гСправа № 358/10/19 Провадження № 1-кс/358/94/19
УХВАЛА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 лютого 2019 року м. Богуслав
Слідчий суддя Богуславського районного суду Київської області ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Богуславського ВП Миронівського ВП ГУ НП України в Київській області, старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні № 42018111190000295 від 20.12.2018 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, погоджене начальником Богуславського відділу Кагарлицької місцевої прокуратури в Київській області ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення позапланової перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності в КП БМР «Богуславблагоустрій» в частині додержання вимог бюджетного та іншого законодавства при здійсненні фінансування із статного фонду підприємства будівництва «Громадська вбиральня модульного типу за адресою: м. Богуслав, вул. Острів, 1-Т, Київської області».
В С Т А Н О В И В:
Слідчий СВ Богуславського ВП Миронівського ВП ГУ НП України в Київській області, старший лейтенант поліції ОСОБА_3 (далі слідчий поліції) звернувся до слідчого судді з клопотанням, в якому просить надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії (перевірки) окремих питань фінансово-господарської діяльності в КП БМР «Богуславблагоустрій» в частині додержання вимог бюджетного та іншого законодавства при здійсненні фінансування із статного фонду підприємства будівництва «Громадська вбиральня модульного типу за адресою: м. Богуслав, вул. Острів, 1-Т, Київської області».
Клопотання мотивує тим, що досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до рішення Богуславської міської ради Київської області № 818-43-VІІ від 30.07.2018 року «Про внесення змін до рішення від 21.12.2017 року № 628-33-VІІ «Про міський бюджет на 2018 рік»» статутний фонд КП БМР «Богуславблагоустрій» збільшено на 490000 грн. за рахунок коштів міського бюджету. В подальшому виконавчим комітетом Богуславської міської ради Київської області прийнято рішення № 130/9 від 20.09.2018 року «Про погодження проектно-кошторисної документації», яким погоджено вказану документацію по об`єкту будівництва «Громадська вбиральня модульного типу за адресою: м. Богуслав, вул. Острів, 1-Т, Київської області» у сумі 446164 грн..
20.12.2018 року вказані відомості внесені до ЄРДР за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, № 42018111190000295 та розпочато досудове розслідування.
Слідчий у кримінальному провадженні зазначає, що з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин скоєного злочину та їх належної правової оцінки, в ході досудового розслідування виникла необхідність у визначенні шкоди, розмірів заподіяних збитків, завданих внаслідок порушення законодавства, що неможливо встановити без залучення відповідних спеціалістів Північного офісу Держаудитслужби, (юридична адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, (Артема), 18.) шляхом проведення позапланової перевірки дотримання вимог чинного законодавства.
В судове засідання слідчий поліції не з`явився, причини неявки суду не повідомив.
За відсутності клопотань від учасників, на підставі ч.1 ст.107 КПК України, фіксування процесуальної дії за допомогою технічних засобів не здійснюється.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного висновку про можливість задоволення клопотання про проведення позапланової виїзної перевірки виходячи з наступного.
На даний час з КПК України виключено п.6 ч.2 ст.36 та п.4 ч.2 ст.40, якими прокурору та слідчому надавались повноваження призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом, що обумовлює необхідність звернення до слідчого судді із даним клопотанням.
Натомість, згідно вимог ст.25 КПК України вбачається, що прокурор, слідчий зобов`язані в межах своєї компетенції вжити всіх передбачених законом заходів для встановлення події кримінального правопорушення та особи, яка його вчинила.
Згідно ч.4 ст.38 КПК України орган досудового розслідування зобов`язаний застосовувати всі передбачені законом заходи для забезпечення ефективності досудового розслідування.
Згідно п. 75.1. ст. 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Згідно ч. 1 ст. 94 КПК України слідчий, прокурор, слідчий суддя, суд за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінюють кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення.
Для всебічного, повного, об`єктивного розслідування даного кримінального провадження, встановлення суми матеріального збитку, а також з метою встановлення фактів порушення вимог законодавства України в ході досудового розслідування виникає необхідність у проведенні перевірки додержання вимог законодавства України про використання коштів.
У відповідності до пункту 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів грн. за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу КМУ, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами КПК України.
Згідно із Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Водночас, відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України № 408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» від 13.08.2014р., надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців не потребується у разі, якщо такі перевірки проходять за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених КПК України.
Таким чином слідчий суддя вважає, що слідчим СВ Богуславського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 доведена необхідність проведення позапланової виїзної ревізії (перевірки) окремих питань фінансово-господарської діяльності в КП БМР «Богуславблагоустрій» в частині додержання вимог бюджетного та іншого законодавства при здійсненні фінансування із статного фонду підприємства будівництва «Громадська вбиральня модульного типу за адресою: м. Богуслав, вул. Острів, 1-Т, Київської області», в кримінальному проваджені, відкритому за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, що неможливо встановити без залучення відповідних спеціалістів для перевірки дотримання вимог чинного законодавства України, що є доцільним та відповідає завданням кримінального провадження.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 36, 40, 93, ч.1ст. 107, 132, 309 КПК України, слідчий суддя,
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого СВ Богуславського ВП Миронівського ВП ГУ НП України в Київській області, старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії (перевірки) окремих питань фінансово-господарської діяльності в КП БМР «Богуславблагоустрій» в частині додержання вимог бюджетного та іншого законодавства при здійсненні фінансування із статного фонду підприємства будівництва «Громадська вбиральня модульного типу за адресою: м. Богуслав, вул. Острів, 1-Т, Київської області» - задовольнити.
Призначити по кримінальному провадженні №42018111190000295 від 20.12.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України проведення позапланової виїзної ревізії (перевірки) окремих питань фінансово-господарської діяльності в КП БМР «Богуславблагоустрій» в частині додержання вимог бюджетного та іншого законодавства при здійсненні фінансування із статного фонду підприємства будівництва «Громадська вбиральня модульного типу за адресою: м. Богуслав, вул. Острів, 1-Т, Київської області» - задовольнити.
Проведення позапланової виїзної ревізії (перевірки) додержання бюджетного та іншого законодавства доручити спеціалістам Північного офісу Держаудитслужби, що розташований за адресою: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців (Артема), 18.
На вирішення поставити наступні питання:
1. На підставі яких розпорядчих, колегіальних рішень органів державної влади та місцевого самоврядування (посадових осіб) повинно здійснюватися фінансування із статутного фонду КП БМР «Богуславблагоустрій» будівництво «Громадської вбиральні модульного типу за адресою: вул. Острів, 1-Т, м. Богуслав, Київської області»?
2. Чи дотриманні посадовими особами КП БМР «Богуславблагоустрій» вимоги бюджетного, іншого законодавства України під час розробки документів та будівництва «Громадської вбиральні модульного типу за адресою: вул. Острів, 1-Т, м. Богуслав, Київської області»?
3. Якщо не дотримано вимоги законодавства України, то хто з посадових осіб КП БМР «Богуславблагоустрій» допустив ці порушення ?
Перевірку дотримання вимог бюджетного та іншого законодавства України провести з 27.02.2019 року по 14.03.2019 року включно.
Зобов`язати представників КП БМР «Богуславблагоустрій» забезпечити допуск до перевірки працівникам Північного офісу Держаудитслужби та надати всі необхідні документи для проведення позапланової перевірки.
Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.
Матеріали перевірки в оригіналах направити до слідчого відділення Богуславського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області для долучення до матеріалів кримінального провадження №42018111190000295 від 20.12.2018 року.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Богуславський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 11.02.2019 |
Оприлюднено | 14.02.2023 |
Номер документу | 79729941 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини проти власності Крадіжка |
Кримінальне
Богуславський районний суд Київської області
Кіхтенко С. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні