Рішення
від 19.03.2019 по справі 420/5796/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/5796/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 березня 2019 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Балан Я.В., розглянувши у порядку письмового провадження, за наявними матеріалами, адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальність ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНІРІНГ до Головного управління ДФС в Одеській області, про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНІРІНГ до Головного управління ДФС в Одеській області, про:

визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДФС в Одеській області №0160161212 від 27.07.2018 року про застосування штрафу в розмірі 19 247,17 гривень.

Адміністративний позов мотивовано наступним.

Як зазначає позивач, збій програми податкової призвів до несвоєчасної реєстрації податкових накладних, а тому, ТОВ ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНІРІНГ не підлягає притягненню до відповідальності. Крім того, на думку позивача, не передбачено право контролюючого органу на проведення повторної камеральної перевірки щодо тих же обставин, що вже перевірялися у тому ж самому порядку, а також права контролюючого органу на повторне застосування до платника податків фінансових санкцій. Зверталася увага суду, що у оскаржуваному податковому повідомленні-рішенні зазначено два різні акти перевірки, які позивачу, з його слів, - не надсилалися.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ ТА КЛОПОТАННЯ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 26 листопада 2018 року, вищезгадану позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито загальне позовне провадження по справі.

17 січня 2019 року, ухвалою занесеною до протоколу судового засідання, вирішено продовжити строк підготовчого провадження на тридцять днів.

12 лютого 2019 року закрито підготовче засідання по справі та призначено справу до судового розгляду суті.

У судове засідання призначене на 11 березня 2019 року, особи які беруть участь у розгляді справи - не з'явились. Про дату, час та місце розгляду справи належним чином та своєчасно повідомлялись.

Відповідно до ч.4 ст.229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

11 березня 2019 року, через канцелярію Одеського окружного адміністративного суду, від представника позивача (вх.№8517/19 від 11.03.2019р.) та представника відповідача (вх.№8518/19 від 11.03.2019р.) надійшли клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження.

Враховуючи положення ч.9 ст.205 КАС України розгляд справи здійснено судом без участі сторін у порядку письмового провадження.

Пунктом 10 частини 1 статті 4 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів.

У встановлений судом строк, відповідач надав відзив (вх.№39097/18 від 14.12.2018р.) на позовну заяву (а.с.93-95).

Відзив обґрунтований наступним .

Перевіркою своєчасності реєстрації податкових накладних ТОВ ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНІРІНГ встановлено порушення законодавчо встановлених термінів реєстрації податкових накладних №18 від 26.07.2016 року, №4 від 05.10.2016 року та №5 від 06.10.2016 року. Продавець товарів/послуг зобов'язаний своєчасно (не пізніше 15 календарних днів наступних за датою їх складання) зареєструвати податкові накладні, факт відсутності реєстрації тягне накладення на платника податку штрафу. Враховуючи, що позивачем було порушено терміни реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування на суму ПДВ 192 471,78 гривень (строк порушення до 15 календарних днів), контролюючим органом накладено на ТОВ ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНІРІНГ штраф у розмірі 10 %, а саме 19 247,17 гривень.

У відповіді на відзив (а.с.98-99) позивачем наголошувалося на тому, що у Державної фіскальної служби виник збій програмного продукту, а тому, реєстрації податкових накладних пізніше встановлених термінів відбулася не з вини ТОВ ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНІРІНГ.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

Товариство з обмеженою відповідальністю ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНІРІНГ (ТОВ ЗС-ІНЖИНІРІНГ ) зареєстроване 08 жовтня 2014 року за №1556102000053749 та перебуває на обліку Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси.

Основний вид діяльності згідно КВЕД: 33.20 Установлення та монтаж машин і устаткування (а.с.15-24).

11 травня 2018 року, головним державним ревізором-інспектором камеральних перевірок податкової звітності території обслуговування м. Одеси управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДФС в Одеській області, Поліщук І.О., проведено перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, дата виписки яких припадає на 2016 року ТОВ ЗС-ІНЖИНІРІНГ .

Під час перевірки використовувалася інформація яка зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах центрального органу виконавчої влади, що реалізовує державну податкову та митну політику.

За результатами проведення перевірки складено Акт №10344/15-32-12-12/39432429 від 11 травня 2018 року (а.с.142).

У вищевказаному акті перевірки зазначено про встановлення факту затримання ТОВ ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНІРІНГ термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, чим порушено вимоги статті 201 Податкового Кодексу України та вимоги Постанови Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 року Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних .

Зокрема, податкова накладна №18 від 26.07.2016 року зареєстрована 11.08.2016 року (кількість днів затримки - 1), податкова накладна №4 від 05.10.2016 року зареєстрована 24.10.2016 року (кількість днів затримки - 4), податкова накладна №5 від 06.10.2016 року зареєстрована 24.10.2016 року (кількість днів затримки - 3). Загальна сума ПДВ за вищевказаним накладними - 192 471,78 гривень (111 347,83 + 74009,03+7 114,92).

За результатами встановлених порушень Головним управлінням ДФС в Одеській області винесено податкове повідомлення рішення №0160161212 від 27.07.2018 року, яким за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше днів на суму ПДВ 192 471,78 гривень, до ТОВ ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНІРІНГ застосовано штраф у розмірі 10% у сумі 19 247,17 гривень (а.с.14, 25).

Позивачем оскаржено податкове повідомлення-рішення №0160161212 від 27.07.2018 року у адміністративному порядку та направлено скаргу на адресу Державної фіскальної служби України (а.с.34-37). Проте, рішенням про результати розгляду скарги №34675/6/99-99-11-03-01-25 від 25.10.2018 року (а.с.45-46), оскаржуване податкове повідомлення-рішення залишено без змін, а скаргу позивача - без задоволення.

Не погоджуючись з рішенням контролюючого органу, вважаючи податкове повідомлення-рішення №0160161212 від 27.07.2018 року - протиправним, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.

РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА ВИСНОВКИ СУДУ

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах та у спосіб визначений Конституцією та законами України.

Відповідно до п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Згідно визначення, наведеного у пп. 75.1.1 п. 75.1 статті 75 Податкового кодексу України (в редакції чинній станом на час реєстрації податкових накладних в ЄРПН) камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Порядок проведення камеральних перевірок врегульовано статтею 76 Податкового кодексу України, а саме: така перевірка проводиться посадовими особами податкового органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.

Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення перевірки не обов'язкова.

Камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання.

Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Податкового Кодексу.

Згідно з пунктом 76.2 цієї ж статті порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу.

Пунктом 86.2 статті 86 Податкового кодексу України передбачено, що за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами податкового органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

При цьому, акт про результати камеральної перевірки може стати підставою для донарахування податкових зобов'язань, про що платнику повідомляють податковим повідомленням - рішенням. Повідомлення-рішення приймається керівником податкового органу (його замісником) протягом 10 робочих днів, наступних за днем вручення платнику податків акта перевірки (п. 86.8 ст. 86 ПК України).

Також, питання проведення камеральних перевірок врегульовано Методичними рекомендаціями щодо організації та проведення камеральних перевірок податкової звітності платників податків, крім перевірок податкової декларації про майновий стан і доходи та податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи-підприємця, затвердженими наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2013 року №165 (далі по тексту - Методичні рекомендації).

Зокрема, відповідно до п.п. 2.5.1 п. 2.1 Методичних рекомендацій після закінчення строку, наданого платнику податків в інформаційному (електронному) повідомленні для самостійного виправлення помилок, проводиться камеральна (електронна) перевірка, за наслідками якої складається (формується): у разі встановлення помилок (порушень) у податковій звітності або неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності - Акт про результати камеральної перевірки.

Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов'язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.

Аналіз вищевказаних норм законодавства, дає підстави дійти висновку, що камеральна перевірка є одним з видів податкових перевірок, та являє собою форму поточного документального контролю за дотриманням платником вимог податкового законодавства при складанні та поданні декларацій. При цьому, будь-якого окремого рішення для проведення даного виду перевірки не вимагається, оскільки подання фіскально-зобов'язаною особою податкової звітної документації автоматично виступає юридичним фактом для перевірки її достовірності. Наведене свідчить про обов'язковий характер камеральної перевірки, яка проводиться у випадку подання платником звітних документів до контролюючого органу.

Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно абзацу 1 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Абзацом 11 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (у редакції, чинній до 01.01.2017) передбачено, що Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Абзацом 14 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (у редакції, чинній починаючи з 01.01.2017) передбачено, що реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

- для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України (у редакції, чинній до 01.01.2017) порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

- 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

- 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

- 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

- 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України (у редакції, чинній з 01.01.2017) порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

- 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

- 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.

Відповідно до пункту 42 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України штрафні санкції, передбачені пунктом 120 1.1 статті 120 1 цього Кодексу за порушення граничних строків для реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених пунктом 201.10 статті 201 цього Кодексу, які були складені у період з 1 червня 2017 року по 30 червня 2017 року, не застосовуються до платника податків за умови реєстрації таких податкових накладних не пізніше 31 липня 2017 року.

Суд зазначає, що позивачем факт несвоєчасності реєстрації податкових накладних №18 від 26.07.2016 року, №4 від 05.10.2016 року та №5 від 06.10.2016 року - не заперечувався, проте він обґрунтовувалася збоєм технічної програми податкового органу.

У ході судового розгляду справи, факт технічного збою програми фіскальної служби не підтвердився, листи №241 від 26.08.2016 року та №327 від 24.10.2016 року (а.с.27-28), на які посилається позивач, містять інформацію лише про порушення пакетності звіту за травень 2016 року та невідповідності розрахунку за формулою станом на 20.10.2016 року.

У судовому засіданні, представник позивача пояснила, що про збій програми її повідомила інспектор податкової служби засобами телефонного зв'язку, проте у письмовій формі зі скаргами чи повідомленнями щодо неможливості зареєструвати податкові накладні - не зверталися. Підтвердити факт звернення або факт неможливості своєчасної реєстрації податкових накладних, наразі не вбачається можливим.

Будь-яких доказів, які б спростовували факт несвоєчасної реєстрації податкових накладних або свідчили про помилковість обчислення контролюючим органом кількості днів затримки реєстрації вказаних податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних позивач не надав.

Крім того, під час судового розгляду справи не підтвердився факт не отримання ТОВ ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНІРІНГ акту перевірки №10344/15-32-12-12/39432429 від 11 травня 2018 року (позивач звертався до суду з клопотанням про витребування доказів стосовно цього акту), оскільки відповідачем було надано копію рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення представнику позивача 21 травня 2018 року (а.с.143 зворотний бік).

Суд погоджується з думкою представника відповідача, що окремі дефекти оформлення спірного податкового-рішення не змінюють суті встановленого порушення податкового законодавства та не впливають на права та обов'язки позивача щодо сплати відповідного штрафу.

Приписами ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов'язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов'язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов'язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Із системного аналізу вищезазначеного, суд дійшов висновку, що позов не підлягає задоволенню, оскільки спірне податкове повідомлення-рішення винесене відповідачем на підставі та у межах наданих повноважень з дотриманням процедури, визначеної Податковим кодексом України та іншими нормативно-правовими актами.

Достатніх та переконливих доказів протилежного позивачем протягом розгляду справи суду не надано.

У зв'язку з відмовою у задоволенні позовних вимог, розподіл судових витрат відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України не здійснюється.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 173-183, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНІРІНГ (65023, м. Одеса, вул. Князівська, буд.35, код ЄДРПОУ 39432429) до Головного управління ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська 5, код ЄДРПОУ 39398646), про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДФС в Одеській області №0160161212 від 27.07.2018 року про застосування штрафу в розмірі 19 247,17 гривень - відмовити.

У зв'язку з відмовою у задоволенні позовних вимог, розподіл судових витрат відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України не здійснюється.

Рішення набирає законної сили згідно статті 255 КАС України - після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду згідно статті 295 КАС України подається до П'ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, апеляційні скарги подаються учасниками справи через Одеський окружний адміністративний суд.

Суддя Балан Я.В.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.03.2019
Оприлюднено20.03.2019
Номер документу80534765
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/5796/18

Рішення від 19.03.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 07.02.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 12.11.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні