Постанова
від 09.04.2019 по справі 0940/1935/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 квітня 2019 рокуЛьвів№ 857/2024/19

Колегія суддів Восьмого апеляційного адміністративного суду в складі:

головуючого судді: Улицького В.З.

суддів: Кузьмича С.М., Сапіги В.П.

при секретарі судового засідання: Бедрій Х.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Управління державної архітектурно-будівельної інспекції України в Івано-Франківській області на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 20.12.2018 року (рішення ухвалене о 12:25 хв. у м. Івано-Франківськ судом у складі головуючого судді Микитюка Р.В., повний текст рішення складено 26.12.2018 року) у справі за позовом Малого підприємства "Сюрприз" до правління державної архітектурно-будівельної інспекції України в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування рішень,-

ВСТАНОВИЛА:

У жовтні 2018 року позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування рішення від 23.08.2018 та №36 від 10.09.2018..

Позивач позовні вимоги мотивував тим, що рішенням головного інспектора будівельного нагляду Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області від 23.08.2018 скасовано дію містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки №26 від 14.06.2016 на об`єкт "адміністративно-виробничий будинок" на вул. Попова в м. Косів Івано-Франківської області, замовником якого є позивач та наступним рішенням головного інспектора будівельного нагляду Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області №36 від 10.09.2018 скасовано реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт від 16.11.2016 №ІФ083163210904 "Будівництво адміністративно-виробничого будинку" Івано-Франківська область, Косівський район, м. Косів, вул. Попова б/н. Вважає вищенаведені рішення незаконними та просить їх скасувати. Просив позов задоволити.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 20.12.2018 року адміністративний позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення від 23.08.2018 головного інспектора будівельного нагляду Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки №26 від 14.06.2016 на об`єкт "адміністративно-виробничий будинок" на вул. Попова в м. Косів Івано-Франківської області. Визнано протиправним та скасовано рішення №36 від 10.09.2018 головного інспектора будівельного нагляду Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області про скасування реєстрації про початок виконання будівельних робіт від 16.11.2016 №ІФ083163210904 "Будівництво адміністративно-виробничого будинку" Івано-Франківська область, Косівський район, м. Косів, вул. Попова б/н.

Рішення суду першої інстанції оскаржило Управління державної архітектурно-будівельної інспекції України в Івано-Франківській області. Вважає, що оскаржуване рішення прийняте з помилковим застосуванням норм матеріального та процесуального права та підлягає скасуванню з підстав викладених у апеляційній скарзі. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою у задоволені адміністративного позову відмовити.

Неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи відповідно до ч. 2 ст. 313 КАС України, тому відповідно до ч.4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Заслухавши доповідача, перевіривши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційну скаргу апелянта слід залишити без задоволення з наступних підстав.

Згідно ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до ст.242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом. При виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду. Якщо одна із сторін визнала пред'явлену до неї позовну вимогу під час судового розгляду повністю або частково, рішення щодо цієї сторони ухвалюється судом згідно з таким визнанням, якщо це не суперечить вимогам статті 189 цього Кодексу.

Згідно ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судом першої інстанції встановлено, що 23.08.2018 року головними інспекторами будівельного нагляду Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області Бойко О.В. та Говар І.В. у присутності заступника начальника відділу будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Косівської районної державної адміністрації - головного архітектора району Дворика В.Р., відповідно до наказу №799 від 23.06.2018 року та №1029 від 10.08.2018 на підставі направлення №34/1009/6.4/2018 від 20.07.2018 та №42/1009/6.4/2018 Порядку здійснення держаного архітектурно-будівельного нагляду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 №698 проведено планову перевірку дотримання позивачем вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил відділу будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Косівської районної державної адміністрації, вул. Незалежності, 11, м. Косів Івано-Франківська область при наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки №26 від 14.06.2016 на об`єкт "адміністративно-виробничий будинок" на вул. Попова в м. Косів Івано-Франківської області, замовником якого є МП "Сюрпиз".

На підставі проведеної перевірки складено акт дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 23.08.2018.

Даною перевірною встановлено, що в пунктах 6, 7, 8, 9, 11, 13 розділу "містобудівні умови та обмеження" не зазначені конкретні положення нормативних актів, відомості, які базуються на розрахунках та не міститься конкретних цифрових показників, а тільки посилання на нормативні акти, за якими неможливо визначити містобудівні умови та обмеження, чим порушено п.8 ч.1 ст.1 Закону та не відповідає п. 3.4 Порядку №109; в п. 5 розділу "Загальні дані" документ, що підтверджує право власності або користування земельною ділянкою зазначено договір оренди землі від 25.04.2014. У вказаному договорі відсутня державна реєстрація.

Відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" саме державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень є офіційним визнанням і підтвердженням державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, копія договору оренди землі від 25.04.2014 не засвідчена в установленому порядку, що є порушенням п.2.2 Порядку №109; в п.8 розділу "Загальні дані" відсутнє посилання на містобудівну документацію населеного пункту. МУО №26 видані за відсутності затвердженого у встановленому порядку детального плану території чи плану зонування території, які відповідно до ст. 18 та ст. 19 Закону визначають містобудівні умови та обмеження, у зв`язку з чим не можливо визначити відповідність намірів забудови земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні, чим порушено п.2 ст. 5, п.5 ст. 29 Закону (в редакції Закону, що діяла на момент надання даних містобудівних умов та обмежень), п. 2.4 Порядку №109; порушення п.6 розділу 5 "Прикінцеві положення" Закону, а саме норма, згідно з якою рішення щодо визначення та надання містобудівних умов та обмежень на територіях де відповідно до цього Закону не затверджені плани зонування або детальні плани територій, дозволялось приймати з врахуванням попередніх планувальних рішень у межах встановленого законодавством строку, припинила дію з 01.01.2015.

На підставі акту перевірки головним інспектором будівельного нагляду Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області прийнято рішення від 23.08.2018, яким скасовано дію містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки №26 від 14.06.2016 на об`єкт "адміністративно-виробничий будинок" на вул. Попова в м. Косів Івано-Франківської області, замовником якого є позивач та рішення №36 від 10.09.2018, яким скасовано реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт від 16.11.2016 №ІФ083163210904 "Будівництво адміністративно-виробничого будинку" Івано-Франківська область, Косівський район, м. Косів, вул. Попова б/н.

Статтею 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачено, що державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно статті 6 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, органами державного архітектурно-будівельного контролю, іншими уповноваженими органами містобудування та архітектури, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування.

Відповідно до Указу Президента України від 08.04.2011 року №439/2011 "Про затвердження Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України", Державна архітектурно-будівельна інспекція України є правонаступником прав та обов'язків Державної архітектурно-будівельної інспекції - урядового органу, що діяв у системі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України.

Державна архітектурно-будівельна інспекція є центральним органом виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю, контролю у сфері житлово-комунального господарства. Державна архітектурно-будівельна інспекція відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль за виконанням приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, державних будівельних норм, стандартів та правил, у сфері житлово-комунального господарства; проводить перевірки відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт, будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються у будівництві, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічним умовам, затвердженим проектним вимогам, рішенням; розглядає справи про правопорушення у сферах містобудівної діяльності, житлово-комунального господарства з прийняттям відповідних рішень.

Згідно з абз.3 п.2 ч.8 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" скасування містобудівних умов та обмежень здійснюється головними інспекторами будівельного нагляду в порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду у разі невідповідності містобудівних умов та обмежень містобудівному законодавству, містобудівній документації на місцевому рівні, будівельним нормам, стандартам і правилам.

В той же час під час проведення перевірки, таких підстав для скасування містобудівних умов та обмежень головним інспектором будівельного нагляду в порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду не встановлено.

Судовою колегією апеляційного суду встановлено, що під час проведення планової перевірки на об`єкті нагляду встановлено, що містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки №26 від 14.06.2016 на об`єкт "адміністративно-виробничий будинок" на вул. Попова в м. Косів Івано-Франківської області, прийнято з порушенням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, зокрема: в договорі оренди землі від 25.04.2014 відсутня державна реєстрація, передбачена ЗУ "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та в порушення п.2.2 Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 07.07.2011 №109, копія цього договору не засвідчена в установленому порядку; відсутнє посилання на містобудівну документацію населеного пункту та в порушення п. 2 ст.5 п.5 ст. 29 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" МОУ №26 видані за відсутності затвердженого в установленому порядку детального плану території чи плану зонування території, в зв`язку з чим неможливо визначити відповідність намірів забудови земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні; в порушення п.6 розділу 5 "Прикінцеві положення" Закону, згідно якого рішення щодо визначення та надання містобудівних умов та обмежень на територіях де не затверджені плани зонування або детальні плани територій дозволялось приймати з врахуванням попередніх планувальних рішень, припинили з 01.01.2015 року.

14.06.2016 відділом капітального будівництва містобудування та архітектури Косівської райдержадміністрації надано малому підприємству "Сюрприз" містобудівні умови та обмеження №26 забудови земельної ділянки площею 0,0328 га по вул. Попова в м. Косів, Косівський район, для будівництва адміністративно-виробничого будинку.

У п.7 містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки зазначено, що цільове призначення земельної ділянки: для будівництва та обслуговування адміністративно-виробничого будинку.

У п.9 містобудівних умов та обмежень земельної ділянки зазначено, що функціональне призначення земельної ділянки: обслуговування адміністративно-виробничого будинку.

Право на земельну ділянку площею 0,0328 га, кадастровий номер 2623610100:01:005:0241 по вул. Попова в м. Косів, Косівського району Івано-Франківської області набуло на підставі рішення Косівської міської ради від 16.08.2005 №3.82-30, на підставі якого укладено первинний договір оренди від 23.08.2005, що містить запис про його реєстрацію в івано-Франківській філії ДСК №13 про що вчинено запис від 15.06.2006 №040630600024.

У 2011 Косівською міською радою поновлювався термін дії договору оренди, а 25.04.2014 переукладено договір оренди землі зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно земельну ділянку кадастровий номер 2623610100:01:005:0241 місце розташування вул. Попова в м. Косів, Косівського району Івано-Франківської області за №14236193 від 05.07.2014.

Наступна реєстрація права оренди земельної ділянки проведена 21.09.2017 строком дії до 05.08.2019, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав.

Відповідно до ч.3 ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника, до якої додаються: копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію; копія документу, що посвідчує право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці або згода його власника засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000; витяг із Державного земельного кадастру.

Згідно абз. 7 ч. 3 ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" цей перелік для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним.

Відповідно до ч.5 ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівні умови та обмеження містять: назву будівництва, що повинна відображати від будівництва та місце розташування об`єкта; інформацію про замовника; відповідність на дату надання містобудівних умов та обмежень цільового та функціонального призначення земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні; граничну допустимість висотність будинків, будівель та споруд у метрах; максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки; максимально допустиму щільність населення в межах житлової забудови відповідної житлової одиниці (кварталу, мікрорайону); мінімально допу3стимі відстані від об`єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд; планувальні обмеження (охоронні зони пам`яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об`єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони); охоронні зони об`єктів транспорту, зв`язку, інженерних комунікацій, відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж. Перелік зазначених умов є вичерпним.

Разом з тим, головним інспектором будівельного нагляду у рішенні від 23.08.2018 порушення, а саме: відсутність державної реєстрації в договорі оренди та те що копія договору оренди землі не засвідчена в установленому порядку не ґрунтуються на визначеному переліку документів відповідно до ч.3 статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".

У п. 8 "Загальні дані" оскаржуваного рішення від 23.08.2018 зазначено, що відсутнє посилання на містобудівну документацію населеного пункту, то суд зауважує, що дане посилання не ґрунтується на визначеному в ч. 5 ст. 29 Закону № 3038-VI переліку визначених умов, які містяться в містобудівних умовах і обмеженнях, а також є помилковим, оскільки у п. 8 "Загальні дані" містобудівних умов і обмежень №26 від 14.06.2016, серед перерахованого в ньому переліку містобудівної документації (генеральний план населеного пункту, план зонування, детальний план території), міститься посилання на Генплан.

Проте, на запит представника позивача, який подано головному архітектору Івано-Франківської області Управління містобудування та архітектури за вих. № від 99.11.2018 про те, чи відповідають Генплану наміри забудови земельної ділянки по вул. Попова, в м. Косів визначені в містобудівних умовах та обмеженнях забудови земельної ділянки видані 14.05.2016 МП "Сюрприз", начальником управління департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури управління містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації надано відповідь, у якій зокрема зазначено, що відповідно до генерального плану м. Косів, вул. Попова розташована у центральній частині населеного пункту, та належить до земель громадської та житлової забудови. Наразі в управлінні не має даних стосовно невідповідності долучених містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки існуючій містобудівній документації (а.с. 103-104).

Відповідно до 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівна документація - це затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій. За змістом визначених термінів статті 1 та інших положень Закону № 3038-VI, до містобудівної документації відноситься: генеральний план населеного пункту (основний вид містобудівної документації на місцевому рівні); детальний план території; план зонування території. Пунктом 8 статті 17 Закону № 3038-VI визначено, що строк дії генерального плану населеного пункту не обмежується.

Згідно статті 18 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту, а статтею 19 цього Закону зазначено, що детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту.

Відповідно до абз. 2 статті 16 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі на паперових і електронних носіях.

Відтак, судова колегія апеляційного суду вважає, що містобудівні умови та обмеження надаються на підставі містобудівної документації, до якої входить і генеральний план населеного пункту і детальний план забудови і план зонування території, при цьому, не конкретизує її перелік чи сукупність, тому не може бути підставою для скасування містобудівних умов та обмежень вказане в оскаржуваному рішенні головного інспектора будівельного нагляду, що МУО №26 видані за відсутності детального плану території чи плану зонування території, в зв`язку з чим неможливо визначити відповідність намірів забудови земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні, а з 01.01.2015 припинили дію положення, коли дозволялось надавати містобудівні умови з врахуванням попередніх планувальних рішень.

Відповідність цільового призначення земельної ділянки для будівництва і обслуговування адміністративно-виробничого будинку та функціонального призначення земельної ділянки - обслуговування адміністративно-виробничого будинку містобудівній документації підтверджується генеральним планом населеного пункту, про що мається на увазі в містобудівних умовах №26 від 14.06.2016.

Згідно з Витягом з Державного земельного кадастру надана для забудови земельна ділянка за цільовим призначенням - для будівництва та обслуговування адміністративно-виробничого будинку та за категорією: землі громадської та житлової забудови.

Разом з тим, на момент проведення перевірки Порядок №109 втратив чинність згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №289 від 06.11.2017.

З оскаржуваного рішення управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області №36 від 10.09.2018 вбачається, що підставою для скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт від 16.11.2016 №ІФ083163210904 "Будівництво адміністративно-виробничого будинку, Івано-Франківська область, Косівський район, м. Косів, вул. Попова б/н" є рішення від 23.08.2018 про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 14.06.2016 №26, на підставі підп. 4 п.3 розділу 11 Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності".

Згідно п.4 ч.3 розділу 11 Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності" від 17.01.2017 №1807-VIII, зареєстровані до набрання чинності цим Законом декларації про початок виконання підготовчих та/або будівельних робіт можуть бути скасовані відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом міністрів України у разі: скасування містобудівних умов та обмежень.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Узагальнюючи наведене, суд апеляційної інстанції переконаний, що судом першої інстанції надано належну оцінку наявним у справі доказам, а їх достатня кількість та взаємний зв'язок у сукупності дали змогу суду першої інстанції зробити вірний висновок про наявність підстав для задоволення адміністративного позову.

Враховуючи викладене, колегія суддів не вбачає підстав для скасування рішення суду першої інстанції.

З наведеного вбачається, що доводи апеляційної скарги являються безпідставними та необґрунтованими та не спростовують висновків суду першої інстанції, правова оцінка доказів дана вірно, а відтак у задоволенні апеляційної скарги слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 243 ч. 3, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, колегія суддів,-

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Управління державної архітектурно-будівельної інспекції України в Івано-Франківській області залишити без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 20.12.2018 року у справі №0940/1935/18 - без змін.

Постанова набирає законної сили з моменту прийняття.

На Постанову протягом тридцяти днів з моменту набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя В. З. Улицький судді С. М. Кузьмич В. П. Сапіга Повне судове рішення складено 10.04.2019 року

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.04.2019
Оприлюднено11.04.2019
Номер документу81047294
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0940/1935/18

Ухвала від 01.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 02.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 28.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 23.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 09.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 15.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 19.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Рішення від 20.12.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Рішення від 20.12.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні