Постанова
від 22.02.2019 по справі 760/33353/18
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №3/760/2014/19

у справі №760/33353/18

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 лютого 2019 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Букіна О.М., при секретарі Кривулько С.В., за участю представника Київської міської митниці ДФС Панькіна Д.В., представника особи, яка притягається до адміністративної відповідальністю ОСОБА_2 - ОСОБА_3, розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи, що надійшов з Київської міської митниці ДФС України, у відношенні громадянина України ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, зареєстрованого в АДРЕСА_1, паспорт серії НОМЕР_4, РНОКПП НОМЕР_1, на дату переміщення товару керівник ТОВ КІНГБУД (ЄДРПОУ 41676318) за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст.483 Митного Кодексу України, -

В С Т А Н О В И В:

До Солом'янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС надійшов адміністративний матеріал з протоколом № 0797/10000/18 від 23.11.2018, складений відносно громадянина України ОСОБА_2 про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Згідно протоколу вбачається, що 14.11.2018 в зоні діяльності Волинської митниці ДФС через митний кордон України з території Республіки Польща вантажним автомобілем НОМЕР_2/НОМЕР_5 за попередньою митною декларацією від 14.11.2018 № UA100000/2018/879896 на адресу ТОВ КІНГБУД переміщено товари паркетні плити збірні, терасні дошки, вироби з пластмас: регульовані по висоті п'єдестали, хомути (кліпси), алюмінієві профілі, ящики для зберігання зразків ламінату, фурнітури (далі - товар), загальною вагою брутто 18 269,50 кг, вартістю 16 750,81 дол. США.

У якості підстави для переміщення вищеописаних товарів через митний кордон України до органу доходів і зборів подано наступні документи:

- рахунок-фактура (інвойс) від 09.11.2018 № 0911-NO на товар, що поставляються в рамках зовнішньоекономічного договору (контракту) від 08.10.2018 № NG-KB 18-10, з зазначенням вартості 16 750,81 доларів США на умовах поставки DAP-Київ , згідно з Інкотермс, виданий продавцем - компанією NEO GLOBAL SOLUTIONS LP (Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії) до покупця - ТОВ КІНГБУД (Україна);

- автотранспортна накладна від 13.11.2018 № 281469 на товар, що відправлено зі складу SUKСES (Республіка Польща), завантажених 13.11.2018 в м. Хельм (Республіка Польща) до транспортного засобу з д.н.з. НОМЕР_3/НОМЕР_5, відправником яких зазначено компанію NEO GLOBAL SOLUTIONS LP , одержувачем - ТОВ КІНГБУД ;

15.11.2018 товар доставлено до Київської міської митниці ДФС та 16.11.2018 керівником ТОВ КІНГБУД ОСОБА_2 (гр. 54 МД) заявлені до митного контролю та оформлення шляхом електронного декларування за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA100070/2018/240483.

Разом з переліченими вище документами до митного контролю та оформлення подано зовнішньоекономічний договір (контракт) від 08.10.2018 № NG-KB 18-10, на виконання умов якого і здійснювалась поставка товарів, укладений між ТОВ КІНГБУД , в особі керівника ОСОБА_2 та компанією NEO GLOBAL SOLUTIONS LP , в особі пана ОСОБА_5.

За результатами проведеного аналізу інформації, розміщеній на веб-сайтах з доменом верхнього рівня для урядових організацій Великобританії - https://beta.companieshouse.gov.uk та https://wck2.companieshouse.gov.uk встановлено, що перша реєстрація компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP здійснена офіційними органами Великобританії 07.04.2017, що підтверджується реєстраційними документами, наявним у відкритому доступі на веб-сайті з доменом верхнього рівня для урядових організацій Великобританії - https://beta.companieshouse.gov.uk.

Відповідно до відомостей реєстраційних документів компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP , засновниками та керуючими компанії є громадяни України ОСОБА_5 (1977 р.н.) та ОСОБА_6 (1976 р.н.).

19.11.2018 листом Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Державної фіскальної служби України від 19.11.2018 № 36074/7/99-99-20-01-02-17 на адресу Київської міської митниці ДФС надійшли, серед інших, копії протоколів допиту свідків у кримінальному провадженні № 32018000000000009 від 19.02.2018 за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 Кримінального кодексу України, досудове розслідування якого здійснюється Головним слідчим управлінням фінансових розслідувань Державної фіскальної служби України, зокрема, - протокол допиту свідка - гр. України ОСОБА_6 (ІНФОРМАЦІЯ_2 р.н.) від 16.11.2018 та протокол допиту свідка - гр. України ОСОБА_5 (ІНФОРМАЦІЯ_3 р.н.) від 16.11.2018.

Відповідно до змісту протоколу допиту свідка від 16.11.2018 у кримінальному провадженні № 32018000000000009 від 19.02.2018, гр. України ОСОБА_6 надав показання про те, що він спільно з ОСОБА_5 у квітні 2017 року заснували компанію NEO GLOBAL SOLUTIONS LP , діяльність якої пов'язана з наданням агентських, логістичних послуг та оптової торгівлі непродовольчими товарами. Також, ОСОБА_6 повідомив про те, що фактично він разом з ОСОБА_5 здійснюють діяльність на підприємстві. При цьому, ОСОБА_6 надав показання про те, що компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не здійснює діяльності на території України, ТОВ КІНГБУД та його керівник - ОСОБА_2 йому не відомі, жодних фінансово-господарських взаємовідносин, у тому числі щодо поставки на адресу ТОВ КІНГБУД будь-яких товарів, компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не мала. Крім того, ОСОБА_6 надав показання про те, що документи, видані чи підписані від імені компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не мають жодного відношення до компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP , у зв'язку з тим, що жодних контрактів та документів до них компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP з ТОВ КІНГБУД не укладала і не підписувала, грошові кошти за постачання товарів від ТОВ КІНГБУД компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не отримувала.

Згідно зі змістом протоколу допиту свідка від 16.11.2018 у кримінальному провадженні № 32018000000000009 від 19.02.2018, гр. України ОСОБА_5 повністю підтвердив покази ОСОБА_6.

Отже, враховуючи те, що компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не укладала контракту від 08.10.2018 № NG-KB 18-10 з ТОВ КІНГБУД та не видавала рахунка-фактури (інвойсу) від 09.11.2018 № 0911-NO до зазначеного вище українського товариства, останні фактично є недійсними, містять ознаки фіктивності та таких, що тримані незаконним шляхом.

Таким чином, проведеною перевіркою встановлено, що 14.11.2018 товари паркетні дошки, терасні дошки, регульовані по висоті п'єдестали, пластикові хомути (кліпси), алюмінієві профілі, маркетингові ящики , у кількості 26 вантажних місць загальною вагою брутто 18 269,50 кг, переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, отриманих незаконним шляхом.

Відповідно до інформації, наявної в ІТС Податковий блок , на дату переміщення вищезазначених товарів через митний кордон України, на посаді керівника ТОВ КІНГБУД (ЄДРПОУ 41676318) перебував громадянин України ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_1), який також є єдиним засновником та кінцевим бенефіціарним власником (контролером) даного товариства.

Тобто, перебуваючи на посаді керівника ТОВ КІНГБУД (ЄДРПОУ 41676318) та будучи його кінцевим бенефіціарним власником (контролером), гр. ОСОБА_2 відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і був зобов'язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.

Дії громадянина України ОСОБА_2 призвели до переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, отриманих незаконним шляхом.

Відповідно до інформації, наявної в реєстрі порушників митних правил ЄАІС ДФС, гр. ОСОБА_2 не притягувався до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 483 або ст. 482 Митного кодексу України

Таким чином, в діях гр. ОСОБА_2 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України у зв'язку з чим відносно останнього складено протокол про порушення митних правил № 0797/10000/18.

Безпосередні предмети правопорушення вилучено за протоколом про тимчасове вилучення товарів № 0797/10000/18 та знаходяться на відповідному зберіганні в Київській міський митниці ДФС.

Загальну вартість предметів правопорушення встановлено на підставі товаросупровідних документів (рахунок-фактура від 09.11.2018 № 0911-NO, комерційна пропозиція від 05.10.2018 № 410-КВ), яка складає 16 750,81 дол. США або 467 651,83 грн.

На підставі постанови Солом'янського районного суду м. Києва від 21.12.2018 матеріали адміністративної справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за ч. 1 ст. 483 МК України поверталися до Київської міської митниці ДФС для проведення додаткової перевірки.

В ході проведення додаткової перевірки, Київська міська митниця ДФС мала встановити здійснити переклад документів, які були надані для митного оформлення та на підставі яких було складено протокол про порушення митних правил.

На виконання вказаної постанови, на підставі п. 3 ст. 503 МК Україна, зроблено переклад контракту від 08.10.2018 №NG-КВ18-10, рахунку-фактуру (інвойс) від 09.11.2018 №0911-NO та міжнародної товарно - транспортної накладної CMR № 281469 від 13.11.2018.

В судовому засіданні представник Київської міської митниці ДФС вважав обставини викладені в протоколі №0797/10000/18 від 23.11.2018 доведеними та просив притягнути ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

Представник ОСОБА_2 - ОСОБА_3 в судовому засіданні заперечувала проти протоколу, складеного відносно ОСОБА_2 Зазначила, що ОСОБА_2 не вчиняв дій, спрямованих на переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, одержаних незаконним шляхом. Просить закрити провадження у справі у зв'язку з відсутністю в діях ОСОБА_2 складу адміністративного правопорушення.

Заслухавши пояснення сторін, дослідивши та оцінивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

За диспозицією ч. 1 ст. 483 МК України, переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві дані.

Таким чином, основним безпосереднім об'єктом є встановлений порядок переміщення товарів та ТЗ через митний кордон України.

Об'єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності: - недійсні документи, тобто документи, що втратили юридичну силу.

Суб'єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Відповідно до ст. 459 МК України, суб'єктом правопорушення можуть бути громадяни, які досягли 16-річного віку, а також посадові особи підприємств.

Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи. Так, з наданих матеріалів встановлено, щокерівником ТОВ КІНГБУД ОСОБА_2 (гр. 54 МД) заявлені до митного контролю та оформлення шляхом електронного декларування за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA100070/2018/240483.

Крім того, до митного контролю та оформлення подано зовнішньоекономічний договір (контракт) від 08.10.2018 № NG-KB 18-10, на виконання умов якого і здійснювалась поставка товарів, укладений між ТОВ КІНГБУД , в особі керівника ОСОБА_2 та компанією NEO GLOBAL SOLUTIONS LP , в особі пана ОСОБА_5.

Відповідно до відомостей реєстраційних документів компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP , засновниками та керуючими компанії є громадяни України ОСОБА_5 (1977 р.н.) та ОСОБА_6 (1976 р.н.).

19.11.2018 листом Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Державної фіскальної служби України від 19.11.2018 № 36074/7/99-99-20-01-02-17 на адресу Київської міської митниці ДФС надійшли, серед інших, копії протоколів допиту свідків у кримінальному провадженні № 32018000000000009 від 19.02.2018 за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 Кримінального кодексу України, досудове розслідування якого здійснюється Головним слідчим управлінням фінансових розслідувань Державної фіскальної служби України, зокрема, - протокол допиту свідка - гр. України ОСОБА_6 (ІНФОРМАЦІЯ_2 р.н.) від 16.11.2018 та протокол допиту свідка - гр. України ОСОБА_5 (ІНФОРМАЦІЯ_3 р.н.) від 16.11.2018.

Відповідно до змісту протоколу допиту свідка від 16.11.2018 у кримінальному провадженні № 32018000000000009 від 19.02.2018, гр. України ОСОБА_6 надав показання про те, що він спільно з ОСОБА_5 у квітні 2017 року заснували компанію NEO GLOBAL SOLUTIONS LP , діяльність якої пов'язана з наданням агентських, логістичних послуг та оптової торгівлі непродовольчими товарами. Також, ОСОБА_6 повідомив про те, що фактично він разом з ОСОБА_5 здійснюють діяльність на підприємстві.

Також, в протоколі зазначено, що ОСОБА_6 надав показання про те, що компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не здійснює діяльності на території України, ТОВ КІНГБУД та його керівник - ОСОБА_2 йому не відомі, жодних фінансово-господарських взаємовідносин, у тому числі щодо поставки на адресу ТОВ КІНГБУД будь-яких товарів, компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не мала.

Крім того, ОСОБА_6 надав показання про те, що документи, видані чи підписані від імені компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не мають жодного відношення до компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP , у зв'язку з тим, що жодних контрактів та документів до них компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP з ТОВ КІНГБУД не укладала і не підписувала, грошові кошти за постачання товарів від ТОВ КІНГБУД компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не отримувала.

Як зазначає митниця у протоколі, згідно зі змістом протоколу допиту свідка від 16.11.2018 у кримінальному провадженні № 32018000000000009 від 19.02.2018, гр. України ОСОБА_5 надав показання про те, що він спільно з ОСОБА_6 у квітні 2017 року заснували компанію NEO GLOBAL SOLUTIONS LP , діяльність якої пов'язана з наданням логістичних послуг та торгівлею товарами широкого асортименту.

За свідченнями ОСОБА_5, що викладені в протоколі допиту свідка від 16.11.2018 р., керівництвом підприємства займається він безпосередньо.

Також, ОСОБА_5 повідомив, що ТОВ КІНГБУД та його керівник ОСОБА_2 йому не відомі, жодних фінансово-господарських взаємовідносин, у тому числі щодо поставки на адресу ТОВ КІНГБУД будь-яких товарів, компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не мала; документи видані чи підписані від компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP рахунок - фактура (інфойс) від 13.11.2018 №0911-NO та зовнішньоекономічний договір (контракт) від 08.10.2018 №NG-КВ18-10 не мають жодного відношення до компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP , у зв'язку з тим, що жодних контрактів компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP з ТОВ КІНГБУД не укладала і не підписувала, грошові кошти за постачання товарів не отримувала.

За таких обставин, лише на підставі свідчень ОСОБА_5 та ОСОБА_6, митний орган вважає, що документи такі як контракт від 08.10.2018 №NG-КВ18-10, рахунок-фактура (інвойс) від 09.11.2018 №0911-NO є недійсними, містять ознаки фіктивності та таких, що отримані незаконним шляхом, а тому товари переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, отриманих незаконним шляхом.

Крім того, в протоколах допитів власники компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP свідчили, що компанія здійснює діяльність, пов'язану з наданням агентських, логістичних послуг та оптову торгівлю непродовольчими товарами. Однак, в межах кримінального провадження встановлено, що компанія здійснювала поставку кави, що є продовольчими товаром.

Тобто вбачається, що свідчення викладені в протоколах допитів містять ряд показань, що неузгоджуються з наданими предстаником ОСОБА_2 доказами, а тому ставлять такі свідчення під сумнів в цілому.

В той же час, свідчення з приводу того, що NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не отримувала оплати за вказаний товар, відповідають умовам оплати за Контрактом між сторонами, оскільки строк оплати за товар ще не настав.

Таким чином, наведене вище викликає сумнів у достовірності викладених у протоколах показань гр. ОСОБА_6 та гр. ОСОБА_5

Крім того, як зазначено в протоколі, гр. ОСОБА_6 та гр. ОСОБА_5 в своїх свідченнях зазначають, що жодних контрактів NEO GLOBAL SOLUTIONS LP не укладала і не підписувала, інвойс не видавала, у зв'язку з чим, митниця дійшла висновку, ще документи є недійсними, містять ознаки фіктивності.

Так, під час проведення додаткової перевірки на підставі постанови Солом'янського районного суду м. Києва від 21.12.2018 митному органу потрібно було здійснити переклад документів на державну мову.

Як вбачається з матеріалів справи, які надійшли з митного органу після дооформлення, до суду було надано переклад контракту від 08.10.2018 №NG-КВ18-10, рахунку-фактуру (інвойс) від 09.11.2018 №0911-NO та міжнародної товарно - транспортної накладної CMR № 281469 від 13.11.2018.

Так, інвойсом від 09.11.2018 №0911-NO визначено умови поставки товару DAP - Kiev, а отже компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP була зобов'язана за власний рахунок укласти договір перевезення товару до м. Києва та надати товар покупцю ТОВ КІНГБУД .

Крім того, відповідно до міжнародної товарно - транспортної накладної CMR № 281469 від 13.11.2018, відправником товару є NEO GLOBAL SOLUTIONS LP на адресу ТОВ КІНГБУД , а перевізником виступало ТОВ ТОРН -ТРАНС .

Разом з тим, на адвокатський запит щодо отримання інформації чи замовляла компанія ТОВ КІНГБУД чи особисто директор ОСОБА_2 послуги з перевезення товару від компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP на адресу ТОВ КІНГБУД за CMR № 281469 від 13.11.2018, було отримано відповідь від ТОВ ТОРН-ТРАНС про те, що останнє не укладало договори на перевезення вантажу і не мало фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ КІНГБУД .

Крім того, на запит ТОВ КІНГБУД від 12.02.2019 №12-02 до компанії Sukces SP.z.o.o остання надала відповідь, що товар за СМК №281469 від 13.11.2018 був направлений на адресу ТОВ КІНГБУД за дорученням компанії NEO GLOBAL SOLUTIONS LP .

Таким чином, відповідно до умов поставки DAP - Kiev, згідно з інкотермс 2010, що визначені інвойсом від 09.11.2018 № №0911-NO, саме компанія NEO GLOBAL SOLUTIONS LP здійснювала поставку товару до м. Києва шляхом укладення договору перевезення товарів.

Відповідно до ст. 491 МК України, підставами для порушення справи про порушення митних правил є:

1) безпосереднє виявлення посадовими особами органу доходів і зборів порушення митних правил;

2) офіційні письмові повідомлення про вчинення особою порушення митних правил, отримані від правоохоронних органів, а також органів, що здійснюють види контролю, зазначені у частині першій статті 319 цього Кодексу;

3) офіційні письмові повідомлення про вчинення порушення митних правил, отримані від митних та правоохоронних органів іноземних держав, а також від міжнародних організацій.

Отже, як встановлено в судовому засіданні, документи, які стали підставою для складання протоколу про порушення митних правил відносно ОСОБА_2 не стосуються ні самого ОСОБА_2, ні ТОВ КІНГБУД .

Доказів на спростування даних обставин, митним органом не надано.

Таким чином, обставини викладені у протоколі № 0797/10000/18 від 23.11.2018, про те, що ОСОБА_2 здійснив переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, одержаних незаконним шляхом, на підставі яких складений зазначений протокол, не знайшли свого підтвердження в суді та спростовується наданими до суду доказами.

З огляду на викладене, в діях ОСОБА_2 відсутні ознаки порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушенням.

Відповідно до ст.9 КУпАП України, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права та свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Згідно з п. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Таким чином, встановлюючи у відповідності до ст. 251 КУпАП, наявність чи відсутність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що докази вчинення ОСОБА_2 правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у справі відсутні.

Таким чином, суд приходить до висновку, що провадження відносно ОСОБА_2 за ч.1 ст. 483 МК України підлягає закриттю, у зв'язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 483, 486, 487, 495, 497, 522, 524, 526-528 Митного кодексу України, ст. 247, 279, 280, 283-285 КУпАП, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Закрити провадження відносно ОСОБА_2 у справі про порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 Митного кодексу України, за відсутності в його діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя: О.М.Букіна

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.02.2019
Оприлюднено14.03.2019
Номер документу80423890
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/33353/18

Постанова від 04.06.2019

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Новов Сергій Олександрович

Постанова від 22.02.2019

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Букіна О. М.

Постанова від 21.12.2018

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Букіна О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні