Справа № 420/6371/18
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 лютого 2019 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., за участю секретаря судового засідання Рижук В.І., представника позивача - адвоката ОСОБА_1 (за ордером), представника відповідача - ОСОБА_2 (за довіреністю), розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Одесі в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА» до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування наказу, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА звернулося до суду з позовом до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування наказу Головного управління ДФС в Одеській області №8650 від 07.11.2018 року Про проведення документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА .
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що наказом №8650 від 07 листопада 2018 року Головне управління ДФС в Одеській області призначило проведення документальної планової виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства TOB РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА за період з 01.01.2015 року по 30.09.2018 року. В якості підстави проведення зазначеної вище перевірки ГУ ДФС в Одеській області вказує на пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.77.1 ст.77 Податкового кодексу України та план-графік на 2018 рік проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання.
Позивач вказав, що документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.
Позивач зазначив, що до 25 грудня 2017 року ДФС України була зобов'язана оприлюднити сформований та затверджений план-графік проведення планових документальних перевірок на поточний 2018 рік, до якого включаються винятково платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів.
На дотримання вимог п.77.1 ст.77 ПК України ДФС України до 25 грудня 2017 року оприлюднила на своєму офіційному веб-сайті план-графік проведення планових документальних перевірок на поточний 2018 рік, до якого TOB РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА не було включено, що підтверджується даними, зазначеними в Розділі І плану-графіка "Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб" та Розділ II плану-графіка "Документальні планові перевірки фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів".
Проте, 19.11.2018 року TOB РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА отримало засобами поштового звя'зку оскаржуваний наказ. З'ясовуючи правову природу такого рішення, позивач із офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України дізнався, що 13.04.2018 ДФС України з урахуванням коригування (квітень 2018 року) повторно оприлюднила оновлений план-графік проведення планових документальних перевірок, і що в Розділі І плану-графіка "Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб" серед платників податків, які перевіряються, вже наявний і позивач.
Позивач вказав, що оскільки згідно ч.1 ст.5 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності у податкових органів відсутні повноваження щодо коригування у поточному році вже сформованого і затвердженого річного плану-графіка проведення перевірок шляхом включення до нього нових платників податків, то оновлений та оприлюднений 13.04.2018 року план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік є таким, що не ґрунтується на нормах чинного законодавства.
Ухвалою від 10.12.2018 року відмовлено у задоволенні заяви Товариства з обмеженою відповідальністю РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА» про забезпечення позову.
Ухвалою від 21.12.2018 року відкрито загальне позовне провадження у вказаній справі та призначено підготовче засідання на 21 січня 2019 року о 14:30 год.
Ухвалою від 11.02.2019 року судом закрито підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду по суті на 19 лютого 2019 року о 14 год. 00 хв.
У судове засідання, призначене на 19.02.2019 року на 14:00 год., з'явилися представник позивача та представник відповідача.
Під час судового розгляду справи представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив їх задовольнити з підстав, викладених у позові.
Представник відповідача проти задоволення позову заперечував та вважав його необґрунтованим. 18.01.2019 року представник відповідача надав відзив на позов, в якому зазначив, що Головним управлінням ДФС в Одеській області на підставі пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.77.1 ст.77 ПК України та відповідно до плану-графіка на 2018 рік проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства TOB РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА за період з 01.01.2015 року по 30.09.2018 року винесено наказ №8650 від 07.11.2017 року Про проведення документальної планової виїзної перевірки TOB РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА . Відповідно до Порядку формування (коригування) планів-графіків територіальних органів ДФС України формування переліку платників податків-юридичних осіб для включення до підрозділу Б Розділу І плану-графіка проводиться на рівні територіального органу ДФС не пізніше як за місяць до початку наступного кварталу за критеріями ризиків згідно вимог цього розділу, у тому числі за даними інформаційних систем ДФС. Оновлення річного плану-графіка здійснюється у разі його коригування. Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДФС України не пізніше 03 числа кожного місяця поточного року, починаючи з другого місяця поточного року, засобами інформаційних систем ДФС України. Таким чином, коригування плану-графіку документальних перевірок платників податків здійснюється на підставі проектів сформованих територіальними органами ДФС, починаючи з другого місяця поточного року. План-графік з урахуванням коригувань розміщується на офіційному веб-порталі ДФС у розділі Діяльність/Плани та звіти роботи .
Представник відповідача вказав, що План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік було сформовано та оприлюднено на офіційному веб-порталі ДФС 22.12.2017 року.
З урахуванням того, що TOB РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА перейшло на облік до ДПІ у Приморському районі м. Одеси з 01.01.2018 року (з Одеського управління офісу ВПП ДФС) та за проведеним засобами інформаційних систем ДФС аналізом на відповідність критеріям ризиків, територіальним органом ДФС сформовано перелік платників податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, обов'язкових платежів, для внесення до проекту коригування плану-графіку на 2018 рік. Після узгодження план-графік з урахуванням коригувань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі Плани та звіти роботи .
Фіскальним органом було встановлено ризик несплати до бюджету податків, а тому відповідно до Порядку №524 внесено відповідні коригування плану-графіка та включено позивача до проекту коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків в квітні 2018 року із запланованим місяцем проведення перевірки - листопад 2018 року.
Представник відповідача вважав, що оскаржуваний наказ №8650 від 07.11.2018 року прийнятий Головним управління ДФС в Одеській області в межах компетенції та у спосіб, що передбачені законодавством, що регулює спірні правовідносини, та обґрунтовано, а дії посадових осіб Головного управління ДФС в Одеській області з проведення перевірки TOB РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА , направлені на реалізацію зазначеного наказу, є правомірними.
Заслухавши вступне слово представника позивача та представника відповідача, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд встановив наступні обставини.
Судом встановлено, що 07 листопада 2018 року заступником начальника Головного управління ДФС в Одеській області на підставі п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.77.1 ст.77 Податкового кодексу України, та відповідно до плану-графіка на 2018 рік проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання, видано наказ №8650 Про проведення документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА (код ЄДРПОУ 34553505) (а.с. 45).
Проведення документальної планової виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства ТОВ РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА за період з 01.01.2015 року по 30.09.2018 року наказано провести з 23.11.2018 року тривалістю 10 робочих днів.
07.11.2018 року ГУ ДФС в Одеській області було видано повідомлення №462/15-32, в якому зазначено, що ТОВ РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА повинно забезпечити надання всіх необхідних документів, що підтверджують дані податкових декларацій (розрахунків), зокрема, фінансову, статистичну та іншу звітність, регістри податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, а також первинні та інші документи, які використовувались в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотримання якого покладено на органи державної податкової служби (а.с. 54).
Судом встановлено, що відповідачем було видано направлення на перевірку від 21.11.2018 року №№ 10124/14-01, 10125/14-01, 10126/14-01, 10127/14-01, 10128/14-01, 10129/14-01, 10130/14-01 (а.с. 46-52).
23.11.2018 року посадовими особами контролюючого органу було здійснено вихід за податковою адресою позивача, вказаною в реєстраційній частині особової справи платника податків: м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5, з метою ознайомлення з направленнями на проведення перевірки від 21.11.2018 року №№ 10124/14-01 та №10125/14-01 та залучення до її проведення посадових осіб платника податків. За результатами виходу за податковою адресою платника податків встановлено відсутність посадових осіб підприємства, про що податковим органом складено ОСОБА_2 незнаходження посадових осіб ТОВ РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА за податковою адресою від 23.11.2018 року №1356/15-32-14-01-34553505 (а.с. 53).
Також судом встановлено, що 22.12.2017 року ДФС України оприлюднила на своєму офіційному веб-порталі План-графік проведення планових документальних перевірок, в якому позивач був відсутній.
Крім того, суд встановив, що 13.04.2018 року відповідачем було здійснено коригування вищевказаного Плану-графіку та включено до нього (у розділ І) позивача.
Викладені обставини підтверджуються інформацією, оприлюдненою відповідачем на його офіційному веб-сайті, та сторонами по справі не оспорювалися.
Згідно ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.
Згідно п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Відповідно до вимог п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України, документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.
Як вбачається з п.77.1 ст.77 Податкового кодексу України, документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок. План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.
Згідно абз.1 п.77.2 ст.77 Податкового кодексу України, до плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.
Відповідно до вимог п.77.4 ст.77 Податкового кодексу України, про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.
Згідно пп.14.1.164 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, план - графік документальних виїзних перевірок - перелік платників податків, що підлягають плановій перевірці контролюючими органами у відповідний період календарного року.
З аналізу наведених норм Податкового кодексу України випливає, що до 25 грудня 2017 року ДФС України була зобов'язана оприлюднити сформований та затверджений план-графік проведення планових документальних перевірок на 2018 рік, до якого включаються винятково платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів.
На дотримання вимог п.77.1 ст.77 ПК України ДФС України до 25 грудня 2017 року оприлюднила на своєму офіційному веб-сайті план-графік проведення планових документальних перевірок на поточний 2018 рік, до якого позивача не було включено, що підтверджується даними, зазначеними у Розділі І плану-графіка "Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб" та Розділ II плану-графіка "Документальні планові перевірки фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів", що знаходиться за наступним посиланням: http://sfs.gov.ua/diyalnist-/plani-ta-zviti-roboti-/plani-ta-zviti-roboti/326656.html.
Згідно абз. 3 п.77.2 ст.77 Податкового кодексу України порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Так, згідно пункту 1 Порядку формування та затвердження плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 02.06.2015 року № 524 (далі - Порядок №524) оновлення річного плану-графіка здійснюється у разі його коригування територіальними органами ДФС.
Згідно п.2 Порядку формування (коригування) планів-графіків територіальних органів ДФС України здійснюється у порядку, встановленому у розділах ІІІ-V цього Порядку.
Формування (коригування) планів-графіків здійснюється засобами інформаційно-телекомунікаційних систем Державної фіскальної служби України (далі - ДФС).
Згідно пункту 3 наведеного Порядку проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДФС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки, квартальних планів-графіків - не пізніше 20 числа останнього місяця поточного кварталу засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.
Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДФС не пізніше 03 числа кожного місяця поточного року, починаючи з другого місяця поточного року, засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.
Разом з проектом плану-графіка (коригування плану-графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.
Після остаточного узгодження проектів планів-графіків (коригування планів-графіків) територіальні органи ДФС надають департаментам аудиту та податків і зборів з фізичних осіб засобами автоматизованої інформаційної системи "Управління документами" плани-графіки (коригування планів-графіків) з відповідними додатками та обґрунтування підстав включення платника податків до плану-графіка (коригування плану-графіка).
Разом з тим, у розділах ІІІ-V Порядку не передбачено можливість коригування у поточному році вже сформованого і затвердженого річного плану-графіка проведення перевірок шляхом включення до нього нових платників податків.
Як вже зазначено судом вище, з офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України вбачається, що 13.04.2018 ДФС України з урахуванням коригування (квітень 2018 року) повторно оприлюднила оновлений план-графік проведення планових документальних перевірок, і в Розділі І плану-графіка "Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб" серед платників податків, які перевіряються, наявний позивач (http://sfs.gov.ua/diyalnist-/plani-ta-zviti-roboti-/plani-ta-zviti-roboti/326656.html.
Суд погоджується з доводами позивача, що таке коригування суперечить положенням про планові заходи зі здійснення державного нагляду (контролю), що врегульовані Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , відповідно до ч.1 ст.5 якого внесення змін до річних планів здійснення заходів державного нагляду (контролю) не допускається, крім випадків зміни найменування суб'єкта господарювання та виправлення технічних помилок.
Відповідно до ч.ч. 1-5 ст.2 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , дія цього Закону поширюється на відносини, пов'язані зі здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Дія цього Закону не поширюється на відносини, що виникають під час здійснення заходів валютного контролю, митного контролю на кордоні, державного експортного контролю, контролю за дотриманням бюджетного законодавства, банківського нагляду, державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, державного нагляду (контролю) в галузі телебачення і радіомовлення.
Контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов здійснюється органами ліцензування у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності".
Заходи контролю здійснюються органами Державної фіскальної служби (крім митного контролю на кордоні), державного нагляду за дотриманням вимог ядерної та радіаційної безпеки (крім здійснення державного нагляду за провадженням діяльності з джерелами іонізуючого випромінювання, діяльність з використання яких не підлягає ліцензуванню), державного архітектурно-будівельного контролю (нагляду), державного нагляду у сфері господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім діяльності з переказу коштів, фінансових послуг з ринку цінних паперів, похідних цінних паперів (деривативів) та ринку банківських послуг), державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, зокрема державного нагляду (контролю) в галузі цивільної авіації - з урахуванням особливостей, встановлених Повітряним кодексом України, нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання (Авіаційними правилами України), та міжнародними договорами у сфері цивільної авіації.
Зазначені у частині четвертій цієї статті органи, що здійснюють державний нагляд (контроль) у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, зобов'язані забезпечити дотримання вимог статті 1, статті 3, частин першої, четвертої, шостої - восьмої, абзацу другого частини десятої, частин тринадцятої та чотирнадцятої статті 4, частин першої - четвертої статті 5, частини третьої статті 6, частин першої - четвертої та шостої статті 7, статей 9, 10, 19, 20, 21, частини третьої статті 22 цього Закону.
З наведених положень Закону вбачається, що дія цього Закону поширюється на здійснення заходів контролю органами ДФС і, більш того, Закон прямо передбачає, що органи ДФС зобов'язані забезпечити дотримання вимог, зокрема, ч.1 ст.5 вказаного Закону.
Отже, коригування Плану-графіку складено з порушенням вимог ч.1 ст.5 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , відповідно до якої планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому. Внесення змін до річних планів здійснення заходів державного нагляду (контролю) не допускається, крім випадків зміни найменування суб'єкта господарювання та виправлення технічних помилок, а тому суд дійшов висновку про протиправність включення позивача до Плану-графіку документальних перевірок на 2018 рік шляхом коригування цього Плану-графіку у квітні 2018 року.
При цьому, суд не бере до уваги посилання відповідача на Порядок №524 (додаток №2 до Порядку) щодо правомірності включення позивача у квітні 2018 року до Плану-графіку на 2018 рік, оскільки Порядок №524 в цій частині суперечить приписам ч.1 ст.5 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , а тому суд застосовує до спірних правовідносин не Порядок, а вищенаведений Закон, який має вищу юридичну силу.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що оскаржуваний наказ Головного управління ДФС в Одеській області №8650 від 07.11.2018 року «Про проведення документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА» є протиправним, та таким, що підлягає скасуванню, оскільки цей наказ виданий на підставі Плану-графіку, до якого протиправно включений позивач.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
За таких обставин, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА» підлягають повному задоволенню.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, згідно ч.1 ст.139 КАС України, суд присуджує позивачу всі здійснені ним документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 5-6, 9, 72, 77, 90, ч.1 ст.139, 241-246, п.15.5 ч.1 розділу VII КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА» (адреса: вул. Сонячна, буд.5, 3-й поверх, м. Одеса, 65009, код ЄДРПОУ 34553505) до Головного управління ДФС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, буд.5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 39398646) - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління ДФС в Одеській області № 8650 від 07.11.2018 року «Про проведення документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА» .
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, буд.5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 39398646) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМПЕТРОЛ УКРАЇНА» (адреса: вул. Сонячна, буд.5, 3-й поверх, м. Одеса, 65009, код ЄДРПОУ 34553505) судові витрати в сумі 1762 грн. (одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення до П'ятого апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд з одночасною подачею копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 01 березня 2019 року.
Суддя В.В. Андрухів
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.03.2019 |
Оприлюднено | 05.03.2019 |
Номер документу | 80195646 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Андрухів В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні