Постанова
від 12.03.2019 по справі 815/1884/18
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 березня 2019 р. Справа № 815/1884/18

Категорія: 6.1 Головуючий в 1 інстанції: Білостоцький О.В.

Час і місце ухвалення: 14:23, м. Одеса

Колегія суддів П'ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - Лук'янчук О.В.

суддів - Бітова А. І.

- ОСОБА_1

при секретарі - Черкасовій Є.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "Орлан ЗТ" на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 31 жовтня 2018 року по справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Орлан ЗТ" до Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровської міської ради Одеської області про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И Л А :

У квітні 2018 року товариство з обмеженою відповідальністю "Орлан ЗТ" звернулося до суду з позовною заявою до Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровської міської ради Одеської області, в якому просило визнати протиправним та скасувати рішення 11-ї позачергової сесії Сергіївської селищної ради 7 скликання №75 від 17.06.2016 року "Про затвердження Генерального плану, поєднаного з детальним планом смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області".

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оспорюване рішення порушує права позивача, як законного землекористувача. Крім того, воно прийнято з порушенням процедури прийняття такого рішення.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 31 жовтня 2018 року у задоволені позові відмовлено повністю.

Не погоджуючись з таким рішенням, ТОВ "Орлан ЗТ" надало апеляційну скаргу, в якій зазначає, що судом першої інстанції було неправильно встановлені обставини у справі та застосовано норми права, а тому просить зазначене рішення суду скасувати та прийняти нове рішення, яким задовольнити позов.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що Генеральний план був прийнятий без врахування інтересів TOB "Орлан ЗТ", як законного землекористувача та власника об'єкта нерухомості. Положення Генерального плану вносять корективи та порушують порядок використовуються за цільовим призначенням земельних ділянок, якими на праві постійного користування користується TOB "Орлан ЗТ". У випадку фактичного початку реалізації Генерального плану, а саме, фактичного здійснення будівництва на земельних ділянках, якими користується TOB "Орлан ЗТ", відновлення порушених прав позивача буде унеможливлено та не забезпечить належний захист його прав.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційної скарги, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступного.

Судом першої інстанції на підставі наявних у матеріалах справи доказів встановлено, що згідно державного акту на право постійного користування серії ОД-05-04 від 01.09.1995 року, зареєстрованим в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №4, рішенням Білгород-Дністровської районної ради народних депутатів №183-XXII від 24.06.1995 року виробничому акціонерному товариству "Орлан" для сільськогосподарського використання було надано у постійне користування 183,00 гектарів землі за адресою: смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області.

Рішенням 7-ої сесії Сергіївської селищної ради 5 скликання від 25.12.2006 року №109 "Про розгляд клопотання виробничого акціонерного товариства "ОРЛАН" закритого типу" було надано ВАТ "Орлан" ЗТ дозвіл на замовлення виготовлення документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), що знаходиться в постійному користуванні товариства на підставі державного акту на право постійного користування земельною ділянкою серії ОД-05-04 від 01.09.1995 року.

Згідно з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відкрите акціонерне товариство "Орлан" закритого типу, скорочене найменування підприємства ВАТ "Орлан" (код ЄДРПОУ 14365515) було створене 17.12.1992 року за номером запису №15521120013000266.

15.04.2011 року дане підприємство було припинено в результаті перетворення на ТОВ "Орлан ЗТ".

Під час здійснення вищезазначених дії, код ЄДРПОУ юридичних осіб змінено не було, крім того з витягу із Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вбачається,що ТОВ "Орлан ЗТ" є правонаступником виробничого акціонерного товариства "Орлан ЗТ".

Крім того, згідно п.п.1.2 та 1.3 Статуту ТОВ "Орлан ЗТ", товариство створено шляхом перетворення з виробничого акціонерного товариство "Орлан ЗТ". ТОВ "Орлан ЗТ" є повним правонаступником всіх майнових прав та обов'язків ВАТ "Орлан ЗТ".

Згідно п.п. 3, 4 Передавального акту, затвердженого Протоколом №1 Загальних зборів учасників ТОВ "Орлан ЗТ" від 31.03.2011 року, ВАТ "Орлан" закритого типу передає ТОВ "Орлан ЗТ" всі майнові права та обов'язки. ТОВ "Орлан ЗТ" стає повним правонаступником всіх майнових прав та обов'язків ВАТ "Орлан" закритого типу. ТОВ "Орлан ЗТ" стає правонаступником права власності на нерухоме майно, а також проектної, кошторисної документації на будівлі і споруди, всіх погоджень державних і комунальних служб щодо усіх будівель і споруд, в тому числі незавершених будівництвом. ТОВ "Орлан ЗТ" стає правонаступником всіх топографо-геодезичних і картографічних матеріалів, документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок та всіх погоджень цієї документації державними та комунальними службами. ТОВ "Орлан ЗТ" стає правонаступником всіх прав землекористування, що посвідчені Державним актом на право постійного користування землею.

У 2016 році ТОВ "Орлан ЗТ" на підставі рішення 7 сесії Сергіївської селищної ради 5 скликання від 25.12.2006 року №109 замовило та отримало технічну документацію із землеустрою, щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на територіїх Сергіївської селищної ради.

Надана підприємству у 1992 році земельна ділянка у розмірі 183,0 гектарів була розділена на 7 окремих земельних ділянок, відомості щодо яких було внесено до Державного земельного кадастру.

Відповідно до інформації з Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку, земельні ділянки з кадастровими номерами 5110300000:03:002:0019 у розмірі 72,1047 га, 5110300000:03:005:0060 у розмірі 16,432 га, 5110300000:03:005:0058 у розмірі 4,5989 га, 5110300000:03:004:0041 у розмірі 33,6501 га, 5110300000:03:004:0042 у розмірі 24,3397 га, 5110300000:03:005:0059 у розмірі 11,2682 га, 5110300000:03:005:0057 у розмірі 11,8787 га знаходять на праві постійного користування у ТОВ "Орлан ЗТ" для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

На земельній ділянці з кадастровим номером 5110300000:03:002:0019 за адресою м.Білгород-Дністровський, смт Сергіївка, вул. Чорноморська,4 знаходиться майновий комплекс "Сільськогосподарський двір", що належить позивачу на праві приватної власності, що підтверджується свідоцтвом про право власності серії САВ №620110 від 01.11.2011 року.

29.03.2013 року рішенням 37-ї сесії Сергіївської селищної ради VI скликання №401 було вирішено розпочати розробку проекту генерального плану, поєднаного з детальним планом території та зонінгу смт Сергіївка м.Білгород-Дністровського Одеської області, а також доручено виконавчому комітету селищної ради протягом двох тижнів після його прийняття забезпечити його оприлюднення у засобах масової інформації.

Крім того, рішенням Сергіївської селищної ради 37-ї сесії VI скликання №402 від 29.03.2013 року було затверджено Програму забезпечення розробки містобудівної документацій "Генеральний план, поєднаний з детальним планом територій та зонінгу смт Сергіївка м.Білгород-Дністровського" на 2013-2014 роки.

Прийняті рішення були опубліковані на офіційному сайті Сергівської селищної ради - www.sergeevka.info.

10.09.2015 року відбулось засідання архітектурно-містобудівної ради при відділі містобудування архітектури Білгород-Дністровської районної державної адміністрації, на якому було розглянуто, у тому числі проект Генерального плану, поєднаного з детальним планом території смт Сергіївка Білгород-Дністровського району, розробленого ПП "Сергіївка-Буд-Сервіс".

Згідно з виписки протоколу засідання №1 за підсумками вищезазначеного засідання, шляхом голосування, було одностайно вирішено схвалити проект Генерального плану та рекомендувати його для подальшого затвердження. Сергіївській селищній раді було рекомендовано отримати висновок щодо проекту Генерального плану, поєднаного з детальним планом, в Державній Установі "Український науково-дослідний інститут медичної реабілітації та курортології Міністерства охорони здоров'я України".

У зв'язку з чим, рішенням виконавчого комітету Сергіївської селищної ради №30 від 21.12.2016 року було вирішено:

1) провести громадські слухання щодо містобудівної документації, а саме проекту Генерального плану, поєднаного з детальним планом території смтСергіївка Одеської області (06.03.2016 року о 12.00 год. в приміщенні актового залу Сергіївської ЗОШ № 8 за адресою: смт Сергіївка, вул. Шкільна, 2);

2) розмістити проект Генерального плану в приміщені Сергіївської селищної ради (актовий зал) вул. Гагарина, 3, смт Сергіївка) для ознайомлення з ним селищною громадою з 25.01.2016 року по 25.02.2016 року;

3) встановити строк подання і строк завершення розгляду пропозицій громадськості до проекту Генерального плану з 25.01.2016 року по 25.02.2016 року;

4) визначити, що зауваження та пропозиції до проекту Генерального плану необхідно подавати в письмовому вигляді до виконавчого комітету Сергіївської селищної ради за адресою: вул. Гагарина, 3 з 25.01.2016 року по 25.02.2016 року;

5) загальному відділу оприлюднити повідомлення про початок процедури проведення громадських слухань щодо містобудівної документації - проекту Генерального плану, шляхом розміщення його на офіційному сайті смт Сергіївка (www.sergeevka.info) та в газеті "Слово Придністров'я";

6) загальному відділу Сергіївської селищної ради забезпечити реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проекту Генерального плану.

26.01.2016 року на офіційному сайті смт Сергіївка було розміщено оголошення про початок процедури проведення громадських слухань, щодо містобудівної документації, а саме проекту Генерального плану, поєднаного з детальним планом території смт Сергіївка Одеської області, та зазначено про можливість фізичних та юридичних осіб ознайомитись з даним проектом, та подати зауваження і пропозиції.

Також, в даному оголошенні було розміщено копію рішення виконавчого комітету Сергіївської селищної ради №30 від 21.12.2016 року "Про проведення громадських слухань щодо містобудівної документації - проекту Генерального плану поєднаного з детальним планом території смт Сергіївка Одеської області" та проекти генплану у різних форматах (PDF, JPG та PNG).

11.02.2016 року на офіційному сайті смт Сергіївка було розміщено оголошення про проведення в рамках громадських обговорень проекту генерального плану зустрічі активістів та депутатів з головним архітектором проекту.

17.02.2016 року на офіційному сайті смт Сергіївка було розміщене оголошення про проведення 20.02.2016 року о 12.00 у приміщенні селищної ради (актова зала, другий поверх) громадського обговорення щодо містобудівної документації-проекту Генерального плану.

20.02.2016 року відбулася зустріч з головним архітектором проекту та обговорення проекту Генерального плану, що підтверджується відповідним оголошенням на офіційному сайті смт Сергіївка, зокрема, фото- та відео звітами.

Згідно протоколу громадських слухань по проекту Генерального плану, поєднаного з детальним планом території смт Сергіївка Білгород-Дністровського району, 06.03.2016 року відбулось підсумкове громадське обговорення проекту Генерального плану, на якому були зачитані всі письмові пропозиції та зауваження, що надійшли в період громадських слухань до селищної ради, надано на них усні відповіді, та схвалено проект Генерального плану.

Крім того, листом від 15.06.2016 року №365 Державна Установа "Український науково-дослідний інститут медичної реабілітації та курортології Міністрества охорони здоров'я України" зазначила, що проект Генерального плану, поєднаного з детальним планом території смт Сергіївка Білгород-Дністровського району відповідає Закону України "Про курорти", а також зазначила про його перспективність та можливість його використання, як основи для підготовки документів, з метою обґрунтування даної території курортом місцевого значення.

Розпорядженням Сергіївського селищного голови №25 від 13.06.2016 року на 17.06.2016 було скликано одинадцяту позачергову сесію Сергіївської селищної ради для розгляду питання щодо затвердження Генерального плану.

Рішенням Сергіївської селищної ради VII скликання №75 від 17.06.2016 року на підставі та у відповідності до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року №555, Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку від 16.11.2011 року №290, було затверджено Генеральний план, поєднаний з детальним планом території смт Сергіївка Одеської області.

Вважаючи вищезазначене рішення протиправним та таким, що прийняте не у відповідності до норм чинного законодавства, зокрема, без дотримання процедури прийняття таких актів, позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду.

Приймаючи рішення про відмову у задоволені позову, суд першої інстанції виходив з того, що під час прийняття оспорюваного у даній справі рішення селищною радою було дотримано вимоги Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та нормативні вимог щодо порядку проведення громадських слухань та забезпечено громадськості. Судом не встановлено перешкод зацікавленим особам у можливості ознайомитись з проектом Генерального плану, поєднаного з детальним планом, надавати відповідні пропозиції та зауваження, бути присутніми та приймати участь в обговоренні проекту містобудівної документації. Також, судом не було встановлено, що рішення про затвердження проекту генерального плану впливає на правові підстави користування позивачем земельними ділянками та порушення товариства права власності на нерухоме майно, що розташоване на них.

Колегія суддів погоджується з зазначеним висновком суду першої інстанції виходячи з наступного.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, відповідно до частини першої статті 16 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Частиною першою статті 17 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачено, що генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. Для населених пунктів з чисельністю населення до 50 тисяч осіб генеральні плани можуть поєднуватися з детальними планами всієї території таких населених пунктів.

Згідно з частинами першої та четвертої статті 12 Закону України "Про основи містобудування" до компетенції сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження відповідно до законодавства місцевих програм, генеральних планів відповідних населених пунктів, планів зонування територій, а за відсутності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території - детальних планів територій. До компетенції виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування належать: затвердження детальних планів територій за наявності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території; визначення територій для містобудівних потреб; внесення пропозицій щодо встановлення і зміни меж населених пунктів відповідно до закону.

За правилами пункту 42 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" питання затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації вирішується виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються.

Відповідно до частини 6 статті 17 Закону України "Про основи містобудування" рішення про розроблення генерального плану приймає відповідна сільська, селищна, міська рада.

Статтею 21 Закону України "Про основи містобудування" встановлено, що розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні, зокрема генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій підлягають громадським слуханням.

Затвердження на місцевому рівні вищезазначеної містобудівної документації, без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється.

Сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи зобов'язані забезпечити: 1) оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками; 2) оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні та доступ до цієї інформації громадськості; 3) реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні (у разі її утворення); 4) узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні через погоджувальну комісію; 5) оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні.

Оприлюднення проектів генеральних планів, планів зонування територій, детальних планів територій здійснюється не пізніш як у місячний строк з дня їх надходження до відповідного органу місцевого самоврядування.

Оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування.

На виконання статті 21 Закону України "Про основи містобудування", Кабінетом Міністрів України постановою від 25 травня 2011 року № 555 затверджено Порядок проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, де визначено механізм проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні: генеральних планів населених пунктів, планів зонування та детальних планів територій (далі - містобудівна документація).

Згідно вимог пункту 3 Порядку (в редакції чинної на час виникнення спірних правовідносин) на відповідача покладено обов'язок оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення проектів містобудівної документації з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками; оприлюднення розроблених проектів містобудівної документації і доступ громадськості до зазначеної інформації; реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації; узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками проектів містобудівної документації через погоджувальну комісію (у разі її утворення); оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації.

Пункту 4 Порядку (в редакції чинної на час виникнення спірних правовідносин) встановлено, що оприлюднення розроблених в установленому законодавством порядку проектів містобудівної документації здійснюється не пізніш як у місячний строк з дня їх подання розробником до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради шляхом розміщення матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого самоврядування місці та інформування громадян через розповсюдження брошур і повідомлень, засоби масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення інформації на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.

За правилами пункту 6 Порядку (в редакції чинної на час виникнення спірних правовідносин) повідомлення про початок процедури розгляду проектів містобудівної документації є підставою для подання пропозицій до цих проектів відповідному органу місцевого самоврядування.

Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 26.01.2016 року на офіційному сайті смт. Сергіївка разом з оголошенням про початок процедури проведення громадських слухань щодо містобудівної документації, було розміщено копію рішення виконавчого комітету Сергіївської селищної ради №30 від 21.12.2015 року "Про проведення громадських слухань щодо містобудівної документації - проекту Генерального плану, поєднаного з детальним планом території смт. Сергіївка Одеської області" та проекти генплану у різних форматах (PDF, JPG та PNG).

Що, на думку суду свідчить, що відповідачем було забезпечено право фізичних та юридичних осіб ознайомитись з даним проектом, та подати свої зауваження і пропозиції.

Крім того, 11.02.2016 року на офіційному сайті смт. Сергіївка було розміщено оголошення про проведення в рамках громадських обговорень проекту Генерального плану зустрічі активістів та депутатів з головним архітектором проекту, яка відбулась 13.02.2016 року о 12 год. 00 хв. 17.02.2016 року на офіційному сайті смт. Сергіївка було розміщене оголошення про проведення 20.02.2016 року о 12.00 у приміщенні селищної ради (актова зала, другий поверх) громадського обговорення щодо містобудівної документації-проекту Генерального плану.

З огляду на викладене, колегія суддів вважає доводи апеляційної скарги про неналежне сповіщення ТОВ "Орланд ЗТ" про прийняття селищною радою рішення не відповідають фактичним обставинам справи та є необґрунтованими.

Щодо доводів про неврахування інтересів товариства під час прийнятті Генерального плану, то судом не встановлено, а ТОВ "Орланд ЗТ" не доведено, що товариство у встановленому порядку і строки надавало свої пропозиції до проектів містобудівної документації.

Отже, судом не встановлено, а ТОВ "Орланд ЗТ" не доведено належними доказами, що селищна рада порушили право товариства на врахування його інтересів під час розроблення проекту генерального плану. Також не встановлено порушення прав товариства, як законного землекористувача. Доводи апеляційної скарги про неможливість використання земельних ділянок за їх цільовим призначенням у разі їх забудови, як і доводи про можливість порушення прав товариства у разі початку реалізації Генерального плану, на думку суду апеляційної інстанціє, є лише припущеннями.

Колегія суддів зазначає, що в розумінні КАС України захист прав, свобод та інтересів осіб передбачає наявність встановленого судом факту їх порушення. При цьому, особа, яка звернулася за судовим захистом повинна довести факт порушення її прав чи охоронюваних законом інтересів оскаржуваним рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень.

Враховуючи, що позивачем не надано суду доказів та з матеріалів справи не вбачається, що відповідачем порушені його права, свободи чи інтереси в публічно-правових відносинах, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про безпідставність позовних вимог.

Підсумовуючи викладене, колегія суддів вважає, що рішення 11-ї позачергової сесії Сергіївської селищної ради 7 скликання №75 від 17.06.2016 року "Про затвердження Генерального плану, поєднаного з детальним планом смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області", прийнято на підставі, у межах повноважень та у спосіб, які передбачені Конституцією та законами України, та відповідає іншим критеріям правомірності, встановленим частиною другою статті 2 КАС України. Зазначене рішення не порушує прав, свобод чи інтересів ТОВ "Орланд ЗТ", а тому підстав для його скасування не вбачається.

Таким чином, судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та постановлено судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, тому, відповідно до статті 316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін.

Керуючись статтями 308, 310, 315, 316, 321, 322, 329, 331 КАС України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Орлан ЗТ" залишити без задоволення.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 31 жовтня 2018 року залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст постанови складено та підписано 14 березня 2018 року.

Головуючий суддя: О.В. Лук'янчук

Суддя: А. І. Бітов

Суддя: І. Г. Ступакова

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.03.2019
Оприлюднено15.03.2019
Номер документу80454546
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/1884/18

Постанова від 19.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Постанова від 12.03.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 15.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 14.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Рішення від 09.11.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О. В.

Рішення від 31.10.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О. В.

Ухвала від 27.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Тарасишина О.М.

Ухвала від 26.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні