Постанова
від 31.01.2019 по справі 160/45/19
ЛОКАЧИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 160/45/19

Провадження № 3/160/26/19

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 січня 2019 року смт. Локачі

Суддя Локачинського районного суду Кідиба Т. О., розглянувши матеріали справи, які надійшли від Локачинського відділення поліції Горохівського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, жителя ІНФОРМАЦІЯ_2, пенсіонера, протягом року не притягувався до адміністративної відповідальності за аналогічне правопорушення,

за ч.1 ст. 195-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

в с т а н о в и л а:

Згідно із протоколом про адміністративне правопорушення від 11.01.2019 року, ОСОБА_1 11.01.2019 року орієнтовно о 10:30 у смт. Локачі по вул. Набережній порушив порядок зберігання піротехнічних засобів, а саме: феєрверочних виробів "Козацькі шутихи" (петарди), клас 2, К0202- 20 шт. та К0201-60 шт., які він переносив у руках.

ОСОБА_1 свою вину не визнав та пояснив, що придбав петарди для власного користування і переносив їх з метою доставки до свого місця проживання, не вбачає в своїх діях ознак будь-якого порушення.

Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, дослідивши матеріали справи, встановлено наступне.

Згідно зі ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку встановленому законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на підставі суворого додержання законності.

Відповідно до вимог ст.ст. 245, 280 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин справи, суддя при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати чи було вчинено правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтею 251 КУпАП передбачено, що доказами у справі про адміністративне правопорушення є будь - які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 62 Конституції України та статті 6 Конвенції про захист прав і основних свобод людини обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Усі сумніви щодо доведення вини особи тлумачаться на її користь.

Згідно з ч. 1 ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Відповідальність за ч. 1 ст. 195-6 КУпАП настає за порушення порядку виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів.

Диспозиція ч. 1 ст. 195-6 КУпАП є бланкетною, оскільки відсилає до порядку виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів.

Разом з тим, у протоколі про адміністративне правопорушення відсутні відомості про порушення конкретних правил, які мають бути дотримані під час зберігання побутових піротехнічних виробів, не зазначено, в чому саме полягало порушення порядку зберігання піротехнічних виробів, що робить неконкретним склад правопорушення, поставленого у провину ОСОБА_1 і позбавляє можливості надати правову оцінку його діям.

Тобто, посадовою особою не вказано, яким саме нормативно-правовим актом передбачено порядок зберігання піротехнічних засобів та які його положення порушив ОСОБА_1

Також відсутні будь-які докази того, що предмети, які переносив ОСОБА_1, є піротехнічними виробами і відносяться до 2-го класу, тобто не проведені будь-які дослідження.

Особа, що склала адміністративний протокол зобов'язана надати до суду докази, які б доводили наявність у діях правопорушника складу правопорушення.

Суд відповідно до ст. 252 КУпАП оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що факт вчинення ОСОБА_1 правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 195-6 КУпАП, не знайшов свого підтвердження належними доказами у справі, а відтак в діях ОСОБА_1 відсутні склад і подія адміністративного правопорушення, отже, провадження у справі підлягає закриттю на піставі п. 1 ст. 247 КУпАП

Керуючись ст. ст. 247, 251, 252, 283, 284 КУпАП,

п о с т а н о в и л а:

Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, передбаченої ч. 1 ст. 195-6 КУпАП, закрити за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Апеляційну скаргу може бути подано до Волинського апеляційного суду через Локачинський районний суд Волинської області протягом 10 днів з дня винесення постанови.

Суддя Локачинського районного суду Т. О. Кідиба

СудЛокачинський районний суд Волинської області
Дата ухвалення рішення31.01.2019
Оприлюднено03.02.2019
Номер документу79546123
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —160/45/19

Ухвала від 21.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 21.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 10.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Постанова від 10.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 24.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 20.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Рішення від 05.02.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

Рішення від 05.02.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

Постанова від 31.01.2019

Адмінправопорушення

Локачинський районний суд Волинської області

Кідиба Т. О.

Ухвала від 08.01.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні