Постанова
від 27.03.2019 по справі 2240/3337/18
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2240/3337/18

Головуючий у 1-й інстанції: Гнап Д.Д.

Суддя-доповідач: Ватаманюк Р.В.

27 березня 2019 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Ватаманюка Р.В.

суддів: Сторчака В. Ю. Мельник-Томенко Ж. М. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Дочірнього підприємства "РемБудматСтар" на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 06 грудня 2018 року (прийняте у м. Хмельницький) у справі за адміністративним позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Хмельницькій області (далі - позивач) до Дочірнього підприємства "РемБудматСтар" (далі - відповідач) про стягнення заборгованості,

В С Т А Н О В И В :

позивач 09.10.2018 звернувся із адміністративним позовом до Хмельницького окружного адміністративного суду в якому просив:

- задовольнити позовну заяву Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області про стягнення заборгованості по сплаті штрафних та фінансових санкцій на загальну суму 373 742,08 грн., в тому числі: по рішенню № 63 від 26.06.2018 в розмірі 333 996,50 грн., та по рішенню № 15 від 31.07.2018 в розмірі 39 745,58 грн.;

- стягнути з дочірнього підприємства "РемБудматСтар" на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області (р/р 37174333000804, МФО 815013 УДКСУ у Хмельницькій області, код 41316723) сплачений судовий збір в розмірі 5 606,13 грн.;

- у винесеному рішенні зазначити наступний рахунок, на який дочірнє підприємство "РемБудматСтар" зобов'язане перерахувати заборгованість по сплаті штрафних та фінансових санкцій на загальну суму 373 742,08 грн.: р/р 37171000002815, МФО 815013 ГУДКСУ у Хмельницькій області, код ЄДРПОУ 41421464, отримувач - Старокостянтинівське відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 06.12.2018 позов задоволено повністю.

Стягнуто з дочірнього підприємства "РемБудматСтар" на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Хмельницькій області заборгованість по штрафних та фінансових санкціях в розмірі 373 742, 08 грн. на р/р 37171000002815, МФО 815013 ГУДКСУ у Хмельницькій області, код ЄДРПОУ 41421464, отримувач - Старокостянтинівське відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області.

Не погоджуючись із рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить суд скасувати вказане рішення та прийняти нове, яким в задоволенні позову відмовити повністю.

В обґрунтування апеляційної скарги апелянт вказав, що судом першої інстанції безпідставно не враховано те, що позивачем проведено перевірку з порушенням Закону України "Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", а саме, за відсутності повноважень органу, який здійснював перевірку. Також вказав, що позивачем застосовано положення закону який втратив чинність.

Позивач подав відзив на апеляційну скаргу вказавши, що апелянт не надав обґрунтованих аргументів з посиланням на норми матеріального права, відповідно до яких він вважає незаконним рішення №15.

Перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, заслухавши суддю-доповідача, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін з таких підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Судом першої інстанції встановлені та неоспорені сторонами такі обставини.

Згідно наказу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22.05.2017 №263-ос, Хмельницьке обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності припинило свою діяльність з 01.08.2017.

Наказом директора виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України від 16.08.2017 №16-ос, правонаступником Хмельницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності визначено - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області. Наведене підтверджується також і копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадський формувань від 01.11.2017.

На виконання звернення слідчого управління Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області від 06.03.2018 №1994/121/24-2018 та ухвали Старокостянтинівського районного суду від 01.06.2018, посадовими особами Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області здійснено виїзд до міста Старокостянтинова для здійснення позапланової перевірки дочірнього підприємства "РемБудматСтар".

Перевірка проводилась згідно п. "є" п. 3.6 Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження, затвердженої постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності 22.12.2010 № 29.

Проведеною перевіркою виявлені порушення вимог законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що призвело до неправомірного витрачання страхових коштів.

Так перевіркою виявлено наступні порушення вимог законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування: відсутність первинних документів про виплату застрахованим особам матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду (порушено п. п. 2, 3 ч. 2 ст. 15, ч. 2 ст. 34 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105); нарахування та виплата матеріального забезпечення здійснена без наявності відповідних документів - оригіналів листків непрацездатності або належним чином завірених копій, відсутність протоколів про призначення матеріального забезпечення (порушено ч. 3 ст. 30, ч.1 ст. 31 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105); виявлені випадки перерахування коштів Фонду з окремого рахунку № 26041571218000, на поточний рахунок підприємства №2600757121800 та використання їх на господарські витрати (порушено ч. 2. ст. 34 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105).

Виявлені порушення підтверджуються актом перевірки № 62 від 06.06.2018 та додатками до нього: копії індивідуальних відомостей про застрахованих осіб форми ОК-5 на 20 арк. В зв'язку з цим, загальна сума витрат які здійснені з порушенням встановленого порядку витрачання страхових коштів, склала 222 664,33 грн.

Від підпису та отримання акту перевірки Куц В. В., як керівник підприємства, відмовився, тому був складений акт відмови посадової особи від підписання. Матеріали перевірки по дочірньому підприємству "РемБудматСтар" направлені на адресу страхувальника (31101, м. Старокостянтинів, вул. Ессенська, 1/2) 26.06.2018 рекомендованим листом з повідомленням та отримані відповідачем 02.07.2018.

За результатами розгляду акта перевірки по дочірньому підприємстві "РемБудматСтар", першим заступником начальника управління виконавчої дирекції Фонду, відповідно до пунктів 5, 6 частини 1 статті 10, частиною 6, 8 статті 15, пунктами 8, 9 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105-XIV в редакції Закону України від 28.12.2014 № 77-VIII, винесено рішення № 63 від 26.06.2018 про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, яким визначено суму страхових коштів які підлягають поверненню на рахунок органу Фонду в таких розмірах: неправомірні витрати - 222 664,33 грн.; штрафні санкції в розмірі 50% неправомірно витрачених сум страхових коштів - 111 332,17 грн.

Загальна сума страхових коштів, які в десятиденний строк від дня отримання рішення підлягають перерахуванню до Старокостянтинівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницький області, код ЄДРПОУ 41421464, рахунок № 37171000002815, МФО 815013 ГУДКСУ у Хмельницький області, становить 333 996,50 грн.

Враховуючи те, що рішення № 63 від 26.06.2018 набрало законної сили та не було відповідачем виконано, відповідно до п. п. 5, 6 ч.1 ст. 10, ч. 6 ст. 15, п. п. 8, 9 Прикінцевих та перехідних положень Закону №1105-XIV, першим заступником начальника управління винесено рішення № 15 від 31.07.2018 про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, яким визначено суму страхових коштів які підлягають поверненню на рахунок органу Фонду в таких розмірах: штраф за несвоєчасне повернення страхових коштів - 33 399, 65 грн., визначений у розмірі 10% коштів Фонду, які мали бути повернуті згідно рішення № 63 від 26.06.2018 року - 333 996, 50 грн., нарахована пеня - 6 345, 93 грн. Загальна сума страхових коштів, які в десятиденний строк від дня отримання рішення підлягають перерахуванню до Старокостянтинівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області становить 39 745, 58 грн.

Таким чином загальна сума штрафних та фінансових санкцій по винесеним вище рішенням склала 373 742, 08 грн.

Станом на день подання позовної заяви відповідачем не було виконано рішення № 63 від 26.06.2018 та рішення № 15 від 31.07.2018, а тому позивач звернувся до суду з даним позовом.

Приймаючи оскаржуване рішення суд першої інстанції дійшов висновку, що позовні вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Хмельницькій області обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству та підлягають задоволенню повністю шляхом стягненням з дочірнього підприємства "РемБудматСтар" заборгованості у загальному розмірі 373 742,08 грн.

Апеляційний суд погоджується з висновками суду першої інстанції за такими доводами.

Статтею 9 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105-XIV (далі - Закон №1105-XIV) вказано, що основними завданнями Фонду та його робочих органів, серед іншого, є здійснення контролю за використанням роботодавцями та застрахованими особами коштів Фонду.

Фонд та його робочі органи відповідно до покладених на них завдань, у тому числі, здійснюють управління та оперативне розпорядження фінансовими ресурсами Фонду в межах бюджету Фонду, затвердженого Кабінетом Міністрів України, управління майном; здійснюють контроль за використанням коштів Фонду, веденням і достовірністю обліку та звітності щодо їх надходження та використання, застосовують в установленому законодавством порядку фінансові санкції та накладають адміністративні штрафи.

Відповідно до положень ст. 10 Закону №1105-XIV, Фонд має право, зокрема, перевіряти достовірність відомостей, поданих роботодавцем для отримання коштів Фонду, дотримання порядку використання роботодавцем виділених йому коштів Фонду та зупиняти виплати з Фонду в разі відмови або перешкоджання з боку роботодавця у проведенні перевірки, виявлення фактів подання ним Фонду недостовірних відомостей або порушення порядку використання роботодавцем коштів Фонду; отримувати необхідні пояснення (у тому числі в письмовій формі) з питань, що виникають під час перевірки; накладати і стягувати фінансові санкції та адміністративні штрафи, передбачені законом за порушення вимог цього Закону; вимагати від керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також від фізичних осіб усунення виявлених фактів порушення законодавства про соціальне страхування.

Фонд зобов'язаний, зокрема, здійснювати контроль за дотриманням порядку використання страхувальником страхових коштів; вживати заходів щодо раціонального використання коштів і забезпечення фінансової стабільності Фонду; контролювати правильність витрат за соціальним страхуванням, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами з питань соціального страхування; стягувати надміру виплачені кошти з юридичних і фізичних осіб у встановленому законом порядку.

Отже, наведеними нормами спростовується твердження відповідача про відсутність у позивача повноважень на винесення рішення, яке стало підставою для звернення до суду з даним позовом.

Згідно ст. 11 Закону №1105-XIV, джерелами формування коштів Фонду є: 1) страхові внески страхувальників та застрахованих осіб; 2) суми фінансових санкцій, застосованих відповідно до цього Закону, інших законів до підприємств, установ, організацій та фізичних осіб - підприємців за порушення встановленого порядку сплати страхових внесків та використання коштів Фонду, штрафів за недотримання законодавства про соціальне страхування, а також суми адміністративних штрафів, накладених відповідно до закону на посадових осіб та громадян за такі порушення; 3) суми не прийнятих до зарахування витрат страхувальника за соціальним страхуванням; 4) доходи від розміщення тимчасово вільних коштів, у тому числі резерву коштів Фонду; 5) капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України; 6) доходи від реалізації майна, придбаного за рахунок коштів Фонду; 7) добровільні внески та інші надходження відповідно до закону.

Кошти Фонду використовуються на: 1) виплату матеріального забезпечення, страхових виплат та надання соціальних послуг, фінансування заходів з профілактики страхових випадків, передбачених цим Законом; 2) фінансування витрат на утримання та забезпечення діяльності Фонду, його робочих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління, розвиток та функціонування інформаційно-аналітичних систем Фонду; 3) формування резерву коштів Фонду.

Положеннями статті 15 Закону №1105-XIV зазначено, що роботодавець зобов'язаний, зокрема, під час перевірки правильності використання коштів Фонду та достовірності поданих роботодавцем даних надавати посадовим особам Фонду необхідні документи та пояснення з питань, що виникають під час перевірки; подавати в установленому порядку відповідно до законодавства відомості про: розмір заробітної плати та використання робочого часу працівників; річний фактичний обсяг реалізованої продукції (робіт, послуг), кількість нещасних випадків і професійних захворювань на підприємстві за минулий календарний рік; використання коштів Фонду за іншими визначеними цим Законом напрямами в порядку, встановленому правлінням Фонду; повернути Фонду суму виплаченого матеріального забезпечення та вартість наданих соціальних послуг потерпілому на виробництві у разі невиконання своїх зобов'язань щодо сплати страхових внесків.

Достовірність зазначених у документах даних перевіряється Фондом. У разі подання недостовірних відомостей, використання роботодавцем коштів Фонду з порушенням встановленого порядку роботодавець добровільно чи на підставі рішення суду повинен відшкодувати страховику заподіяну шкоду.

Роботодавець несе відповідальність за: 1) порушення порядку використання коштів Фонду, несвоєчасне або неповне їх повернення; 2) несвоєчасне подання або неподання відомостей, встановлених цим Законом; 3) подання недостовірних відомостей про використання коштів Фонду; 4) шкоду, заподіяну застрахованим особам або Фонду внаслідок невиконання або неналежного виконання обов'язків, визначених цим Законом.

При цьому, у разі порушення порядку використання страхових коштів роботодавці відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми.

За несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів на страхувальників та інших отримувачів коштів Фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів.

Одночасно на суми несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів і штрафних санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.

Своєчасно не сплачені фінансові санкції та адміністративні штрафи стягуються із страхувальника в дохід Фонду в порядку, встановленому законом.

Право застосовувати фінансові санкції та накладати адміністративні штрафи від імені Фонду мають директор виконавчої дирекції Фонду та його заступники, керівники робочих органів Фонду та їх заступники.

Відповідно до ст.17 Закону №1105-XIV спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.

Строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.

Згідно матеріалів справи, дочірнім підприємством "РемБудматСтар" самостійно, у повному обсязі, не сплачено суми страхових коштів, визначеної Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Хмельницькій області у рішенні від 26.06.2018 № 63 про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та рішення від 31.07.2018 № 15 про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Вказані рішення в судовому порядку не скасовані.

Відтак, вказана сума заборгованості у загальному розмірі 373 742,08 грн. підлягає стягненню з дочірнього підприємства "РемБудматСтар".

Щодо доводів відповідача про те, що позивачем з тих самих підстав і з того самого предмету подано цивільний позов, слід вказати, що цивільний позов подано позивачем до фізичної особи ОСОБА_2 щодо відшкодування матеріальних збитків в наслідок злочинних дій цивільного відповідача ОСОБА_2 та стягнення з нього на користь управління 2 531,40 грн., в тому числі: заподіяні матеріальні збитки -1 638 043,65 грн., застосовані штрафні та фінансові санкції - 893 331,75 грн., що свідчить про відмінність вказаної справи із даною справою та спростовує доводи скаржника.

Стосовно посилань відповідача на те, що перевірка проведена з порушенням вимог законодавства, оскільки в рішенні №63 від 26.06.2018 позивачем вказано про порушення норм Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" в редакції від 28.12.2014, який втратив чинність, апеляційний суд вказує на таке.

Згідно направлення №62 від 05.06.2018 питанням перевірки ставилось правомірність заявлення коштів Фонду на виплату матеріального забезпечення, дотримання законодавства щодо призначення, нарахування та виплати матеріального забезпечення застрахованим особам та відповідності даних бухгалтерського обліку даним звітності по коштах Фонду за 2012-2015 роки.

Таким чином, враховуючи, що перевірка проведена 2018 року стосувалась руху коштів за 2012-2015 роки, позивачем правомірно застосовувалось законодавство чинне на момент вчинення окремих дій. Крім того, вказані норми були чинним як на момент перевірки так і на час прийняття рішень.

Посилання відповідача на ст. 250 Господарського кодексу України суд відхиляє, оскільки ст. 1 ГК України вказано, що цей Кодекс визначає основні засади господарювання в Україні і регулює господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання, тоді як даний спір є адміністративним та регулюється спеціальним законом - Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування".

Разом з цим, ст. 250 ГК України визначає строки застосування адміністративно-господарських санкцій, тоді як строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених Законом №1105-XIV, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.

При цьому, доводи скаржника про те, що позивачем подано адміністративний позов без доказів того, що позовна заява із доданими документами направлена відповідачу не є підставою для скасування по суті правильного рішення суду.

Відтак, доводи скаржника є формальними та не свідчать про протиправність вимог позивача щодо стягнення з дочірнього підприємства "РемБудматСтар" заборгованості у загальному розмірі 373 742,08 грн. та не спростовують висновку суду першої інстанції.

За таких обставин колегія суддів вважає, що суд першої інстанції прийняв обґрунтоване рішення щодо наявності підстав для задоволення позовних вимог, з'ясував всі обставини справи, які мають значення для її вирішення та не допустив порушення норм матеріального і процесуального права, що вказує на безпідставність доводів апелянта.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Крім того, ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 29.01.2019 відкрито апеляційне провадження в даній справі та відстрочено дочірньому підприємству "РемБудматСтар" сплату судового збору в розмірі 8 409,20 грн. за подання апеляційної скарги на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 06.12.2018 до ухвалення рішення по справі.

Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень - 1,5 % ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 4 вказаного Закону за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами ставка судового збору становить 150 % ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Прожитковий мінімум для працездатних осіб на 01 січня 2018 року становить 1762 грн.

Враховуючи, що позовна заява містить вимогу майнового характеру (ціна позову 373 742,08 грн.), то за подання апеляційної скарги в даному випадку належить сплатити судовий збір в сумі 8 409,20 грн. (373 742,08*1,5%)*150%.

Однак, як слідує з матеріалів справи, відповідачем при поданні апеляційної скарги не сплачений відповідно до Закону України "Про судовий збір", оскільки в матеріалах справи відсутній документ про сплату судового збору та в програмі "Діловодство спеціалізованого суду" в розділі "Реєстр підтверджень оплат із Казначейства" відсутнє підтвердження зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.

Отже, з огляду на зазначене, колегія суддів дійшла висновку, що з дочірнього підприємства "РемБудматСтар" за подання апеляційної скарги на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 06.12.2018 необхідно стягнути судовий збір в розмірі 8 409,20 грн.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Дочірнього підприємства "РемБудматСтар" залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 06 грудня 2018 року - без змін.

Стягнути з Дочірнього підприємства "РемБудматСтар" (вул.Ессенська, 1/2, м. Старокостянтинів, Хмельницька обл., 31101, код ЄДРПОУ 39839071, р/р 26004571222000 в АТ "Укрсиббанк", МФО 351005) судовий збір в розмірі 8 409 грн. 20 коп. (вісім тисяч чотириста девять гривень двадцять копійок) за подання апеляційної скарги на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 06 грудня 2018 року за реквізитами стягувача: Державна судова адміністрація України, місце знаходження (вул. Липська, 18/5, м.Київ, 01601); отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ, код класифікації доходів бюджету 22030106; код ЄДРПОУ: 37993783; банк: Казначейство України; МФО: 899998; Р/р: 31211256026001, код класифікації доходів бюджету 22030106.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до ст. 325 КАС України та оскарженню не підлягає, крім випадків передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Головуючий Ватаманюк Р.В. Судді Сторчак В. Ю. Мельник-Томенко Ж. М.

Дата ухвалення рішення27.03.2019
Оприлюднено08.04.2019
Номер документу80979221
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2240/3337/18

Ухвала від 20.02.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Постанова від 27.03.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 14.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 28.01.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Рішення від 06.12.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 22.11.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні