Постанова
від 14.03.2019 по справі 1140/2403/18
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

14 березня 2019 року м. Дніпросправа № 1140/2403/18

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів:

судді - доповідача Чумака С.Ю.,

суддів: Чабаненко С.В., Юрко І.В.,

секретар судового засідання Сколишев О.О.

за участі представника відповідача ОСОБА_1, розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Кіровоградській області на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2018 року у справі № 1140/2403/18 (суддя І інстанції - Хилько Л.І.) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Евінг Альянс" до Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області (відповідач-1) та Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області (відповідач-2) про визнання протиправною бездіяльності та рішення, зобов'язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому, з урахуванням уточнених позовних вимог (а.с. 10-12) просив:

- скасувати рішення відповідача-1 (у формі листа) від 21.08.2018 року № 1736/10/11-23-07-02-50;

- визнати протиправною бездіяльність відповідачів, що виражається у не підготовці та не передачі відповідному органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку про повернення переплати з податку на додану вартість в сумі 980926 грн. на рахунок в установі банку;

- зобов'язати відповідачів підготувати та передати відповідному органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку про повернення переплати з податку на додану вартість в сумі 980926 грн. на рахунок в установі банку.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2018 року адміністративний позов задоволений частково.

Визнано протиправним та скасовано рішення відповідача-1 (у формі листа) від 21.08.2018 року № 1736/10/11-23-07-02-50; визнано протиправною бездіяльність Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області щодо підготовки та подання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновку про повернення товариству з обмеженою відповідальністю "Евінг Альянс" переплати з податку на додану вартість в сумі 980926,00 грн. на рахунок в установі банку; зобов'язано Кропивницьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, у встановлений ст. 43 Податкового кодексу України строк, підготувати висновок про повернення товариству з обмеженою відповідальністю "Евінг Альянс" надмірно сплачених грошових зобов'язань з податку на додану вартість у розмірі 980926 грн. та подати його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, згідно із заявою № 7-з від 10.08.2018 року; зобов'язано Кропивницьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області у десятиденний строк, з дня набрання рішенням законної сили, подати до суду звіт про виконання судового рішення у справі № 1140/2403/18. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з таким судовим рішенням, відповідач-2 подав апеляційну скаргу, в якій просить рішення суду скасувати та прийняти нове рішення, яким в задоволенні позову відмовити.

В обгрунтування скарги апелянт вказав, що вважає правомірною відмову у поверненні позивачу переплати з податку на додану вартість у сумі 980926 грн., оскільки вказана сума не є переплатою. Зазначені кошти були сплачені позивачем в рамках кримінального провадження № 32016120010000080, а саме, як свідчить ухвала Кіровського районного суду м. Кіровограда від 01.11.2016 року у справі № 404/6341/16-к (провадження 1-кп/404/542/16), підставою звільнення директора ТОВ "Евінг Альянс" від кримінальної відповідальності стало погодження останнього з клопотанням прокурора про звільнення від кримінальної відповідальності та повне погашення донарахованих сум в розмірі 980926 грн.

У відзиві на апеляційну скаргу позивач просить відмовити у її задоволенні, залишивши рішення суду першої інстанції без змін.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ

16.09.2016 року, на підставі акту перевірки ТОВ "Евінг Альянс" з питань дотримання вимог податкового законодавства України по взаємовідносинам з ТОВ Лавальіс за період з 01.01.2016 року по 31.08.2016 року, відповідачем-1 винесено податкові повідомлення рішення:

- № НОМЕР_1 про збільшення позивачу грошового зобов'язання з податку на додану вартість у сумі 944829 грн. (за основним платежем - 755863 грн.; за штрафними санкціями - 188966 грн.) (а.с. 42);

- № НОМЕР_2 про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість у сумі 14 грн. (а.с. 43).

26.09.2016 року та 27.09.2016 року позивачем сплачено кошти по вказаним податковим повідомленням-рішенням. (а.с. 31-40)

Разом з цим, позивач оскаржив останні у судовому порядку.

Постановою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 28.02.2017 року у справі № П/811/76/17 визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення № НОМЕР_1 та № НОМЕР_2 від 16.09.2016 року. (а.с.55-56)

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 17.05.2017 року у справі № П/811/76/17 апеляційну скаргу Кропивницької ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області повернуто заявнику.

19.05.2017 року, у зв'язку з фактом надмірної сплати податків у 2016 році, позивач звернувся до відповідача-1 із запитом про надання інформації щодо суми переплати по податках, зборах та обов'язкових платежах, яка рахується за ТОВ Евінг Альянс код 39924198 в базах даних, які використовуються органами ДФС України станом на день надання відповіді. (а.с. 45)

Листом від 24.05.2017 року Кропивницька ОДПІ повідомила, що відповідно інтегрованих карток ТОВ Евінг Альянс станом на 23.05.2017 року рахується переплата по податку на додану вартість у сумі 980926 грн. (а.с. 46)

30.06.2017 року позивач звернувся до податкового органу із заявою про повернення надмірно сплаченої суми податку на додану вартість в розмірі 980926 грн. на зазначені у заяві реквізити рахунку в установі банку. (а.с. 62)

Листом від 13.07.2017 року відповідач-1 повідомив, що заява від 30.06.2017 року залишається без виконання, у зв'язку з тим, що постанова Кіровоградського окружного адміністративного суду від 28.02.2017 року у справі № П/811/76/17 після повернення апеляційної скарги повторно оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду та наданням ухвали Кіровського районного суду м. Кіровограда від 01.11.2016 року у справі № 404/6341/16-к (номер провадження 1-кп/404/542/16). Також податковий орган зазначив, що повернення надмірно сплачених сум податку по податковим повідомленням-рішенням, які є предметом спору у справі № П/811/76/17 можливо при розгляді спору по суті Дніпропетровським апеляційним адміністративним судом. (а.с. 63-64)

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 02.10.2017 року (а.с. 57), яка залишена без змін постановою Верховного Суду від 19.06.2018 року апеляційну скаргу Кропивницької ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області на постанову Кіровоградського окружного адміністративного суду від 28.02.2017 року у справі № П/811/76/17 повернуто скаржнику. (а.с. 58-60)

10.08.2018 року ТОВ Евінг Альянс звернулось до відповідача-1 із заявою про повернення надмірно сплаченої суми податку на додану вартість (в тому числі штрафу та пені) у розмірі 980926 грн. на вказані у заяві реквізити рахунку в установі банку. (а.с. 51)

22.08.2018 року, за результатом розгляду звернення позивача на Урядову гарячу лінію реєстраційний індекс ТО-8427423 (вх. ТО-8427423/3520 від 16.08.2018), ГУ ДФС у Кіровоградській області повідомлено про відсутність у ТОВ Евінг Альянс станом на 20.08.2018 року податкового боргу. (а.с. 50)

Листом від 21.08.2018 року за № 1736/10/11-23-07-02-50 за результатом розгляду заяви від 10.08.2018 року відповідач - 1 повідомив позивача, що з урахуванням ухвали Кіровського районного суду м. Кіровограда від 01.11.2016 р. у справі № 404/6341/16-к (номер провадження 1-кп/404/542/16), згідно якої сплачена заборгованість перед бюджетом, ця сума не може вважатися надмірно сплаченим податком, тому лист залишається без виконання (а.с. 52-53).

23.08.2018 року за результатом розгляду звернення позивача на Урядову гарячу лінію від 20.08.2018 № ТО-8435792 Державна казначейська служба України повідомила, що відповідно до інформації ГУ ДКС України у Кіровоградській області за період з 01.01.2018 року по 23.08.2018 року до органів Казначейства у Кіровоградській області висновки Кропивницької ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області на повернення переплати по податках підприємству ТОВ Евінг Альянс не надходили. (а.с. 54)

23.08.2018 року позивач звернувся з листом до Кропивницької ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області, в якому просив надати Акт-звірки про стан розрахунків з податків та зборів, обов'язкових платежів та внесків (пені та штрафів), з розбивкою по податках (зборах, платежах та внесках) нарахування та сплати, за термін з моменту державної реєстрації платника, а саме з 31.07.2015 року по 15.08.2018 року. (а.с. 47)

05.09.2018 року Кропивницькою ОДПІ надано інформацію про стан розрахунків з бюджетом за період з 01.01.2016 року по 15.08.2018 року. Повідомлено, про неможливість надання інформації за період з 31.07.2015 року по 31.12.2015 року у зв'язку з відсутністю інтегрованих карток платника, а за період з 01.01.2018 року по 15.08.2018 року рахується переплата по податку на додану вартість у сумі 980926 грн. (а.с. 48)

Вважаючи протиправною бездіяльності відповідачів щодо невчинення дій, спрямованих на повернення позивачу суми надмірно сплаченого платежу з податку на додану вартість у сумі 980926 грн., а також залишення без виконання заяви позивача від 10.08.2018 року про повернення надмірно сплаченої суми податку на вказану суму, ТОВ Евінг Альянс звернулось до суду за захистом своїх порушених прав.

Задовольняючи позов частково, суд першої інстанції дійшов висновку про протиправність бездіяльності відповідача-1, яка полягає у залишенні без виконання заяви позивача від 10.08.2018 року про повернення надмірно сплаченої суми податку та у неприйнятті і неподанні висновку про повернення позивачу надмірно сплаченого платежу з податку на додану вартість у сумі 980926 грн. до відповідного органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, а також відсутності бездіяльності відповідача-2 у правовідносинах, що є предметом розгляду у цій справі.

ОСОБА_2, ЯКІ РЕГУЛЮЮТЬ СПІРНІ ПРАВОВІДНОСИНИ, ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ СУДОМ

Умови повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені визначені статтею 43 Податкового кодексу України (далі - ПК України).

Помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов'язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу (п. 43.1 ст. 43 ПК України).

У разі наявності у платника податків податкового боргу, повернення помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов'язання на поточний рахунок такого платника податків в установі банку або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків (п. 43.2 ст. 43 ПК України)

За приписами пп. 43.3, 43.4 ст. 43 ПК України обов'язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов'язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми. Платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов'язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.

Отже, обов'язковою умовою для повернення надмірно сплачених грошових зобов'язань та пені є наявність факту надмірної сплати коштів та подання платником податків заяви про таке повернення до митного органу не пізніше 1095-го від дня виникнення надміру сплаченої суми із зазначенням напрямку перерахування коштів. Виняток становить наявність у платника податкового боргу.

Із заяви позивача про повернення надміру сплачених сум митних платежів від 10.08.2018 року № 7-з, поданої до Кропивницької ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області, вбачається, що в ній зазначені: 1. сума коштів до повернення 980926 грн.; 2. причини виникнення такої суми коштів; 3. найменування юридичної особи та код за ЄДРПОУ; 4. напрям перерахування коштів, а саме реквізити для зарахування коштів: банк отримувача: АТ Таскомбанк , код Банку (МФО) 339500, отримувач: Товариство з обмеженою відповідальністю Евінг Альянс , код отримувача 39924198, розрахунковий рахунок № 26006106945001.

Виникнення у позивача надмірно сплаченого податку на додану вартість в розмірі 980926 грн. пов'язано з датою набрання законної сили судовим рішенням у справі про оскарження податкових повідомлень-рішень № НОМЕР_1 та № НОМЕР_2 від 16.09.2016 року, а саме постановою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 28.02.2017 року у справі № П/811/76/17, яка набрала законної сили відповідно до ухвал Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 17.05.2017 року та 02.10.2017 року.

Суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що переплата з податку на додану вартість у сумі 980926 грн, яка рахується за позивачем, підтверджується листами відповідача-1 від 24.05.2017 року (станом на 23.05.2017 року) та від 05.09.2018 року (станом на 15.08.2018 року).

Відсутність у позивача податкового боргу підтверджується листами відповідача-2 від 22.08.2018 року та від 03.09.2018 року.

Наведене свідчить, що ТОВ Евінг Альянс виконало всі умови для повернення надміру сплаченого грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 980926 грн.

Відповідно до п. 43.5 ст. 43 ПК України контролюючий орган не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п'яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Контролюючий орган несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів для виконання висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету.

Зазначені норми Податкового кодексу України кореспондуються з положеннями Порядку взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 15.12.2015 № 1146 (далі Порядок № 1146), а також Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 № 787 (далі - Порядок № 787), якими регламентовано алгоритм дій відповідальних органів при поверненні коштів, які були помилково або надміру сплачені до Державного бюджету.

Так, відповідно до пунктів 5, 7 Порядку № 1146 повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань у випадках, передбачених законодавством, здійснюється виключно на підставі заяви платника податку (за винятком повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб, які розраховуються органом ДФС на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку), яка може бути подана до територіального органу ДФС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом 1095 днів від дня її виникнення.

Після реєстрації в органі ДФС заява платника про повернення помилково та/а бо надміру сплачених грошових зобов'язань (крім грошових зобов'язань з митних та інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів) передається на розгляд до структурних підрозділів, що виконують функції з адміністрування відповідних податків і зборів та погашення заборгованостей. Не пізніше другого робочого дня, наступного за днем реєстрації, заява з відміткою вказаних підрозділів щодо правомірності повернення передається до структурного підрозділу, на який покладено функцію з підготовки висновку.

Відповідно до пункту 8 Порядку № 1146 у разі якщо вказана у заяві платника сума (її частина) за даними інформаційних систем обліковується як помилково та/або надміру сплачена, орган ДФС готує:

висновок на повернення такої суми (її частини) за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

два примірники реєстру висновків за платежами, належними державному бюджету, за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку;

три примірники реєстру висновків за платежами, належними місцевим бюджетам, та платежами, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку.

На підставі отриманих висновків відповідний орган Казначейства здійснює повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань у визначеному законодавством порядку (п. 11 Порядку №1146).

З наведеного вбачається, що поверненню підлягають грошові кошти, які обліковуються за платником податку як переплата з обов'язкових платежів, за умови подання заяви про повернення коштів на рахунок платника податків із зазначенням обов'язкових у ній реквізитів та у визначений законом строк. При цьому, праву платника на повернення надміру сплачених коштів кореспондує обов'язок податкового органу надати висновок про повернення коштів.

Відповідно до наданих представником відповідача-2 у судовому засіданні в суді апеляційної інстанції пояснень адміністрування надміру сплаченого позивачем податку на додану вартість у розмірі 980926 грн. здійснювалось Кропивницькою ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області, куди була і подана позивачем заява від 10.08.2018 року.

Вказане підтверджується і матеріалами справи, оскільки все листування позивача відбувалось саме з Кропивницькою ОДПІ.

Згідно відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Кропивницька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 39484073) є юридичною особою, яка з 21.05.2018 року в стані припинення. Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи та підстава для його внесення відсутні. Тобто, на теперішній час така юридична особа існує.

Отже, враховуючи те, що подана позивачем заява відповідає вимогам Закону щодо своєї форми та змісту, а також строку її подання, тому подання позивачем заяви про повернення надміру сплачених коштів зумовило й виникнення саме у відповідача - 1 (Кропивницької ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області) обов'язку на здійснення дій з забезпечення права платника на повернення коштів з державного бюджету.

В даному випадку, вимога позивача зобов'язати податковий орган, а саме Кропивницьку ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області прийняти висновок про повернення коштів та подати його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, може бути вказівкою на спосіб відновлення порушеного права.

Спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про визнання протиправною бездіяльності Кропивницької ОДПІ та зобов'язання її, у встановлений ст. 43 Податкового кодексу України строк, підготувати висновок про повернення надмірно сплачених позивачем грошових зобов'язань з податку на додану вартість у сумі 980926 грн. та подати його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, згідно із заявою № 7-з від 10.08.2018 року.

Щодо доводів апеляційної скарги про правомірність відмови у поверненні позивачу переплати з податку на додану вартість у сумі 980926 грн., колегія суддів зазначає таке.

В апеляційній скарзі скаржник вказує, що кошти у сумі 980926 грн. були сплачені позивачем в рамках кримінального провадження № 32016120010000080, а саме, як свідчить ухвала Кіровського районного суду м. Кіровограда від 01.11.2016 року у справі № 404/6341/16-к (провадження 1-кп/404/542/16), підставою звільнення директора ТОВ "Евінг Альянс" від кримінальної відповідальності стало погодження останнього з клопотанням прокурора про звільнення від кримінальної відповідальності та повне погашення донарахованих сум в розмірі 980926 грн. Відтак, вказана сума не є переплатою.

Проте, наведене спростовується тим, що відповідно до дублікатів платіжних доручень (а.с. 31-40), кошти у сумі 980926 грн. були сплачені позивачем на рахунок № 31114029700002, який призначений для сплати коштів по податку на додану вартість, а не в межах кримінальних проваджень (а.с. 41). При цьому, кошти були сплачені в період з 26.09.2016 року по 27.09.2016 року, в той час, як ухвала Кіровського районного суду м. Кіровограда у справі № 404/6341/16-к датована 01.11.2016 року.

Оскільки грошові кошти були сплачені на виконання податкового повідомлення-рішення про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість, яке в подальшому скасовано судом, то ця сума є надмірно сплаченим податком, а тому підлягає поверненню платнику податків.

ВИСНОВОК АПЕЛЯЦІЙНОГО СУДУ

Суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про часткове задоволення позову, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції.

За таких обставин, колегія суддів вважає, що рішення суду першої інстанції постановлене з додержанням норм матеріального та процесуального права, у зв'язку з чим, відповідно до ст. 316 КАС України залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін.

Повний текст судового рішення складений 21 березня 2019 року.

На підставі викладеного, керуючись статтями 242, 243, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Кіровоградській області залишити без задоволення.

Рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2018 року у справі № 1140/2403/18 залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя - доповідач С.Ю. Чумак

суддя С.В. Чабаненко

суддя І.В. Юрко

Дата ухвалення рішення14.03.2019
Оприлюднено26.03.2019
Номер документу80663576
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1140/2403/18

Ухвала від 28.01.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 28.01.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 06.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 06.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 08.09.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 19.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 18.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Рішення від 12.03.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.І. Брегей

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні