Ухвала
від 31.01.2019 по справі 915/706/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

УХВАЛА

31 січня 2019 року Справа № 915/706/17

м. Миколаїв

Господарський суд Миколаївської області,

головуючий суддя Давченко Т.М.

при секретарі Говоріній А.Е.

за участі ліквідатора банкрута Козлова В.О.

без участі представників кредиторів, які не з'явилися в засідання;

розглянувши справу, в якій

кредитори:

1) публічне акціонерне товариство "Державна продовольчо-зернова корпорація України",

вул. Саксаганського, 1, м. Київ, 01033;

2) Головне управління ДФС у Миколаївській області,

вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001;

банкрут: товариство з обмеженою відповідальністю "СК-РЕГІОН",

вул.7-а Поперечна, 1, м. Миколаїв, 54010, ідентифікаційний код 37104966;

ліквідатор: Козлов В.О.,

АДРЕСА_1;

суть справи: про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "СК-РЕГІОН"

В С Т А Н О В И В:

У провадженні Господарського суду Миколаївської області перебуває справа № 915/706/17 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) "СК-РЕГІОН".

Ліквідатором банкрута Козловим В.О. на виконання вимог постанови від 26.12.2017 подано суду звіт від 04.09.2018 № 02-01/1938 за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс; у подальшому ліквідатором до звіту подано доповнення від 05.10.2018 № 02-01/1960.

Ухвалою від 22.01.2019 в судовому засіданні з розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута оголошено перерву до 31.01.2019.

Від кредиторів, належним чином повідомлених про час та місце проведення судового засідання, представники не з'явилися.

Вислухавши ліквідатора, який просив суд затвердити звіт за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати банкрута та закрити провадження у справі, дослідивши матеріали справи, суд приходить до такого.

1. Кредитор публічне акціонерне товариство "Державна продовольчо-зернова корпорація України" (далі - ПАТ "ДПЗКУ") звернувся в Господарський суд Миколаївської області з заявою від 07.07.2017 № 130-2-21/3894 про порушення справи про банкрутство боржника ТОВ "СК-РЕГІОН", і ухвалою від 24.07.2017 зазначену заяву прийнято до розгляду судом.

Ухвалою від 28.08.2017, зокрема, порушено провадження у справі про банкрутство ТОВ "СК-РЕГІОН" за загальним порядком провадження у справі про банкрутство, передбаченим ст.ст. 11, 12, 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон); визнано вимоги кредитора ПАТ "ДПЗКУ" в сумі 16686613 грн. 92 коп.; введено процедуру розпорядження майном боржника та мораторій на задоволення вимог кредиторів; призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Віскунова О.В.

З метою виявлення усіх кредиторів 28.08.2017 здійснено офіційне оприлюднення оголошення за № 45537 про порушення справи про банкрутство ТОВ "СК-РЕГІОН" на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет із зазначенням граничного строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника - 30 днів від дня оприлюднення цього оголошення (т. 1 а.с. 125).

У зазначений вище строк до суду з заявами про визнання грошових вимог звернулися кредитори:

- ПАТ "ДПЗКУ" - з заявою про визнання додаткових вимог у загальній сумі 9291493 грн. 76 коп., із якої: 1) 9250521 грн. - заборгованість за рішенням Господарського суду Миколаївської області від 28.10.2015 у справі № 915/1638/15; 2) 40972 грн. 76 коп. - заборгованість за договором від 31.10.2014 № 12 складського зберігання зерна, з якої: 21053 грн. 67 коп. - основний борг; 1728 грн. 71 коп. - 3 % річних; 16716 грн. 62 коп. - інфляційні втрати; 1473 грн. 76 коп. - 7 % штрафу;

- Головне управління (ГУ) ДФС у Миколаївській області - з заявою про визнання грошових вимог у сумі 8500 грн. - податкової заборгованості за податком на додану вартість по вітчизняних товарах (роботах, послугах).

Ухвалами від 04.12.2017 указані вимоги кредиторів визнані у повному обсязі.

Ухвалами Господарського суду Миколаївської області від 04.12.2017 визнані: додаткові грошові вимоги ПАТ "ДПЗКУ" в сумах: 3200 грн. (1-а черга), 9290020 грн. (4-а черга), 1473 грн. 76 коп. (6-а черга); грошові вимоги ГУ ДФС у Миколаївській області в сумах: 3200 грн. (1-а черга), 8500 грн. (6-а черга).

Іншою ухвалою від 04.12.2017 затверджено реєстр вимог кредиторів боржника на загальну суму 26009007 грн. 68 коп.

Ухвалою від 18.12.2017 затверджено звіт про нарахування і виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат в процедурі розпорядження майном у даній справі; затверджено грошову винагороду розпорядника майна Віскунова О.В. у сумі 23741 грн. 92 коп. та понесені витрати у сумі 2458 грн. 37 коп.; стягнуто з ПАТ "ДПЗКУ" на користь арбітражного керуючого Віскунова О.В. грошову винагороду за виконання повноважень розпорядника майна у даній справі в сумі 23741 грн. 92 коп., і в подальшому видано Віскунову О.В. відповідний наказ від 02.01.2018.

Постановою від 26.12.2017 боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Козлова В.О.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, 27.12.2017 здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ТОВ "СК-РЕГІОН" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет за № 48259 (т. 2 а.с. 154); після оприлюднення указаного повідомлення заяви про визнання кредиторських вимог до банкрута в суд не надходили.

Ухвалою від 20.03.2018 затверджено реєстр вимог кредиторів банкрута станом на 07.03.2018 на загальну суму 26009007 грн. 68 коп.

2. В ході ліквідаційної процедури ліквідатором Козловим В.О. вжито заходи, спрямовані на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, за результатами яких виявлено наступне.

У відповідності до листа Державного космічного агентства України від 11.01.2018 № 175/10-К3.3/18, за банкрутом відсутні зареєстровані унікальні об'єкти космічної діяльності та космічної техніки (т.3, а.с. 18).

Із змісту листів Головного управління статистики у Миколаївській області від 16.01.2018 № 7-44/141-18 та від 03.07.2018 № 7-44/2210-18 випливає, що за період 01.01.2015-20.06.2018 фінансова звітність банкрутом не подавалася; останні звіти за підсумками діяльності надані товариством у 2013 році та ліквідатором у 2017 році; ТОВ "СК-РЕГІОН" у період 2014-2017 рр. не залучалося до державної статистичної звітності за формами № 11-0З "Звіт про наявність та рух основних фондів, автоматизацію (знос)", 1-інновація "Обстеження інноваційної діяльності промислового підприємства", 1-Б "Звіт про взаєморозрахунки з нерезидентами" та 1П-НПП "Звіт про виробництво та реалізацію промислової продукції"; інформацією щодо договорів, укладених товариством у період 2016-2018 рр., органи державної статистики не володіють (т.3, а.с. 20, 94).

Згідно листа Комунального підприємства Миколаївське МБТІ 17.01.2018 № 90, станом на 28.12.2012 за ТОВ "СК-РЕГІОН" не зареєстроване право власності за адресою вул. 7 Поперечна, 1, м. Миколаїв (т.3, а.с. 23).

Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області листом від 11.01.2018 № 1014-145-18 повідомило, що в базах даних документів дозвільного та декларативного характеру, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, які зареєстровані Управлінням до 17.06.2017, відсутні записи про реєстрацію документів, замовником будівництва в яких зазначено ТОВ "СК-РЕГІОН" (т.3, а.с. 25).

Регіональний сервісний центр МВС в Миколаївській області листом від 15.01.2018 № 31/14-142 повідомив, що за ТОВ "СК-РЕГІОН" не зареєстровані транспортні засоби(т.3, а.с. 27).

У відповідності до листів Головного управління ДФС у Миколаївській області від 17.01.2018 № 436/10/14-29-08-08, від 12.09.2018 № 12973/10/14-29-12-15-19 та ДПІ в Центральному районі м. Миколаєва від 18.01.2018 № 22/10/14-03-08-01-29, у ТОВ "СК-РЕГІОН" відсутні відкриті розрахункові рахунки в банківських установах; реєстрацію банкрута, як платника податку на додану вартість анульовано 24.02.2015 за рішенням контролюючого органу; фінансовий звіт банкрута за 2017 рік не містить показників дебіторської заборгованості; інформація щодо правочинів (договорів) банкрута, вчинених у період 2016-2018 роки - відсутня (т.3, а.с. 29-31, 134).

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області листом від 17.01.2018 № 14-18-00132 повідомило, що не приймало участі у створені ТОВ "СК-РЕГІОН"; інформація щодо державного майна, яке не увійшло до статутного капіталу товариства, а також іншого майна товариства, в Регіональному відділені відсутня (т.3, а.с. 34).

Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області листом від 19.01.2018 № 14.13/178 повідомило про те, що за ТОВ "СК-РЕГІОН" станом на 15.01.2018 не зареєстрована та не стоїть на обліку сільськогосподарська техніка (т.3, а.с. 36).

Згідно листа Управління Служби безпеки України в Миколаївській області від 10.01.2018 № 64/20-279, ТОВ "СК-РЕГІОН" не надавався спеціальний дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею (т.3, а.с. 38).

Управління Держпраці в Миколаївській області листом від 16.01.2018 № 09/226 повідомило про відсутність інформації щодо зареєстрованих, взятих на облік за ТОВ "СК-РЕГІОН" великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування; щодо взятих на облік підіймальних споруд (вантажопідіймальних кранів та машин, ліфтів, ескалаторів, канатних доріг, підйомників, фунікулерів тощо), парових та водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, атракціонів, об'єктів нафтогазового комплексу та інших об'єктів, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд (т.3, а.с. 40).

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів листом від 18.01.2018 № 602-1121-20/346 повідомила ліквідатора, що банкрут не звертався до Держпродспоживслужби з метою реєстрації у якості експортера та отримання ветеринарних сертифікатів, ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері ветеринарної медицини, не проходило реєстрацію в Держпродспоживслужбі у порядку ст. 27 Закону України "Про карантин рослин"; карантинні сертифікати, фітосанітарні сертифікати та фітосанітарні сертифікати на реекспорт ГУ Держпродспоживслужби в областях та м. Києві банкруту не видавалися (т.3, а.с. 42).

Відділ інформатизації та використання документів ліквідованих установ (Трудовий архів) листом від 29.01.2018 № 1/24.03-02 повідомив, що документи з особового складу ТОВ "СК-РЕГІОН" на зберіганні у відділі відсутні (т.3, а.с. 48).

Згідно листа Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" від 22.01.2018 № 80/09.4.2-04/25-80/819, ТОВ "СК-РЕГІОН" не видавалися дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв; інформація про наявні РЕЗ та ВП відсутня (т.3, а.с. 50).

У відповідності до листа від 01.02.2018 № 545/10/14-70-10-27 Миколаївської митниці ДФС, банкрут з 01.01.2014 перебуває на митному обліку, в зоні діяльності Миколаївської митниці ДФС митне оформлення не здійснювалося (т.3, а.с. 52).

Державна служба України з безпеки на транспорті листом від 22.01.2018 № 574/02/15-18 повідомила про відсутність записів щодо суден, власником або судновласником яких є банкрут (т.3, а.с. 54).

Державна авіаційна служба України листом від 24.01.2018 № 1.16-940-18 повідомила про відсутність зареєстрованих за банкрутом повітряних суден, а також інформації щодо наявності в останнього аеродромів, злітно-посадкових майданчиків, авіаційної наземної техніки та аеродромного обладнання (т.3, а.с. 56).

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом від 05.02.2018 № 10/01/3647 повідомила про те, що ТОВ "СК-РЕГІОН" відсутнє серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) (т.3, а.с. 58).

Публічне акціонерне товариство "Укрзалізниця" листом від 02.02.2018 № Ц-2/4-24/449-18 повідомило, що в автоматизованому банку даних парку вантажних вагонів країн СНД і Балтії за банкрутом вантажні вагони не зареєстровані; товариство відсутнє і в довіднику "Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества"; в інформаційних базах даних відсутні відомості про власні локомотиви ТОВ "СК-РЕГІОН" (т.3, а.с. 60).

Із змісту листа Міністерства екології та природних ресурсів України від 12.02.2018 № 7/579-18 випливає, що банкрут не звертався до міністерства для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами і такий дозвіл йому не надавався (т.3, а.с. 62).

Головне управління Держгеокадастру в Миколаївській області листом від 18.01.2018 № 33-14-0.31-508/2-18 повідомило про відсутність зареєстрованих за банкрутом земельних ділянок (т.3, а.с. 64).

Згідно листа Управління земельних ресурсів від 31.01.2018 № 02-06/147, за ТОВ "СК-РЕГІОН" не зареєстровано документів, які підтверджують право власності на землю чи право користування земельною ділянкою на території м. Миколаєва (т.3, а.с. 65).

Відділ примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області листом від 17.01.2018 № 2.1-35/282 повідомив, що на примусовому виконанні у Відділі не перебували та не перебувають виконавчі провадження, стороною яких є ТОВ "СК-РЕГІОН" (т. 3, а.с. 67).

У відповідності до результатів здійсненого ліквідатором інформаційного пошуку, за банкрутом не зареєстровані права власності на об'єкти промислової та інтелектуальної власності, що підтверджується відповідними роздруківками з офіційного веб-сайту ДП "Український інститут інтелектуальної власності" (т.3, а.с. 75-77).

Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо банкрута, за останнім не зареєстровано нерухомого майна; натомість, в реєстрі наявний запис про арешт нерухомого майна товариства, обтяжувачем зазначено Відділ примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України (т.3, а.с. 32).

Крім того, згідно витягу від 19.03.2018 № 55147505 з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, в реєстрі наявний запис про арешт всього рухомого майна ТОВ "СК-РЕГІОН" на підставі постанови від 12.01.2016 про арешт майна та оголошення заборони на його відчуження, винесеної Відділом примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України у ВП № 49770575 (т. 3, а.с. 74). З матеріалів справи випливає, що вищевказане виконавче провадження ВП № 49770575 з виконання наказу Господарського суду Миколаївської у справі № 915/1637/15, про стягнення з ТОВ "СК-РЕГІОН" грошових коштів на користь ПАТ "ДПЗКУ" закінчене поверненням виконавчого документа стягувачу без виконання у зв'язку з відсутністю у товариства будь-якого майна (т.1, а.с. 16-17).

У відповідності до витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.03.2018 № 1003776064 та від 22.03.2018 № 1003774593, ТОВ "СК-РЕГІОН" не є засновником інших юридичних осіб не має філій і відокремлених підрозділів (т.3, а.с. 69-74).

Державне підприємство "Держреєстри України" листом від 05.07.2018 № 394 повідомило про відсутність відомостей про зберігання банкрутом станом на 05.07.2018 зерна на зернових складах, підключених до основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання (т.3, а.с. 95).

За результатом виїзду ліквідатора за юридичною адресою банкрута не виявлено підприємства та його посадових осіб, товарно-матеріальних цінностей та документів банкрута, про що складено акт від 25.04.2018 (т.3, а.с. 87).

Ліквідатором проведено інвентаризацію майна ТОВ "СК-РЕГІОН", за результатами якої не виявлено необоротних активів, дебіторської заборгованості, незавершених капітальних інвестицій, запасів, біологічних активів, готівки, грошових коштів та їх еквівалентів, бланків документів суворої звітності ТОВ "СК-РЕГІОН", витрат і доходів майбутніх періодів, забезпечень та резервів, про що складено акти та інвентаризаційні описи від 25.04.2018 (т.3, а.с. 80-85).

Крім того, за результатом проведеного ліквідатором аналізу фінансово-господарського стану ТОВ "СК-РЕГІОН" встановлено, що виробничо-господарська діяльність банкрутом не здійснюється, грошові кошти, рухоме, нерухоме майно, основні засоби, залишки готової продукції, дебіторська заборгованість та будь-які активи відсутні; загальна сума довгострокової кредиторської заборгованості ТОВ "СК-РЕГІОН" становить 26009007 грн. 68 коп.; активів банкрута, за рахунок яких можливе погашення кредиторської заборгованості, не виявлено (т.3, а.с. 78-79).

Отже, ліквідатором не виявлено жодного майна, за рахунок якого можливо було б погасити незадоволені вимоги кредиторів у сумі 26009007 грн. 68 коп.

Документація банкрута на зберігання до архіву не здавалася, а печатка банкрута - не знищувалася, - у зв'язку з тим, що вони не були передані ліквідатору і їх місцезнаходження встановити не вдалося.

Протоколами зборів комітету кредиторів від 08.06.2018 № 2/18, від 03.09.2018 № 3/18 та від 14.01.2019 № 3/18 враховано звіт ліквідатора ТОВ "СК-РЕГІОН" за підсумками ліквідаційної процедури банкрута (т.2, а.с. 193-196, т.3, а.с. 99-102, 179-184).

Скарг на дії ліквідатора до суду не надходило.

3. Відповідно до ч. 1 ст. 3 ГПК України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Вкладене кореспондується з приписами ч. 1 ст. 2 Закону, згідно яких провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом (ч. 6 ст. 12 ГПК України).

Законом визначено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом (ч. 2 ст. 41 Закону).

Під час реалізації своїх прав та обов'язків арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов'язаний діяти добросовісно, розсудливо, з метою, з якою ці права та обов'язки надано (покладено), обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), на підставі, у межах та спосіб, що передбачені Конституцією та законодавством України про банкрутство (ч. 3 ст. 98 Закону).

Після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. (ч. 1, 3 ст. 46 Закону).

Отже, Законом передбачена певна сукупність дій, яку ліквідатору необхідно вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік документів, які додаються до звіту ліквідатора і є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури; за результатом всіх дій, проведених у ході ліквідаційної процедури, ліквідатором подаються звіт та ліквідаційний баланс; при цьому, обов'язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів, спрямованих на виявлення активів боржника, з дотриманням принципу безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі, посилання на який міститься, зокрема, у постанові Верховного Суду від 14.02.2018 у справі № 927/1191/14.

4. Ураховуючи викладене, за результатами дослідження матеріалів справи, зокрема, доказів, доданих ліквідатором банкрута до звіту, суд визнає, що ліквідатор належним чином виконав повноваження, покладені на нього Законом, тому звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, а ТОВ "СК-РЕГІОН" належить ліквідувати.

Законом визначено, що затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому Законом, є підставою для закриття провадження у справі; про закриття провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала (п. 6 ч. 1, ч. 3 ст. 83 Закону).

Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними (ч. 5 ст. 45, ч. 4 ст. 83 Закону).

Отже, провадження у справі підлягає закриттю.

Керуючись ст.ст. 40, 46, 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

У Х В А Л И В:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "СК-РЕГІОН".

2. Ліквідувати товариство з обмеженою відповідальністю "СК-РЕГІОН", вул.7-а Поперечна, 1, м. Миколаїв, 54010, ідентифікаційний код 37104966.

3. Провадження у справі закрити.

4. Згідно приписів ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

5. Вимоги кредиторів вважати погашеними.

6. Зобов'язати ліквідатора примірники ліквідбалансу банкрута надіслати на адресу державного реєстратора та Головному управлінню статистики у Миколаївській області.

7. Дану ухвалу надіслати:

- для виконання :

- проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та виключення з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - Департаменту надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (державному реєстратору), 54001, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20;

- Головному управлінню статистики в Миколаївській області, 54001, м. Миколаїв, вул. Спаська, 75;

- ліквідатору - Козлову В.О., АДРЕСА_1;

- до відома: кредиторам, банкруту, ліквідатору, Головному територіальному управлінню юстиції у Миколаївській області, 54020, м. Миколаїв, вул. 8 Березня, 107.

Суд зауважує, що, згідно ч. 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи-банкрута.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвали, постановлені судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, набирають законної сили з моменту їх підписання суддею (суддями).

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається в порядку та у строки, передбачені ст. ст. 256, 257 ГПК України, п.п. 17.5 п. 17 Перехідних положень ГПК України.

Повний текст ухвали складено та підписано 05.02.2019.

Суддя Т.М. Давченко

Дата ухвалення рішення31.01.2019
Оприлюднено05.02.2019
Номер документу79602775
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/706/17

Постанова від 15.05.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 13.05.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 04.04.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 01.04.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 06.03.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Судовий наказ від 05.02.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 31.01.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 31.01.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Судовий наказ від 05.02.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 22.01.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні