Справа №766/2132/19
н/п 1-кс/766/3300/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про тимчасовий доступ до речей і документів
22.02.2019 року м. Херсон
Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , клопотання слідчого у кримінальному провадженні - заступник начальника СВ Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Херсонської місцевої прокуратури Херсонської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: надати дозвіл заступнику начальника СВ Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , старшому слідчому Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_5 , старшому слідчому Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_6 , заступнику начальника СВ Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_7 на тимчасовий доступ та можливість вилучити у Олешківській філії КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Херсонської обласної ради за адресою АДРЕСА_1 , оригінали документів - інвентарну справу щодо об`єктів нерухомості, розташованих за адресою: АДРЕСА_2 .
Розгляд клопотання слідчий просив провести на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України без участі представника Олешківської філії КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Херсонської обласної ради, з метою уникнення можливості зміни або знищення необхідних документів.
Клопотання вмотивоване тим, що слідчим відділенням Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області провадиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42019231010000002 від17.01.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Під час проведення досудового розслідування встановлено, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 №423-р було виділено 1425118,00 гривень на закільцювання(будівництво) водопровідної мережі по вул. Шевченко в смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області.
31 липня 2018 року рішенням ХХХІІ сесії ІНФОРМАЦІЯ_2 VII скликання №611 виділено 158346,00 гривень на співфінансування на закільцювання(будівництво) водопровідної мережі по вул.Шевченко в смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області. Загальна сума коштів, які були виділено для вищевказаних будівельних робіт становить 1583464,00 гривень. Замовником робіт виступала ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупівлі проводяться у разі якщо вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги(послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
З метою уникнення процедури публічних закупівель посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 робіт була штучно занижена до 1499603 грн., та укладено договір з ПП « ОСОБА_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса, АДРЕСА_3 ). Зазначене підприємство зареєстроване 29.08.2018. Договір на виконання робіт укладено 13.09.2018.
За інформацією, яка вказана у заяві ІНФОРМАЦІЯ_2 , кошти на зазначені роботи використані(освоєні) повністю, але фактично роботи не виконано, оскільки станом на теперішній час водопровід так і не побудовано.
12 жовтня 2018 року рішення XXXV сесії ІНФОРМАЦІЯ_2 VII скликання №647 виділено 365000 гривень на поточний ремонт учбових кабінетів № НОМЕР_2 ІНФОРМАЦІЯ_5 . Фінансування ремонту кабінетів здійснювалось через ІНФОРМАЦІЯ_6 , при цьому ІНФОРМАЦІЯ_3 , ні будь-який її структурний підрозділ не було визначено як замовника вказаних робіт. Діючи відповідно до Бюджетного кодексу України ІНФОРМАЦІЯ_3 зобов`язана була перерахувати вказані кошти розпоряднику бюджетних коштів нижчого рівня для здійснення, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», публічних закупівель вказаних робіт. Але не зважаючи на вимоги Бюджетного кодексу України ІНФОРМАЦІЯ_4 укладено договір на виконання ремонту учбових кабінетів з ПП « ОСОБА_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса АДРЕСА_4 .
Так, ч.7 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має право ділити предмет закупівлі на частини з метою укладення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Порушуючи далі вимоги чинного законодавства (ч.7 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»), з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 поділили предмет закупівлі на дві складові проведення будівельних робіт та закупівля будівельних матеріалів, відповідно уклали договір з ПП « ОСОБА_9 ».
Таким чином,посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 можливо здійснилирозтрату бюджетнихкоштів,які вподальшому булипривласненні службовимиособами ПП « ОСОБА_8 » та ПП « ОСОБА_9 ».
16 лютого 2018 року рішенням ХХVIII сесії ІНФОРМАЦІЯ_2 VII скликання №540 виділено 1303000,00 гривень (в рамках співфінансування) на капітальних ремонт об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_7 ». У подальшому вказані кошти було витрачено посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 на потреби не пов`язані з цільовим призначенням вказаних коштів.
Так, у ході досудового розслідування з метою проведення судової будівельно-технічної експертизи, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів, що містяться у інвентарній справі щодо об`єктів нерухомості (стадіон « ІНФОРМАЦІЯ_7 »), розташованих за адресою: АДРЕСА_2 з можливістю їх подальшого вилучення.
Документи інвентарноїсправи перебуваютьу володінніОлешківської філіїКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »Херсонської обласноїради,розташованої заадресою: АДРЕСА_1 , тому слідчий вважає необхідним отримати дозвіл на тимчасовий доступ до зазначених документів із можливістю вилучення (здійснення виїмки) їх оригіналів.
Слідчий в судове засідання не з`явився, причини неявки суду не пояснив, про час і місце розгляду справи повідомлявся у встановленому законом порядку. При цьому, подав письмову заяву, в якій просив провести розгляд за його відсутності.
Представник Олешківської філіїКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »Херсонської обласноїради в судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України. Згідно положень ч.4 ст. 107 КПК України фіксування розгляду за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось.
Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню з огляду на таке.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно приписів ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно з п. 2,3 ч. 3 та ч. 4 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що:
потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора;
може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.
Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчим суддею встановлено, що слідчим відділенням Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області провадиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42019231010000002 від17.01.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Під час проведення досудового розслідування встановлено, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 №423-р було виділено 1425118,00 гривень на закільцювання(будівництво) водопровідної мережі по вул. Шевченко в смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області.
31 липня 2018 року рішенням ХХХІІ сесії ІНФОРМАЦІЯ_2 VII скликання №611 виділено 158346,00 гривень на співфінансування на закільцювання(будівництво) водопровідної мережі по вул. Шевченко в смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області. Загальна сума коштів, які були виділено для вищевказаних будівельних робіт становить 1583464,00 гривень. Замовником робіт виступала ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупівлі проводяться у разі якщо вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги(послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
З метою уникнення процедури публічних закупівель посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 робіт була штучно занижена до 1499603 грн., та укладено договір з ПП « ОСОБА_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса, АДРЕСА_3 ). Зазначене підприємство зареєстроване 29.08.2018. Договір на виконання робіт укладено 13.09.2018.
За інформацією, яка вказана у заяві ІНФОРМАЦІЯ_2 , кошти на зазначені роботи використані(освоєні) повністю, але фактично роботи не виконано, оскільки станом на теперішній час водопровід так і не побудовано.
12 жовтня 2018 року рішення XXXV сесії ІНФОРМАЦІЯ_2 VII скликання №647 виділено 365000 гривень на поточний ремонт учбових кабінетів № НОМЕР_2 ІНФОРМАЦІЯ_5 . Фінансування ремонту кабінетів здійснювалось через ІНФОРМАЦІЯ_6 , при цьому ІНФОРМАЦІЯ_3 , ні будь-який її структурний підрозділ не було визначено як замовника вказаних робіт. Діючи відповідно до Бюджетного кодексу України ІНФОРМАЦІЯ_3 зобов`язана була перерахувати вказані кошти розпоряднику бюджетних коштів нижчого рівня для здійснення, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», публічних закупівель вказаних робіт. Але не зважаючи на вимоги Бюджетного кодексу України ІНФОРМАЦІЯ_4 укладено договір на виконання ремонту учбових кабінетів з ПП « ОСОБА_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса АДРЕСА_4 .
Так, ч.7 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має право ділити предмет закупівлі на частини з метою укладення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Порушуючи далі вимоги чинного законодавства (ч.7 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»), з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 поділили предмет закупівлі на дві складові проведення будівельних робіт та закупівля будівельних матеріалів, відповідно уклали договір з ПП « ОСОБА_9 ».
Таким чином,посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 можливо здійснилирозтрату бюджетнихкоштів,які вподальшому булипривласненні службовимиособами ПП « ОСОБА_8 » та ПП « ОСОБА_9 ».
16 лютого 2018 року рішенням ХХVIII сесії ІНФОРМАЦІЯ_2 VII скликання №540 виділено 1303000,00 гривень (в рамках співфінансування) на капітальних ремонт об`єктів стадіону « ІНФОРМАЦІЯ_7 ». У подальшому вказані кошти було витрачено посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 на потреби не пов`язані з цільовим призначенням вказаних коштів.
Так, у ході досудового розслідування з метою проведення судової будівельно-технічної експертизи, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів, що містяться у інвентарній справі щодо об`єктів нерухомості (стадіон « ІНФОРМАЦІЯ_7 »), розташованих за адресою: АДРЕСА_2 з можливістю їх подальшого вилучення.
Документи інвентарної справи перебувають у володінні Олешківської філії КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Херсонської обласної ради, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , то слідчий суддя вважає за необхідним надати дозвіл на тимчасовий доступдо документів ізможливістю вилучення(здійсненнявиїмки) їх оригіналів.
На підставі викладеного, керуючись ст. 159, ч.1 ст. 160, ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя,
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл заступнику начальника СВ Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , старшому слідчому Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_5 , старшому слідчому Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_6 , заступнику начальника СВ Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_7 на тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні Олешківській філії КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Херсонської обласної ради за адресою АДРЕСА_1 , із можливістю вилучення (здійсненнявиїмки) їх оригіналів, а саме інвентарну справу щодо об`єктів нерухомості розташованих за адресою: АДРЕСА_2 .
Встановити строк дії ухвали до 22.03.2019 року.
Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 22.02.2019 |
Оприлюднено | 09.06.2023 |
Номер документу | 80059592 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Радченко Г. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні