Рішення
від 21.01.2019 по справі 812/1536/18
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

12.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

21 січня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1536/18

Луганський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Борзаниці С.В.

при секретарі судового засідання Кравцовій Т.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Лозно-Олександрівської селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення, визнання особи такою, що була звільнена за пунктом 1 статті 40 Кодексу Законів про працю України, зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

У провадженні Луганського окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 (далі - позивач) до Лозно-Олександрівської селищної ради (далі - відповідач), в якій після уточнення позовних вимог просить:

- визнати протиправним (незаконним) та скасувати рішення Солідарненської сільської ради Білокуракинського району Луганської області сорокової сесії VI скликання від 04.05.2018 № 40/3 Про дострокове припинення повноважень за народної ініціативою Солідарненського сільського голови ОСОБА_1 ;

- визнати позивача таким, якого було звільнено за пунктом 1 статті 40 Кодексу Законів про працю;

- зобов'язати Лозно-Олександрівську селищну раду як правонаступника Солідарненської сільської ради Білокуракинського району Луганської області внести відповідний запис у наказ про звільнення та трудову книжку позивача.

В обґрунтування заявлених вимог зазначено, що 04.05.2018 Солідарненська сільська рада на сороковій сесії VI скликання прийняла рішення Про дострокове припинення повноважень за народною ініціативою Солідарненського сільського голови ОСОБА_1 №40/3.

Зважаючи на те, що оскаржуване рішення ради не відповідає Конституції України та законам України, оскільки воно прийнято не на підставі, не у спосіб, що передбачені законами України, без урахування всіх обставин, які мають значення для прийняття рішення ради та без належного обґрунтування підстав та причин звільнення з посади сільського голови, а також в порушення порядку процедури підготовки відповідних питань до розгляду на сесії, що також призвело до прийняття незаконного спірного рішення, отже, воно підлягає скасуванню.

Солідарненська сільська рада, вирішуючи питання про припинення повноважень сільського голови ОСОБА_1, позбавила його можливості отримати будь-яку інформацію, документи чи пояснення стосовно суті проекту рішення та взагалі бути присутнім під час вирішення зазначеного питання. Такі дії сільської ради призвели до порушення права позивача на участь у процесі прийняття рішення, він не мав змоги належним чином підготуватися для захисту своїх прав та законних інтересів.

Повноваження сільського голови можуть бути припинені лише за наявності підстав, передбачених частиною другою статті 79 Закону, тобто в разі, якщо він порушує Конституцію або закони України, права і свободи громадян, не забезпечує здійснення наданих йому повноважень. Цей перелік підстав є вичерпним. При цьому, наявність кожної з таких підстав повинна бути підтверджена конкретними фактами.

Будь-яких судових рішень про притягнення сільського голови до кримінальної чи адміністративної відповідальності - судом не приймалися, будь яких дисциплінарних стягнень відносно ОСОБА_1 не було.

Рішенням Лозно - Олександрійської селищної ради від 08.02.2018 Солідарненська сільська рада разом з іншими громадами об'єднались у Лозно - Олександрійську об'єднану громаду. На підставі даного рішення всі права та обов'язки Солідарненської сільської ради перейшли до новоствореної громади.

Згідно статті 240-1 КЗпП у разі, коли працівника звільнено без законної підстави або з порушенням встановленого порядку, але поновлення його на попередній роботі неможливе внаслідок ліквідації підприємства, установи, організації, орган, який розглядає трудовий спір, зобов'язує ліквідаційну комісію або власника (орган, уповноважений управляти майном ліквідованого підприємства, установи, організації, а у відповідних випадках - правонаступника), виплатити працівникові заробітну плату за весь час вимушеного прогулу. Одночасно орган, який розглядає трудовий спір, визнає працівника таким, якого було звільнено за пунктом 1 статті 40 цього Кодексу. На такого працівника поширюються пільги і компенсації, передбачені статтею 49 цього Кодексу для вивільнюваних працівників.

Згідно статті 8 Закону України Про добровільне об'єднання територіальних громад об'єднана територіальна громада вважається утвореною з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об'єднання територіальних громад, або з моменту набрання чинності рішенням про підтримку добровільного об'єднання територіальних громад на місцевому референдумі. Повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, що об'єдналися, завершуються в день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об'єднаною територіальною громадою. Тобто, з 08.02.2018, дня, коли рішення щодо об'єднання громад вступило в законну силу, Лозно-Олександрівська селищна рада стала правонаступником Солідарненської сільської ради, і саме цю дату слід вважати датою звільнення позивача. Тож дані необхідні для визначення середнього для визначення суми заробітної плати за час вимушеного прогулу, знаходяться у володінні Лозно- Олександрівської селищної ради.

Враховуючи вищенаведене вважає, що Солідарненською сільською радою прийнято необґрунтоване, незаконне та безпідставне рішення, яким неправомірно достроково припинено повноваження сільського голови, що потягло за собою незаконне звільнення з посади та порушення його конституційних прав.

Позивач та його представник у судове засідання не з'явилися, надали заяви про розгляд справи за їх відсутності, уточнені позовні вимоги підтримали (а.с.

Представник відповідача надав відзив на позовну заяву, в якому заперечував проти позову, виходячи з такого (а.с. 154).

Згідно вимог пункту 4 частини першої статті 79 Закону України Про місцеве самоврядування , частини п'ятої статті 79 Закону України Про статус депутатів місцевих рад Солідарненська сільська рада прийняла рішення про припинення повноважень сільського голови, який був обраний шляхом самовисування ОСОБА_1 за поданням територіальної виборчої комісії. Були проведені збори виборців, на яких було прийнято рішення про створення на території Солідарненської сільської ради ініціативної групи чисельністю 10 чоловік, яка займалась збором підписів щодо відкликання Солідарненського сільського голови ОСОБА_1 за народною ініціативою. Протоколи, підписні листи і рішення ініціативної групи знаходяться в Солідарненській територіальній виборчій комісії.

Просить відмовити у задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 до Лозно- Олександрівської селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення Солідарненської сільської ради.

Позивач та його представник у судове засідання не з'явилися, надали заяви про розгляд справи за їх відсутності (а.с. 183).

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, надав заяву про розгляд справи за його відсутності (а.с. 184).

По справі вчинені такі процесуальні дії.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 08.06.2018 позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви (а.с. 22-23).

Ухвалою суду від 26.06.2018 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду у відкритому судовому засіданні на 11.07.2018 на 10 год. 20 хв. Також вирішено справу розглядати в порядку спрощеного позовного провадження (а.с. 1-2).

Ухвалою суду від 11.07.2018 за клопотаннями представника позивача та представника відповідача зупинене провадження у справі до 29.08.2018. Судове засідання призначене на 29.08.2018 об 11 год. 00 хв. (а.с. 52)

Ухвалою суду від 29.08.2018 поновлено провадження у справі (а.с. 58).

Ухвалою суду від 29.08.2018 клопотання представника Солідарненської сільської ради про розгляд справи за правилами загального позовного провадження - задоволено. Вирішено розглядати адміністративну справу № 812/1536/18 за позовом ОСОБА_1 до Солідарненської сільської ради про визнання протиправним та скасування рішення, поновлення на посаді за правилами загального позовного провадження. Замінено засідання для розгляду справи, призначене на 29.08.2018 на 11 год. 00 хв., підготовчим засіданням (а.с. 60).

29.08.2018 по справі оголошено перерву до 13.09.2018 для надання належних доказів представником відповідача (а.с. 61).

13.09.2018 за клопотанням представника позивача відкладено підготовче засідання до 04.10.2018 (а.с. 98).

04.10.2018 відкладено підготовче засідання до 09.10.2018 10-30 год. у зв'язку з неявкою сторін (а.с. 112).

Ухвалою суду від 09.10.2018 продовжено строк підготовчого провадження в адміністративній справі № 812/1536/18 за позовом ОСОБА_1 до Солідарненської сільської ради про визнання протиправним та скасування рішення, поновлення на посаді на двадцять три дня (а.с. 118).

Ухвалою суду від 09.10.2018 замінено по справі № 812/1536/18 відповідача Солідарненську сільську раду його правонаступником - Лозно-Олександрівську селищну раду. Зобов'язано Лозно-Олександрівську селищну раду (92211, Луганська обл., Білокуракинський р-н, смт Лозно-Олександрівка, вул. Центральна, буд.1) протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення відповідачу ухвали надіслати (надати) суду відзив на позовну заяву (відзив) і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду) разом з документами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії відзиву та доданих до нього документів (а.с. 119-120).

09.10.2018 у зв'язку зі зміною відповідача підготовче засідання відкладено до 01.11.2018 (а.с. 121).

Ухвалою суду від 01.11.2018 клопотання представників сторін про зупинення провадження у справі задоволено. Зупинене провадження у адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Лозно-Олександрівської селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення, поновлення на посаді до 05.12.2018. Підготовче засідання призначено на 05.12.2018 (а.с. 136).

Ухвалою суду від 05.12.2018 поновлено провадження у справі (а.с. 156).

Ухвалою суду від 05.12.2018 закрито підготовче провадження та призначено адміністративну справу до судового розгляду по суті на 13.12.2018 (а.с. 159-160).

Ухвалою суду від 21.01.2019 поновлено провадження у справі (а.с. 156).

Дослідивши подані документи та матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.

Рішенням Солідарненської сільської ради на сороковій сесії VI скликання від 09.11.2015 № 1/2 Про визнання повноважень Солідарненського сільського голови вирішено визнати повноваження Солідарненського сільського голови VI скликання ОСОБА_1 (а.с. 34)

Повідомленням без номеру та дати за підписом голови Солідарненської сільської виборчої комісії на адресу голови Солідарненської сільської ради Білокуракинського району Луганської області останньому доводилося до відома, що 09 квітня 2018 року на території Солідарненської сільської ради створена ініціативна група чисельністю 10 чоловік, яка буде займатися збором підписів на підтримку щодо відкликання Солідарненського сільського голови Білокуракинського району Луганської області ОСОБА_1 за народною ініціативою. Протоколи і рішення ініціативної групи знаходяться у Солідарненській територіальній виборчій комісії.

При цьому повідомлення було направлене згідно вимог статті 38-14 Закону України Про місцеві вибори , статті 79 Закону Про місцеве самоврядування , частини 5 статті 79 Закону Про статус депутатів місцевих рад (а.с.73).

Зверненням, яке поступило на адресу депутатів Солідарненської сільської ради 23.04.2018, Солідарненська сільська виборча комісія повідомляла депутатів, що на території Солідарненської сільської ради працювала ініціативна група щодо відкликання голови Солідарненської сільської ради ОСОБА_1. Солідарненська сільська виборча комісія пропрацювала документи ініціативної групи і передає на розгляд депутатів Солідарненської сільської ради такі документи: протокол №1; протокол №2 від 23.04.2018; Акт перевірки від 23.04.2018; протокол №1 від 23.04.2018 Про перевірку достовірності підписів (а.с.74).

Згідно протоколу №1 без дати засідання Солідарненської сільської виборчої комісії голова вказаної комісії ОСОБА_3 ознайомила присутніх членів комісії про те, що на території сіл Солідарне, Гладкове, Калинова Балка утворена ініціативна група, яка буде займатися збором підписів на підтримку пропозиції про дострокове припинення повноважень Солідарненського сільського голови ОСОБА_1, та у зв'язку з цим складено листа повідомлення голові сільської ради (а.с.75).

Згідно протоколу №1 від 23.04.2018 засідання Солідарненської сільської виборчої комісії вказана комісія перевіряла достовірність відомостей про громадян та їх підписів, що містяться у підписних листах виборців щодо внесення пропозиції про дострокове відкликання голови Солідарненської сільської ради ОСОБА_1

Комісія перевірила підписи та зарахувала дійсними 167 підписів. Також постановили Акт № 1 перевірки достовірності відомостей про громадян та їх підписів у підписних листах передати на розгляд Солідарненської сільської ради (а.с.76, 77).

Згідно проколу засідання Солідарненської сільської ради сорокової сесії VI скликання від 04.05.2018 на вказаній сесії, серед інших, обговорювалося питання дострокового припинення повноважень за народною ініціативою Солідарненського сільського голови ОСОБА_1

На вказаному засіданні ОСОБА_1 заявляв про можливу недостовірність процедури щодо створення ініціативної групи та збору підписів. За його клопотанням депутатом ОСОБА_5 оглядалися підписні листи та акт перевірки підписів. Після чого питання щодо дострокового припинення повноважень за народною ініціативою Солідарненського сільського голови ОСОБА_1 було поставлене на голосування та затверджене шляхом таємного голосування (а.с. 83-85, 86, 88, 89).

04.05.2018 Солідарненська сільська рада на сороковій сесії VI скликання прийняла рішення № 40/3 Про дострокове припинення повноважень за народною ініціативою Солідарненського сільського голови ОСОБА_1 , яким достроково припинені повноваження Солідарненського сільського голови ОСОБА_1 за народною ініціативою з 04.05.2018. Звільнено Солідарненського сільського голову ОСОБА_1 з 04.05.2018 у зв'язку із достроковим припиненням повноважень за народною ініціативою (а.с.87).

Рішенням Лозно-Олександрівської селищної ради від 08.02.2018 Солідарненська сільська рада разом з іншими громадами об'єднались у Лозно-Олександрівську об'єднану громаду (а.с.72).

Згідно статті 240-1 Кодексу Законів про працю України у разі, коли працівника звільнено без законної підстави або з порушенням встановленого порядку, але поновлення його на попередній роботі неможливе внаслідок ліквідації підприємства, установи, організації, орган, який розглядає трудовий спір, зобов'язує ліквідаційну комісію або власника (орган, уповноважений управляти майном ліквідованого підприємства, установи, організації, а у відповідних випадках - правонаступника), виплатити працівникові заробітну плату за весь час вимушеного прогулу. Одночасно орган, який розглядає трудовий спір, визнає працівника таким, якого було звільнено за пунктом 1 статті 40 цього Кодексу. На такого працівника поширюються пільги і компенсації, передбачені статтею 49 цього Кодексу для вивільнюваних працівників.

Згідно статті 8 Закону України Про добровільне об'єднання територіальних громад об'єднана територіальна громада вважається утвореною з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об'єднання територіальних громад, або з моменту набрання чинності рішенням про підтримку добровільного об'єднання територіальних громад на місцевому референдумі. Повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, що об'єдналися, завершуються в день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об'єднаною територіальною громадою.

Статтею 79 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначена процедура дострокового припинення повноважень сільського голови.

Частиною першою вказаної статті визначено, що повноваження сільського голови, вважаються достроково припиненими, серед іншого, у разі відкликання з посади за народною ініціативою.

Частиною п'ятою статті 79 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сільський голова може бути відкликаний з посади за народною ініціативою в порядку, визначеному Законом України "Про статус депутатів місцевих рад" з особливостями, передбаченими частинами шостою - десятою цієї статті, не раніше як через рік з моменту набуття ним повноважень.

Згідно частини шостої статті 79 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рішення про внесення пропозицій щодо відкликання сільського голови за народною ініціативою приймається на зборах виборців у кількості не менше 20 осіб для відкликання сільського голови.

Відповідно до частини сьомої статті 79 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні на підтримку пропозиції про відкликання сільського голови має бути зібрано кількість підписів, що перевищує кількість голосів, поданих за нього на місцевих виборах, за результатами яких він був обраний сільським головою.

Збір підписів проводиться у разі відкликання сільського голови - протягом десяти днів.

Територіальна виборча комісія перевіряє правильність оформлення підписних листів, кількість зібраних підписів у разі відкликання сільського голови - протягом десяти днів з дня їх отримання.

Статтею 38 Закону України Про статус депутатів місцевих рад визначено, що право вносити пропозицію про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою (не раніше ніж через рік з моменту набуття таких повноважень) мають громадяни України, які відповідно до закону про місцеві вибори є виборцями відповідного виборчого округу (частина перша статті).

Частиною третьою вказаної статті передбачено, що не пізніш як за два дні до дня проведення зборів виборців, на яких буде розглядатися питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, про дату, місце та час їх проведення повідомляються регіональні та/або місцеві засоби масової інформації. Представникам засобів масової інформації гарантується безперешкодний доступ на збори виборців, на яких розглядається питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою.

Згідно частини четвертої статті 38 Закону України Про статус депутатів місцевих рад у протоколі зборів виборців, на яких розглядається питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, зазначається зміст звернення виборців про відкликання депутата місцевої ради, зміст обговорення, прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради, персональний склад ініціативної групи, відомості про особу, визначену бути офіційним представником ініціативної групи, а також про встановлену форму підписного листа для збирання підписів на підтримку ініціативи про відкликання депутата місцевої ради (далі - підписний лист), зразок якого є додатком до протоколу зборів виборців. Протокол підписується головуючим на зборах та секретарем зборів. Додатком до протоколу зборів також є перелік їх учасників, у якому зазначаються прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження, відомості про громадянство, серію та номер паспорта громадянина України (тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України), адресу місця проживання, засоби зв'язку (контактний телефон), що засвідчуються підписом кожного учасника зборів.

Частиною п'ятою статті 38 Закону України Про статус депутатів місцевих рад передбачено, що до протоколу зборів, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, додаються письмові заяви про згоду кожної особи, включеної до ініціативної групи, на входження до її складу, а також письмова заява про згоду визначеної особи бути офіційним представником ініціативної групи. Участь особи, яка пропонується до складу ініціативної групи, в зборах виборців необов'язкова, за умови подання нею власноручно написаної заяви про згоду бути членом ініціативної групи. Ця заява, а також заява про згоду особи бути офіційним представником ініціативної групи, має обов'язково містити: прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження, відомості про громадянство, серію та номер паспорта громадянина України (тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України), адресу місця проживання, місце роботи, посаду, засоби зв'язку (контактний телефон). До заяви додаються ксерокопії першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" (ксерокопії тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України) кожної запропонованої особи.

Як встановлено судом згідно наданих представником відповідача документів, зовсім відсутній протокол зборів виборців, на яких розглядалося питання про внесення пропозиції щодо відкликання голови сільської ради за народною ініціативою, обов'язкове ведення та наявність якого передбачена частиною четвертою статті 38 Закону України Про статус депутатів місцевих рад . Також відсутній додаток до протоколу зборів з переліком їх учасників, у якому зазначаються прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження, відомості про громадянство, серію та номер паспорта громадянина України, адресу місця проживання, засоби зв'язку (контактний телефон), що засвідчуються підписом кожного учасника зборів.

Відсутність вказаних документів та відомостей про конкретних осіб позбавляють суд можливості зробити висновок, що ініціативна група, яка займалася збором підписів на підтримку пропозиції про дострокове припинення повноважень Солідарненського сільського голови ОСОБА_1, була створена на повноважних зборах та в присутності саме виборців Солідарненської сільської ради.

Суд зазначає, що позивач наполягав під час засідання сесії 04.05.2018 на перевірці дотримання норм законодавства щодо дотримання процедури збору голосів на підтримку пропозиції про дострокове припинення його повноважень, що підтверджується відповідним протоколом, який наданий представником відповідача (а.с.83-85). Однак відповідачем не була проведена повна перевірка дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури дострокового припинення повноважень Солідарненського сільського голови ОСОБА_1

Частиною сьомої статті 79 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні прямо визначено, що на підтримку пропозиції про відкликання сільського голови має бути зібрано кількість підписів, що перевищує кількість голосів, поданих за нього на місцевих виборах, за результатами яких він був обраний сільським головою.

Однак як Солідарненською сільською виборчою комісією, так і Солідарненською сільською радою не перевірялися і не встановлювалися необхідні дані, обов'язкове визначення яких передбачено частиною сьомою статті 79 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , та лише наявність перевищення голосів є підставою для прийняття рішення про дострокове припинення повноважень сільського голови за народною ініціативою.

Також відповідачем зовсім не надані, а судом не виявлені докази на виконання приписів частини третьої статті 38 Закону України Про статус депутатів місцевих рад стосовно повідомлення регіональних та/або місцевих засобів масової інформації не пізніш як за два дні до дня проведення зборів виборців, на яких буде розглядатися питання про внесення пропозиції щодо відкликання голови сільської ради за народною ініціативою, про дату, місце та час їх проведення.

Зазначені вище порушення визнаються судом грубими та такими, які призвели до незаконного звільнення позивача, оскільки були порушені основні норми Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та Закону України Про статус депутатів місцевих рад , які регламентують процедуру звільнення сільського голови за народною ініціативою.

Отже, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що Солідарненська сільська рада Білокуракинського району Луганської області, правонаступником якої є Лозно-Олександрівська селищна рада, грубо порушила процедуру звільнення позивача з посади сільського голови за народною ініціативою, тобто діяла не на підставі та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а викладені в позовній заяві вимоги позивача є обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до суду з даним адміністративним позовом сплачено судовий збір у розмірі 704,80 грн.

Оскільки у даній справі позов задовольняється, відповідно до приписів частини другої статті 133 КАС України судовий збір у розмірі 704,80 грн належить стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Лозно-Олександрівської селищної ради на користь позивача.

Керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 до Лозно-Олександрівської селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення, визнання особи такою, що була звільнена за пунктом 1 статті 40 Кодексу Законів про працю України, зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним (незаконним) та скасувати рішення Солідарненської сільської ради Білокуракинського району Луганської області сорокової сесії VI скликання від 04.05.2018 № 40/3 Про дострокове припинення повноважень за народної ініціативою Солідарненського сільського голови ОСОБА_1 ;

Визнати ОСОБА_1 таким, якого було звільнено за пунктом 1 статті 40 Кодексу Законів про працю України.

Зобов'язати Лозно-Олександрівську селищну раду, як правонаступника Солідарненської сільської ради Білокуракинського району Луганської області, внести відповідний запис у наказ про звільнення та трудову книжку ОСОБА_1.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Лозно-Олександрівської селищної ради (ідентифікаційний код 04335453, місцезнаходження: 92211, Луганська обл., Білокуракинський район, смт Лозно-Олександрівка, вул. Центральна, буд. 1) на користь ОСОБА_1 (ІНФОРМАЦІЯ_1, і.н. НОМЕР_1, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 704,80 грн (сімсот чотири гривні 80 коп.).

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення складено та підписано у повному обсязі 30 січня 2019 року.

Суддя С.В. Борзаниця

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.01.2019
Оприлюднено31.01.2019
Номер документу79492553
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1536/18

Ухвала від 28.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мельник-Томенко Ж.М.

Постанова від 16.04.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Постанова від 16.04.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 19.03.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 19.03.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Рішення від 21.01.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Рішення від 21.01.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 13.12.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 05.12.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні