Ухвала
від 30.01.2019 по справі 686/635/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/635/19

УХВАЛА

30 січня 2019 року м.Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання слідчого відділу розслідування злочинів у сфері службової та господарської діяльності СУ ГУ НП в Хмельницькій області ОСОБА_3 , погодженого з прокурором, про тимчасовий доступ до документів, у кримінальному провадженні №12018240000000360,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий відділу розслідування злочинів у сфері службової та господарської діяльності СУ ГУ НП в Хмельницькій області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням, погодженим з прокурором відділу прокуратури Хмельницької області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ та вилучення документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ).

Слідчий в судове засідання не з`явився, просить розглянути клопотання з підтриманням викладених у ньому вимог у його відсутність.

Як зазначено в клопотанні, ОСОБА_5 , обіймаючи відповідно до рішення №5-1/2015 від 25.11.2015 року ІНФОРМАЦІЯ_1 посаду секретаря ІНФОРМАЦІЯ_1 , якому присвоєно 10 ранг державного службовця, діючи умисно, з корисливих мотивів, з метою одержання неправомірної вигоди та незаконного збагачення, 18.12.2018 року вимагав, а 20.12.2018 року та 11.01.2019 року одержав для себе від ОСОБА_6 неправомірну вигоду, в сумі 6000 грн. за здійснення впливу на службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) щодо надання дозволу ОСОБА_6 на здійснення торгівельної діяльності у двох декоративних дерев`яних будиночках, що знаходяться на площі поблизу районної державної адміністрації в АДРЕСА_2 , та, в подальшому, безперешкодного здійснення ним торгівлі.

Дане кримінальне правопорушення 19.12.2018 року зареєстровано в Єдиному реєстрі досудових розслідувань №12018240000000360, правова кваліфікація правопорушення ч.3 ст.369-2 КК України.

11.01.2019 року ОСОБА_5 затримано в порядку ст.208 КПК України, того ж дня йому оголошено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.369-2 КК України.

З метою повного та об`єктивного встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, перевірки доводів потерпілого ОСОБА_6 , відповідно до його заяви від 19.12.2018 року, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів, з можливістю вилучення їх оригіналів з ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Слідчий у поданому клопотанні просить надати доступ до вказаних документів, які мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні і можуть бути використанні як докази.

Перевіривши надані матеріали, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Слідчим в клопотанні наведено підстави, передбачені ч.2, 5 ст.163 КПК України, зокрема, що оригінали документів, доступ до яких просить надати слідчий ОСОБА_3 , необхідні для подальшого проведення почеркознавчих експертиз, та, в сукупності з іншими речами та документами, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як докази, а також те, що існує загроза знищення вказаних документів, тому слідчий суддя розглядає клопотання слідчого без виклику представників осіб, у володінні яких знаходяться документи.

Враховуючи викладене, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, є всі підстави для надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, в зв`язку з чим клопотання слідчого підлягає задоволенню, оскільки іншими способами встановити та довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.

Керуючись ст.ст.163, 164 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Надати слідчому відділу розслідування злочинів у сфері службової та господарської діяльності СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_3 , старшому слідчому цього ж відділу ОСОБА_7 , старшому слідчому цього ж відділу ОСОБА_8 , заступнику начальника цього ж відділу ОСОБА_9 , співробітникам УЗЕ в Хмельницькій області ДЗЕ НПУ: оперуповноваженому ОСОБА_10 , оперуповноваженому ОСОБА_11 , старшому оперуповноваженому ОСОБА_12 , оперуповноваженому ОСОБА_13 , оперуповноваженому ОСОБА_14 , оперуповноваженому ОСОБА_15 , оперуповноваженому ОСОБА_16 , або іншим уповноваженим службовим особам за дорученням (постановою про виконання слідчих дій) слідчого, дозвіл на тимчасовий доступ до документів, з можливістювилучення їхоригіналів із ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ),а саме: Рішення ІНФОРМАЦІЯ_3 № 218 від 19 грудня 2018 року «Про визначення місць для проведення вуличної, виїзної, святкової (сезонної) торгівлі» разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких воно приймалося, протоколу засідання ІНФОРМАЦІЯ_3 № 12 від 19 грудня 2018 року разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких воно проводилося, порядок денний засідання ІНФОРМАЦІЯ_3 № 12 від 19 грудня 2018 року разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких він складався, Положення про оренду майна, що є власністю територіальної громади в особі ІНФОРМАЦІЯ_1 , затверджене Рішенням 29 сесії міської ради VI скликання від 17.11.2017 № 7-29/2017 р. разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких воно приймалося, саме Рішенням 29 сесії ІНФОРМАЦІЯ_1 VI скликання від 17.11.2017 № 7-29/2017 р. разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких воно приймалося;протокол Першої сесії ІНФОРМАЦІЯ_1 першого пленарного засідання від 25 листопада 2015 року Рішенням 29 сесії міської ради VI скликання від 17.11.2017 № 7-29/2017 р. разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких воно приймалося, протокол ІНФОРМАЦІЯ_4 про результати виборів Дунаєвецького міського голови 25 жовтня 2015 року разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких воно приймалося, протоколу ІНФОРМАЦІЯ_5 про результати виборів депутатів ІНФОРМАЦІЯ_6 у багатомандатному виборчому окрузі 25 жовтня 2015 року разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких воно приймалося, Журналу реєстрації пропозицій заяв, скарг громадян ІНФОРМАЦІЯ_3 разом зі всіма додатками, Рішення першої сесії VII скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 від 25 листопада 2015 року разом про обрання ОСОБА_5 секретарем ІНФОРМАЦІЯ_1 зі всіма додатками, та документів, на підставі яких воно приймалося, документів (рішень виконавчого комітету чи рішень сесії ІНФОРМАЦІЯ_7 , на підставі яких виготовлялися два торгівельні дерев`яні будиночки, що були розташовані на Центральній площі біля ІНФОРМАЦІЯ_8 під час Новорічних свят, договорів, товарних чеків, накладних, тощо), документів, що підтверджують належність (право власності) інших двох дерев`яних торгівельних будиночків ФОП ОСОБА_17 і ФОП ОСОБА_18 (згідно довідки ІНФОРМАЦІЯ_1 , вих. № 02-11-12/97 від 11.01.2019), та документів, що підтверджують правові підстави перебування вказаних будиночків на Центральній площі біля ІНФОРМАЦІЯ_8 під час Новорічних свят, та передачу їх в користування ІНФОРМАЦІЯ_1 , Журналів прийому громадян секретаря ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 , Міського голови ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_19 , заступників міського голови ІНФОРМАЦІЯ_1 та інших осіб, уповноважених здійснювати особистий прийом громадян, Рішення першої сесії VII скликання ІНФОРМАЦІЯ_7 № 9-1/2015 р. від 03 грудня 2015 року «Про утворення та визначення кількісного складу ІНФОРМАЦІЯ_3 » разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких воно приймалося, Рішення 38 позачергової сесії VII скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 № 5-38/2018 р. від 12 липня 2018 року «Про внесення змін до рішення дванадцятої сесії міської ради VII скликання від 08.09.2016р. № 15-12/2016 р. «Про затвердження персонального складу вмконавчного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 » разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких воно приймалося, журналів обліку основних засобів (інших облікових документів, що підтверджують перебування на балансі КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Дунаєвецької міської ради двох торгівельних дерев`яних будиночків, що були розташовані на Центральній площі біля ІНФОРМАЦІЯ_8 під час Новорічних свят) разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких вони приймалися,договір № 116-КР/Б/15 від 28 грудня 2015 року, укладений між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » і КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Дунаєвецької міської ради про придбання товарів на суму 10951 грн. 66 коп. разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких він укладався, видаткової накладної № 0006588 від 28.12.2015, Акту від 31 грудня 2015 року КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Дунаєвецької міської ради про виготовлення двох декоративних різдвяних будиночків разом зі всіма додатками, та документів, на підставі яких він складався, інвентарних карток № 145 і № 146 обліку основних засобів КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Дунаєвецької міської ради, платіжне доручення № 137 від 29 грудня 2015 року КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Дунаєвецької міської ради, Реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів № 29 від 29 грудня 2015 року разом зі всіма додатками, рахунок-фактура № 602 від 06.12.2018 КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Дунаєвецької міської ради на ФОП ОСОБА_20 щодо придбання Гирлянди String 160Led-14м, вулична синя на суму 11800 грн., Журналу № 2 реєстрації звернень, що надійшли відповідно до Закону України «Про звернення громадян» КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Дунаєвецької міської ради 03-01/2008/, особової справи секретаря ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_5 в повному об`ємі разом зі всіма додатками, документів та інформації про підставу здійснення ФОП ОСОБА_6 своєї підприємницької діяльності у двох декоративних дерев`яних будиночках з 20 грудня 2018 року по 11 січня 2019 року (надати підтверджуючі документи та офіційну відповідь), Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 № 29-35/2018 р. від 20 квітня 2018 року «Про затвердження Положення про організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території ІНФОРМАЦІЯ_1 » разом зі всіма додатками, та документами, на підставі яких воно приймалося, Положення про організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території ІНФОРМАЦІЯ_1 , затверджене Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 № 29-35/2018 р. від 20 квітня 2018 року, разом зі всіма додатками та документами, на підставі яких воно приймалося, звернень жителів м. Дунаївці Хмельницької області, на підставі яких було прийнято рішення ІНФОРМАЦІЯ_3 № 218 від 19 грудня 2018 року «Про визначення місць для проведення вуличної, виїзної, святкової (сезонної) торгівлі» (зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 надати підтверджуючі документи та офіційну відповідь), Плану роботи на IV квартал ІНФОРМАЦІЯ_3 разом з усіма додатками, та документів, на підставі яких він приймався, документів, що підтверджують виконання рішення ІНФОРМАЦІЯ_3 № 218 від 19 грудня 2018 року «Про визначення місць для проведення вуличної, виїзної, святкової (сезонної) торгівлі» разом зі всіма додатками(зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 надати підтверджуючі документи та офіційну відповідь), функціональних обов`язків (посадової інструкції) секретаря ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 , та інших членів виконкому ІНФОРМАЦІЯ_1 , всіх інструктажів, повідомлень і роз`яснень секретарю ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 вимог Закону України «Про запобігання корупції» та інших актів антикорупційного законодавства з підтверджуючими підписами останнього про ознайомлення з даними законодавчими та іншими нормативними документами, Рішення ІНФОРМАЦІЯ_3 № 153 від 20 вересня 2018 року «Про затвердження плану роботи виконавчого комітету на IV квартал 2018 року», Реєстру договорів оренди (нерухомого або іншого майна) КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та облікових документів договорів оренди нерухомого та іншого майна безпосередньо ІНФОРМАЦІЯ_1 разом зі всіма додатками та документами, на підставі яких вони укладалися.

Службовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ) забезпечити тимчасовий доступ та надати можливість вилучити вищезазначені документи.

Ухвала діє до 01 березня 2019 року.

Відповідно до ст.166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, згідно з положеннями цього Кодексу, з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення30.01.2019
Оприлюднено14.02.2023
Номер документу80221134
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —686/635/19

Ухвала від 21.02.2019

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Вітушинська О. О.

Ухвала від 30.01.2019

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Вітушинська О. О.

Ухвала від 30.01.2019

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Вітушинська О. О.

Ухвала від 26.02.2019

Кримінальне

Хмельницький апеляційний суд

Барчук В. М.

Ухвала від 26.02.2019

Кримінальне

Хмельницький апеляційний суд

Барчук В. М.

Ухвала від 11.02.2019

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Вітушинська О. О.

Ухвала від 11.02.2019

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Вітушинська О. О.

Ухвала від 22.01.2019

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Вітушинська О. О.

Ухвала від 22.01.2019

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Вітушинська О. О.

Ухвала від 18.01.2019

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Вітушинська О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні