Ухвала
від 25.03.2019 по справі 332/1034/19
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Заводський районний суд м. Запоріжжя

69009 Україна м. Запоріжжя вул. Лізи Чайкіної 65 тел.(061) 236-59-98

Справа № 332/1034/19

Провадження №: 1-кс/332/410/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 березня 2019 р.

Слідчий суддя Заводського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 за участю секретаря - ОСОБА_2 , за участю слідчого СВ Заводського ВП Дніпровського ВП в Запорізькій області підполковника поліції ОСОБА_3 , прокурора Запорізької місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_4 розглянувши клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів слідчого СВ Заводського ВП Дніпровського ВП в Запорізькій області підполковника поліції ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором Запорізької місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_4 , на підставі матеріалів кримінального провадження внесених до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018081060000026 від 23 лютого 2018 року за ознаками кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся до суду із вищезазначеним клопотанням, в якому вказане наступне.

У провадженні слідчого відділення Заводського відділення поліції Дніпровського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Запорізькій області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018081060000026 від 23 лютого 2018 року за ознаками кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 01.02.2015 ОСОБА_5 призначено на посаду директора товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (далі - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »), ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрованого за юридичною адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно до пунктів 1, 3 розділу 2 посадової інструкції директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » керує згідно із діючим законодавством господарською діяльністю підприємства, забезпечує своєчасне та якісне виконання будівельною організацією договорів, підрядів, зобов`язань. Згідно із п. 7.1 та 7.1.1 Статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » директор товариства керує поточною діяльністю товариства, вирішує усі питання діяльності товариства, укладає угоди, здійснює облік та внутрішній контроль за господарською діяльністю товариства. Таким чином директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, а отже відповідно до ст. 18 КК України ОСОБА_5 є службовою особою.

Відповідно до п. 3.1 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » є юридичною особою та здійснює свою діяльність відповідно до діючого законодавства України.

13.09.16 між комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 »(Замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Підрядник) укладено договір підряду №010/756 за умовами якого (п. 1.1.), Замовник доручає, а Підрядник, на свій страх і ризик, в межах договірної ціни, приймає на себе обов`язки, власними або залученими силами, виконувати роботи з капітального ремонту, які забезпечать введення в експлуатацію об`єкту«Капітальний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_2 в обумовлений цим Договором термін та з належною якістю в межах затвердженої проектно-кошторисної документації, та узгодженої ціни робіт, вимог національних стандартів, будівельних норм і правил, вимог техніки безпеки і охорони праці.

Протягом дії договору від 13.09.16 № 010/756, сторонами додатковими угодами №1 від 19.12.16, № 2 від 03.04.17 та № 3 від 24.04.17 вносились відповідні зміни та доповнення до умов зазначеного договору.

Відповідно до пунктів 2.1, 2.2. договору (п. 2.2. в редакції додаткової угоди № 3 від 24.04.17), ціна договору є динамічною визначена на підставі договірної ціни, яка є невід`ємною частиною договору і складає 5 152 435,20 грн., у т.ч. ПДВ 858 739,20 грн., без урахування витрат на утримання служби Замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду). Обсяг фінансування: у 2016 році2608801,82 грн. з ПДВ; у 2017 році2 543 633,38 грн. з ПДВ. Ціна робіт визначається згідно з національними стандартами, будівельними нормами Підрядника на виконання предмету договору.

Згідно із п. 3.1 договору(в редакції додаткової угоди № 3 від 24.04.17), Замовник здійснює фінансування Підрядника на потреби виконання робіт за договором за рахунок коштів перерахованих Головним розпорядником коштів ІНФОРМАЦІЯ_4 , у розмірі 5 320 913,85грн., в т.ч. ПДВ 886 818,98 грн., наданих для фінансування предмету договору, в межах яких буде проводитись оплата виконаних робіт Підрядника та оплата витрат на утримання служби Замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) у розмірі 2,5% від витрат, що відповідають підсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку, що орієнтовно становить 168 478,65 грн., у т.ч. ПДВ 28 079,78 грн. Обсяг фінансування: у 2016 році40622,12 грн. з ПДВ; у 2017 році127856,53 грн. з ПДВ. та правилами та враховує усі витрати.

У відповідності до п. 3.2. договору (в редакції додаткової угоди № 2 від 03.04.17 до договору), розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів перерахованих Головним розпорядником коштів - ІНФОРМАЦІЯ_4 , наданих для фінансування предмету Договору шляхом:

- попередньої оплати, яка може надаватися Підряднику за умови надання Підрядником банківської гарантії повернення попередньої оплати, та за згодою Замовника здійснити таку попередню оплату.

Попередня оплата може надаватися відповідно допостанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 р. № 1764, за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів - ІНФОРМАЦІЯ_4 - на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який Підрядник зобов`язаний використати в цей термін та підтвердити використання попередньої оплати згідно з актами приймання виконаних робіт та довідок вартості виконаних робіт та витрат (форма № КБ-2в, форма № КБ-3).

Попередня оплата здійснюється Замовником на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт по Договору.

Надану попередню оплату Підрядник зобов`язаний використати в зазначений термін та згідно умов Договору.

Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику. Якщо надання попередньої оплати припадає на IV квартал, то невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику не пізніше 25 грудня поточного року;

- поетапної оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених Підрядником відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього договору, у строк до 45 календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника.

Строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком: початок робіт - 12 вересня 2016 р.; закінчення робіт31 липня 2017 р. (п. 4.2. договору в редакції додаткової угоди № 3 від 24.04.17). Місце виконання робіт: АДРЕСА_2 (п. 4.3. договору).

Листом від 13.09.16 № 34/08 ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі директора ОСОБА_5 звернулось до начальника КП« ІНФОРМАЦІЯ_5 »з проханням для виконання робіт по договору підряду від 13.09.16 № 010/756 надати попередню оплату у розмірі 30 % від вартості річного обсягу робіт, що становить 1 486 488,08 грн. з ПДВ на придбання матеріалів згідно наведеного переліку. Також вказаним листом ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » зобов`язалось використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів протягом 2-х місяців після одержання авансу, а не використані суми авансу по закінченні двомісячного терміну гарантував повернути Замовнику.

Листом від 28.09.16 №01.01-21/3935 ІНФОРМАЦІЯ_4 начальнику КП« ІНФОРМАЦІЯ_5 »надано дозвіл на здійснення попередньої оплатив сумі 1486 488,08 грн. шляхом перерахування авансового платежу для закупівлі матеріалів, виробів та конструкції підрядникуТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 »по договору № 010/756 (найменування об`єкту «Капітальний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_2 »).

11.10.16 КП« ІНФОРМАЦІЯ_5 »на розрахунковий рахунок ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 »№ НОМЕР_2 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », МФО НОМЕР_3 , в якості авансу на придбання будівничих матеріалів за договором від 13.09.16 № 010/756 перераховано кошти в сумі 1480000,00 грн., що підтверджується наявною в матеріалах справи належним чином засвідченою копією платіжного доручення від 11.10.16 № 3.

30.11.16 на виконання умов договору підряду від 13.09.16 № 010/756, позивач передав, а відповідач прийняв будівельні роботи на загальну суму 886169,61 грн., що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами, а саме: актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) за листопад 2016 р.№№ 4, 5, 6, 7 та довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад2016 р. (примірна форма КБ-3) на загальну суму 886169,61 грн., які (акти та довідка) підписані уповноваженими представниками обох сторін та засвідчені печатками замовника та підрядника (належним чином засвідчена копії яких долучені до матеріалів справи) без зауважень та заперечень.

Отримавши відповідну частину грошових коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме попередню оплату за договором від 13.09.16 № 010/756 у розмірі 724873,15 грн, директор вказаного підприємства ОСОБА_5 , не направив на закупівлю матеріалів, необхідних для виконання робіт за договором підряду об`єкту «Капітальний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_2 », відповідно до вищезазначеного листа до КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 13.09.2016 вих. №34/09, а дав розпорядження головному бухгалтеру ОСОБА_6 з них, перерахувати кошти на рахунки ряду фіктивних суб`єктів підприємницької діяльності з метою прикриття незаконної діяльності, а також на рахунок ФОП ОСОБА_5 .

Платіжними дорученнями, зокрема, на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в жовтні 2016 року на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в сумі 20377,50 грн.; на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за жовтень 2016 року в сумі 113232,72 грн., за листопад 2016 року в сумі 494080,45 грн.; за грудень 2016 року в сумі 10700,76 грн., на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за грудень 2016 року в сумі 936246,95 грн.

В подальшому грошові кошти директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 отримав від ОСОБА_7 , відносно якого 27.06.2018 по кримінальному провадженню №42018081280000018 від 30.01.2018, за підозрою у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.205, ч.2 ст.28, ч.1 ст.205, ч.2 ст.28, ч.2 ст.205 та ч.3 ст.28, ч.2 ст.205 КК України, направлено обвинувальний акт до Жовтневого районного суду міста Запоріжжя, який створив вищезазначені суб`єкти підприємницької діяльності з метою прикриття незаконної діяльності, а саме при укладанні нікчемних угод та документальному оформленні псевдо фінансово-господарських операцій з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та іншими фіктивними підприємствами, та незаконному формуванню податкового кредиту з податку на додану вартість, а також валових витрат з податку на прибуток підприємства на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в результаті ОСОБА_7 отримував готівкові кошти в касі банку та передавав з урахування процентної ставки щодо конвертації.

Отримані грошові кошти ОСОБА_5 до КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » не повернув.

07.11.2017 господарським судом Запорізької області у справі №17/112/17 за позовом комунального підприємства« ІНФОРМАЦІЯ_2 » до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » прийнято рішення про стягнення заборгованості у сумі 724873 гривень на користь комунального підприємства« ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке вступило в законну силу.

Відповідно до руху коштів ро рахунку № НОМЕР_4 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відкритого в Акціонерному товаристві Комерційний банк « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ідентифікаційний код НОМЕР_5 (МФО НОМЕР_3 ), частину грошових коштів, отриманих від комунального підприємства« ІНФОРМАЦІЯ_2 » було перераховано на рахунок № НОМЕР_6 відкритого ФОП ОСОБА_5 в Акціонерному товаристві Комерційний банк « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».

З урахуванням наведеного, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування та з метою встановлення фактів подальшого витрачання отриманих грошових коштів ФОП ОСОБА_5 від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » слідчий просить надати тимчасовий доступ до документів, які становлять банківську таємницю та знаходяться у володінні Акціонерного товариства Комерційний банк « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ідентифікаційний код НОМЕР_5 (МФО НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_3 , а саме до виписок по рахунку ФОП ОСОБА_5 ІНН НОМЕР_7 № НОМЕР_6 з зазначенням дати і розшифруванням проведеної операції, номера документа, призначення платежу, за період з 01.01.2016 по 19.03.2019 року; оригіналів всіх документів юридичної справи; всіх оригіналів фінансово господарських документів, на підставі яких здійснювався рух грошових коштів (зняття, перерахування) по вищезазначеним рахункам: платіжних доручень по всіх проведених операціях за вказаний період, у тому числі договорів, накладних, розпоряджень, актів, довіреностей тощо.

У судовому засіданні слідчий та прокурор клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів просив задовольнити з огляду на його обґрунтованість, а також пояснили, що іншим способом отримати інформацію не можливо.

Представник юридичної особи, у якої знаходяться документи, в судове засідання не з`явився, повідомлений вчасно та належним чином.

Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

У відповідностідо ч.6ст.163КПК Українислідчий суддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю,якщо сторонакримінального провадження,крім обставин,передбачених частиноюп`ятою цієїстатті,доведе можливістьвикористання якдоказів відомостей,що містятьсяв цихречах ідокументах,та неможливістьіншими способамидовести обставини,які передбачаєтьсядовести задопомогою цихречей ідокументів.

Враховуючи наведенінорми процесуальногоправа,з метоюповноти тавсебічності розглядукримінального провадження та з метою встановлення фактів подальшого витрачання отриманих грошових коштів ФОП ОСОБА_5 від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », слідчий суддя вважає, що є наявні підстави для тимчасового доступу до документів з можливістю вилучення завірених копій позовної заяви разом із додатками, які становлять банківську таємницю та знаходяться у володінні Акціонерного товариства Комерційний банк « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ідентифікаційний код НОМЕР_5 (МФО НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_3 , а саме: виписок по рахунку ФОП ОСОБА_5 ІНН НОМЕР_7 № НОМЕР_6 з зазначенням дати і розшифруванням проведеної операції, номера документа, призначення платежу, за період з 01.01.2016 по 19.03.2019 року; оригіналів всіх документів юридичної справи; всіх оригіналів фінансово господарських документів, на підставі яких здійснювався рух грошових коштів (зняття, перерахування) по вищезазначеним рахункам: платіжних доручень по всіх проведених операціях за вказаний період, у тому числі договорів, накладних, розпоряджень, актів, довіреностей тощо, оскільки слідчим в судовому засіданні доведено, що документи, до яких просить надати тимчасовий доступ, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Керуючись ст. ст. 131, 132, 159-166, 309 КПК України, суд -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Заводського ВП Дніпровського ВП в Запорізькій області підполковника поліції ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором Запорізької місцевої прокуратури №1 ОСОБА_8 про тимчасовий доступ до документів - задовольнити.

Надати слідчим СВ Заводського ВП Дніпровського ВП ГУ Національної поліції в Запорізькій області підполковнику поліції ОСОБА_3 , лейтенанту поліції ОСОБА_9 або за дорученням слідчого в порядку ст. 40 КПК України, працівникам УЗЕ в Запорізькій області ДЗЕ Національної поліції України дозвіл на тимчасовий доступ до документів, з можливістю подальшого вилучення, що знаходяться у володінні Акціонерного товариства Комерційний банк « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ідентифікаційний код НОМЕР_5 (МФО НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_3 , а саме: виписок по рахунку ФОП ОСОБА_5 ІНН НОМЕР_7 № НОМЕР_6 з зазначенням дати і розшифруванням проведеної операції, номера документа, призначення платежу, за період з 01.01.2016 по 19.03.2019 року; оригіналів всіх документів юридичної справи; всіх оригіналів фінансово господарських документів, на підставі яких здійснювався рух грошових коштів (зняття, перерахування) по вищезазначеним рахункам: платіжних доручень по всіх проведених операціях за вказаний період, у тому числі договорів, накладних, розпоряджень, актів, довіреностей тощо.

Встановити строк дії ухвали до 25.04.2019року включно.

Роз`яснити володільцю інформації, що в разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів, на підставі ухвали має право на проведення обшуку згідно положень КПК України з метою знайдення та вилучення вказаних документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, але заперечення на неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЗаводський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення25.03.2019
Оприлюднено15.02.2023
Номер документу80677981
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —332/1034/19

Ухвала від 09.08.2019

Кримінальне

Запорізький апеляційний суд

Гріпас Ю. О.

Ухвала від 23.07.2019

Кримінальне

Запорізький апеляційний суд

Гріпас Ю. О.

Ухвала від 23.07.2019

Кримінальне

Запорізький апеляційний суд

Гріпас Ю. О.

Ухвала від 26.06.2019

Кримінальне

Заводський районний суд м. Запоріжжя

Мєркулова Л. О.

Ухвала від 31.05.2019

Кримінальне

Заводський районний суд м. Запоріжжя

Мєркулова Л. О.

Ухвала від 25.03.2019

Кримінальне

Заводський районний суд м. Запоріжжя

Марченко Н. В.

Ухвала від 25.03.2019

Кримінальне

Заводський районний суд м. Запоріжжя

Марченко Н. В.

Ухвала від 25.03.2019

Кримінальне

Заводський районний суд м. Запоріжжя

Марченко Н. В.

Ухвала від 25.03.2019

Кримінальне

Заводський районний суд м. Запоріжжя

Марченко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні