Рішення
від 08.02.2019 по справі 160/8373/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 лютого 2019 року Справа № 160/8373/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді за участі секретаря судового засідання за участі: представника позивача представника відповідача представника третьої особи ОСОБА_1 ОСОБА_2 ОСОБА_3 ОСОБА_4 ОСОБА_5 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Публічного акціонерного товариства "Північтранс" до Дніпропетровської обласної державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, ОСОБА_6 з додатковою відповідальністю "Новомосковське автотранспортне підприємство" про визнання рішення протиправним та скасування розпорядження, -

ВСТАНОВИВ :

07.11.2018 року Публічне акціонерне товариство "Північтранс" (далі - позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - відповідач), третя особа яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, ОСОБА_6 з додатковою відповідальністю "Новомосковське автотранспортне підприємство", в якому просить:

- визнати рішення конкурсного комітету з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не входять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути), оформленого протоколом №03 від 11.10.2018 року в частині визнання переможцем конкурсу - ОСОБА_6 з додатковою відповідальністю "Новомосковське автотранспортне підприємство" (код ЄДРПОУ 03113450) за об'єктом №1 (маршрут 205: м. Новомосковськ, АС -1 - м. Дніпро, АС "АС Лівий берег"; маршрут 208: с. Орлівщина - м. Дніпро, АС "АС Лівий берег"; маршрут 740: м. Дніпро, АС "АС Лівий берег" - смт. Гвардійське ч/з смт. Черкаське, с. Орлівщина) такими, що не відповідає вимогам Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року №1081;

- скасувати розпорядження Дніпропетровській обласній державній адміністрації від 22.10.2018 року за №Р-655/0/3-18 Про визначення переможців конкурсів на перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не входять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути) в частині визнання переможців конкурсів - ОСОБА_6 з додатковою відповідальністю "Новомосковське автотранспортне підприємство" (код ЄДРПОУ 03113450) за об'єктом № 1 (маршрут 205: м. Новомосковськ, АС-1-м. Дніпро, АС "АС Лівий берег"; маршрут 208: с. Орловщіна-м. Дніпро, АС "АС Лівий берег"; маршрут 740: м. Дніпро, АС "Лівий берег" - смт. Гвардійське ч/з мт. Черкаське, с. Орловщіна) та зобов'язати Дніпропетровську обласну державну адміністрацію (код ЄДРПОУ 00022467); місцезнаходження 49004, м. Дніпро, проспект Олександра Поля, буд.1) провести новий конкурс за об'єктом №1 (Маршрут 205: м. Новомосковськ, АС-1 м. Дніпро, АС "АС Лівий берег"; Маршрут 208: с. Орлівщина - м. Дніпро, АС "АС Лівий берег"; Маршрут 740: м. Дніпро, АС "АС Лівий берег" - смт. Гвардійське ч.з смт. Черкаське, с. Орлівщина).

09.11.2018 року ухвалою судді Дніпропетровського окружного адміністративного суду Сліпець Н.Є. було відкрито провадження в адміністративній справі №160/8373/18 та призначено до розгляду за правилами загального позовного провадження (а.с. 2-3).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що на підставі розпорядження Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 06.08.2018 року №Р-513/0/3-18 було оголошено про проведення конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути). Відповідно до п. 2 вказаного розпорядження були визначені об'єкти конкурсів, зокрема Об'єкт №1: Маршрут 205: м. Новомосковськ, АС-1 м. Дніпро, АС "АС Лівий берег"; Маршрут 208: с. Орлівщина - м. Дніпро, АС "АС Лівий берег"; Маршрут 740: м. Дніпро, АС "АС Лівий берег" - смт. Гвардійське ч.з смт. Черкаське, с. Орлівщина. За результатами проведення засідання Конкурсним комітетом було прийнято рішення, яке оформлено Протоколом №03 від 11.10.2018 року, в якому були зазначені результати нарахування балів та рішення про результати за кожним об'єктом конкурсу. Не погоджуючись із результатами конкурсу, 22.10.2018 року позивачем було подано скаргу, проте за результатами опрацювання матеріалів конкурсу було прийнято Розпорядження №Р-655/0/3-18 Про визначення переможців конкурсів на перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не входять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути) . Позивач категорично не погоджується із зазначеним Розпорядженням, яке ґрунтується на висновках Конкурсної комісії, оскільки до участі у конкурсі було допущено перевізника-претендента - ОСОБА_6 з додатковою відповідальністю Новомосковське автотранспортне підприємство за документами, що містять недостовірну інформацію (показники екологічності, роки випуску ТЗ), що підтверджується копіями документів, наданих ГО Верховенство права . Також, на думку позивача ОСОБА_6 з додатковою відповідальністю Новомосковське автотранспортне підприємство допущено до конкурсу по пропозиції, що не відповідає обов'язковим та додатковим умовам конкурсу, всупереч вимогам Порядку №1081.

03.12.2018 року представником відповідача було подано письмовий відзив на позов, у якому представник відповідача в задоволенні позовних вимог просив відмовити в повному обсязі, посилаючись на те, що відповідно до п.1 розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № Р-513/0/3-18 від 06.08.2018 року було вирішено провести конкурси з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути) у вересні 2018 року. На об'єкт конкурсів №1 перевізниками-претендентами: ПАТ "Північтранс" та ТДВ Новомосковське АТП , були подані документи, визначені статтею 46 Закону України "Про автомобільний транспорт", за формою згідно з додатками 1-4 відповідно до вимог п.п. 29, 30 Порядку у двох конвертах (пакетах). 28.08.2018 року відбулось відкриття конвертів (пакетів) з позначкою №1 та із документів, наявних у пакеті, було встановлено, що перевізником-претендентом ТДВ Новомосковське АТП на всі транспортні засоби, які заявлялись до участі у конкурсі, були надані копії сертифікатів. Щодо допущення до участі у конкурсі перевізника - претендента ТДВ Новомосковське АТП по документах, які на думку Позивача, містять недостовірну інформацію (показники екологічності, роки випуску транспортних засобів (далі - ТЗ) щодо певних автобусів зазначив, що 11.09.2018 року на його розгляд було представлено заяви від Громадської організації "Верховенство права" від 20.09.2018 року №139/09-18, зареєстроване 21.09.2018 року за №4245/0/1-18, та від 26.09.2018 року №144/09-18, зареєстроване 26.09.2018 року за №4331/18. У зв'язку з надходженням зазначених заяв, представниками організатора перевезень у присутності представників громадських організацій - членів конкурсного комітету проведено огляд оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів згідно з переліком та складено ОСОБА_5 №25/09-18/002 щодо відповідності запису в особливих відмітках про відповідність екологічним нормам транспортних засобів, поданим в відомостях про автобуси, які будуть використовуватись на маршруті. Позивачем в якості доказів щодо недостовірності даних в документах для участі у конкурсі перевізника-претендента ТДВ Новомосковське АТП надані відповіді на запити ГО Верховенство права підприємством MAN Truck and Bus Ukraine LLC, який не є органом сертифікації в Україні.

10.12.2018 року представник третьої особи подала до суду письмові пояснення, в обґрунтування яких зазначено, що відповіді підприємства MAN Track and Bus Ukraine LLC №92 від 21.09.2018 року та №94 від 25.09.2018 року, на які посилається позивач, не можуть бути належними доказами, оскільки до документів, які подавались ОСОБА_6 з додатковою відповідальністю Новомосковське автотранспортне підприємство для участі у конкурсі, були додані належним чином засвідчені копії сертифікатів на спірні транспортні засоби. Отже, органом сертифікації - офіційним органом, уповноваженим державою на виконання таких функцій підтверджена відповідність стандартам Євро-4, Євро-5. Щодо невідповідності ОСОБА_6 з додатковою відповідальністю Новомосковське автотранспортне підприємство обов'язковим та додатковим умовам конкурсу, то представник зазначає, що відповідність кожного перевізника-претендента умовам конкурсу перевірялись згідно з вимогами Порядку, про що був складений акт.

Представник позивача в судовому засіданні обставини, викладені у позові, підтримав та просив їх задовольнити.

Представник відповідача в судовому засідання проти задоволення позову заперечувала, у задоволенні позову просила відмовити.

Представник третьої особи в судовому засіданні проти задоволення позову заперечувала, у задоволенні позову просила відмовити.

Заслухавши пояснення представника позивача, заперечення представника відповідача та третьої особи, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази у сукупності з нормами чинного законодавства України, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що Публічне акціонерне товариство Північтранс 15.05.1997 року зареєстровано як юридичну особу за адресою: 65025, м. Одеса, 21 км Старокиївської дороги, основним видом економічної діяльності є 49.31 Пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення (а.с. 66).

Так, розпорядженням Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації №Р-513/0/3-18 від 06.08.2018 року Про проведення конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути) у вересні 2018 року вирішено провести відповідні конкурси.

На виконання вищезазначеного розпорядження 09.08.2018 року у газеті Вісті Придніпров'я №59 (1959) було опубліковано оголошення про проведення конкурсів (а.с. 14-15).

28.08.2018 року Конкурсним комітетом з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути) були відкриті пакети (конверти №1), які були надані претендентами-перевізниками для участі у конкурсі.

За результатами засідання конкурсного комітету з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути) було оформлено протокол №03 від 11.10.2018 року відповідно до якого серед іншого було прийнято рішення про результати конкурсу (а.с. 16-25).

Не погоджуючись із результатами конкурсу, проведеного на підставі розпорядження Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації №Р-513/0/3-18 від 06.08.2018 року Про проведення конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути) у вересні 2018 року позивачем було подано скаргу, проте листом №6033/0/112-18 від 08.11.2018 року позивачу було відмовлено у задоволенні скарги та роз'яснено його право на оскарження рішення конкурсного комітету у судовому порядку (а.с. 34-37, 112-113).

22.10.2018 року в.о. голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації було прийнято розпорядження за №Р-655/0/3-18 Про визначення переможців конкурсів на перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не входять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути) (а.с. 38-39).

Відповідно до п. 1 вказаного розпорядження, визначено переможця конкурсу на об'єкті №1 (маршрут 205: м. Новомосковськ, АС-1-м. Дніпро, АС "АС Лівий берег"; маршрут 208: с. Орловщіна-м. Дніпро, АС "АС Лівий берег"; маршрут 740: м. Дніпро, АС "Лівий берег" - смт. Гвардійське ч/з мт. Черкаське, с. Орловщіна) - ОСОБА_6 з додатковою відповідальністю Новомосковське автотранспортне підприємство . Перевізник-претендент, який зайняв друге місце - Публічне акціонерне товариство Північтранс .

Отже, спір між сторонами виник з підстав правомірності та обґрунтованості рішення конкурсного комітету з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не входять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути), оформленого протоколом №03 від 11.10.2018 року та розпорядження за №Р-655/0/3-18 Про визначення переможців конкурсів на перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не входять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути) .

Правовідносини, що виникли між сторонами, регулюються положеннями Закону України Про автомобільний транспорт та Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року №1081 (далі - Порядок №1081).

Відповідно до статті 43 Закону України Про автомобільний транспорт визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах та у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно зі статтею 44 Закону України Про автомобільний транспорт організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Для підготовки та проведення конкурсу органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування утворюють конкурсний комітет, до складу якого входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту, та територіальних органів Міністерства внутрішніх справ України, відповідальних за безпеку дорожнього руху, а також громадських організацій. До конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є учасниками конкурсу або які діють на ринку перевезень пасажирів і можуть впливати на прийняття рішень комітету.

Порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.

Пунктом 1 Порядку №1081 визначена процедура підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування. Зазначений порядок є обов'язковим для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами (організаціями), залученими на договірних умовах для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсними комітетами та автомобільними перевізниками.

За змістом п. 10 Порядку №1081 передбачено, що організатор перевезень затверджує умови конкурсу, в тому числі обов'язкові, відповідно до статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт» . Крім обов'язкових організатор може затверджувати додаткові умови конкурсу (наявність у перевізника GPS-системи, встановленої на транспортних засобах, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, тощо). Організатор встановлює вимогу щодо забезпечення роботи на об'єкті конкурсу, який включає міські та приміські внутрішньообласні автобусні маршрути загального користування, транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, в кількості до 35 відсотків загальної кількості автобусів до 31 грудня 2019 р. та до 50 відсотків - з 1 січня 2020 року.

Транспортні засоби, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, повинні бути пристосовані для користування інвалідами з вадами зору, слуху та з ураженнями опорно-рухового апарату, а також передбачати можливість встановлення зовнішніх звукових інформаторів номера і кінцевих зупинок маршруту, текстових та звукових систем у салоні для оголошення зупинок. Загальний перелік відповідних вимог встановлюється згідно з порядком визначення класу комфортності автобусів, сфери їх використання за видами сполучень та режимами руху, затвердженого Мінінфраструктури.

Відповідно до п. 29 Порядку №1081 для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає на кожний об'єкт конкурсу окремо заяву за формою, визначеною згідно з додатками 1 або 2, і такі документи: зокрема; копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті. Комплектність поданих документів перевіряє в міру їх надходження організатор.

За приписами ст. 46 Закону України Про автомобільний транспорт органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування не менш як за дев'ять днів до дня проведення конкурсу забезпечують інформування відповідних підрозділів Національної поліції про перевізників-претендентів, які подали документи на конкурс.

Пунктом 31 Порядку №1081 передбачено, що документи, що безпосередньо стосуються конкурсу, які надійшли до організатора у зазначений в оголошенні про проведення конкурсу строк від підприємств, установ та організацій, які не є перевізниками-претендентами, подаються на розгляд конкурсного комітету.

Згідно з п. 37 Порядку №1081 достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених пунктом 29 цього Порядку, перевіряється організатором та/або робочим органом не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.

Відповідно до п. 41 Порядку №1081 під час проведення конкурсу представники організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.

Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.

За змістом п. 47, 49 Порядку №1081 рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, в тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.

Рішення про результати конкурсу оформляється протоколом, який підписується головуючим, секретарем та присутніми членами конкурсного комітету і подається організатору перевезень протягом п'яти робочих днів.

Аналіз зазначених норм законодавства дає підстави зробити висновок, що конкурсний комітет розглядає заяви, які надійшли від підприємств, установ та організацій, які не є перевізниками-претендентами, при цьому на комітет покладено обов'язок перевірки інформації, зазначеної у таких заявах.

Як встановлено в ході судового розгляду та підтверджується матеріалами справи на розгляд конкурсного комітету надійшли заяви від Громадської організації Верховенство права №139/09-18 від 20.09.2018 року, №144/09-18 від 26.09.2018 року із письмовими відповідями ТОВ MAN Track and Bus Ukraine , які містять інформацію про те, що транспортні засоби ТДВ Новомосковське АТП , заявлені до участі у конкурсі, містять недостовірну інформацію.

Враховуючи зазначене та з метою розгляду звернення Громадської організації Верховенство права , організатором перевезень був зроблений запит від 01.10.2018 року за №5175/0/112-18 до Регіонального сервісного центру МВС України в Дніпропетровській області з метою отримання інформації щодо достовірності даних по екологічних показниках автобусів перевізника - претендента ТДВ Новомосковське АТП , заявлених у документах для участі у конкурсі, згідно з переліком, зазначеним у зверненні Громадської організації Верховенство права .

На зазначений запит була отримана відповідь від 09.10.2018 року №31/4-3989, в якій надано інформацію з Єдиного державного реєстру МВС та сертифікатів відповідності долучених до матеріалів, що стали підставою для реєстрації транспортних засобів, вказаних у додатку до листа ГО Верховенство права .

При цьому, суд зазначає, що відповідно до Положення про територіальний сервісний центр МВС, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ №1646 від 29.12.2015 року, до основних функцій ТСЦ МВС відносяться:

- здійснення комплексу заходів, пов'язаних з проведенням державної реєстрації (перереєстрації) та зняттям з обліку призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування транспортних засобів усіх типів;

- здійснення контролю за відповідністю конструкції транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, за дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати зборів (обов'язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також ведення їх обліку.

Відповідно до п. 1.2 Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 р. № 521, на кожен КТЗ або партію обладнання, тип яких відповідає вимогам єдиних технічних приписів, що підтверджується сертифікатом типу транспортного засобу або обладнання, виробник або його уповноважений представник - резидент України видає сертифікат відповідності.

Згідно з п. 10 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1388 від 07.09.1998 p., державна реєстрація транспортних засобів, що перебували в експлуатації та ввезені на митну територію України, проводиться за умови відповідності конструкції і технічного стану даної марки (моделі) транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, обов'язковим вимогам правил, нормативів і стандартів України, що підтверджується сертифікатом відповідності або свідоцтвом про визнання іноземного сертифіката, копію яких власники подають до сервісного центру МВС.

Таким чином, при проведенні державної реєстрації транспортного засобу сертифікат відповідності повинен бути чинним на момент реєстрації транспортного засобу.

Документом, що засвідчує відповідність транспортних засобів вимогам технічних регламентів та національних стандартів, є сертифікат або інший документ про підтвердження відповідності, виданий згідно із законодавством України, що вказує, якому саме рівню екологічних норм відповідає за конструкцією транспортний засіб.

Так, з 10.02.2016 року набрав чинності Закон України від 15.01.2015 року №124-VIII "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" (далі - Закон). Відповідно до Закону а також Переліку сфер діяльності, в яких центральні органи виконавчої влади здійснюють функції технічного регулювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року №1057, Міністерство інфраструктури визначено центральним органом виконавчої влади, що здійснює функції технічного регулювання у сферах автомобільного, міського електричного, залізничного, морського та річкового транспорту.

Перелік визначених органів із сертифікації (уповноважених органів), які мають право видавати сертифікати відповідності транспортних засобів, їх частин та обладнання, оприлюднено на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури.

Отже, з аналізу зазначених приписів законодавства вбачається, що саме Регіональний сервісний центр МВС України в Дніпропетровській області є уповноваженим органом сертифікації транспортних засобів, а тому посилання позивача на листи ТОВ MAN Track and Bus Ukraine не можуть бути такими, що спростовують інформацію, наведену у документах перевізника - претендента ТДВ Новомосковське АТП , наданих для участі у конкурсі.

Також є безпідставними посилання позивача на той факт, що відповідачем не було розглянуто скаргу на результати конкурсу від 22.10.2018 року, оскільки зазначений факт спростовується письмовими доказами, наявними у матеріалах справи, зокрема копією листа №6033/0/112-18 від 08.11.2018 року та копією рекомендованого поштового повідомлення згідно якого лист було отримано 13.11.2018 року представником за довіреністю Гусєвою.

Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Частина 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначає, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.

В той же час, і ч. 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України покладено обов'язок на позивача довести ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги та заперечення.

Так, позивачем не було надано достатніх і переконливих доказів, які б свідчили про той факт, що рішення конкурсного комітету з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не входять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути), оформленого протоколом №03 від 11.10.2018 року та розпорядження Дніпропетровській обласній державній адміністрації від 22.10.2018 року за №Р-655/0/3-18 Про визначення переможців конкурсів на перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не входять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути) були прийняті на підставі недостовірної інформації, наданої перевізником-претендентом.

Водночас, відповідачем надано докази, які свідчать, що оспорювані рішення були прийняті відповідно до положень Порядку №1081 та з урахуванням усіх обставин.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд зазначає, що відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України відсутні підстави для вирішення питання стосовно повернення судового збору, сплаченого позивачем при зверненні до суду.

Оцінюючи усі докази, які були досліджені судом у їх сукупності, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

Керуючись ст.ст. 2-10, 11, 12, 47, 72-77, 94, 122, 132, 139, 193, 241-246, 250, 251, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Публічного акціонерного товариства "Північтранс" до Дніпропетровської обласної державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, ОСОБА_6 з додатковою відповідальністю "Новомосковське автотранспортне підприємство" про визнання рішення протиправним та скасування розпорядження - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складено 18.02.2019 року.

Суддя Н.Є. Сліпець

Дата ухвалення рішення08.02.2019
Оприлюднено21.02.2019
Номер документу79965587
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання рішення протиправним та скасування розпорядження

Судовий реєстр по справі —160/8373/18

Постанова від 15.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 14.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 03.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 21.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Постанова від 21.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 01.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 28.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 08.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 09.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні