Рішення
від 20.03.2019 по справі 200/1839/19-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 березня 2019 р. Справа№200/1839/19-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бабаш Г.П.,

при секретарі - Оголь В.К.

за участю

представника позивача - Онищенко І.В. (ордер ДН № 061012)

представник відповідачів - Тернинко С.М. (за довіреністю ГУ ДФС у Донецькій області від 12.03.2019р., за довіреністю ДФС України від 03.04.2018р.),

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Словбудматеріали (ЄДРПОУ: 42028992, Донецька область, м. Слов'янськ, вул. Добровольського, б. 11) до Головного управління Державної фіскальної служби України у Донецькій області (ЄДРПОУ 39406028, Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114), Державної фіскальної служби України (ЄДРПОУ: 39292197, м. Київ, пл. Львівська, 8) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

ТОВ Словбудматеріали звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби України у Донецькій області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення від 04.12.2018 № 1012154/42028992 про відмову у реєстрації податкової накладної та зобов`язання зареєструвати податкову накладну від 01.11.2018 року № 2.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 01.11.2018 року ним складено податкову накладну № 2 на суму 148997,95 грн., в тому числі ПДВ 24832,99 грн.

Згідно квитанції реєстраційний номер 9261839402 відповідачем зупинена реєстрація податкової накладної, запропоновано надати пояснення та копії документів. На виконання вказаної пропозиції позивачем були направлені пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснення операції. Незважаючи на це, комісією Головного управління ДФС у Донецькій області прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач вважає зазначене рішення необґрунтованим, оскільки реальність виконання господарської операції підтверджена відповідною документацією. Також позивач зазначає, що відповідачем не дотримано вимог законодавства та не встановлено конкретного критерію ризику.

Відповідачі позовні вимоги не визнали, надали суду відзиви на позовну заяву, в яких зазначили наступне.

ТОВ Словбудматеріали за рішенням комісії Головного управління ДФС у Донецькій області було віднесено до переліку ризикових платників податку за критеріями дата реєстрації платником на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації , наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником , що підтверджується протоколами засідання комісії.

Рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято у зв'язку з не наданням підприємством копій первинних документів, а саме рахунків, сертифікатів якості, документів складського обліку. Крім того, згідно з інформацією в базах даних ДФС, основні фонди у підприємства відсутні, кількість працюючих - 1 особа.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 05 лютого 2019 року відкрито провадження в адміністративній справі, за правилами загального судового провадження та призначено підготовче судове засідання у справі на 28 лютого 2019 року.

Ухвалою суду від 28 лютого 2019 року закрито підготовче провадження та призначено до судового розгляду на 20 березня 2019 року.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав.

Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення адміністративного позову заперечував з підстав, викладених у відзиві.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Позивач, ТОВ Словбудматеріали зареєстроване як юридична особа 29.03.2018 року, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. З 01.06.2018 року товариство зареєстровано платником податку на додану вартість.

01 листопада 2018 року позивачем складено податкову накладну від № 2 на суму 148997,95 грн., у тому числі сума податку на додану вартість 24832,99 грн., яку направлено відповідачу для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з отриманою позивачем квитанцією від 26 листопада 2018 року, податкову накладну від 01 листопада 2018 року № 2 прийнято, але її реєстрація зупинена.

Підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної позивача, вказано: Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Матеріали справи свідчать, що 30.11.2018 року позивачем подано документи на підтвердження реєстрації вказаної податкової накладної у кількості 37 додатків. Вказані документи прийняті до розгляду.

04 грудня 2018 року Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення № 1012154/42028992 про відмову в реєстрації податкової накладної від 01 листопада 2018 року № 2 з підстав ненадання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, інвойси, акти приймання-передання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи банківські виписки з особових рахунків.

11 грудня 2018 року позивачем подано скаргу на вказане рішення Комісії.

20 грудня 2018 року Комісією з питань розгляду скарг прийнято рішення № 52896/42028992/2, яким скаргу залишено без задоволення у зв'язку з відсутністю копій документів, що підтверджують факт реалізації товарів та/або документи надано не в повному обсязі.

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.

Згідно з пунктом 187.1. Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, 201.1. на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пункт 201.10. кодексу визначає, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

За приписами пункту 201.16. кодексу реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 затверджені порядки з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

Згідно пункту 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Пунктом 6 Порядку визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до 7 даного Порядку у разі коли за результатами моніторингу податкова накладна / розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Пункт 10 Порядку - критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Пункт 12 Порядку - у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Пункт 13 Порядку - у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;

2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;

3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Листом Державної фіскальної служби України від 21.03.2018 року № 959/99-99-07-18 визначені критерії ризиковості платника податку.

Зокрема пункт 1.6. вказаного листа (який згідно квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної став підставою визначення ризиковості позивача) визначає, що комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);

дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;

платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Пункт 14 Порядку визначає перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З огляду на наведені приписи законодавства та встановлені під час розгляду справи обставини, суд наголошує, що квитанція про зупинення реєстрації ПН не містить конкретного критерію ризиковості платника податків, а має лише загальне посилання на пункт 1.6 Порядку, який включає 7 різних підстав.

Під час розгляду справи відповідачами зазначено, що протоколами комісії ГУ ДФС у Донецькій області від 12.07.2018 року № 106 та від 19.10.2018 року № 178 ТОВ Словбудматеріали віднесено до переліку ризикових платників за критеріями дата реєстрації платником на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації , наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником .

Вказані протоколи відповідач суду не надав, посилаючись на їх вилучення, що підтверджено протоколом обшуку та описом вилучених речей від 29.11.2018 року.

При цьому суд зауважує, що на час реєстрації спірної податкової накладної позивач перестав відповідати критерію ризиковості дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації .

Як визначено пунктом 1.6 Листа Державної фіскальної служби України від 21.03.2018 року, у разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб'єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пункті 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС.

Стосовно визначення іншого критерію - наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником , суд зазначає, що пункт 2 вищевказаного Листа ДФС визначає чотири окремих критерія ризикових операцій і податковим органом не зазначено, який саме застосований до позивача.

Разом з цим, суд вважає визначення підстав віднесення платника податків та здійснюваних ним операцій до ризикових важливим чинником, який обумовлює можливість надання платником вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної.

Таким чином податковий орган і сам не навів конкретного переліку документів, які має надати товариство для підтвердження операції, і позбавив позивача можливості самостійно визначити обсяг необхідних документів, виходячи з конкретного критерію ризиковості.

При цьому слід зауважити, що позивачем фактично на власний розсуд були надані первинні документи підтвердження операцій.

В своєму відзиві відповідачі посилаються на ненадання товариством копій первинних документів, а саме рахунки, сертифікати якості, документи складського обліку.

З цього приводу, крім того, що необхідність надання саме цих документів не була визначена при зупиненні реєстрації ПН, суд наголошує на тому, що це не узгоджується з самим рішенням про відмову в реєстрації ПН від 04.12.2018 року.

Так, вказане рішення має пункт, який визначає підстави його прийняття. В даному випадку визначено ненадання платником податків копії документів . Цей пункт поділяється на підпункти, які мають бути визначені як конкретні підстави.

Документи складського обліку, про відсутність яких зазначає відповідач, обраховуються в пункті первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні . Даний пункт містить примітку документи, які не надано підкреслити . Проте відповідачем в даному пункті не підкреслено жодного документа.

Також відповідачем в оскаржуваному рішенні відмічений пункт розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків . Наявність таких документів підтверджена наданими позивачем до матеріалів справи копіями платіжних доручень від 29.11.2018 року № 498 на суму 5000 грн., № 500 на 5000 грн., від 03.12.2018 року № 502 на суму 65000 грн., № 503 на суму 65000 грн.

Стосовно відсутності сертифікатів якості - цей пункт взагалі не був зазначений відповідачем при відмові в реєстрації ПН. Крім того документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності) надаються в разі, якщо їх наявність передбачена договором та/або законодавством.

З огляду на викладені обставини, суд дійшов висновку про безпідставність та невмотивованість оскаржуваного рішення податкового органу, з огляду на що воно підлягає визнанню протиправним та скасуванню.

При прийнятті даного рішення судом враховуються позиції Верховного Суду, викладені в постановах від 22.10.2018 року у справі № 822/1817/18 та від 04.12.2018 року у справі № 821/1173/17, в яких суд зокрема вказав, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

З огляду на викладене, позов ТОВ Словбудматеріали про визнання протиправним та скасування рішення від 04.12.2018 № 1012154/42028992 та зобов`язання зареєструвати податкову накладну від 01.11.2018 року № 2 підлягає задоволенню.

За приписами пункту 28 Порядку податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема, набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов'язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в розмірі 1921,00 грн, що документально підтверджується платіжним дорученням від 29.01.2019 року № 273.

Керуючись статтями 2, 6, 19-20, 25-26, 72-78, 90, 139, 241-246, 255, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Словбудматеріали (ЄДРПОУ: 42028992, Донецька область, м. Слов'янськ, вул. Добровольського, б. 11) до Головного управління Державної фіскальної служби України у Донецькій області (ЄДРПОУ 39406028, Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114), Державної фіскальної служби України (ЄДРПОУ: 39292197, м. Київ, пл. Львівська, 8) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної фіскальної служби України у Донецькій області від 04.12.2018 № 1012154/42028992 про відмову у реєстрації податкової накладної та зобов`язання зареєструвати податкову накладну від 01.11.2018 року № 2.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю Словбудматеріали 01.11.2018 року № 2.

Стягнути з Головного управління Державної фіскальної служби України у Донецькій області (ЄДРПОУ 39406028, Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114) за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Словбудматеріали витрати, пов'язані зі сплатою судового збору у розмірі 1921,00 грн.

Рішення ухвалено у нарадчій кімнаті та проголошено його вступну та резолютивну частини у судовому засіданні 20 березня 2019 року.

Повний текст рішення складено 25 березня 2019 року.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі застосування судом ч. ч. 3 ст. 243 КАС України зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Бабаш Г.П.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.03.2019
Оприлюднено26.03.2019
Номер документу80657085
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/1839/19-а

Ухвала від 26.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 30.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 25.11.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 04.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 04.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 12.06.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Постанова від 12.06.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 31.05.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні