ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"24" травня 2019 р. справа № 300/587/19
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
судді Матуляка Я.П.,
при секретарі Мула Х.О.,
за участю:
позивача - ОСОБА_1
представників відповідача - Рибчака М.Й., Родікова І.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом: ОСОБА_1
до відповідача: Сваричівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ОСОБА_2
про визнання протиправними та скасування рішень конкурсної комісії, оформлених протоколами від 28.08.2018 року та від 04.09.2018 року, розпорядження № 34-р від 05.11.2018 року, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом до Сваричівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області про визнання протиправними та скасування рішень конкурсної комісії, оформлених протоколами від 28.08.2018 року та від 04.09.2018 року, розпорядження № 34-р від 05.11.2018 року.
Позовні вимоги мотивовані тим, що конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради, який відбувся 04.09.2018 року участь в якому брала й позивач, проведений з порушенням процедури. Зокрема, вважає, що відповідач в 2015 році, прийнявши за контрактом громадянку ОСОБА_2 на посаду спеціаліста-землевпорядника, всупереч вимог Закону України Про державну службу та Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування , виказав явну зацікавленість в прийнятті вказаної особи на заміщення зазначеної посади за результатами проведеного конкурсу. Так, з моменту прийняття ОСОБА_2 на посаду за контрактом і до вересня 2018 року, відповідачем не оголошувався конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника. На думку позивача, така бездіяльність відповідача спрямована на те, щоб надати можливість громадянці ОСОБА_2 набути стаж роботи в органах місцевого самоврядування, необхідний для зайняття вказаної посади за результатами конкурсу. Окрім того, вказує, що в порушення вимог Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, відповідачем в тексті оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади, зумисно не вказано вимоги до кандидатів щодо професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців. В той же час, на думку позивача, громадянка ОСОБА_2 не відповідає кваліфікаційним вимогам посади спеціаліста-землевпорядника. Також, в порушення вимог Порядку, відповідачем до проведення іспиту і співбесіди не надано можливості позивачу ознайомитись із змістом та переліком питань. Не дотримано також відповідачем вимоги щодо зарахування до кадрового резерву особи, яка успішно склала іспит, однак не відібрана для призначення на посаду. Позивач звертає увагу, що на протиправність прийнятих рішень в межах проведеного конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника вказує і те, що після оголошення результатів конкурсу відповідач понад місяць не виносив розпорядження про призначення на посаду спеціаліста-землевпорядника Ткачук Г.П., що є порушенням п.32 Порядку.
З цих підстав вважає, протиправними рішення конкурсної комісії, оформлених протоколами від 28.08.2018 року та від 04.09.2018 року, розпорядження № 34-р від 05.11.2018 року та такими, що підлягають до скасування.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 21.03.2019 року дану позовну заяву залишено без руху у зв`язку з її невідповідністю вимогам статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України та надано десятиденний строк з дня вручення (отримання) копії цієї ухвали для усунення недоліків (а.с.41, 42).
01.04.2019 року позивачем зазначені в ухвалі про залишення позовної заяви без руху недоліки усунуті.
У зв`язку із усуненням позивачем недоліків позовної заяви, ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03.04.2019 року відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження, в якій містяться відомості про порядок і строк подання відзиву на позов, відповіді на відзив, заперечення, призначено судовий розгляд на 10:00 год. 26.04.2019 та залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ОСОБА_2 .
Відповідач своїм правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався.
В судовому засіданні, яке відбулось 24.05.2019 позивач в порядку статті 47 КАС України подала заяву про зміну предмету позову, в якій окрім первинно заявлених позовних вимог просила суд також визнати протиправним та скасувати розпорядження Сваричівського сільської ради від 13.07.2015 року за №32-р.
На підставі вимоги частини 1 статті 47 КАС України, з урахуванням того, що перше судове засідання у даній справі відбулось 26.04.2019, судом повернуто позивачу дану заяву без розгляду.
Позивач в судовому засіданні заявлений позов підтримала з мотивів, викладених у позовній заяві. Просила суд позов задовольнити.
Представники відповідача в судовому засіданні проти позову заперечили. Вказали, що конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради проведено з дотриманням процедури. Просили суд в задоволенні позову відмовити.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ОСОБА_2 в судове засідання не прибула, хоча про час, дату та місце розгляду справи повідомлялась завчасно та належним чином.
Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення позивача та представників відповідача, дослідивши докази, суд встановив наступне.
Підпунктом 2.3 пункту 2 розпорядження Рожнятівської районної державної адміністрації за №297 від 10.11.2017 року рекомендовано сільському голові села Сваричів оголосити та провести конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста землевпорядника (а.с.100-102).
27.07.2018 в №32 газети Новини Підгір`я опубліковано оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради (а.с.92).
Позивач ОСОБА_1 , маючи намір взяти участь у конкурсі на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради, звернулась із заявою від 23.08.2018 до якої долучено необхідні документи (а.с.78).
Рішенням конкурсної комісії від 28.08.2018 вирішено: допустити до участі у конкурсі на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради ОСОБА_2 та ОСОБА_1 ; затверджено 15 екзаменаційних білетів; призначено дату проведення конкурсу 04.09.2018 о 10:00 год. Вказане рішення відображено в протоколі №1 засідання конкурсної комісії Сваричівської сільської ради Івано-Франківської області (а.с.79).
За результатами підсумків іспиту та співбесіди на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради проставлено загальну кількість балів: ОСОБА_3 Галина ОСОБА_4 - 35, Турчин Марія Леонідівна - 27.
Рішенням конкурсної комісії від 04.09.2018 вирішено: вважати ОСОБА_1 та ОСОБА_2 такими, що успішно склали іспит; визнати переможцем конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради ОСОБА_2 ; рекомендовано Сваричівському сільському голові призначити на посаду спеціаліста-землевпорядника сільської ради - ОСОБА_2 . Вказане рішення відображено в протоколі №2 засідання конкурсної комісії Сваричівської сільської ради Івано-Франківської області (а.с.80).
Розпорядженням Сваричівської сільської ради за №34-р від 05.11.2018 ОСОБА_2 прийнято на посаду спеціаліста-землевпорядника (а.с.89).
Вважаючи рішення конкурсної комісії Сваричівської сільської ради Івано-Франківської області, оформлених протоколами від 28.08.2018 року та від 04.09.2018 року, розпорядження № 34-р від 05.11.2018 року протиправними, позивач звернулася до суду з відповідними позовними вимогами.
Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд зазначає наступне.
Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 38 Конституції України, громадяни користуються рівним правом доступу до державної служби, а також до служби в органах місцевого самоврядування.
Частиною другою статті 10 Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування визначено, що проведення конкурсу при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється в порядку, визначеному законодавством України про державну службу.
Відповідно до Роз`яснення щодо особливостей проведення конкурсу та порядку проведення іспитів кандидатів на заміщення вакантних посад в органах місцевого самоврядування від 04.06.2003, наданого Головним управлінням Державної служби України органи місцевого самоврядування при проведенні конкурсу мають керуватися Порядком проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 р. N 169 з урахуванням особливостей проходження служби в органах місцевого самоврядування, визначених Законом України Про службу в органах місцевого самоврядування .
Відповідно до п. 2 зазначеного Порядку рішення про проведення конкурсу приймається керівником органу за наявності вакантної посади державного службовця.
Згідно пункту 3 Порядку для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців наказом (розпорядженням) керівника відповідного державного органу, який здійснює призначення на посаду державного службовця, утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії. Очолює конкурсну комісію заступник керівника державного органу. До складу конкурсної комісії входять представники кадрової та юридичної служб, а також окремих структурних підрозділів апарату державного органу.
Пунктом 9 Порядку встановлено, що конкурс проводиться такими етапами:
1) публікація оголошення державного органу про проведення конкурсу в пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;
2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;
3) проведення іспиту та відбір кандидатів.
Державний орган, у якому проводиться конкурс, зобов`язаний опублікувати оголошення про проведення конкурсу в пресі або поширити його через інші офіційні засоби масової інформації не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу та довести його до відома працівників органу, в якому оголошується конкурс (п. 10).
В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститися такі відомості:
1) найменування державного органу із зазначенням його місцезнаходження, адреси та номерів телефонів;
2) назви вакантних посад із зазначенням, що додаткова інформація щодо основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою;
3) основні вимоги до кандидатів, визначені державним органом згідно з типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посад державних службовців;
4) термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу).
В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству про державну службу (п. 11).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії державного органу, в якому проводиться конкурс, такі документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
копію документа, який посвідчує особу;
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов`язаних);
довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності). (п. 13).
Іспит проводиться конкурсною комісією державного органу, в якому оголошено конкурс, з метою об`єктивної оцінки знань і здібностей кандидатів на посаду державних службовців. (п.19).
Під час іспиту перевіряються знання Конституції України, Законів України Про державну службу та Про запобігання корупції , а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та структурного підрозділу (п. 21).
Конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад державних службовців (п.25).
Згідно пункту 28 Порядку засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менше ніж 2/3 її складу.
Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії. У рішенні комісії, що подається керівнику державного органу, обов`язково зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду державного службовця та визначаються кандидатури для зарахування до кадрового резерву. Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії і подається керівникові не пізніше ніж через два дні після голосування. Кожний член комісії може додати до протоколу свою окрему думку. Конкурсна комісія повідомляє кандидатів про результати конкурсу протягом трьох днів після його завершення. Якщо посада, на заміщення якої проведено конкурс, передбачає зайняття відповідального або особливо відповідального становища чи належить до посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством з питань запобігання корупції, відібраний для призначення на таку посаду кандидат протягом трьох днів з дати одержання повідомлення про результати конкурсу надає письмову згоду на проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України Про запобігання корупції та медичну довідку про стан здоров`я за формою, затвердженою МОЗ, щодо перебування особи на обліку в психоневрологічних або наркологічних закладах охорони здоров`я. (п.п.29, 30, 31).
Згідно пункту 32 Порядку рішення про призначення на посаду державного службовця та зарахування до кадрового резерву приймає керівник державного органу на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.
Судом встановлено, що відповідачем 27.07.2018 в №32 газети Новини Підгір`я оприлюднено оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради (а.с.92)
Що стосується посилань позивача на те, що в порушення вимог Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців відповідачем в тексті оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади, зумисно не вказано вимоги до кандидатів щодо професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, то слід зазначити наступне.
Відповідно до Роз`яснення щодо особливостей проведення конкурсу та порядку проведення іспитів кандидатів на заміщення вакантних посад в органах місцевого самоврядування від 04.06.2003, наданого Головним управлінням Державної служби України органи місцевого самоврядування при проведенні конкурсу мають керуватися Порядком проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 р. N 169 з урахуванням особливостей проходження служби в органах місцевого самоврядування, визначених Законом України Про службу в органах місцевого самоврядування . Зважаючи, що зазначений конкурс проводився на заміщення вакантної посади в органі місцевого самоврядування, то підстави для включення до тексту оголошення вимог до кандидатів щодо професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, у відповідача відсутні. В той же час, відповідачем правомірно перераховано вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади з урахуванням положень посадової інструкції спеціаліста-землевпорядника (а.с.84-86).
У відповідності до вимог порядку, позивача повідомлено про час та місце проведення іспиту (а.с.25).
Посилання позивача на ту обставину, що в порушення вимог Порядку відповідачем до проведення іспиту і співбесіди не надано можливості позивачу ознайомитись із змістом та переліком питань не відповідають фактичним обставинам справи та спростовуються заявою позивача про допуск до участі в конкурсі на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника. Згідно вказаної заяви позивач ознайомлена: з умовами проведення конкурсу; з переліком питань для перевірки знання Конституції України, Законів України Про службу в органах місцевого самоврядування , Про державну службу , Про запобігання корупції та знання законодавства з урахуванням специфіки вакантної посади (а.с.78).
Як зазначалось судом вище, рішенням конкурсної комісії від 28.08.2018 вирішено: допустити до участі у конкурсі на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради Ткачук Галину Петрівну та ОСОБА_1 ; затверджено 15 екзаменаційних білетів; призначено дату проведення конкурсу 04.09.2018 о 10:00 год. Вказане рішення відображено в протоколі №1 засідання конкурсної комісії Сваричівської сільської ради Івано-Франківської області (а.с.79).
За результатами підсумків іспиту та співбесіди на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради проставлено загальну кількість балів: Ткачук Галина Петрівна - 35, Турчин ОСОБА_5 Леонідівна - 27.
Рішенням конкурсної комісії від 04.09.2018 вирішено: вважати ОСОБА_1 та ОСОБА_2 такими, що успішно склали іспит; визнати переможцем конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради Ткачук ОСОБА_6 ; рекомендувати Сваричівському сільському голові призначити на посаду спеціаліста-землевпорядника сільської ради - Ткачук ОСОБА_6 . Вказане рішення відображено в протоколі №2 засідання конкурсної комісії Сваричівської сільської ради Івано-Франківської області (а.с.80).
Суд зазначає, що наведені позивачем підстави протиправності оскаржуваних рішень щодо недотримання відповідачем вимоги про зарахування до кадрового резерву особи, яка успішно склала іспит, однак не відібрана для призначення на посаду, а також те, що після оголошення результатів конкурсу відповідач понад місяць не виносив розпорядження про призначення на посаду спеціаліста-землевпорядника ОСОБА_2 , що є порушенням п.32 Порядку жодним чином не вказують на порушення процедури проведення конкурсу та на протиправність оскаржуваних рішень.
Окрім того, в судовому засіданні встановлено, що перевищення відповідачем місячного терміну призначення на посаду ОСОБА_2 після оголошення результатів конкурсу зумовлено необхідністю проведення перевірки, передбаченої Законом України Про очищення влади та отримання відповідного висновку (а.с.83, 87-90).
Також, на думку суду, не може слугувати підставою для скасування оскаржуваних рішень та обставина, що відповідач в 2015 році, прийнявши за контрактом громадянку ОСОБА_2 на посаду спеціаліста-землевпорядника, всупереч вимог Закону України Про державну службу та Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування виказав явну зацікавленість в прийнятті вказаної особи на заміщення зазначеної посади за результатами проведеного конкурсу (з моменту прийняття ОСОБА_2 на посаду за контрактом і до вересня 2018 року, відповідачем не оголошувався конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника; така бездіяльність відповідача спрямована на те, щоб надати можливість громадянці ОСОБА_2 набути стажу роботи в органах місцевого самоврядування, необхідного для зайняття вказаної посади за результатами конкурсу), оскільки розпорядження сільського голови с. Сваричів Про прийом на роботу Ткачук Г.П. по трудовому договору за №32-р від 13.07.2015 року є чинним, а укладений контракт - не розірвано (а.с.65-67). Більше того, зазначені позивачем обставини жодним чином не вказують на допущення порушень безпосередньо при підготовці та проведенні конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника.
В зв`язку із вищенаведеним, суд приходить до переконання, що відповідачем не порушено умов та порядку проведення конкурсу, а позивачем не наведено жодної норми законодавства, порушеної відповідачем в процесі підготовки та проведення конкурсу.
Таким чином, судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника Сваричівської сільської ради відбулось на підставі та у спосіб, передбачені чинним законодавством України. Порушень умов та процедури проведення конкурсу судом не встановлено.
Одночасно суд вказує на те, що чинне законодавство, яке регламентує порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби (служби в органах місцевого самоврядування) надає право членам комісії самостійно оцінювати знання кандидатів у межах закону. Суд вважає, що оцінювання моральних, ділових якостей кандидатів належить до дискреційних повноважень комісії. В даному випадку суд перевіряє дотримання процедури, порядку проведення конкурсу, а не надає оцінку суті рішення комісії.
У відповідності до Рекомендацій Комітету Міністрів Ради Європи № R(80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої Комітетом Міністрів 11.03.1980 на 316-й нараді, під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.
Суд не може підміняти собою орган державної влади і перебирати на себе повноваження з вирішення питань, які законодавством віднесені до компетенції цього органу.
В зв`язку із тим, що оцінювання результатів конкурсу знаходиться поза компетенцією суду, а порушень процедури проведення конкурсу, які б могли вплинути на його результати судом не встановлено, суд дійшов висновку про відсутність підстав для скасування рішень конкурсної комісії, оформлених протоколами від 28.08.2018 року та від 04.09.2018 року, розпорядження № 34-р від 05.11.2018 року.
Завданням адміністративного судочинства, відповідно до частини 1 статті 2 КАС України, є, зокрема, захист прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень, у тому числі з боку державних органів.
Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Підсумовуючи викладене, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими і не підлягають задоволенню, оскільки відповідач у спірних правовідносинах не порушив умов та порядку проведення конкурсу та діяв відповідно до наданих йому повноважень у встановленому законом порядку.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 , 199, с. Сваричів, Рожнятівський район, Івано-Франківська область, 77605) до Сваричівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 04355295, вул. Довга, 134, с. Сваричів, Рожнятівський район, Івано-Франківська область, 77605), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ОСОБА_2 (паспорт серії НОМЕР_2 , вул. Пушкіна, 31, с. Сваричів, Рожнятівський район, АДРЕСА_2 -Франківська область, 77605) про визнання протиправними та скасування рішень конкурсної комісії, оформлених протоколами від 28.08.2018 року та від 04.09.2018 року, розпорядження № 34-р від 05.11.2018 року - відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Суддя Матуляк Я.П.
Рішення складене в повному обсязі 29 травня 2019 р.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2019 |
Оприлюднено | 30.05.2019 |
Номер документу | 82042801 |
Судочинство | Адміністративне |
Адмінправопорушення
Воловецький районний суд Закарпатської області
Софілканич О. А.
Адмінправопорушення
Воловецький районний суд Закарпатської області
Софілканич О. А.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Матуляк Я.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні