КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
31 січня 2019 року № 810/4566/17
Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Щавінського В. Р., у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 в інтересах малолітньої дитини ОСОБА_2 до Виконавчого комітету Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області, Відділу містобудування та архітектури Виконавчого комітету Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області, треті особи, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору - товариство з обмеженою відповідальністю "Спецвисотмонтаж-буд", Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Машинобудівників-17а" про зобов'язання внести зміни до містобудівних умов та обмежень, затверджених рішеннями №56/33 від 09.10.2017, № 45/26 від 21.07.2017,
встановив:
До Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_3 в інтересах малолітньої дитини ОСОБА_2 (далі - Позивач) з позовом до Виконавчого комітету Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області (далі - Відповідач-1), Відділу містобудування та архітектури Виконавчого комітету Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області (далі - Відповідач-2), треті особи, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору - товариство з обмеженою відповідальністю "Спецвисотмонтаж-буд" (третя особа-1), Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Машинобудівників-17а" (третя особа-2), в якому просив суд:
- зобов'язати Виконавчий комітет Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області та Відділ містобудування та архітектури Виконавчого комітету Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області внести зміни до містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва на земельній ділянці за адресою: м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б, затверджених рішеннями Виконавчого комітету Вишневої міської ради від 21.07.2017 №45/26 та від 09.10.2017 №56/33.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 02.01.2018 відкрито провадження у справі, розпочато підготовку справи до судового розгляду та призначено підготовче засідання на 08.02.2018.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 08.02.2018 № 810/4566/17 позов залишено без розгляду.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 28.03.2018 апеляційну скаргу ОСОБА_1 в інтересах малолітньої дитини ОСОБА_2 задоволено, ухвалу Київського окружного адміністративного суду від 08.02.2018 скасовано та справу направлено до суду першої інстанції для продовження розгляду.
20.07.2018 на адресу суду від ОСОБА_1 надійшла заява про відвід судді Щавінського В.Р.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 01.08.2018 визнано відвід судді Щавінського В.Р. від розгляду адміністративної справи необґрунтованим та зупинено провадження до вирішення питання про відвід.
06.08.2018 суддею Терлецькою О.О. розглянуто заяву про відвід судді Щавінського В.Р. та визнано його необґрунтованим.
13.08.2018 ухвалою суду поновлено провадження по справі та призначено до розгляду.
Протокольною ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 04.06.2018 залучено у якості третьої особи-3 без самостійних вимог Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» .
В обґрунтування своїх вимог позивач вказує, що відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Вишневої міської ради 21.07.2017 та 09.10.2017 (внесено зміни) видано ТОВ «Спецвисотмонтаж-буд» містобудівні умови та обмеження та для проектування об'єкта будівництва - багатоквартирного житлового будинку за адресом: м.Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б (далі - Містобудівні умови та обмеження), які були затверджені рішеннями виконавчого комітету Вишневої міської ради від 21.07.2017 № 45/26 та від 09.10.2017 № 56/33.
Пояснює, що поруч, з земельною ділянкою кадастровий № 3222410600:01:009:5056 за адресою м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б та багатоквартирним житловим будинком 17-а по вул. Машинобудівників на відстані 20 м. протікає струмок Желань в руслі якого влаштоване штучне озеро крутизна схилів якого перевищує три градуси. Також, струмок Желань протікає в закритому колекторі по території земельної ділянки кадастровий №3222410600:01:009:5056 та кадастровий №3223110100:00:001:0001. Відомості про струмок Желань та штучне озеро містяться на картах м. Вишневе, в Генеральному плані м.Вишневе, який розміщений на веб-сайті Вишневої міської ради та пояснювальній записці до Генерального плану.
Зазначає, що на даний час не розроблений проект землеустрою щодо встановлення меж водоохоронної та прибережної захисної смуги струмка Желань та влаштованого в його руслі штучного озера з метою забудови прибережної захисної смуги та знищення струмка Желань. При цьому, струмок Желань місцями поміщений у закритий колектор не встановленими особами без розробки відповідного проекту.
Вважає, що в порушення вимог ч. 5 ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року №3038-VІ (далі - Закон №3038-VІ) у Містобудівних умовах та обмеженнях не вказано про знаходження спірної земельної ділянки в межах нормативної прибережної захисної смуги струмка Желань та влаштованого в його руслі штучного озера та проігнорований факт протікання струмка в закритому колекторі по території ділянки. Станом на даний час не розроблений проект землеустрою прибережної захисної смуги озера «Оріон» та струмка Желань, однак дана обставина не виключає можливість забудови прибережної захисної смуги.
За словами позивача ТОВ «Спецвисотмонтаж-буд» планується здійснити прибудову багатоквартирного житлового будинку 17-б по вул. Машинобудівників до багатоквартирного житлового будинку 17-а по вул. Машинобудівників без будь-якої відстані оскільки вважає новобудову 6-ю секцією багатоквартирного житлового будинку 17-б по вул. Машинобудівників.
Позивач заперечує проти здійснення саме прибудови до будинку 17а по вул. Машинобудівників оскільки мінімальна допустима величина прибудинкової території не може бути меншою за територію технічного обслуговування відповідного багатоквартирного житлового будинку, а в даному випадку з торця будинку така територія технічного обслуговування фактично відсутня.
Вважає, що в порушення вимог ч. 5 ст. 29 Закону №3038-VІ в містобудівних умовах та обмеженнях не вказано мінімально допустимі відстані від об'єкта, що проектується, існуючих будинків та споруд.
В судових засіданнях представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив їх задовольнити
Відповідач -1 проти позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні. В обґрунтування своєї правової позиції вказує, що 23.06.2017 до Виконавчого комітету Вишневої міської ради надійшла заява від ТОВ «Спецвисотмонтаж-буд» стосовно видачі містобудівних умов і обмежень до якої надано всі відповідні документи визначені в ч. 3 ст.29 Закону №3038-VІ. Враховуючи, що підстави для відмови в надання містобудівних умов та обмежень були відсутні, Відділом містобудування та архітектури Виконавчого комітету Вишневої міської ради було підготовлено проект рішення «Про надання ТОВ «Спецвисотмонтаж-буд» містобудівних умов та обмежень за адресою: м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б» на засідання Виконавчого комітету Вишневої міської ради.
Пояснює, що 21.07.2017 на засідання Виконавчого комітету Вишневої міської ради прийнято рішення №45/26 «Про надання ТОВ «Спецвисотмонтаж-буд» містобудівних умов та обмежень за адресою: м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б» . Вказаним рішенням надано оскаржувані Містобудівні умови та обмеження відповідно до ч. 5 ст. 29 Закону №3038-VІ та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №135 від 31.05.2017 року. У подальшому 09.10.2017 на засіданні Виконавчого комітету Вишневої міської ради прийнято рішення №56/33 «Про внесення змін до Містобудівних умов та обмежень.
Вказує, що на час спорудження багатоквартирного житлового будинку по вул. Машинобудівників, 17-а, замовником якої було ТОВ «Вишнівськміськбуд» на існуючій земельній ділянці по вул. Машинобудівників, 17-б передбачалось будівництво другого зблокованого до нього багатоквартирного житлового будинку висотної поверховості у зв'язку із чим по всій висоті зовнішньої стіни будинку по вул. Машинобудівників, 17-а наявні підготовчі роботи з відповідною робочою (чорновою) кладкою та закладено фундамент. Крім того, відповідно до п.4.70. ДБН В.2.2-24:2009 «Проектування висотних житлових і громадських будинків» , передбачається можливість з'єднання частин чи окремо стоячих висотних будинків деформаційним швом (тобто шляхом блокування будинків один до одного).
Вказує, що, на даний час документація, що підтверджує наявність існуючої прибудинкової території багатоквартирного житлового будинку по вул. Машинобудівників, 17-а в м. Вишневе - відсутня.
Крім того зазначає, що позивач оскаржує правовий акт індивідуальної дії, який породжує права й обов'язки тільки для того суб'єкта, якому він адресований, - ТОВ Спецвисотмонтаж-буд .
На думку Відповідача-1, відсутність у будь-кого, в тому числі і позивача, прав чи обов'язків у зв'язку із виданням оскаржуваного рішення, не породжує для останнього і права на захист, тобто права на звернення із даним адміністративним позовом, що вказує на невірно обраний позивачам спосіб захисту у спірних правовідносинах.
Зазначає, що відсутність порушення прав та охоронюваних законом інтересів позивача прийняттям даних рішень, як обов'язкової передумови для їх захисту, унеможливлює задоволення позову у обраний позивачем спосіб.
Представники відповідача-1 у судових засіданнях проти позову заперечували, просили відмовити у його задоволенні.
Відповідач - 2 проти позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні. В обґрунтування своєї правової позиції вказує, що Відділ містобудування та архітектури Виконавчого комітету Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області з адміністративним позовом не погоджується, вважає його необґрунтованим, безпідставним та таким, що суперечить чинному законодавству України.
Вважає, що позов базується на хибних твердженнях позивача, а саме:
- передбачений житловий будинок по вул. Машинобудівників, 17-б в м. Вишневе має будуватись, як окремо стоячий об'єкт із розривами;
- по вул. Машинобудівників, 17-б в м. Вишневе протікає потічок «Желань» , який має свою санітарно-захисну зону впливу;
- щодо наявності існуючої прибудинкової території житлового будинку по вул.Машинобудівників, 17-а:
Вказує, що Містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва на земельній ділянці за адресою: м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б, затверджених рішеннями Виконавчого комітету Вишневої міської ради від 21.07.2017 №45/26 та від 09.10.2017 №56/33 видані правомірно.
Представник Відповідача-2 у судових засіданнях проти позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні.
Треті особи - ТОВ «Спецвисотмонтаж-буд» та ОСББ Машинобудівників 17 а письмових пояснень по суті позову не наддали, явку своїх представників в судове засідання не забезпечили.
Представники ДП «НДІ Містобудування» надали письмові пояснення в яких зазначили, що ДП «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» є розробником містобудівної документації «Генеральний план міста Вишневе Київської області» . Відповідно до топографічної карти, на підставі якої розроблено містобудівну документацію «Генеральний план м. Вишневе Київської області» на земельній ділянці кадастровий номер 3222410600:01:009:5056 струмок Желань - відсутній.
На адресу суду 17.01.22019 від позивача надійшло клопотання про розгляд справи без його участі.
22.01.2019 від відповідача-2 надійшло клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.
На підставі ст. ст. 194, 205 КАС України судом прийнято рішення про розгляд справи у порядку письмового провадження.
Заслухавши пояснення позивача, представників відповідачів, представників третіх осіб, дослідивши матеріали справи суд дійшов висновку, що у задоволенні позову слід відмовити виходячи з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи 23.06.2017 до Виконавчого комітету Вишневої міської ради надійшла заява від ТОВ «Спецвисотмонтаж-буд» стосовно видачі містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, загальною площею 0,1700 га, що розташована за адресою: м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б, до якої надано всі відповідні документи визначені в ч.3 ст. 29 Закону №3038-VІ.
Відповідно до ч. 4 ст. 29 Закону №3038-VІ, визначені підстави для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень, а саме: 1) неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; 2) виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об'єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; 3) невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні. Відмова у наданні містобудівних умов та обмежень здійснюється шляхом направлення листа з обґрунтуванням підстав такої відмови відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури у строк, що не перевищує встановлений строк їх надання.
Враховуючи, що підстави для відмови в надання містобудівних умов та обмежень були відсутні, Відділом містобудування та архітектури Виконавчого комітету Вишневої міської ради було підготовлено проект рішення «Про надання ТОВ «Спецвисотмонтаж-буд» містобудівних умов та обмежень за адресою: м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б» на засідання Виконавчого комітету Вишневої міської ради.
21.07.2017 на засідання Виконавчого комітету Вишневої міської ради прийнято рішення №45/26 «Про надання ТОВ «Спецвисотмонтаж-буд» містобудівних умов та обмежень за адресою: м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б» .
Вказаним рішення надано містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва багатоквартирного житлового будинку, за адресою: м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б, відповідно до ч. 5 ст. 29 Закону №3038-VІ та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №135 від 31.05.2017 року.
15.08.2017 до Виконавчого комітету Вишневої міської ради надійшла заява від ТОВ «Спецвисотмонтаж-буд» стосовно внесення змін до містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки загальною площею 0,1700 га, що розташована за адресою: м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б.
Враховуючи, що до вказаної заяви надано всі необхідні документи, 09.10.2017 на засіданні Виконавчого комітету Вишневої міської ради прийнято рішення №56/33 «Про внесення змін до містобудівних умов та обмежень за адресою: м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 17-б» .
Відповідно до ч.5 ст.29 Закону №3038-VІ містобудівні умови та обмеження містять:
1) назву об'єкта будівництва, що повинна відображати вид будівництва та місце розташування об'єкта;
2) інформацію про замовника;
3) відповідність на дату надання містобудівних умов та обмежень цільового та функціонального призначення земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні;
4) гранично допустиму висотність будинків, будівель та споруд у метрах;
5) максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки;
6) максимально допустиму щільність населення в межах житлової забудови відповідної житлової одиниці (кварталу, мікрорайону);
7) мінімально допустимі відстані від об'єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд;
8) планувальні обмеження (охоронні зони пам'яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об'єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони);
9) охоронні зони об'єктів транспорту, зв'язку, інженерних комунікацій, відстані від об'єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж.
Перелік зазначених умов є вичерпним.
Судом встановлено, що оскаржувані Містобудівні умови та обмеження містять передбачену законом інформацію.
Одначе позивач вважає, що відповідачами при видачі вищевказаних містобудівних умов не було враховано ряд обставин, що являється порушенням вимог ч.5 ст.26 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» оскільки в Містобудівних умовах та обмеженнях не вказано про знаходження спірної земельної ділянки в межах нормативної прибережної захисної смуги струмка Желань та влаштованого в його руслі штучного озера та проігнорований факт протікання струмка в закритому колекторі по території ділянки, а також не вказано мінімально допустимі відстані від об'єкта, що проектується, існуючих будинків та споруд.
Вказані твердження позивача суд вважає необґрунтованими виходячи з наступного.
Згідно затвердженої проектно-кошторисної документації на час спорудження багатоквартирного житлового будинку по вул. Машинобудівників, 17-а, замовником якої було Товариство з обмеженою відповідальністю «Вишнівськміськбуд» на існуючій нині земельній ділянці по вул. Машинобудівників, 17-б передбачалось будівництво другого зблокованого до нього багатоквартирного житлового будинку висотної поверховості, що також передбачено Договором оренди земельної ділянки, площею 1,0310 га, укладеного 04.11.2005 р. між Вишневою міською радою та ТОВ «Вишнівськміськбуд» під будівництво двох житлових будинків та вбудованого адміністративного корпусу на першому поверсі житлових будинків.
Також у ході ретельного вивчення на місцевості нової, можливої, забудови було виявлено ознаки фундаментної підготовки, а також відповідна робоча (чорнова) кладка по всій висоті зовнішньої стіни існуючого будинку по вул. Машинобудівників, 17-а, що також свідчить про наявність підготовчих робіт по вул. Машинобудівників, 17-б, щодо блокування до існуючого будинку.
Разом з тим, у відповідності до п.4.70. ДБН В.2.2-24:2009 «Проектування висотних житлових і громадських будинків» передбачається можливість з'єднання частин чи окремо стоячих висотних будинків деформаційним швом (тобто шляхом блокування будинків один до одного).
Що, саме і підтверджує, що наведені позивачем розриви щодо нового будівництва, як до окремо стоячого багатоквартирного житлового будинку по вул. Машинобудівників, 17-б, згідно ДБН 360-92*** не можуть бути застосовані, оскільки таке будівництво передбачає блокування (з'єднання деформаційним швом) та відповідає п.4.70. ДБН В.2.2-24: 2009.
Відповідно до ст.1 п.4 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» , прибудинкова територія - це територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації у межах земельної ділянки. Також, згідно із п.1 ст.79 Земельного кодексу України, земельна ділянка - це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами.
Згідно затвердженого плану зонування території зона Ж-3 передбачає переважний та допоміжний вид використання території, що саме і відповідає наданій вихідній документації на проектування. Показник максимальної щільності проживаючих відповідає міській містобудівній документації, що є затвердженою і відповідає ДБН.
У відповідності до вищенаведеного, на даний час жодної документації, підтверджуючої наявність існуючої прибудинкової території багатоквартирного житлового будинку по вул. Машинобудівників, 17-а, немає.
Щодо необхідності зазначення в Містобудівних умовах про існування струмка Желань суд зазначає наступне.
В обґрунтування позовних вимог позивач стверджує, що «…спірна земельна ділянка знаходиться в межах нормативної прибережної смуги струмка Желань та влаштованого в його руслі штучного озера, а отже даний факт має бути врахований при забудові спірної земельної ділянки…» .
Відповідно до ч. 3 ст. 2 Закону №3038-VІ, містобудівна документація розробляється на паперових і електронних носіях на оновленій картографічній основі в цифровій формі як набори профільних геопросторових даних у державній геодезичній системі координат УСК-2000 і єдиній системі класифікації кодування об'єктів будівництва для формування баз даних містобудівного кадастру.
Топографічна карта - це географічна карта універсального призначення, на якій детально зображена місцевість. Топографічна карта містить відомості про опорні геодезичні пункти, рельєфи, гідрографії, рослинність, ґрунти, господарські і культурні об'єкти, дороги, комунікації, межі і інших об'єкти місцевості.
Відповідно до топографічної карти, на підставі якої розроблено містобудівну документацію «Генеральний план м. Вишневе Київської області» на земельній ділянці кадастровий номер 3222410600:01:009:5056 струмок Желань - відсутній.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про будівельні норми» від 5 листопада 2009 року N 1704-VI державні будівельні норми - нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва.
Відповідно до ч.1 ст.11 вказаного закону застосування будівельних норм або їх окремих положень є обов'язковим для всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність та забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення. Міжнародні, регіональні та національні (державні) будівельні норми, правила, стандарти інших держав застосовуються в Україні відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Отже, незалежно від того чи зазначається органом влади у Містобудівних умовах та обмеженнях про необхідність дотримання тієї чи іншої державної будівельної норми (ДБН) всі вони являються обов'язковими для дотримання в силу закону. Зазначення тієї чи іншої інформації в містобудівних умовах та обмеженнях є дискреційною функцією уповноваженого органу містобудування та архітектури в які суд немає права втручатись.
Крім того слід зазначити, що рішення Київського окружного адміністративного суду від 03.07.2018 по справ № 810/726/18 за позовом Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Машинобудівників-17а" до 1) виконавчого комітету Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області, 2) відділу містобудування та архітектури Виконавчого комітету Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області, треті особи: Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецвисотмонтаж-буд", Державна екологічна інспекція Київської області, Департамент державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області, Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" про зобов'язання внести зміни до містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва на земельній ділянці за адресою: м. Вишневе, вул. Машинобудівників 17-б, затверджених рішенням виконкому Вишневої міської ради № 45/26 від 21.07.2017, № 56/33 від 09.10.2017 яким було відмовлено Об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Машинобудівників-17а" набрало законної сили 21.11.2018. При цьому у рішенні апеляційного суду зазначено: Посилання апелянта на нормативну прибережну смугу водойми, яка становить 50 метрів не на визначені об'єкти водного фонду є безпідставним.
Щодо поданого апелянтом суду апеляційної інстанції до матеріалів справи науково - експертного висновку щодо статусу р. Желань в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області, колегія суддів зазначає, що даний висновок не встановлює факту належності річки Желань до об'єктів зі статусом об'єкту водного фонду.
Так само і огляд інформації на сайті Державного водного кадастру (http://map.davr.gov.ua:44481/#pareelSidebar) не підтвердив факту належності річки Желань до об'єктів водного фонду.
Враховуючи вищенаведене, суд вважає, що згідно із вимогами п.1 ст.2 Закону України «Про будівельні норми» , статей 8, 29, 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» рішення Виконавчого комітету Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області № 56/3 від 09.10.2017, та № 45/26 від 21.07.2017 є такими, що прийняті правомірно.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
У задоволенні адміністративного позову відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.
Суддя Щавінський В.Р.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2019 |
Оприлюднено | 08.02.2019 |
Номер документу | 79660249 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Горяйнов Андрій Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Горяйнов Андрій Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Горяйнов Андрій Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні