УХВАЛА
21 лютого 2019 року
Київ
справа №810/392/17
касаційне провадження №К/9901/953/19
Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Шипуліної Т.М. розглянув матеріали касаційної скарги Офісу великих платників податків ДФС на постанову Київського окружного адміністративного суду від 19.09.2017 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 06.12.2018 в адміністративній справі №810/392/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Експансія" до Офісу великих платників податків ДФС про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
В С Т А Н О В И В:
Офіс великих платників податків ДФС 08.01.2019 звернувся до суду касаційної інстанції з касаційною скаргою на постанову Київського окружного адміністративного суду від 19.09.2017 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 06.12.2018.
Верховний Суд ухвалою від 18.01.2019 зазначену касаційну скаргу залишив без руху, у зв'язку з невиконанням вимог частин четвертої статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України, з огляду на ненадання документу про сплату судового збору, та встановив скаржнику строк для усунення недоліків у десять днів з дня вручення копії ухвали.
Вказана ухвала Верховного Суду від 18.01.2019 була отримана відповідачем 31.01.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення №0102922839210.
На виконання вимог ухвали від 18.01.2019 скаржником на адресу суду касаційної інстанції надіслано клопотання про продовження строку для усунення недоліків.
В обґрунтування клопотання про продовження строку для усунення недоліків відповідач зазначає, що у зв'язку з проведенням безспірного списання коштів позбавлений можливості сплатити судовий збір.
Відповідно до пункту 6 частини п'ятої статті 44 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи зобов'язані виконувати процесуальні дії у встановлені законом або судом строки.
Як зазначено вище, частиною четвертою статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України однією з вимог касаційної скарги визначено надання документу про сплату судового збору.
Згідно з положеннями Закону України Про судовий збір органам фіскальної служби не надано пільг щодо сплати судового збору.
Органи доходів і зборів є державними органами, що здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, тобто суб'єктами, що реалізують свою владну компетенцію.
Фінансування витрат на оплату судового збору для державних органів із державного бюджету передбачено за кодом економічної класифікації 2800 Інші поточні платежі , розмір яких щорічно затверджується відповідним кошторисом.
Особа, яка утримується за рахунок державного бюджету, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів з метою забезпечення сплати судового збору.
Податковим органом не надано доказів вчинення дій, спрямованих на отримання достатнього для сплати судового збору фінансування з Державного бюджету України безпосередньо у справі №810/392/17.
Скаржник не обґрунтовує, яким чином додатковий час сприятиме виконанню ухвали суду щодо сплати судового збору за подання касаційної скарги по цій справі, а також скаржником не надано суду касаційної інстанції жодних доказів можливості в подальшому сплатити суму судового збору у справі №810/392/17.
З огляду на викладене, суд не вбачає підстав для задоволення клопотання про продовження строку для усунення недоліків касаційної скарги.
На момент постановлення цієї ухвали вимоги ухвали від 18.01.2019 про залишення касаційної скарги без руху щодо надання документу про сплату судового збору не виконано.
Згідно з частиною другою статті 332 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу, пунктом 1 частини четвертої якої передбачено повернення позовної заяви, якщо недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, не усунуто у встановлений судом строк.
Враховуючи викладене, касаційна скарга підлягає поверненню.
Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 169, статтями 121, 332 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В :
1. Відмовити Офісу великих платників податків ДФС в задоволенні клопотання про продовження строку для усунення недоліків касаційної скарги на постанову Київського окружного адміністративного суду від 19.09.2017 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 06.12.2018 в адміністративній справі №810/392/17.
2. Касаційну скаргу Офісу великих платників податків ДФС на постанову Київського окружного адміністративного суду від 19.09.2017 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 06.12.2018 в адміністративній справі №810/392/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Експансія" до Офісу великих платників податків ДФС про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - повернути.
3. Надіслати копію ухвали про повернення касаційної скарги учасникам справи, а касаційну скаргу з доданими до неї матеріалами - скаржнику.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя Верховного Суду Т.М.Шипуліна
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2019 |
Оприлюднено | 24.02.2019 |
Номер документу | 80037220 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Шипуліна Т.М.
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Парінов Андрій Борисович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Парінов Андрій Борисович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні