Ухвала
від 21.03.2019 по справі 300/587/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"21" березня 2019 р. Справа № 300/587/19

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Матуляк Я.П., розглянувши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Сваричівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області про визнання протиправними та скасування рішень конкурсної комісії, оформлених протоколами від 28.08.2018 року та від 04.09.2018 року, розпорядження, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулась до суду з позовом до Сваричівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області про визнання протиправними та скасування рішення конкурсної комісії Сваричівської сільської ради Івано-Франківської області, оформлене протоколом від 28.08.2018 року, рішення конкурсної комісії Сваричівської сільської ради Івано-Франківської області, оформлене протоколом від 04.09.2018 року та розпорядження Сваричівської сільської ради Івано-Франківської області про призначення ОСОБА_2 на посаду спеціаліста землевпорядника за результатом проведеного конкурсу.

Приписами пункту 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.

Згідно частини 1 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві позивач викладає свої вимоги щодо предмета спору та їх обґрунтування.

Частиною 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів (пункт 4); виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини (пункт 5).

Однак, як слідує зі змісту позовної заяви, ОСОБА_1, заявивши позовні вимоги в частині визнання протиправним та скасування розпорядження Сваричівської сільської ради Івано-Франківської області про призначення ОСОБА_2 на посаду спеціаліста землевпорядника за результатом проведеного конкурсу, не вказано жодних реквізитів таких як дата документа та його реєстраційний номер, які, в свою чергу, є обов'язковими елементами.

Приписами пункту 5 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними).

Суд зазначає, що чинне законодавство обмежує строк звернення до суду за захистом прав, свобод та інтересів. Це, насамперед, обумовлено специфікою спорів, які розглядаються в порядку адміністративного судочинства, а запровадження таких строків обумовлене досягненням юридичної визначеності у публічно-правових відносинах. Ці строки обмежують час, протягом якого такі правовідносини можуть вважатися спірними.

Позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами (частина 1 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України).

Суд звертає увагу, що предметом даного спору є вимоги, пов'язані з процедурою прийняття на публічну службу.

Згідно частини 5 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України для звернення до суду у справах щодо прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби встановлюється місячний строк.

Таким чином, встановленим строком для звернення до адміністративного суду із зазначеними вище позовними вимогами є місячний строк.

Суд зазначає, що звернувшись 18.03.2019 року до Івано-Франківського окружного адміністративного суду із позовною заявою про визнання протиправними та скасування рішень конкурсної комісії, оформлених протоколами від 28.08.2018 року та від 04.09.2018 року, розпорядження, ОСОБА_1 подано позов після закінчення строків, встановлених законодавством.

У відповідності до частини 6 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України у разі пропуску строку звернення до адміністративного суду позивач зобов'язаний додати до позову заяву про поновлення цього строку та докази поважності причин його пропуску.

Проте, всупереч вказаної норми законодавства, ОСОБА_1 не додано до позову заяви про поновлення строку звернення до адміністративного суду та докази поважності причин його пропуску.

Частиною 1 статті 123 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку.

Якщо заяву не буде подано особою в зазначений строк або вказані нею підстави для поновлення строку звернення до адміністративного суду будуть визнані неповажними, суд повертає позовну заяву (частина 2 статті 123 Кодексу адміністративного судочинства України).

Враховуючи вищевикладене, судом встановлено, що позовна заява не відповідає вимогам, визначеним статтями 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

На підставі наведеного, керуючись статтями 160, 161, 169, 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву ОСОБА_1 до Сваричівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області про визнання протиправними та скасування рішень конкурсної комісії, оформлених протоколами від 28.08.2018 року та від 04.09.2018 року, розпорядження - залишити без руху.

Надати позивачу десятиденний строк з дня вручення (отримання) копії цієї ухвали для усунення вказаних недоліків шляхом: вказання реквізитів оскаржуваного рішення (розпорядження Сваричівської сільської ради Івано-Франківської області про призначення ОСОБА_2 на посаду спеціаліста землевпорядника за результатом проведеного конкурсу) та подання заяви про поновлення строку звернення до адміністративного суду разом з доказами поважності причин його пропуску.

Роз'яснити, що в разі неусунення недоліків у визначений строк позовна заява буде повернена.

Відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.

Суддя Матуляк Я.П.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.03.2019
Оприлюднено22.03.2019
Номер документу80605309
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/587/19

Постанова від 02.01.2020

Адмінправопорушення

Воловецький районний суд Закарпатської області

Софілканич О. А.

Постанова від 11.07.2019

Адмінправопорушення

Воловецький районний суд Закарпатської області

Софілканич О. А.

Ухвала від 09.07.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

Рішення від 24.05.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

Рішення від 24.05.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

Ухвала від 03.04.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

Ухвала від 21.03.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні