Рішення
від 06.03.2019 по справі 520/10336/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

06 березня 2019 р. № 520/10336/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Рубан В.В.,

за участі

секретаря судового засідання - Абояна І.І.,

представника позивача - Хачатрян Н.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Держпраці у Харківській області (61002. м.Харків, вул. Алчевських, 40) до Приватного сільськогосподарського підприємства "Володимирівське" (64814, Харківська область, с.Новонадеждине, вул. Шкільна, 24. код ЄДРПОУ 30560508) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Головне управління Держпраці у Харківській області, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до ПСП "Володимирівське , в якому, з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог, просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Приватного сільськогосподарського підприємства "Володимирівське" (64814, Харківська область, с.Новонадеждине, вул. Шкільна, 24. код ЄДРПОУ 30560508) шляхом заборони виробництва (виготовлення), виконання робіт, а саме: відсторонити від виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи, пов'язані з зберіганням, транспортуванням та застосуванням агрохімікатів, управління, завантаження та обслуговування дробарних, просівальних, сепараторних, очисних механізмів, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, управління тракторами і самохідними технологічним устаткуванням, роботи по розвантаженню, складанню і зберіганню зернових та олійних культур, висівок, макухи і жротів насипом і в затареному вигляді) працівників: ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_29., ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_31., ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_30, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, до проходження ними спеціального навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці; виконання робіт, що потребують застосування електрозахисних засобів в електроустановках до 1000 В на об'єктах підприємства; комплексів ЗАВ-20 інв № б/н та ЗАВ-10 інв № б/н; компресора інв. № б/н в приміщенні майстерні; верстату свердлильного інв. № б/н, в приміщенні майстерні; верстату заточувального інв. № б/н, в приміщенні майстерні; пресу гідравлічного інв. № б/н, в приміщенні майстерні; електрозварювальної установки ВД-308 інв. № б/н; виконання газоелектрозварювальних робіт.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що з 08.10.2018 року по 22.10.2018 року посадовими особами управління Держпраці у Харківській області проведено планову перевірку ПСП "Володимирівське" (код ЄДРПОУ 30560508, 64814, Харківська область, Близнюківський район, с. Новонадеждине, вул. Шкільна, 24) на предмет дотримання вимог законодавства про охорону праці, промислову безпеку та гірничий нагляд, дотримання вимог санітарного законодавства з розділу гігієни праці.

Під час проведення перевірки відповідачем виявлено 67 порушень нормативно-правових актів з охорони праці (охорони надр), з яких 19 на момент звернення до суду створює загрозу життю і здоров`ю людей.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала у повному обсязі, просила їх задовольнити.

Відповідач до суду у визначений час не прибув, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. На час прийняття рішення у справі відповідачем не надано суду відзиву на позовну заяву.

За приписами частини 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Суд, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, встановив наступне.

Судом встановлено, що згідно зі ст. 5 та ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", Положенням про Головне управління Держпраці у Харківській області, затвердженим Наказом Держпраці № 84 від 03.08.2018, п. 2 наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України від 11.08.2011 № 826 та відповідно до "Плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Головним управлінням Держпраці у Харківській області в 2018 році", затвердженого наказом Головного управління Держпраці у Харківській області № 01.01-07/1583 від 29.11.2017 року, на підставі направленння Головного управління Держпраці у Харківській області на проведення перевірки № 01.01.-94/04/2692 від 03.10.2018 року, наказу Головного управління Держпраці у Харківській області № 01.01.-07/1500 від 03.10.2018 року проведено планову перевірку дотримання вимог законодавства про охорону праці, промислову безпеку та гірничий нагляд, дотримання вимог санітарного законодавства з розділу гігієни праці в ПСП "Володимирівське" (код ЄДРПОУ 30560508, 64814, Харківська область, Близнюківський район, с. Новонадеждине, вул. Шкільна, 24 у період з 08.10.2018 по 22.10.2018 року.

За результатами перевірки складено акт перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) № 19-03-04-5409/1139 від 22.10.2018 року.

В ході проведення перевірки ПСП "Володимирівське" встановлено 67 порушень.

В позовній заяві представником Головного управління Держпраці у харківській області зазначено, що відповідно до акту від 22.10.2018 року № 19-03-04-5409/1139, на момент подання позовної заяви існують наступні порушення:

- працівники зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою (п. 47 Роботи, пов'язані з зберіганням, транспортуванням та застосуванням агрохімікатів. п. 61. Управління, завантаження та обслуговування дробарних, просівальних, сепараторних, очисних, механізмів, п. 101. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, п. 109. Управління тракторами і самохідним технологічним устаткуванням, п. 119. Роботи по розвантаженню, складанню і зберіганню зернових та олійних культур, висівок, макухи і шротів написом і в затареному вигляді) та Переліку робіт де є потреба у професійному доборі, не пройшли щорічне спеціальне навчання і перевірки знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці (ОСОБА_3, ОСОБА_4. ОСОБА_5, ОСОБА_23, ОСОБА_24 , ОСОБА_25, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_29., ОСОБА_11, ОСОБА_26, ОСОБА_13, ОСОБА_27, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_32.);

- на підприємстві відсутні випробувані електрозахисті засоби ізолюючі штанги. покажчик напруги, діелектричні рукавички та інші);

- відсутні паспорти заземлюючих пристроїв, об'єктів що знаходяться на балансі підприємства;

- на території крупо цеху дозволяється експлуатація виробничого обладнання (норія загрузки інв. № б/н), у якого існує небезпека через механічний контакт із рухомими частинами виробничого обладнання (двигун інв. № б/н), що може призвести до нещасних випадків, його частини необладнані захисними огородженнями чи пристроями для унеможливлення доступу до небезпечних зон або пристроями для зупинення руху небезпечних частин до моменту досягнення небезпечних зон;

- дозволяється експлуатація виробничого обладнання, зернометальні машини ЗМ-60 в кількості 3 шт. інв. № - ри б/н, на рухомих обертових частинах яких відсутні захисні огорожі (кожухи);

- приймальний бункер для зерна на зерноочисному комплексі ЗАВ - 20 інв. № б/н не закрито спеціальним перекриттям, з облаштуванням в них завантажувальних та лазових люків із запобіжними гратами, що щільно зачиняються та закриваються на замок;

- відсутні паспорти заземлюючих пристроїв на зерноочисні комплекси ЗАВ-20 інв. № б/н та ЗАВ -10 інв. № б/н;

- на зерноочисних комплексах ЗАВ-20 інв. № б/н та ЗАВ-10 інв. № б/н дозволяється експлуатація виробничого обладнання (зерноочисні машини РЕТКи8-2 шт., інв. № - ри б/н), у якого існує небезпека через механічний контакт із рухомими частинами виробничого обладнання (пасова передача від двигунів), що може призвести до нещасних випадків, його частини необладнані захисними огородженнями чи пристроями для унеможливлення доступу до небезпечних зон або пристроями для зупинення руху небезпечних частин до моменту досягнення небезпечних зон;

- в приміщенні майстерні дозволяється експлуатація виробничого обладнання (компресор інв. №б/н), у якого існує небезпека через механічний контакт із рухомими частинами виробничого обладнання (двигун інв. № б/н), що може призвести до нещасних випадків, його частини необладнані захисними огородженнями чи пристроями для унеможливлення доступу до небезпечних зон або пристроями для зупинення руху небезпечних частин до моменту досягнення небезпечних зон;

- в приміщенні майстерні відсутній перелік робітників, які мають право працювати на даному верстаті, а також табличка із значенням відповідального за збереження та справний стан електроінструментів;

- в приміщенні майстерні на верстаті (свердлильний інв. № б/н) не працює пристрій який повертає шпиндель у початкове положення після його подавання;

- в приміщенні майстерні дозволяється проведення робіт без застосування відповідних пристосувань (лещата, кондуктора тощо), які закріплюються на столі (плиті) свердлильного верстата (свердлильний інв. № б/н);

- в приміщенні майстерні дозволяється експлуатація верстату (верстат заточувальний інв. № б/н) що обладнано захисним пристроєм (екраном), який не заблоковано з пуском верстата та ненадійно не закріплено;

- відсутнє навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівника ОСОБА_28, щодо виконання робіт з підвищеної небезпеки (виконання газоелектрозварювальних робіт) ;

- допускається використати зварювальний стіл, корпус якого не приєднано до шини заземлення ;

- допущена експлуатація електрозварювальної установки ВД-308 інв. № б/н, з порушенням вимог нормативно-правового акту з охорони праці, а саме: - на корпусі не зазначено дати наступних вимірювань, опору ізоляції - 98;

- при проведенні робіт на електрозварювальній установки ВД-308 інв. № б/н допускається застосування саморобного електродотримача, держак якого виготовлено із горючого матеріалу.;

- не проводяться гідравлічні випробування на міцність тиском, що становить 1,25 робочого тиску, рукавів для зварювальних робіт кожні 3 місяці;

- на шкалі манометрів (прес та компресор) відсутня червона риска, що вказує на робочий тиск.

На підставі акта перевірки позивачем винесено приписи про усунення виявлених порушень №19-03-04-5409/1139-1734/5415, № 19-03-04-5409/1139-1735/5415, № 19-03-04-5409/1139-1737/5415, № 19-03-04-5409/1139-1736/5415, № 19-03-04-5409/1139-1738/5415 від 22.10.2018.

Вказані обставин слугували підставою звернення позивача до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд зазначає наступне.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку субєктів владних повноважень.

Згідно ч.4 ст.2 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року №877-V (далі - Закон №877-V) заходи контролю здійснюються, зокрема, органами державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами.

Відповідно з пп. 6 п.4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року №96 (далі - Положення №96) Державна служба України з питань праці відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.

Відповідно до пп.5 п.6 Положення №96 Державна служба України з питань праці для виконання покладених на неї завдань має право безперешкодно проводити відповідно до вимог закону без попереднього повідомлення в будь-яку робочу годину доби перевірки виробничих, службових, адміністративних приміщень та об'єктів виробництва фізичних та юридичних осіб, які використовують найману працю та працю фізичних осіб, експлуатують машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, та у разі виявлення фіксувати факти порушення законодавства, здійснення нагляду та контролю за додержанням якого віднесено до повноважень Держпраці.

Згідно ч.1, 2 Закону №877-V, для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові і засвідчується печаткою.

Відповідно до ч.6 ст.7 Закону №877-V, за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.

Один примірник акта вручається керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі в останній день заходу державного нагляду (контролю), а другий зберігається в органі державного нагляду (контролю).

Згідно ч.7, 8 ст.7 Закону №877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Припис - обов'язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб'єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб'єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.

Згідно ч.1 ст.12 Закону №877-V, невиконання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених під час здійснення заходу державного нагляду (контролю), тягне за собою застосування до суб'єкта господарювання штрафних санкцій у порядку, встановленому законом.

Відповідно до пп. 5 п.6 Положення Держпраці для виконання покладених на неї завдань має право безперешкодно проводити відповідно до вимог закону без попереднього повідомлення в будь-яку робочу годину доби перевірки виробничих, службових, адміністративних приміщень та об'єктів виробництва фізичних та юридичних осіб, які використовують найману працю та працю фізичних осіб, експлуатують машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, та у разі виявлення фіксувати факти порушення законодавства, здійснення нагляду та контролю за додержанням якого віднесено до повноважень Держпраці.

Отже, саме до повноважень Держпраці та його територіальних органів належить державний нагляд за додержанням суб'єктами господарювання вимог законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, та вони вправі звертатись з відповідним позовом до адміністративного суду у разі необхідності вжиття заходів реагування у вигляді зупинення виконання робіт (виробництва) у випадку встановлення порушень суб'єктами господарювання вимог законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

Відповідно до пункту 5 статті 4 Закону №877-V, виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Суд зазначає, що в адміністративних справах щодо застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) суд має встановити наявність підстав для застосування таких заходів на момент постановлення судового рішення, зокрема, наявність не усунутих суб'єктом господарювання порушень вимог законодавства, які дійсно створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

Мета застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) полягає в убезпеченні працівників підприємства та його відвідувачів від можливої небезпеки. Разом з тим, форма такого захисту повинна бути розумною, не порушувати прав відповідача і не повинна перешкоджати власнику (користувачу) вживати заходів до усунення виявлених порушень.

Захід реагування у вигляді повного зупинення виконання робіт (виробництва) є крайнім заходом, обрання якого є доцільним лише у разі, якщо допущенні порушення реально створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Згідно ч. 1 ст. 13 Закону України Про охорону праці роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме:

- створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання;

- розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці;

- забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються;

- впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо;

- забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом;

- забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин;

- організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів;

- розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці;

- здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці;

- організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці;

- вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків.

Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи та не спростоване відповідачем, під час проведення планової перевірки дотримання вимог законодавства про охорону праці, промислову безпеку та гірничий нагляд, дотримання вимог санітарного законодавства з розділу гігієни праці встановлені порушення норм чинного законодавства, які відповідачем не усунені.

Відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України Про охорону праці роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення вимог, зазначених у ч. 1 статті.

Оскільки порушення, встановлені позивачем під час перевірки відповідача у встановлений час та спосіб не усунені, існує загроза життю та/або здоров'ю людей та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей, суд вважає за доцільне застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду шляхом заборони виробництва (виготовлення), виконання робіт.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,-

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Головного управління Держпраці у Харківській області (61002. м.Харків, вул. Алчевських, 40) до Приватного сільськогосподарського підприємства "Володимирівське" (64814, Харківська область, с.Новонадеждине, вул. Шкільна, 24. код ЄДРПОУ 30560508) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду- задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Приватного сільськогосподарського підприємства "Володимирівське" (64814, Харківська область, с.Новонадеждине, вул. Шкільна, 24. код ЄДРПОУ 30560508) шляхом заборони виробництва (виготовлення), виконання робіт, а саме: відсторонити від виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи, пов'язані з зберіганням, транспортуванням та застосуванням агрохімікатів, управління, завантаження та обслуговування дробарних, просівальних, сепараторних, очисних механізмів, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, управління тракторами і самохідними технологічним устаткуванням, роботи по розвантаженню, складанню і зберіганню зернових та олійних культур, висівок, макухи і жротів насипом і в затареному вигляді) працівників: ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_29., ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_30, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, до проходження ними спеціального навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці; виконання робіт, що потребують застосування електрозахисних засобів в електроустановках до 1000 В на об'єктах підприємства; комплексів ЗАВ-20 інв № б/н та ЗАВ-10 інв № б/н; компресора інв. № б/н в приміщенні майстерні; верстату свердлильного інв. № б/н, в приміщенні майстерні; верстату заточувального інв. № б/н, в приміщенні майстерні; пресу гідравлічного інв. № б/н, в приміщенні майстерні; електрозварювальної установки ВД-308 інв. № б/н; виконання газоелектрозварювальних робіт.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлений 18.03.2019 року.

Суддя Рубан В.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.03.2019
Оприлюднено19.03.2019
Номер документу80505612
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/10336/18

Рішення від 06.03.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 29.01.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 18.12.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Постанова від 19.09.2018

Адмінправопорушення

Київський районний суд м. Одеси

Чванкін С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні