Справа №766/2132/19
н/п 1-кс/766/2019/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про тимчасовий доступ до речей і документів
04.02.2019 року м. Херсон
Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , клопотання слідчого у кримінальному провадженні - заступник начальника СВ Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Херсонської місцевої прокуратури Херсонської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: надати дозвіл заступнику начальника СВ Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , старшому слідчому Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_5 , старшому слідчому Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_6 , заступнику начальника СВ Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_7 на тимчасовий доступ та можливість вилучити в ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , оригінали наступних документів, а саме:
-договори підряду на виконання робіт з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-затверджену та з експертними висновками проектно-кошторисну документацію до договорів підряду в повному обсязі (дефектні акти, креслення, договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів, тощо);
-звітну документацію до вказаних договорів підряду з додатками в повному обсязі (акти прийняття виконаних робіт форми КБ-2в та довідки вартості виконаних робіт форми Кб-3, відомості ресурсів до них; журнал виконання робіт; акти огляду прихованих робіт; акти випробувань; стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів, паспорти та сертифікати на будівельні матеріали та конструкції, які застосовувалися при виконанні робіт, тощо);
-рішення ХХХІІ сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №611 від 31.07.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-рішення XXVIII сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №540 від 16.02.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-рішення XXXV сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №647 від 12.10.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-документацію, яка регламентує діяльність роботи тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_5 за 2018 рік (наказ про створення, наказ про зміну учасників, положення, інструкція, функціональні обов`язки членів тендерного комітету, довідка про знаходження у відпустках та на лікарняному членів комітету), документацію конкурсних торгів та пропозиції всіх учасників, які приймали участь в такій закупівлі;
-документи щодо здійснення технічного нагляду за даними роботами, наказ про призначення, посадова інструкція та дозвільні документи особи, що здійснювала технічний нагляд за виконанням робіт з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-інші документи, що мають відношення до проведення робіт з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Розгляд клопотання слідчий просив провести на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України без участі представника ІНФОРМАЦІЯ_3 , з метою уникнення можливості зміни або знищення необхідних документів.
Клопотання вмотивоване тим, що слідчим відділенням Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області провадиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42019231010000002 від16.01.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Під час проведення досудового розслідування встановлено, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 №423-р було виділено 1425118,00 гривень на закільцювання(будівництво) водопровідної мережі по вул. Шевченко в смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області.
31 липня 2018 року рішенням ХХХІІ сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №611 виділено 158346,00 гривень на співфінансування на закільцювання(будівництво) водопровідної мережі по вул.Шевченко в смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області. Загальна сума коштів, які були виділено для вищевказаних будівельних робіт становить 1583464,00 гривень. Замовником робіт виступала ІНФОРМАЦІЯ_6 .
Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупівлі проводяться у разі якщо вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги(послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
З метою уникнення процедури публічних закупівель посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_7 робіт була штучно занижена до 1499603 грн., та укладено договір з ПП « ОСОБА_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса, АДРЕСА_2 ). Зазначене підприємство зареєстроване 29.08.2018. Договір на виконання робіт укладено 13.09.2018.
За інформацією, яка вказана у заяві ІНФОРМАЦІЯ_3 , кошти на зазначені роботи використані(освоєні) повністю, але фактично роботи не виконано, оскільки станом на теперішній час водопровід так і не побудовано.
12 жовтня 2018 року рішення XXXV сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №647 виділено 365000 гривень на поточний ремонт учбових кабінетів № НОМЕР_2 ІНФОРМАЦІЯ_3 . Фінансування ремонту кабінетів здійснювалось через ІНФОРМАЦІЯ_8 , при цьому ІНФОРМАЦІЯ_6 , ні будь-який її структурний підрозділ не було визначено як замовника вказаних робіт. Діючи відповідно до Бюджетного кодексу України ІНФОРМАЦІЯ_6 зобов`язана була перерахувати вказані кошти розпоряднику бюджетних коштів нижчого рівня для здійснення, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», публічних закупівель вказаних робіт. Але не зважаючи на вимоги Бюджетного кодексу України ІНФОРМАЦІЯ_7 укладено договір на виконання ремонту учбових кабінетів з ПП « ОСОБА_9 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса АДРЕСА_3 .
Так, ч.7 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» ,передбачено ,що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має право ділити предмет закупівлі на частини з метою укладення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Порушуючи далі вимоги чинного законодавства (ч.7 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»), з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 поділили предмет закупівлі на дві складові проведення будівельних робіт та закупівля будівельних матеріалів, відповідно уклали договір з ПП « ОСОБА_9 ».
Таким чином,посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 можливо здійснилирозтрату бюджетнихкоштів,які вподальшому булипривласненні службовимиособами ПП « ОСОБА_8 » та ПП « ОСОБА_9 ».
16 лютого 2018 року рішенням ХХVIII сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №540 виділено 1303000,00 гривень (в рамках співфінансування) на капітальних ремонт об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». У подальшому вказані кошти було витрачено посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 на потреби не пов`язані з цільовим призначенням вказаних коштів.
Так, в ході досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю їх подальшого вилучення, стосовно виконання ПП « ОСОБА_8 » та ПП « ОСОБА_9 » робіт за рахунок бюджетних коштів за договорами, укладеними з Олешківською РДА для надання послуг з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 , а саме:
-договори підряду на виконання робіт з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-затверджену та з експертними висновками проектно-кошторисну документацію до договорів підряду в повному обсязі (дефектні акти, креслення, договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів, тощо);
-звітну документацію до вказаних договорів підряду з додатками в повному обсязі (акти прийняття виконаних робіт форми КБ-2в та довідки вартості виконаних робіт форми Кб-3, відомості ресурсів до них; журнал виконання робіт; акти огляду прихованих робіт; акти випробувань; стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів, паспорти та сертифікати на будівельні матеріали та конструкції, які застосовувалися при виконанні робіт, тощо);
-рішення ХХХІІ сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №611 від 31.07.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-рішення XXVIII сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №540 від 16.02.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-рішення XXXV сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №647 від 12.10.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-документацію, яка регламентує діяльність роботи тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_5 за 2018 рік (наказ про створення, наказ про зміну учасників, положення, інструкція, функціональні обов`язки членів тендерного комітету, довідка про знаходження у відпустках та на лікарняному членів комітету), документацію конкурсних торгів та пропозиції всіх учасників, які приймали участь в такій закупівлі;
-документи щодо здійснення технічного нагляду за даними роботами, наказ про призначення, посадова інструкція та дозвільні документи особи, що здійснювала технічний нагляд за виконанням робіт з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-інші документи, що мають відношення до проведення робіт з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Вищевказані документимають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні,є можливістьвикористання якдоказів відомостей,що містятьсяу документахстосовно,будівництва мережіводопостачання,капітального ремонтуоб`єктів стадіону« ІНФОРМАЦІЯ_2 » тапоточного ремонтуучбових кабінетів№1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 ,які зберігаютьсяв ІНФОРМАЦІЯ_1 заадресою: АДРЕСА_1 , тому слідчий вважає необхідним отримати дозвіл на тимчасовий доступ до зазначених документів із можливістю вилучення (здійснення виїмки) їх оригіналів.
Слідчий в судове засідання не з`явився, причини неявки суду не пояснив, про час і місце розгляду справи повідомлявся у встановленому законом порядку. При цьому, подав письмову заяву, в якій просив провести розгляд за його відсутності.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_5 в судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України. Згідно положень ч.4 ст. 107 КПК України фіксування розгляду за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось. Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим, але підлягає частковому задоволенню з огляду на таке.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно приписів ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно з п. 2,3 ч. 3 та ч. 4 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що:
потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора;
може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.
Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчим суддею встановлено, що слідчим відділенням Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області провадиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42019231010000002 від16.01.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Під час проведення досудового розслідування встановлено, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 №423-р було виділено 1425118,00 гривень на закільцювання (будівництво) водопровідної мережі по вул. Шевченко в смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області.
31 липня 2018 року рішенням ХХХІІ сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №611 виділено 158346,00 гривень на співфінансування на закільцювання(будівництво) водопровідної мережі по вул.Шевченко в смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області. Загальна сума коштів, які були виділено для вищевказаних будівельних робіт становить 1583464,00 гривень. Замовником робіт виступала ІНФОРМАЦІЯ_6 .
Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупівлі проводяться у разі якщо вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги(послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
З метою уникнення процедури публічних закупівель посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_7 робіт була штучно занижена до 1499603 грн., та укладено договір з ПП « ОСОБА_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса, АДРЕСА_2 ). Зазначене підприємство зареєстроване 29.08.2018. Договір на виконання робіт укладено 13.09.2018.
За інформацією, яка вказана у заяві ІНФОРМАЦІЯ_3 , кошти на зазначені роботи використані(освоєні) повністю, але фактично роботи не виконано, оскільки станом на теперішній час водопровід так і не побудовано.
12 жовтня 2018 року рішення XXXV сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №647 виділено 365000 гривень на поточний ремонт учбових кабінетів № НОМЕР_2 ІНФОРМАЦІЯ_3 . Фінансування ремонту кабінетів здійснювалось через ІНФОРМАЦІЯ_8 , при цьому ІНФОРМАЦІЯ_6 , ні будь-який її структурний підрозділ не було визначено як замовника вказаних робіт. Діючи відповідно до Бюджетного кодексу України ІНФОРМАЦІЯ_6 зобов`язана була перерахувати вказані кошти розпоряднику бюджетних коштів нижчого рівня для здійснення, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», публічних закупівель вказаних робіт. Але не зважаючи на вимоги Бюджетного кодексу України ІНФОРМАЦІЯ_7 укладено договір на виконання ремонту учбових кабінетів з ПП « ОСОБА_9 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса АДРЕСА_3 .
Так, ч.7 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» ,передбачено ,що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має право ділити предмет закупівлі на частини з метою укладення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Порушуючи далі вимоги чинного законодавства (ч.7 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»), з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 поділили предмет закупівлі на дві складові проведення будівельних робіт та закупівля будівельних матеріалів, відповідно уклали договір з ПП « ОСОБА_9 ».
Таким чином,посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 можливо здійснилирозтрату бюджетнихкоштів,які вподальшому булипривласненні службовимиособами ПП « ОСОБА_8 » та ПП « ОСОБА_9 ».
16 лютого 2018 року рішенням ХХVIII сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №540 виділено 1303000,00 гривень (в рамках співфінансування) на капітальних ремонт об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». У подальшому вказані кошти було витрачено посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 на потреби не пов`язані з цільовим призначенням вказаних коштів.
Так, в ході досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю їх подальшого вилучення, стосовно виконання ПП « ОСОБА_8 » та ПП « ОСОБА_9 » робіт за рахунок бюджетних коштів за договорами, укладеними з Олешківською РДА для надання послуг з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 , а саме:
-договори підряду на виконання робіт з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-затверджену та з експертними висновками проектно-кошторисну документацію до договорів підряду в повному обсязі (дефектні акти, креслення, договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів);
-звітну документацію до вказаних договорів підряду з додатками в повному обсязі (акти прийняття виконаних робіт форми КБ-2в та довідки вартості виконаних робіт форми Кб-3, відомості ресурсів до них; журнал виконання робіт; акти огляду прихованих робіт; акти випробувань; стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів, паспорти та сертифікати на будівельні матеріали та конструкції, які застосовувалися при виконанні робіт);
-рішення ХХХІІ сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №611 від 31.07.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-рішення XXVIII сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №540 від 16.02.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-рішення XXXV сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №647 від 12.10.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-документацію, яка регламентує діяльність роботи тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_5 за 2018 рік (наказ про створення, наказ про зміну учасників, положення, інструкція, функціональні обов`язки членів тендерного комітету, довідка про знаходження у відпустках та на лікарняному членів комітету), документацію конкурсних торгів та пропозиції всіх учасників, які приймали участь в такій закупівлі;
-документи щодо здійснення технічного нагляду за даними роботами, наказ про призначення, посадова інструкція та дозвільні документи особи, що здійснювала технічний нагляд за виконанням робіт з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-
Вищевказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, є можливість використання як доказів відомостей, що містяться у документах стосовно, будівництва мережі водопостачання, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 , які зберігаються в ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , тому слідчий суддя вважає за необхідним надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів ізможливістю зробити їх копії та вилучити (здійснити виїмку) зазначені копії.
В своючергу слідчимне доведенонеобхідності тимчасовогодоступу додокументів ізможливістю вилученнясаме їхоригіналів,так як встановити необхідні у даному кримінальному провадженні обставини можливо і за копіями документів. У зв`язку з чим в частині можливості вилучити оригінали документів слідчий суддя вважає клопотання необґрунтованим внаслідок чого в задоволенні цієї його частини необхідно відмовити.
На підставі викладеного, керуючись ст. 159, ч.1 ст. 160, ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя,
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити частково.
Надатидозвіл заступнику начальникаСВ ДніпровськогоВП ХВП ГУНПв Херсонськійобласті ОСОБА_3 ,старшому слідчомуДніпровського ВПХВП ГУНПв Херсонськійобласті ОСОБА_5 ,старшому слідчомуДніпровського ВПХВП ГУНПв Херсонськійобласті ОСОБА_6 ,заступнику начальникаСВ ДніпровськогоВП ХВПГУНП вХерсонській області ОСОБА_7 на тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , із можливістю зробити їх копії та вилучити (здійснити виїмку) дані копії, а саме:
-договори підряду на виконання робіт з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-затверджену та з експертними висновками проектно-кошторисну документацію до договорів підряду в повному обсязі (дефектні акти, креслення, договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів);
-звітну документацію до вказаних договорів підряду з додатками в повному обсязі (акти прийняття виконаних робіт форми КБ-2в та довідки вартості виконаних робіт форми Кб-3, відомості ресурсів до них; журнал виконання робіт; акти огляду прихованих робіт; акти випробувань; стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів; калькуляції та розрахунки витрат при експлуатації машин та механізмів, паспорти та сертифікати на будівельні матеріали та конструкції, які застосовувалися при виконанні робіт);
-рішення ХХХІІ сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №611 від 31.07.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-рішення XXVIII сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №540 від 16.02.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-рішення XXXV сесії ІНФОРМАЦІЯ_4 VII скликання №647 від 12.10.2018 з протоколами які послужили підставою для винесення рішення;
-документацію, яка регламентує діяльність роботи тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_5 за 2018 рік (наказ про створення, наказ про зміну учасників, положення, інструкція, функціональні обов`язки членів тендерного комітету, довідка про знаходження у відпустках та на лікарняному членів комітету), документацію конкурсних торгів та пропозиції всіх учасників, які приймали участь в такій закупівлі;
-документи щодо здійснення технічного нагляду за даними роботами, наказ про призначення, посадова інструкція та дозвільні документи особи, що здійснювала технічний нагляд за виконанням робіт з будівництва водопровідної мережі, капітального ремонту об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_2 », поточного ремонту учбових кабінетів №1-22 ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-
В задоволенні іншої частини клопотання відмовити за необґрунтованістю.
Встановити строк дії ухвали до 04.03.2019 року.
Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 04.02.2019 |
Оприлюднено | 09.06.2023 |
Номер документу | 79626580 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Радченко Г. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні