Рішення
від 12.03.2019 по справі 440/321/19
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 березня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/321/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Костенко Г.В.,

за участю:

секретаря судового засідання - Колодяжного Д.В.

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2

розглянув у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Спільного підприємства "Полтавська газонафтова компанія" до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

В С Т А Н О В И В:

24 січня 2019 року Спільне підприємство "Полтавська газонафтова компанія" звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 02.11.2018 р. №0016594205 про застосування штрафної (фінансової) санкції в сумі 5198,63 грн. за порушення граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних за 27.04.2017 р. №869.

Позовні вимоги вмотивовано тим, що Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби на підставі хибних висновків акта перевірки від 08.10.2018 року №2888/28-10-42-05/20041662, прийнято податкове повідомлення-рішення від 02.11.2018 р. №0016594205. Позивач наголошує, що при реєстрації акцизної накладної № 869 від 15.03.2017 року було допущено помилку в даті її складання, правильна дата складання 15.04.2017 року. З метою усунення вказаної помилки СП "Полтавська газонафтова компанія" 28.04.2017 р. було складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі акцизних накладних розрахунок № 871 коригування показників до акцизної накладної № 869 від 15.03.2017 року. Одночасно, 28.04.2017 р. позивачем було складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі акцизних накладних акцизну накладну № 872 із зазначенням правильної дати її складання - 15.04.2017 року на аналогічний обсяг реалізованого пального. Позивач вважає, що висновок акту камеральної перевірки щодо порушення СП "Полтавська газонафтова компанія" граничного терміну реєстрації акцизної накладної № 869 від є невірним, а застосування штрафної санкції у сумі 5198,63 грн. - неправомірним.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 30 січня 2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі № 440/4457/18, розгляд справи призначено за правилами спрощеного провадження з викликом сторін в судове засідання.

Жодних заперечень проти розгляду даної справи за правилами спрощеного провадження з викликом сторін в судове засідання до суду від учасників справи не надходило.

22.02.2019 відповідачем надано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено, про обґрунтованість висновків акта перевірки від 08.10.2018 року №2888/28-10-42-05/20041662 та відповідно, податкового повідомлення-рішення від 02.11.2018 р. №0016594205 зазначивши, що позивач порушив терміни реєстрації акцизної накладної. Заперечення проти доводів позивача викладені відповідачем у відзиві на позовну заяву від 19.02.2019 року (а.с.77-78)

04.03.2019 року представником позивача до суду надана відповідь на відзив (а.с.82), у якій позивач відхиляє доводи відповідача.

Представник позивача у судовому засіданні позов підтримав, просив задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання проти позову заперечував, підтримав доводи, викладені у відзиві на позовну заяву.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив такі факти та відповідні до них правовідносини.

Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що фахівцями Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби 08.10.2018 року проведено камеральну перевірку Спільного підприємства "Полтавська газонафтова компанія" (код ЄДРПОУ 20041662).

За результатами перевірки, Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби було складено Акт про результати камеральної перевірки від 08.10.2018 року №2888/28-10-42-05/20041662. За змістом вказаного акту перевірки встановлено порушення платником податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених п. 231.6 ст. 231 Податкового кодексу України, а саме: реєстрація вказаної вище акцизної накладної з порушенням законодавчо встановлених термінів. Відповідальність за вказане порушення передбачена в п.1202.1 ст.1202 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями, встановлених статтею 231 цього Кодексу, тягнуть за собою накладання штрафу в розмірі 10 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів.

На підставі висновків Акту перевірки Офісом великих платників податків Державної фіскальної служби було прийнято податкове повідомлення-рішення від 02.11.2018 р. №0016594205.

Позивачем була подана до Державної фіскальної служби України скарга на податкове повідомлення-рішення від 02.11.2018 №0016594205 за № 1296-Б. Рішенням про результати розгляду скарги ДФС від 09.01.2019 р. за вих. № 910/6/99-99-11-06-01-25 скарга платника податків була залишена без задоволення, а оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 02.11.2018 №0016594205 без змін.

Вважаючи вказане податкове повідомлення-рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся з позовом до суду.

Досліджуючи надані сторонами докази, аналізуючи наведені міркування та заперечення, оцінюючи їх в сукупності, суд бере до уваги наступне.

Згідно розрахунку штрафної санкції відповідно до абз. 3 та 7 п. 1202.1. ст. 120 Податкового кодексу України по матеріалам камеральної перевірки Спільного підприємства "Полтавська газонафтова компанія" (розрахунок до податкового повідомлення - рішення від 02.11.2018 р. №0016594205) загальна суму штрафної санкції складає 5198,63 грн., яка включає в собі штраф в сумі 5198,63 грн., нарахований внаслідок порушення граничного строку реєстрації акцизної накладної № 869 від 15.03.2017 року.

Не погодившись у цій частині з вказаним податковим повідомленням - рішенням СП "Полтавська газонафтова компанія" звернулось до суду з вказаним позовом.

Отже, предметом спору у даній справі є правомірність прийнятого Офісом великих платників податків ДФС податкового повідомлення-рішення від 02.11.2018 №0016594205 в частині застосування до позивача штрафу у сумі 5198,63 грн.

Суд зазначає, що спірні правовідносини, які предметом розгляду у даній справі, врегульовані Податковим Кодексом України від 02.12.2010 р. № 2755-VI ( далі - ПК України), Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 р. № 218, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.03.2016 р. за № 405/28535 "Про затвердження форми заяв про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального".

Відповідно до пункту 61.1 статті 61 ПК України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення (пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України).

Згідно п. 75.1 ст. 75 цього Кодексу контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Підпунктом 75.1.1 п. 75.1 ст. 75 цього Кодексу передбачено, що камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального. Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов'язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.

Законом України від 24.12.2015 р. № 909-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році" розділ VI Податкового кодексу України доповнено статтею 231 "Акцизна накладна" та статтею 232 "Електронне адміністрування реалізації пального".

Зокрема, пунктом 232.1 ст. 232 ПК України передбачено, що облік обсягів пального в системі електронного адміністрування реалізації пального ведеться за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД. Ведення обліку обсягів пального у системі електронного адміністрування реалізації пального здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Система електронного адміністрування реалізації пального забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД: обсягів пального, що містяться у виданих та отриманих акцизних накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних. Порядок електронного адміністрування реалізації пального встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Згідно п. 231.1. статті 231 цього Кодексу платник податку зобов'язаний при реалізації пального скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи. (абз. 1 цієї статті).

Форма та порядок заповнення акцизної накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики. ( п. п. 231.2. ст. 231.1. цього Кодексу).

Акцизна накладна складається платником податку в день реалізації пального при кожній повній або частковій операції з реалізації пального. (абз. 1, п. 231.3. статті 231 цього Кодексу).

Пунктом 231.5. ст. 231 ПК України передбачено, що при реалізації пального особа, яка реалізує пальне, зобов'язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних, така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального. Акцизні накладні, які не надаються отримувачу пального, та акцизні накладні/розрахунки коригування, складені за операціями з реалізації пального суб'єктам господарювання та фізичним особам, які не є платниками акцизного податку, також підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування у Єдиному реєстрі акцизних накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання. ( пункт 231.6. ст. 231 ПК України).

Підтвердженням особі, що реалізує пальне, про прийняття її акцизної накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру акцизних накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. (абз. 2 пункт 231.6. ст. 231 ПК України).

З метою отримання особою, яка реалізує пальне, зареєстрованого в Єдиному реєстрі акцизних накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних отримувачем пального, така особа, що реалізує пальне, надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру акцизних накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі акцизних накладних та отриманим особою, яка реалізує пальне. (абз. 4 пункт 231.6. ст. 231 ПК України).

Датою та часом надання акцизної накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. (абз. 5 пункт 231.6. ст. 231 ПК України).

Пунктом 231.7 ст. 231 ПК України визначено, якщо після реалізації пального відбувається повернення частини чи всього обсягу пального особі, яка реалізує пальне, або виникає потреба у виправленні помилок, допущених при складанні акцизної накладної, показники такої акцизної накладної підлягають коригуванню шляхом складання розрахунку коригування та реєстрації його в Єдиному реєстрі акцизних накладних, зокрема: особою, яка реалізує пальне, якщо передбачається збільшення обсягів реалізованого пального або якщо коригування показників у підсумку не змінює обсяг реалізованого пального.

Розрахунок коригування, складений платником податку до акцизних накладних з реалізації пального не платникам акцизного податку, або розрахунок коригування, складений за іншими операціями, ніж реалізація пального отримувачам пального, підлягає реєстрації у Єдиному реєстрі акцизних накладних таким платником податку.

Аналогічна приписи містить розділ ІІІ Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 218 від 25.02.2016 р., зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.03.2016 р. за № 405/28535 (далі - Порядок).

Так, пунктом 1 розділу ІІІ цього Порядку визначено, якщо після реалізації пального відбувається повернення частини чи всього обсягу пального особі, що реалізує пальне, або виникає потреба у виправленні помилок, допущених при складанні акцизної накладної, показники такої акцизної накладної підлягають коригуванню шляхом складання розрахунку коригування акцизної накладної та реєстрації його в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

З огляду на вказані нормативно - правові приписи, суд вважає, у разі виникнення потреби у виправленні помилок, допущених при складанні акцизної накладної, показники такої акцизної накладної підлягають коригуванню шляхом складання розрахунку коригування акцизної накладної та реєстрації його в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, внаслідок реалізації 15.04.2017 року СП "Полтавська газонафтова компанія" пального згідно з УКТ ЗЕД газ скраплений СПБТ на користь ТОВ "Газ-Ресурс" у кількості 35174,00 літрів, приведених до t 15o C при складані акцизної накладної за № 869 була допущена помилка у даті її складання, замість "15.04.2017 р." було вказано "15.03.2017 р.".

Вказана акцизна накладна була зареєстрована позивачем в ЄРАН 27.04.2017 року, що підтверджується квитанцією № 2 (час 17:58:43).

У зв'язку з необхідністю виправлення вказаної помилки позивачем 28.04.2017 року складено розрахунок коригування № 871, яким скориговано об'єм пального у кількості 35174,00 літрів шляхом зменшення всього обсягу палива, зазначеного в акцизній накладній за №869 від 15.03.2017 р.

Розрахунок №871 від 28.04.2017 року коригування показників до акцизної накладної від 15.03.2017 року за №869 зареєстровано в ЄРАН 28.04.2017 року, що підтверджується квитанцією № 2 (час 16:29:37).

Крім того, 28.04.2017 р. позивачем була складена нова акцизна накладна №872 від 15.04.2017 року на пальне згідно з УКТ ЗЕД газ скраплений СПБТ у кількості 35174,00 літрів, приведених до t 15o C та зареєстрована в ЄРАН 28.04.2017 року, що підтверджується квитанцією № 2 (час 16:33:50).

Таким чином, судом встановлено, що фактична операція з реалізації позивачем палива була відображена саме в акцизній накладній №872 від 15.04.2017 року, реєстрація якої відбулась у строки передбачені пунктом 231.6. статті 231 Податкового кодексу України, тобто не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.

Крім того, судом не встановлено, а представником відповідача не заперечувалось щодо порушення позивачем строків складання розрахунку коригування акцизної накладної та реєстрації його в Єдиному реєстрі акцизних накладних, передбачених також пунктом 231.6. ст. 231 ПК України.

При цьому, суд звертає увагу на те, що в ході камеральної перевірки податковим органом не був прийнятий до уваги розрахунок №871 від 28.04.2017 р. коригування показників до акцизної накладної від 15.03.2017 року за №869, зареєстрований в ЄРАН 28.04.2017 р.

Суд вказує, що відповідно до абз. 6 пункту 231.6. ст. 231 ПК України якщо надіслані акцизні накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 231.1 цієї статті, протягом операційного дня отримувачу пального/особі, яка реалізує пальне, надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Як зазначалось вище, розрахунок №871 від 28.04.2017 року коригування показників до акцизної накладної від 15.03.2017 року за №869, зареєстрований в ЄРАН 28.04.2017 р., а тому, на думку суду, у відповідача відсутні законні підстави для ігнорування зареєстрованого в ЄРАН вказаному розрахунку коригування показників до спірної акцизної накладної під час проведення камеральної перевірки.

Відповідно до пункту 1202.1 статті 1202 Податкового кодексу України порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних/ розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених статтею 231 цього Кодексу, тягне за собою накладення штрафу в розмірі, зокрема, 10 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів.

Відповідно до п. 109.1 ст. 109 ПК України податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

В ході розгляду справи судом не встановлено, що позивач, як постачальник пального, вчиняв протиправні дії, які призвели до порушення граничного строку реєстрації акцизної накладної, що свідчить про відсутність у діях СП "Полтавська газонафтова компанія" такої ознаки податкового правопорушення, як протиправність.

Пп.4.1.4. п.4.1. ст.4, п.56.21 ст. 56 ПК України встановлено презумпцію правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу.

Ці норми підтверджують, що до фінансової відповідальності не може бути притягнутим платник податків, який вважав, що діяв правомірно, оскільки законодавчі положення допускали різнобічне трактування його прав та обов'язків.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 ст. 77 КАС України, в редакції Закону України № 2147 - VІІІ, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Таким чином, із системного аналізу вище викладених норм та з'ясованих судом обставин вбачається, що позов СП "Полтавська газонафтова компанія" до Офісу великих платників податків ДФС про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 02.11.2018 р. № НОМЕР_1 в частині його оскарження є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню повністю.

Частиною 1 статті 139 КАС України визначено, при задоволені позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

За подання позову до суду позивач поніс витрати у вигляді сплати судового збору у сумі 1921,00 грн, що підтверджується платіжним дорученням № 577683006 від 21.01.2019.

Таким чином, стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягають витрати зі сплати судового збору у сумі 1921,00 грн.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Спільного підприємства "Полтавська газонафтова компанія" до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби від 02.11.2018 р. № НОМЕР_1 про застосування штрафної (фінансової) санкції в сумі 5198,63 грн. за порушення граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних за 27.04.2017 р. №869.

Стягнути на користь Спільного підприємства "Полтавська газонафтова компанія" (36002, АДРЕСА_1; ЄДРПОУ 20041662) за рахунок бюджетних асигнувань Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби (04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11Г; ЄДРПОУ 39440996) судові витрати у вигляді судового збору в сумі 1921 (одна тисяча дев'ятсот двадцять одна) грн. 00 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення у разі проголошення скороченого рішення.

Повне рішення складено 15 березня 2019 року.

Головуючий суддя ОСОБА_3

Дата ухвалення рішення12.03.2019
Оприлюднено17.03.2019
Номер документу80476806
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —440/321/19

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 18.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бенедик А.П.

Ухвала від 18.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бенедик А.П.

Ухвала від 18.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бенедик А.П.

Ухвала від 20.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бенедик А.П.

Ухвала від 20.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бенедик А.П.

Ухвала від 20.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бенедик А.П.

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 28.05.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні