачі вищезазначених містобудівних умов і обмежень, містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - документ, що містить комплекс планувальних архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва встановлені законодавством та містобудівною документацією.

Згідно абз. 2 п. 2 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 в редакції, що діяла на момент видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на вул. ОСОБА_6 . 225 у м. Львові, будівельні роботи - роботи нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення діючих підприємств,реставрації, капітального ремонту.

Вказане рішення Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області ґрунтується на порушенні (на думку відповідача ) вимог містобудівного законодавства, а саме:

- вимоги п. 13 Переліку об'єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011р. № 109, згідно якого містобудівні умови та обмеження не надаються для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, малі архітектурні форми, пристрої вуличної реклами з легких конструкцій, огорожа територій та ділянок .

З огляду на вищевказане суд вважає за необхідне зазначити, що спірне рішення відповідача ґрунтується на не чинному нормативному акті, а саме: наказі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07 липня 2011 року № 109 Про затвердження Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст .

Даний наказ втратив чинність 26 грудня 2017 року згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 6 листопада 2017 року № 289 Про затвердження Переліку об'єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються .

Відповідач, здійснюючи 02 лютого 2018 року перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, встановив порушення управлінням архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради вже недіючого нормативного акту.

Отже, суд вважає за необхідне зазначити, що нормативний акт, який втратив чинність, не породжує жодних правових наслідків для суб'єктів його застосування.

У даному аспекті суд звертає увагу, що пункт 1 частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України зобов'язує адміністративні суди у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень перевіряти, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Спірне рішення відповідача 1 порушує пункт 8 частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з яким у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті(вчинені) вони пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).

Більше того, Рішенням № 2-мб/пз від 06 лютого 2018 року відповідач порушив принцип правової визначеності, який вимагає ясності й однозначності правової норми та забезпечення того, щоб ситуації й правовідносини залишалися передбачуваними. Громадяни мають бути впевненими у своїх законних очікуваннях, що набуте ними на підставі чинного законодавства право, його зміст та обсяг буде ними реалізовано, тобто набуте право не може бути скасоване, звужене (правові позиції Конституційного Суду України в таких рішеннях: від 22 вересня 2005 року № 5- рп/2005, від 29 червня 2010 року № 17-рп/2010, від 22 грудня 2010 року № 23-рп/2010, від 11 жовтня 2011 року № 10-рп/2011).

У пункті 2.31 розділу II діючого Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 р. за №1330/20068, вказано, що розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності самовільно забороняється.

За таких обставин, скасування містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на вул. Б.Хмельницького, 225 для встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б.Хмельницького, 225 у м. Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності) призведе до того, що розміщення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б.Хмельницького, 225 у м. Львові буде кваліфіковане як самовільне розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, наслідком чого є демонтаж (знесення) павільйону.

У рішенні у справі « Tumeliai v. Lithuania» від 09.01.2017 ЄСПЛ зазначив, що «ризик, пов'язаний з помилкою, допущеною державним органом, повинна нести сама держава» . Суд не погодився з аргументами уряду, що заявники мали підозрювати, що дозвіл на будівництво був «нестійким» . Тому ЄСПЛ дійшов висновку: оскільки влада підтвердила, що будинок може бути зведений, у заявників не було достатніх підстав сумніватися в законності такого рішення й вони мали право розраховувати на те, що воно в майбутньому не буде оголошене неправомірним.

Враховуючи вищенаведене та обставини даної справи, суд вважає, що рішення Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області № 2-мб/пз від 06 лютого 2018 року про скасування містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б.Хмельницького, 225 у м.Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності) від 10.03.2016 №45 є протиправним та таким що підлягає скасуванню.

За таких обставин, оцінивши подані сторонами докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належить задовольнити повністю.

Оскільки позивачем документально підтверджено сплату судового збору в сумі 1762 грн., такі судові витрати відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної архітектурно-будівельної інспекції України.

Керуючись ст.ст. 2, 8-10, 14, 72-79, 90, 139, 241-246, 255, 295 КАС України, суд -

у х в а л и в :

1. Позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області № 2-мб/пз від 06 лютого 2018 року про скасування містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на встановлення тимчасового збірно-розбірного павільйону на вул. Б. Хмельницького, 225 у м. Львові (без права капітального будівництва та оформлення права власності) від 10.03.2016 №45.

3. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної архітектурно-будівельної інспекції України (бульвар Лесі Українки, 26, м. Київ, 01133; ЄДРПОУ 37471912) на користь Фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (АДРЕСА_1, 79007;ЄДРПОУ НОМЕР_1) судовий збір в сумі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві грн. 00 коп.

Рішення може бути оскаржене, згідно зі ст. 295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга на рішення подається через Львівський окружний адміністративний суд.

Рішення набирає законної сили, згідно зі ст. 255 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складений 25.01.2019 року.

Суддя Коморний О.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.01.2019
Оприлюднено27.01.2019
Номер документу79401830
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1340/5558/18

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 07.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 12.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Постанова від 23.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 22.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 22.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 13.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 13.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Рішення від 23.01.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 23.11.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні