Рішення
від 04.03.2019 по справі 2340/3922/18
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 березня 2019 року справа № 2340/3922/18

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Гаращенка В.В., розглянувши за правилами загального позовного провадження в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 до Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії про визнання протиправними та скасування постанов,-

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 звернулись до суду з адміністративним позовом до Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії, в якому просять визнати протиправними та скасувати:

- постанову №2 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_8М за народною ініціативою ;

- постанову №3 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_9 за народною ініціативою ;

- постанову №4 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_2 за народною ініціативою ;

- постанову №5 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_4 за народною ініціативою ;

- постанову №6 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_5 за народною ініціативою ;

- постанову №7 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_1 за народною ініціативою ;

- постанову №8 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_3 за народною ініціативою ;

- постанову №9 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_6 за народною ініціативою .

Крім того позивачі просили визнати протиправною та скасувати постанову Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії №10 Про призначення проміжних виборів депутатів Яблунівської сільської ради в одномандатних округах №1, №2, №3, №4, №5, №7, №11, №12 , згідно тексту якої призначаються проміжні вибори депутатів Яблунівської сільської ради на 11 листопада 2018 року, та оголошується про початок виборчого процесу з 22 вересня 2018 року.

Ухвалою судді від 27.09.2018 позовну заяву залишено без розгляду в частині позовних вимог про визнання протиправною та скасування постанови Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії №10 від 14.09.2018 Про призначення проміжних виборів депутатів Яблунівської сільської ради в одномандатних округах №1, №2, №3, №4, №5, №7, №11, №12 .

В обґрунтування позовних вимог позивачі зазначили, що ініціювання відкликання депутатів Яблунівської сільської ради відбулось з порушенням вимог статей 38-40 Закону України Про статус депутатів місцевих рад .

Крім того про ініціювання відкликання депутатів Яблунівської сільської ради та прийняття відповідачем рішення про відкликання депутата за народною ініціативою позивачам не було відомо, чим порушено їх гарантії як депутатів.

Позивачі просили врахувати, що після виборів 2015 року головою Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_10 19.11.2015 передано печатку даної комісії на зберігання Яблунівському сільському голові ОСОБА_11 Навіть після припинення 14.08.2018 повноважень ОСОБА_11 як сільського голови достроково припинені, але він супереч вимогам Закону, вказану печатку голові Яблунівської сільської ТВК не повернув та в.о. голови - секретарю сільської ради на зберігання не передав. Подальше використання цієї печатки без відома голови Яблунівської сільської ТВК є незаконним.

На підставі наведеного позивачі вважають, що Яблунівська сільська територіальна виборча комісія мала припинити ініціативу щодо їх відкликання з посад депутатів, однак прийняла протилежні рішення, тому порушені права позивачів підлягають відновленню.

В ході судового розгляду спору представник позивачів позовні вимоги підтримував та наполягав на їх задоволенні.

Відповідач - Яблунівська сільська територіальна виборча комісія відзиву проти позову не подала. Представник відповідача у підготовчому засіданні 20.12.2018 просив суд продовжити строк підготовчого провадження для надання витребуваних судом документів що стали підставою для прийняття оскаржених постанов.

Ухвалою суду від 20.12.2018 продовжено строк проведення підготовчого провадження на тридцять днів та оголошено перерву в підготовчому засіданні до 21.01.2019 о 14 год. 30 хв. Представники сторін під розписку повідомлені про дату, час та місце проведення підготовчого засідання.

У підготовче засідання 21.01.2019 представник відповідача не з'явився, хоча про дату, час та місце слухання справи повідомлений належним чином. Про причини неявки суд не повідомив.

Суд усною ухвалою від 21.01.2019 із занесенням до протоколу судового засідання закрив підготовче провадження та перейшов до розгляду справи по суті. В судовому засіданні оголошено перерву до 07.02.2019 о 10 год. 00 хв.

Після проведеного судового засідання від представника відповідача надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, мотивоване погіршенням стану здоров'я. Доказів на підтвердження зазначених обставин представник відповідача не надав.

Представник відповідача у судове засідання 07.02.2019 не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, хоча про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином 01.02.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення №1803103045435.

Ухвалою суду від 07.02.2019 відкладено судове засідання на 13.02.2019 о 15 год. 00 хв., про що відповідача повідомлено телефонограмою від 07.02.2019 за телефонним номером 0473-69-44-45, який зазначений як засіб зв'язку з юридичною особою в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Телефонограму прийняла голова Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_10.

В судове засідання 13.02.2019 представники позивачів та відповідача не з'явились, хоча про дату, час та місце слухання справи повідомлені належним чином. Про причини неявки суд не повідомили.

У зв'язку з неявкою в судове засідання усіх учасників справи, суд керуючись ч. 9 ст. 205 КАС України усною ухвалою від 13.02.2019 із занесенням до протоколу судового засідання перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження.

У відповідності до абз. 6 ч. 3 ст. 205 КАС України у разі повторної неявки повідомленого належним чином відповідача в судове засідання, суд вирішує справу на підставі наявних у ній доказів.

Враховуючи, що представник відповідача повторно не прибув у судове засідання та не надав до суду витребувані документи, що стали підставою для прийняття оскаржених постанов, суд вирів справу на підставі наявних у ній доказів.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що Яблунівська сільська територіальна виборча комісія прийняла:

- постанову №2 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_8М за народною ініціативою ;

- постанову №3 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_9 за народною ініціативою ;

- постанову №4 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_2 за народною ініціативою ;

- постанову №5 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_4 за народною ініціативою ;

- постанову №6 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_5 за народною ініціативою ;

- постанову №7 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_1 за народною ініціативою ;

- постанову №8 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_3 за народною ініціативою ;

- постанову №9 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_6 за народною ініціативою .

На підставі наведених постанов Яблунівською сільською територіальною виборчою комісією прийнято постанову №10 від 14.09.2018 Про призначення проміжних виборів депутатів Яблунівської сільської ради в одномандатних округах №1, №2, №3, №4, №5, №7, №11, №12 .

Вирішуючи спір по суті, суд зазначає, що спірні правовідносини, які склались між сторонами, регулюються Законом України Про статус депутатів місцевих рад від 11 липня 2002 року №93-IV (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон №93-IV). Законом №93-IV визначено правовий статус депутата сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної ради (далі - місцева рада) як представника інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу та рівноправного члена місцевої ради, встановлює гарантії депутатської діяльності та порядок відкликання депутата місцевої ради.

Як вбачається з п. 1 ч. 1 ст. 5 Закону №93-IV , повноваження депутата місцевої ради припиняються достроково за наявності перелічених підстав, засвідчених офіційними документами, без прийняття рішення відповідної ради у разі - його відкликання виборцями у встановленому цим Законом порядку.

Правові підстави та порядок відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою встановленні ст.ст. 37-38 Закону №93-IV.

Стаття 37 Закону №93-IV визначає, що підставами для відкликання виборцями обраного ними депутата місцевої ради можуть бути:

1) порушення депутатом місцевої ради положень Конституції і законів України, що встановлено судом;

2) пропуск депутатом місцевої ради протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії, невиконання ним без поважних причин, передбачених статтею 10 цього Закону, обов'язків депутата місцевої ради у виборчому окрузі;

3) невідповідність практичної діяльності депутата місцевої ради основним принципам і положенням його передвиборної програми, невиконання депутатом місцевої ради передбачених статтею 16 цього Закону зобов'язань звітувати перед виборцями та проводити зустрічі з ними.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 38 Закону №93-IV право вносити пропозицію про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою (не раніше ніж через рік з моменту набуття таких повноважень) мають громадяни України, які відповідно до закону про місцеві вибори є виборцями відповідного виборчого округу.

Рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою приймається на зборах виборців у кількості 30 осіб для відкликання депутата сільської, селищної ради (п. 1 ч. 2 ст. 38 Закону №93-IV).

Згідно з вимогами п. 1 ч. 3 ст. 38 Закону №93-IV не пізніш як за два дні до дня проведення зборів виборців, на яких буде розглядатися питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, про дату, місце та час їх проведення повідомляються регіональні та/або місцеві засоби масової інформації.

Як вбачається з п. 2 ч. 3 ст. 38 Закону №93-IV у разі прийняття на зборах виборців рішення щодо внесення пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою на цих зборах утворюється ініціативна група для збирання підписів виборців відповідного виборчого округу на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою (далі - ініціативна група), до складу якої можуть бути включені виборці відповідного округу, та затверджується її персональний склад. Кількість членів ініціативної групи у разі відкликання депутата районної, міської (міста обласного значення), районної в місті ради повинна становити не менше 50 осіб.

У протоколі зборів виборців, на яких розглядається питання про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, зазначається зміст звернення виборців про відкликання депутата місцевої ради, зміст обговорення, прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради, персональний склад ініціативної групи, відомості про особу, визначену бути офіційним представником ініціативної групи, а також про встановлену форму підписного листа для збирання підписів на підтримку ініціативи про відкликання депутата місцевої ради (далі - підписний лист), зразок якого є додатком до протоколу зборів виборців. Протокол підписується головуючим на зборах та секретарем зборів. Додатком до протоколу зборів також є перелік їх учасників, у якому зазначаються прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження, відомості про громадянство, серію та номер паспорта громадянина України (тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України), адресу місця проживання, засоби зв'язку (контактний телефон), що засвідчуються підписом кожного учасника зборів (ч. 4 ст. ст. 38 Закону №93-IV).

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 39 Закону №93-IV передбачено, що у триденний строк після дня проведення зборів виборців, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, особа, визначена офіційним представником ініціативної групи, повідомляє відповідну територіальну виборчу комісію про факт проведення зборів. До повідомлення додається витяг з протоколу зборів, в якому зазначається зміст звернення виборців про відкликання депутата місцевої ради, зміст обговорення, прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради, персональний склад ініціативної групи. Голова, а у разі його відсутності - заступник голови, а у разі відсутності голови та його заступника - секретар територіальної виборчої комісії на наступний день з дня одержання повідомлення щодо проведення зборів виборців, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, інформує депутата, відповідні місцеву організацію партії, партію (у разі якщо депутат був обраний шляхом висування його місцевою організацією партії) та місцеву раду.

Ініціативна група має право виготовляти будь-яку кількість підписних листів з дотриманням встановленої форми підписного листа (ч. 1 ст. 40 Закону №93-IV).

Згідно з вимогами п. 1 ч. 1 ст. 40 Закону №93-IV на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради, обраного у багатомандатному виборчому окрузі, має бути зібрана така кількість підписів у відповідному багатомандатному виборчому окрузі, що є більшою виборчої квоти, яка була визначена у відповідному багатомандатному виборчому окрузі під час проведення виборів депутатів місцевої ради згідно із законом про місцеві вибори, але не меншою ніж кількість голосів, поданих за відповідну місцеву організацію партії у відповідному територіальному виборчому окрузі на місцевих виборах, за результатами яких він був обраний депутатом.

За пунктом 1 ч. 2 ст. 40 Закону №93-IV з дня, наступного за днем повідомлення територіальної виборчої комісії про створення ініціативної групи, починається збір підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, який проводиться у строки: у разі відкликання депутата сільської, селищної, міської (міста районного значення) ради - десять днів.

Як вбачається з ч. 3 та 4 ст. 40 Закону №93-IV форма підписного листа для збирання підписів виборців на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою встановлюється зборами виборців. Підписний лист повинен містити дату проведення зборів щодо відкликання депутата, порядковий номер підписного листа, зазначення адміністративно-територіальної одиниці, де збираються підписи (повну назву села, селища, міста (територіальної громади), у якому проводиться збір підписів, а також району, області або Автономної Республіки Крим, до складу яких вона входить), назву місцевої ради, до складу якої обрано депутата, його прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), дату набуття депутатом повноважень, відомості про суб'єкта висування депутата (відповідна місцева організація партії чи шляхом самовисування), членом якої депутатської фракції (групи) чи позафракційним є депутат, а також про члена ініціативної групи, який збирає підписи (прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), місце роботи і адресу місця проживання).

Крім того підписний лист має містити дані про виборців, які підтримали пропозицію про відкликання депутата місцевої ради: порядковий номер виборця у підписному листі, прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження, відомості про громадянство, серію та номер паспорта громадянина України (тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України), адресу місця проживання, дату підписання, а також особистий підпис виборця.

Відповідно до вимог ч. 4 ст. 40 Закону №93-IV член ініціативної групи, який збирає підписи виборців, до початку їх збирання повинен власноручно внести до підписного листа відомості про себе, передбачені абзацом першим частини третьої цієї статті. Виборець, який підтримує вимогу щодо відкликання депутата, власноручно на підписному листі зазначає своє прізвище, власне імя (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження, відомості про громадянство, серію та номер паспорта громадянина України (тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України), адресу місця проживання, ставить на підписному листі дату підписання та свій підпис.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 41 Закону №93-IV після завершення збирання підписів, але не пізніше дня закінчення строку збору підписів, передбаченого частиною другої статті 40 цього Закону, заповнені підписні листи збираються офіційним представником ініціативної групи, прошиваються та скріплюються підписами офіційного представника та не менше трьох членів ініціативної групи із зазначенням кількості зібраних підписів та не пізніш як на другий день разом з протоколом зборів виборців, що утворили відповідну ініціативну групу, передаються до відповідної територіальної виборчої комісії.

Голова, а у разі його відсутності - заступник голови, а у разі відсутності голови та його заступника - секретар територіальної виборчої комісії, не пізніше наступного дня з дня отримання підписних листів та протоколу зборів виборців, скликає засідання комісії для організації перевірки отриманих матеріалів (п. 1 ч. 2 ст. 41 Закону №93-IV).

Пунктом 1 абз. 2 ч. 2 ст. 41 Закону №93-IV визначено, що на цьому засіданні територіальна виборча комісія перевіряє дотримання вимог статей 38-40 цього Закону при ініціюванні відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, правильність оформлення підписних листів, кількість підписів, що встановлена частиною першою статті 40 цього Закону, а також із залученням органів ведення Державного реєстру виборців здійснює перевірку достовірності відомостей про громадян, що містяться в підписних листах, та із залученням правоохоронних органів - вибіркову перевірку їхніх підписів (не менше 10 відсотків від загальної кількості) у такі строки: 1) у разі відкликання депутата сільської, селищної, міської (міста районного значення) ради - протягом десяти днів з дня отримання матеріалів.

Відповідно до вимог ч. 4 ст. 41 Закону №93-IV за результатами перевірки територіальна виборча комісія узагальнює підсумки збору підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради, про що складається відповідний протокол.

З аналізу наведених норм Закону №93-IV вбачається, що процес відкликання депутата місцевої ради включає, зокрема, такі стадії:

1. скликання зборів виборців та внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою;

2. створення ініціативної групи для збору підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутата;

3. збір підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутата;

4. перевірка територіальною виборчою комісією протягом десяти днів з моменту надходження матеріалів, законності збору підписів та узагальнення підсумків збору підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради, про що складається відповідний протокол;

5. вирішення питання про припинення ініціативи щодо відкликання депутата місцевої ради або про його відкликання за народною ініціативою.

Вищевказані процедурні питання чітко регламентовані положеннями Закону №93-IV, а їх порушення може слугувати підставою для визнання незаконними рішень виборчої комісії за результатами процедури відкликання депутата.

Оскаржені постанови не містять посилання щодо перевірки законності збору підписів та узагальнення підсумків збору підписів на підтримку пропозиції про відкликання депутата місцевої ради.

На вимогу суду відповідач не надав у ході розгляду спору жодних доказів на спростування викладених посилань позивачів про порушення процедури відкликання депутатів за народною ініціативою.

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Наведені положення частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України вимагають від суб'єкта владних повноважень займати активну позицію в процесі доказування правомірності прийнятого ним рішення.

Напротивагу зазначеному відповідач у справі не довів правомірності прийняття постанов про відкликання депутатів Яблунівської сільської ради.

Суд критично оцінює посилання представника відповідача про перебування документів, що стали підставою для прийняття оскаржених постанов в архівній установі, оскільки доказів їх передачі до архіву відповідач не надав.

Більш того, з моменту прийняття постанов 14.09.2018 до дати відкриття провадження у справі 12.10.2018 минуло менше місяця.

Суд при вирішенні спору враховує приписи статті 2 КАС України, відповідно до якої у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, добросовісно, розсудливо та безсторонньо, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач не довів належними та допустимими доказами правомірність прийнятих постанов, тому викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а вимоги такими, що належить задовольнити.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України сплачені позивачем судові витрати слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 12, 14, 72, 76, 90, 139, 241-246, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати постанови Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії:

- №2 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_8М за народною ініціативою ;

- №3 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_9 за народною ініціативою ;

- №4 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_2 за народною ініціативою ;

- №5 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_4 за народною ініціативою ;

- №6 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_5 за народною ініціативою ;

- №7 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_1 за народною ініціативою ;

- №8 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_3 за народною ініціативою ;

- №9 від 12.09.2018 Про відкликання депутата Яблунівської сільської ради ОСОБА_6 за народною ініціативою .

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії (19032, Черкаська обл., Канівський район, село Яблунів, код ЄДРПОУ 34177015) на користь ОСОБА_1 (19032, Черкаська обл., Канівський р-н, с. Яблунів, РНОКПП НОМЕР_1) судовий збір в сумі 704 (сімсот чотири) грн. 80 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії (19032, Черкаська обл., Канівський район, село Яблунів, код ЄДРПОУ 34177015) на користь ОСОБА_2 (19032, Черкаська обл., Канівський р-н, с. Яблунів, РНОКПП НОМЕР_2) судовий збір в сумі 704 (сімсот чотири) грн. 80 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії (19032, Черкаська обл., Канівський район, село Яблунів, код ЄДРПОУ 34177015) на користь ОСОБА_3 (19032, Черкаська обл., Канівський р-н, с. Яблунів, РНОКПП НОМЕР_3) судовий збір в сумі 704 (сімсот чотири) грн. 80 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії (19032, Черкаська обл., Канівський район, село Яблунів, код ЄДРПОУ 34177015) на користь ОСОБА_4 (19032, Черкаська обл., Канівський р-н, с. Яблунів, вул. Молодіжна, 14, РНОКПП НОМЕР_4) судовий збір в сумі 704 (сімсот чотири) грн. 80 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії (19032, Черкаська обл., Канівський район, село Яблунів, код ЄДРПОУ 34177015) на користь ОСОБА_5 (19032, Черкаська обл., Канівський р-н, с. Яблунів, вул. Новоселиця, 12, РНОКПП НОМЕР_5) судовий збір в сумі 704 (сімсот чотири) грн. 80 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії (19032, Черкаська обл., Канівський район, село Яблунів, код ЄДРПОУ 34177015) на користь ОСОБА_6 (19032, Черкаська обл., Канівський р-н, с. Яблунів, вул. Новоселиця, 12, РНОКПП НОМЕР_6) судовий збір в сумі 704 (сімсот чотири) грн. 80 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії (19032, Черкаська обл., Канівський район, село Яблунів, код ЄДРПОУ 34177015) на користь ОСОБА_7 (19032, Черкаська обл., Канівський р-н, с. Яблунів, вул. Жовтнева, 28, РНОКПП НОМЕР_7) судовий збір в сумі 704 (сімсот чотири) грн. 80 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Яблунівської сільської територіальної виборчої комісії (19032, Черкаська обл., Канівський район, село Яблунів, код ЄДРПОУ 34177015) на користь ОСОБА_8 (19032, Черкаська обл., Канівський р-н, с. Яблунів, РНОКПП НОМЕР_8) судовий збір в сумі 704 (сімсот чотири) грн. 80 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана з врахуванням особливостей закріплених п. 15.5 Перехідних положень КАС України протягом тридцяти днів з дня підписання рішення суду.

Суддя В.В. Гаращенко

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2019
Оприлюднено12.03.2019
Номер документу80345347
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2340/3922/18

Рішення від 04.03.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 07.02.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 08.11.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 12.11.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.П. Тимошенко

Ухвала від 12.10.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 12.10.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 27.09.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 27.09.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні