ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про повернення апеляційної скарги
03 квітня 2019 рокуЛьвів№ 857/2017/19
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
судді-доповідача -Гінди О. М. суддів -Ніколіна В. В. Старунського Д. М.
перевіривши апеляційну скаргу Офіса великих платників податків Державної фіскальної служби на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 11 січня 2019 року у справі № 0940/1959/18 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Галеан" ЛТД до Львівського управління Офісу великих платників податків ДФС України, Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 22 лютого 2019 року апеляційну скаргу залишено без руху у зв'язку з невідповідністю апеляційної скарги вимогам статті 296 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: не додано документа про сплату судового збору та надано десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення виявлених недоліків.
Згідно з повідомленням про вручення поштового відправлення із штриховим ідентифікатором № 7900726362986 копію зазначеної ухвали скаржник отримав 01 березня 2019 року.
Апелянтом 11.03.2019 подано заяву про продовження строку для усунення недоліків про сплату судового збору.
Ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14.03.2019, продовжено строк на 5 днів з дня отримання копії цієї ухвали для усунення недоліків апеляційної скарги, зазначених в ухвалі від 22.02.2019.
Вказану ухвалу апелянтом отримано отримано 26.03.2019.
Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби 29.03.2019 подав клопотання про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у цій справі, у зв'язку з тим, що через зупинення операцій з бюджетними коштами за всіма рахунками, апелянт немає можливості подати документ про сплату судового збору.
Проаналізувавши матеріали справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для відмови у задоволенні цього клопотання та повернення апеляційної скарги з огляду на наступне.
Згідно ч. 1 ст. 133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
При цьому, відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Згідно з ч. 1 ст. 8 Закону України "Про судовий збір" враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю.
Однак, суд апеляційної інстанції звертає увагу, що згідно матеріалів справи, предметом позову у цій справі є скасування податкових повідомлень-рішень. Крім цього, заявник не є суб'єктом, на якого розповсюджується дія законодавства щодо відстрочення від сплати судового збору.
Враховуючи викладене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, шо оскільки відсутні умови передбачені ч. 1 ст. 8 Закону України "Про судовий збір", за наявності яких відповідачу можна було б відстрочити сплату судового збору, то клопотання Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про відстрочення сплати судового збору задоволенню не підлягає.
Згідно з частиною другою статті 298 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга повертається скаржнику, якщо останній не усунув недоліки апеляційної скарги, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.
Враховуючи вищенаведене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що оскільки у встановлений суддею-доповідачем строк особою, яка подала апеляційну скаргу, не усунуто недоліків апеляційної скарги, таку необхідно повернути.
На підставі викладеного, керуючись статтями 169, 296, 298 Кодексу адміністративного судочинства України,
УХВАЛИВ:
у задоволенні клопотання Офіса великих платників податків Державної фіскальної служби про відстрочення сплати судового збору - відмовити.
Апеляційну скаргу Офіса великих платників податків Державної фіскальної служби на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 11 січня 2019 року у справі № 0940/1959/18 повернути скаржнику.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Суддя-доповідач О. М. Гінда судді В. В. Ніколін Д. М. Старунський
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2019 |
Оприлюднено | 04.04.2019 |
Номер документу | 80893950 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні