ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 лютого 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/528/19
Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І.,
за участю:
секретаря судового засідання - Дубінчина О.М.,
представника позивача - ОСОБА_1,
представників відповідача - ОСОБА_2, ОСОБА_3,
розглянувши у судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_4 до Рунівщинської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області про визнання протиправними бездіяльності, відмови та зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
11 лютого 2019 року ОСОБА_4 /далі - позивач, ОСОБА_4В./ звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Рунівщинської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області про:
- визнання протиправною бездіяльності щодо відмови в реєстрації кандидатом в депутати Рунівщинської сільської ради;
- визнання протиправною відмови в реєстрації як кандидата у депутати Рунівщинської сільської ради;
- зобов'язання прийняти документи ОСОБА_4 для реєстрації кандидатом у депутати;
- зобов'язання зареєструвати ОСОБА_4 кандидатом у депутати Рунівщинської сільської ради на повторних виборах по 12 округу 03 березня 2019 року.
В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив, що Рунівщинською сільською виборчою комісією порушено його право бути обраним депутатом Рунівщинської сільської ради на повторних виборах по 12 округу, призначених на 03 березня 2019 року, внаслідок позбавлення його можливості подати документи для реєстрації кандидатом у депутати. Останнім днем подання до територіальної виборчої комісії документів для реєстрації кандидатів у депутати сільської ради було 06 лютого 2019 року (включно), проте подати документи у цей день о 16-40 виявилося неможливим через відсутність в приміщенні Рунівщинського будинку культури, де знаходиться Рунівщинська сільська виборча комісія, жодного члена цієї комісії. Крім того, за наслідками огляду приміщення будинку культури 07 лютого 2019 року виявлена відсутність на інформаційних стендах інформації щодо проведення повторних виборів депутатів Рунівщинської сільської ради Полтавського району Полтавської області /а.с.5-8/.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 11 лютого 2019 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та призначено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи /а.с. 2-4/.
12 лютого 2019 року до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просив у задоволенні позову відмовити та зазначив, що постановою Рунівщинської сільської виборчої комісії № 52/2 від 04 січня 2019 року встановлений режим роботи комісії з 8:00 год 00 хв. до 16 год.00 хв. У строк, встановлений для подання документів для реєстрації кандидатом у депутати сільської ради, позивач до Голови Рунівщинської сільської виборчої комісії офіційно не звертався, чим фактично сам позбавив себе права приймати участь у повторних виборах по 12 виборчому округу та бути обраним депутатом Рунівщинської сільської ради /а.с. 43-46/.
У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги, посилаючись на обставини та норми, викладені у позовній заяві, а представник відповідача у задоволенні позову просив відмовити з підстав, зазначених у відзиві на позовну заяву.
Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.
Постановою Рунівщинської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області № 54 від 04 січня 2019 року призначено повторні вибори депутата Рунівщинської сільської ради Полтавського району Полтавської області в одномандатному виборчому окрузі №12 на 03 березня 2019 року /а.с. 64/.
Цією ж постановою оголошено початок виборчого процесу повторних виборів депутата Рунівщинської сільської ради Полтавського району Полтавської області - з 12 січня 2019 року, про що зазначено як в самій постанові № 54 від 04 січня 2019 року, так і в протоколі засідання комісії від 04 січня 2019 року /а.с. 60, 64 зворот/.
Відомості про проведення повторних виборів депутата Рунівщинської сільської ради Полтавського району Полтавської області в одномандатному виборчому окрузі №12 включені до Державного реєстру виборців, розпорядником якого є Центральна виборча комісія /а.с. 16/.
Відповідно до календарного плану основних організаційних заходів з підготовки та проведення повторних виборів депутатів сільських, селищних рад та сільських, селищних голів 03 березня 2019 року, розміщеного на сайті Центральної виборчої комісії, висування кандидатів у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови розпочинається з 28 січня 2019 року, а подання до територіальної виборчої комісії документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного голови закінчується 06 лютого 2019 року включно /а.с. 68 -75/.
Згідно з постановою Рунівщинської сільської ради Полтавського району Полтавської області № 52/2 від 04 січня 2019 року 1) встановлено режим роботи та графік чергування членами комісії з 12 січня 2019 року, шість днів на тиждень з 8-00 до 16-00, 2) режим роботи та чергування відбувається за адресою: 38730 с. Рунівщина Полтавського району Полтавської області, вул. М.Гаврилка, 15 /а.с. 63/.
06 лютого 2019 року ОСОБА_4 складено заяву про реєстрацію кандидатом в депутати Рунівщинської сільської ради Полтавського району Полтавської області в одномандатному виборчому окрузі №12, до якої додано автобіографію, декларацію про майно, доходи, витрати і зобоввЂ�язання фінансового характеру за 2018 рік /а.с. 17 - 30/.
Згідно з актом від 06 лютого 2019 року, складеним ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у присутності свідків ОСОБА_6, ОСОБА_7 та ОСОБА_8, за адресою: с. Рунівщина, вул. М. Гаврилка буд.15 членів Рунівщинської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області 06 лютого 2019 року з 16-40 до 19-00 не виявлено /а.с.11/.
07 лютого 2019 року ОСОБА_4, ОСОБА_5 та ОСОБА_6 складено ОСОБА_3 про порушення Рунівщинською сільською виборчою комісією порядку організації роботи, визначеного постановою Центральної виборчої комісії №228 від 05 вересня 2015 року /а.с. 12-13/.
Не подавши документи на реєстрацію кандидатом у депутати сільської ради 06 лютого 2019 року о 16-40 до Рунівщинської сільської виборчої комісії через відсутність у вказаний час у приміщенні комісії її членів та вважаючи, що відповідач відмовив позивачу у реєстрації кандидатом у депутати сільської ради, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи оцінку встановленим обставинам справи та аргументам учасників справи, вказаним у заявах по суті, суд виходить з наступного.
Відповідно до статті 38 Конституції України громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост визначено Законом України "Про місцеві вибори" № 595-VIIІ від 14 липня 2015 року (далі - Закон № 595-VIII).
Згідно з частиною другою статті 2 вказаного Закону вибори депутатів сільських, селищних рад проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в одномандатних виборчих округах, на які поділяється територія відповідно села (кількох сіл, жителі яких добровільно об'єдналися у сільську громаду), селища, територія утвореної відповідно до Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" об'єднаної сільської, селищної територіальної громади (далі - територія об'єднаної сільської, селищної територіальної громади).
Відповідно до частин першої та четвертої статті 14 Закону № 595-VIII місцеві вибори можуть бути черговими, позачерговими, повторними, проміжними, додатковими або першими.
Повторні вибори депутатів (депутата) у відповідному багатомандатному, одномандатному виборчому окрузі призначаються відповідною територіальною виборчою комісією в порядку, встановленому цим Законом, у разі визнання відповідних виборів у цьому виборчому окрузі такими, що не відбулися, з підстав, визначених цим Законом, чи в разі визнання особи, обраної у відповідному одномандатному виборчому окрузі депутатом, такою, яка відмовилася від депутатського мандата у відповідному одномандатному виборчому окрузі.
Відповідно до частин другої, сьомої статті 15 Закону № 595-VIII повторні місцеві вибори призначаються на останню неділю шістдесятиденного строку з дня прийняття рішення про їх призначення, а виборчий процес розпочинається за 50 днів до дня повторних місцевих виборів. Рішення про призначення повторних виборів депутатів (депутата) у відповідному багатомандатному, одномандатному виборчому окрузі приймається територіальною виборчою комісією не пізніш як у десятиденний строк з дня прийняття рішення про визнання відповідних виборів у цьому виборчому окрузі такими, що не відбулися, чи в разі визнання особи, обраної у відповідному одномандатному виборчому окрузі, такою, яка відмовилася від депутатського мандата.
Орган, який відповідно до статті 14 цього Закону прийняв рішення про призначення повторних, проміжних чи перших місцевих виборів, не пізніш як на третій день з дня його прийняття публікує рішення у друкованих засобах масової інформації або, у разі неможливості, оприлюднює в інший визначений ним спосіб, а також доводить зазначене рішення до відома Центральної виборчої комісії в цей же строк.
За змістом частини восьмої статті 15 Закону № 595-VIII територіальна виборча комісія шляхом прийняття відповідного рішення оголошує про початок виборчого процесу позачергових, повторних, проміжних місцевих виборів, перших виборів старости на своєму засіданні, про що зазначається у протоколі засідання комісії. Офіційним оголошенням є прийняття відповідною виборчою комісією рішення про початок виборчого процесу відповідного виду місцевих виборів. Рішення відповідної виборчої комісії про оголошення початку виборчого процесу відповідного виду місцевих виборів оприлюднюється не пізніше наступного дня після дня його прийняття відповідно в загальнодержавних або місцевих засобах масової інформації чи в інший визначений нею спосіб.
Згідно з частиною другою статті 13 Закону № 595-VIII виборчі комісії інформують громадян України про свій склад, місцезнаходження та режим роботи, про виборчі округи і виборчі дільниці, про основні права виборців (у тому числі про право оскарження рішень, дій чи бездіяльності виборчих комісій, органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, їх керівників, інших посадових та службових осіб, які обмежують або порушують виборчі права), про порядок заповнення виборчих бюлетенів, забезпечують можливість для ознайомлення виборців зі списками виборців, відомостями про кандидатів, оприлюднюють протоколи про підрахунок голосів виборців, про підсумки голосування та результати місцевих виборів, надають іншу інформацію у випадках, передбачених цим Законом.
Частиною третьою статті 19 Закону № 595-VIII встановлено, що виборчі комісії формуються (утворюються) і зобов'язані діяти відповідно до Конституції України, цього та інших законів України.
Відповідно до частини третьої статті 20 Закону № 595-VIII територіальна виборча комісія є постійно діючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень забезпечує організацію та проведення місцевих виборів.
Повноваження сільської, селищної територіальної виборчої комісії визначені статтею 25 Закону № 595-VIII.
Згідно з частиною першою цієї статті територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та у порядку, передбачених цим та іншими законами України.
Відповідно до пунктів 1, 3 та 17 частини четвертої статті 25 Закону № 595-VIII сільська, селищна територіальна виборча комісія: забезпечує підготовку та проведення відповідних місцевих виборів; реєструє кандидатів у депутати відповідно сільської, селищної ради у відповідних одномандатних виборчих округах, їх довірених осіб та видає їм посвідчення; організовує проведення повторного голосування і повторних виборів у випадках, передбачених цим Законом.
Отже, на територіальну сільську виборчу комісію покладено обов'язок здійснювати підготовку та проведення повторних виборів місцевих виборів та реєструвати кандидатів у депутати сільської, селищної ради у відповідних одномандатних виборчих округах.
Організація роботи виборчої комісії врегульована статтею 27 Закону № 595-VIII.
Частинами 14, 17, 19 та 21 цієї статті передбачено, що рішення виборчої комісії набирає чинності з моменту його прийняття.
Рішення виборчої комісії вивішується на стенді офіційних матеріалів комісії для загального ознайомлення не пізніше ранку наступного дня після дня його прийняття, а прийняте напередодні дня голосування (дня повторного голосування), у день голосування (день повторного голосування) та під час встановлення результатів голосування (результатів повторного голосування) - не пізніше ніж через чотири години після завершення засідання виборчої комісії. Таке рішення у цей самий строк доводиться також до відома суб'єктів виборчого процесу, яких воно стосується. Копія рішення, засвідчена головою комісії чи його заступником і секретарем комісії та скріплена печаткою комісії, не пізніше ніж через чотири години після його прийняття, а в день голосування (день повторного голосування) - невідкладно, видається суб'єкту виборчого процесу, якого вона стосується, на його вимогу. Стенд офіційних матеріалів комісії обладнується у приміщенні комісії у місці, вільно доступному для відвідувачів.
Рішення територіальної виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийняте з перевищенням її повноважень, може бути скасоване в установленому законом порядку територіальною виборчою комісією вищого рівня з відповідних місцевих виборів, Центральною виборчою комісією або судом.
Ведення діловодства виборчих комісій здійснюється в порядку, встановленому Центральною виборчою комісією.
З аналізу пунктів 5.4, 10.1, 10.5 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії № 228 від 05 вересня 2015 року, слідує, що питання встановлення режиму роботи виборчої комісії та графіку чергувань членів комісії у приміщенні виборчої комісії розглядається на засіданні виборчої комісії. Рішення, прийняте на засіданні виборчої комісії, оформляється постановою, яка має бути оприлюдненою. Постанова виборчої комісії вивішується на стенді офіційних матеріалів комісії для загального ознайомлення не пізніше ранку наступного дня після дня її прийняття, а прийнята напередодні дня голосування (дня повторного голосування), у день голосування (день повторного голосування) та під час встановлення результатів голосування (результатів повторного голосування) - не пізніше ніж через чотири години після завершення засідання комісії.
Матеріалами справи підтверджується, що постановою Рунівщинської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області № 54 від 04 січня 2019 року призначено повторні вибори депутата Рунівщинської сільської ради Полтавського району Полтавської області в одномандатному виборчому окрузі № 12, а постановою Рунівщинської сільської ради Полтавського району Полтавської області № 52/2 від 04 січня 2019 року встановлено режим роботи та графік чергування членами комісії з 12 січня 2019 року, шість днів на тиждень з 8-00 до 16-00. Ці постанови набрали чинності з моменту їх прийняття.
Підстави та порядок призначення вказаних виборів позивачем під сумнів не ставиться та доказів неоприлюднення постанови Рунівщинської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області № 54 від 04 січня 2019 року суду не надано. Також суду не надано доказів нерозміщення на стенді офіційних матеріалів у приміщенні комісії у період з 28 січня 2019 року по 06 лютого 2019 року постанови Рунівщинської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області № 52/2 від 04 січня 2019 року або доказів скасування цієї постанови територіальною виборчою комісією вищого рівня, Центральною виборчою комісією або судом.
Беручи до уваги чинність постанови № 52/2 від 04 січня 2019 року та відсутність іншого графіку роботи та чергування членів комісії, суд дійшов висновку, що години роботи комісії у період з 28 січня 2019 року по 06 лютого 2019 року включно визначалися цією постановою, а відтак строк прийняття документів до Рунівщинської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області для реєстрації кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі закінчувався фактично о 16:00 06 лютого 2019 року. В той же час позивач виявив намір подати документи на реєстрацію о 16:40 06 лютого 2019 року.
Таким чином, доводи позивача про порушення відповідачем порядку оприлюднення вказаних постанов та порядку прийняття документів не знайшли свого документального підтвердження матеріалами судової справи.
Посилання позивача на акт від 07 лютого 2019 року про порушення Рунівщинською сільською виборчою комісією порядку організації роботи, визначеного постановою Центральної виборчої комісії №228 від 05 вересня 2015 року, суд до уваги не бере, оскільки вказаний акт складений після закінчення строку, встановленого для подання документів для реєстрації кандидата у депутати, а відтак не містить інформацію щодо предмета доказування у цій справі.
За таких обставин позовна вимога про зобоввЂ�язання відповідача прийняти документи для реєстрації кандидата у депутати задоволенню не підлягає.
Частинами першою- четвертою статті 42 Закону № 595-VIII встановлено, що кандидати у депутати в одномандатному виборчому окрузі реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 39 цього Закону.
Подання документів до відповідної територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі закінчується за 24 дні до дня голосування.
Подання документів до відповідної територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати, висунутих місцевою організацією партії в одномандатних виборчих округах, здійснюється представником місцевої організації партії, уповноваженим на це довіреністю від неї, а кандидата, висунутого шляхом самовисування в одномандатному виборчому окрузі, - ним особисто.
Прийом документів здійснюється головою, заступником голови, секретарем або іншим визначеним комісією членом виборчої комісії.
Особі, яка подала до відповідної територіальної виборчої комісії зазначені у частинах першій, третій статті 39 цього Закону документи, видається довідка із зазначенням дати і часу прийняття документів та переліку прийнятих документів.
Територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі та доданих до неї необхідних документів, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидата або про відмову в його реєстрації.
Надаючи оцінку вимогам позивача про визнання протиправною бездіяльності щодо відмови в реєстрації кандидата в депутати Рунівщинської сільської ради та визнання протиправною відмови Рунівщинської сільської виборчої комісії в реєстрації кандидата у депутати Рунівщинської сільської ради, суд зазначає, що бездіяльність - це пасивна поведінка суб'єкта, тоді як відмова у реєстрації - активна поведінка субвЂ�єкта, яка передбачає вчинення певних дій, що впливають на реалізацію прав, свобод та інтересів особи. А відтак, варто наголосити, що вказані вимоги позивача є такими, що взаємно виключаються. До того ж відмова у реєстрації кандидата у депутати можлива за умови фактичного прийняття документів та їх перевірки на відповідність вимогам, встановленим статтею 39 Закону № 595-VIII. Відмова у реєстрації кандидата у депутати оформлюється рішенням.
Між тим, позивачем не зазначалось та судом не встановлено, що стосовно ОСОБА_4 приймалося рішення про відмову в реєстрації кандидатом у депутати Рунівщинської сільської ради Полтавського району Полтавської області.
З огляду на викладене, позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльності щодо відмови в реєстрації кандидатом в депутати Рунівщинської сільської ради та визнання протиправною відмови Рунівщинської сільської виборчої комісії в реєстрації кандидата у депутати Рунівщинської сільської ради задоволенню не підлягають.
Щодо вимоги позивача про зобоввЂ�язання зареєструвати ОСОБА_4 кандидатом у депутати Рунівщинської сільської ради на повторних виборах по 12 виборчому округу суд зазначає наступне.
Відповідно до частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку субвЂ�єктів владних повноважень.
Отже, обов'язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб'єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду, тобто захисту адміністративним судом підлягають порушені права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин.
Зважаючи на те, що суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог ОСОБА_4В до Рунівщинської сільської виборчої комісії в частинах визнання протиправною бездіяльності щодо відмови в реєстрації кандидата в депутати Рунівщинської сільської ради та визнання протиправною відмови Рунівщинської сільської виборчої комісії в реєстрації кандидата у депутати Рунівщинської сільської ради, у суду відсутні законні підстави для застосування такого способу захисту прав позивача як зобов'язання зареєструвати ОСОБА_4 кандидатом у депутати Рунівщинської сільської ради на повторних виборах по 12 виборчому округу.
Таким чином, позовна вимога про зобов'язання зареєструвати ОСОБА_4 кандидатом у депутати Рунівщинської сільської ради на повторних виборах по 12 виборчому округу задоволенню не підлягає.
Отже, у задоволенні позову слід відмовити повністю.
Відповідно до частини дев'ятої статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Абзацом другим частини третьої статті 6 того ж Закону України передбачено, що у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" установлено розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 1 січня 2019 року - 1921,00 грн.
Ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою, становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Як вбачається з прохальної частини позову, позивачем заявлено чотири вимоги немайнового характеру.
Таким чином, при зверненні до суду з даним позовом позивач повинен був сплатити судовий збір у сумі 3073,60 грн та надати суду документ про його сплату.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем судовий збір не сплачено.
Отже, відповідно до вимог статей 139, 273 Кодексу адміністративного судочинства України судовий збір в сумі 3073,60 грн підлягає стягненню з позивача на користь Державного бюджету України.
Керуючись статтями 9, 12, 171, 257, 270, 272, 273, 278, підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, -
В И Р І Ш И В:
Відмовити у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_4 (вул. Центральна, буд. 7, с. Ульянівка, Полтавський район, Полтавська область, 38730, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1) до Рунівщинської сільської виборчої комісії Полтавського району Полтавської області (вул. М. Гаврилка, буд. 15, с. Рунівщина, Полтавський район, Полтавська область, 38730, ідентифікаційний код 34130616) про визнання протиправними бездіяльності, відмови та зобов'язання вчинити певні дії.
Стягнути з ОСОБА_4 (вул. Центральна, буд. 7, с. Ульянівка, Полтавський район, Полтавська область, 38730, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 3073,60 грн (три тисячі сімдесят три гривні шістдесят копійок) (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ: 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО): 899998, рахунок отримувача: 31211256026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги у порядку, встановленому статтями 272, 297 з урахуванням положень підпункту 15.5 пункту 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двох днів з дня його проголошення.
Суддя ОСОБА_9
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.02.2019 |
Оприлюднено | 14.02.2019 |
Номер документу | 79783276 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Н.І. Слободянюк
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні