Рішення
від 09.04.2019 по справі 140/628/19
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 квітня 2019 року ЛуцькСправа № 140/628/19

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Волдінера Ф. А.,

розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Рожищенського об`єднаного управління Пенсійного фонду України у Волинській області про визнання незаконним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) звернувся з позовом до Рожищенського об`єднаного управління Пенсійного фонду України у Волинській області (далі Рожищенське ОУПФУ, відповідач) про визнання незаконним та скасування рішення щодо відмови у призначенні пенсії за віком позивачу згідно частини першої статті 55 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», зобов`язання призначити та виплачувати позивачу пенсію за віком згідно частини першої статті 55 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», як учаснику ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, з врахуванням періоду участі у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з 24.06.1986 по 04.07.1986, з моменту звернення із заявою про призначення пенсії за віком, а саме з 12.07.2018.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 15.03.2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі, встановлено, що судовий розгляд справи необхідно проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та, маючи необхідний стаж для призначення пенсії відповідно до статті 55 Закону №796-XII, 12.07.2018 звернувся до відповідача із заявою про призначення пенсії відповідно до частини першої статті 55 Закону №796-XII, тобто зі зменшенням пенсійного віку на 10 років як учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Рішенням від 08.08.2018 №4090/02-19 Рожищенське ОУПФУ відмовило ОСОБА_1 у призначенні пенсії у зв`язку з відсутністю підтвердження роботи на ліквідації аварії в зоні відчуження згідно первинних документів.

Позивач вважає дії відповідача щодо відмови у призначенні пенсії за віком із зниженням пенсійного віку неправомірними, оскільки подані ним документи підтверджують факт його участі в ліквідації наслідків на Чорнобильській АЕС в період з 24.06.1986 по 04.07.1986 та є належними доказами для призначення пенсії відповідно до частини першої статті 55 Закону №796-XII. З наведених вище підстав позивач просив позов задовольнити повністю.

Відповідач у відзиві на адміністративний позов від 26.03.2019 №1846/06-03 позовні вимоги ОСОБА_1 не визнав та просить відмовити в їх задоволенні з тих підстав, що ОСОБА_1 до управління Фонду не подав довідку про період участі в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС за формою, затвердженою постановою Державного Комітету СРСР по праці та соціальних питаннях від 09.03.1988 № 122, що видається безпосередньо підприємством, установою, організацією, у складі яких позивач виконував функції з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Тому у зв`язку з відсутністю первинних документів, які підтверджують період виконання робіт та населених пунктів у зоні відчуження, позивачу було відмовлено у призначенні пенсії за віком із зменшенням пенсійного віку відповідно до статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Крім того, стверджує, що позивач пропустив строк звернення до суду, оскільки рішенням Рожищенського ОУПФУ від 08.08.2018 №4090/02-19 позивачу було відмовлено у призначенні пенсії за віком із заниженням пенсійного віку передбаченого статтею 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», яке було направлено позивачу 09.08.2018.

Сторони скористались своїм правом на подання до суду заяв по суті справи, в яких письмово виклали свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення та міркування щодо предмета спору, а тому суд вважає можливим розглянути справу за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є потерпілим від Чорнобильської катастрофи (категорія 2), що підтверджується дублікатом посвідченням учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС серії НОМЕР_1 від 08.04.2014, виданим Волинською обласною державною адміністрацією.

З метою реалізації свого права на пенсійне забезпечення, ОСОБА_1 12.07.2018 звернувся до Рожищенського ОУПФУ із заявою про призначення пенсії зі зниженням пенсійного віку відповідно статті 55 Закону №796-XII, до якої були надані: посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС категорії 2 серія НОМЕР_1 від 01.04.2014; довідку від 09.10.1991 № 97, видана спецавтобазою № 21 тресту «Рівнешляхбуд»; довідку № 50 від 15.05.2018, видану ВАТ «Рівнешляхбуд»; копію відрядного посвідчення № НОМЕР_2 .

Однак, за наслідками розгляду поданих позивачем заяви та документів Рожищенське ОУПФУ прийняло рішення від 08.08.2018 № 4090/02-19, яким позивачу було відмовлено у призначенні пенсії за віком із заниженням пенсійного віку передбаченого статтею 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», у зв`язку з тим що по документах, поданих позивачем, немає підстав визначити право на пенсію по віку зі зниженням пенсійного віку на 10 років.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Стаття 46 Конституції України визначає, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Відповідно до статті 9 Закону № 796-XII особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, є: 1) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС - громадяни, які брали безпосередню участь у ліквідації аварії та її наслідків; 2) потерпілі від Чорнобильської катастрофи - громадяни, включаючи дітей, які зазнали впливу радіоактивного опромінення внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Згідно зі статтею 49 Закону № 796-XII пенсії особам, віднесеним до категорії 1, 2, 3, 4 встановлюються у вигляді а) державні пенсії; б) додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію.

Статтею 15 Закону України «Про пенсійне забезпечення» від 05.11.1991 № 1788-XII (далі - Закон № 1788-XII) визначено, що умови, норми та порядок пенсійного забезпечення громадян, які постраждали від Чорнобильської катастрофи, визначаються Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» або надається їм право на одержання пенсій на підставах, передбачених Законом України «Про пенсійне забезпечення».

Умови призначення пенсії за віком встановлено статтею 26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV (далі - Закон № 1058-IV).

Зокрема, право на пенсію за віком, чоловіки набувають при досягненні 60-річного віку та за наявності страхового стажу з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2018 року - не менше 25 років.

Частиною першою статті 55 статті Закону № 796-XII передбачено, що особам, які працювали або проживали на територіях радіоактивного забруднення, пенсії надаються із зменшенням пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», за наявності відповідного страхового стажу, зменшеного на кількість років зменшення пенсійного віку, але не менше 15 років страхового стажу. Зокрема, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які працювали в зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 року незалежно від кількості робочих днів, а з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року - не менше 5 календарних днів, - передбачено зменшення віку на 10 років.

Згідно зі статтею 10 Закону № 796-XII учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов`язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчуження у 1986 - 1987 роках незалежно від кількості робочих днів, а у 1988 - 1990 роках - не менше 30 календарних днів, у тому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи військовослужбовців, працівники державних, громадських, інших підприємств, установ і організацій незалежно від їх відомчої підпорядкованості, а також ті, хто працював не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві.

Пунктом 2 частини першої статті 14 Закону № 796-XII передбачено, що для встановлення пільг і компенсацій визначаються такі категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, зокрема, до 2 категорії відносяться учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які працювали у зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 року - незалежно від кількості робочих днів.

Згідно зі статтею 65 Закону № 796-XII учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілим від Чорнобильської катастрофи видаються посвідчення, виготовлені за зразками, затвердженими Кабінетом Міністрів України. Посвідчення «Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС» та «Потерпілий від Чорнобильської катастрофи» є документами, що підтверджують статус громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та надають право користування пільгами, встановленими цим Законом. Видача посвідчень провадиться спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською і Севастопольською міськими державними адміністраціями за поданням районних державних адміністрацій.

Відтак, з аналізу вказаних норм слідує, що єдиним документом, що підтверджує статус громадянина, який постраждав внаслідок Чорнобильської катастрофи, та надає право користування пільгами, встановленими Законом № 796-XII, у тому числі призначення пенсії зі зменшенням пенсійного віку, встановленого для одержання державних пенсій, є посвідчення «Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС» або «Потерпілий від Чорнобильської катастрофи». Різного роду довідки про період роботи (служби) у зоні відчуження, про евакуацію, відселення, самостійне переселення, про період проживання та роботи на забруднених територіях тощо є лише підставами для визначення в установленому порядку статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС або потерпілих від Чорнобильської катастрофи.

Аналогічний правовий підхід щодо застосування зазначених норм матеріального права міститися у постановах Верховного Суду України від 21.11.2006 у справі №21-1048во06, від 04.09.2015 у справі №690/23/15-а та Верховного Суду від 28.03.2018 у справі №333/2072/17 (2-а/333/122/17) та враховується при вирішенні цієї справи в силу приписів частини п`ятої статті 242 КАС України, згідно якої при виборі і застосуванні норм права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного суду.

Як вбачається із матеріалів справи, ОСОБА_1 08.04.2014 Волинською обласною державною адміністрацією було видано дублікат посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році 2 категорії серії НОМЕР_1 .

Пунктом 2.1 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 (з наступними змінами та доповненнями), передбачено, що до заяви про призначення пенсії за віком додаються документи, які засвідчують особливий статус особи, зокрема, посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та довідка про період (періоди) участі в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС за формою, затвердженою постановою Державного Комітету СРСР по праці та соціальних питаннях від 09 березня 1988 року № 122, або довідка військової частини, у складі якої особа брала участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, або довідка архівної установи, або інші первинні документи, в яких зазначено період роботи, населений пункт чи об`єкт, де особою виконувались роботи з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС; посвідчення потерпілого від Чорнобильської катастрофи та довідка про період (періоди) проживання (роботи) на територіях радіоактивного забруднення, видана органами місцевого самоврядування (підприємствами, установами, організаціями) (при призначенні пенсії за віком із застосуванням норм статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Таким чином, законодавець визначає альтернативу довідці про період (періоди) участі в ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС за формою, затвердженою постановою Державного Комітету СРСР по праці та соціальних питаннях від 09.03.1988 № 122. Основною підставою для врахування альтернативних документів є інформація у них про період роботи, населений пункт чи об`єкт, де особою виконувались роботи з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Судом встановлено, що факт участі позивача у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС підтверджується довідкою спец автобази № 21 тресту Рівнешляхбуд, від 09.10.1991, довідкою ВАТ «Рівнешляхбуд» від 15.05.2018 та відрядним посвідченням № 294, відповідно до яких позивач дійсно в період з 24.06.1986 по 04.07.1986 працював в Рівненській спецавтобазі № 21 тресту «Рівнешляхбуд» на посаді слюсара по ремонту автомобілів і приймав участь в роботах по ліквідації наслідків на ЧАЕС (автодорога Чорнобиль-Зелений Мис, населені пункти: Плютовище, Копачі, Опачічі, Чорнобиль).

Відтак, суд дійшов висновку про наявність у позивача права на користування пільгами, встановленими Законом № 796-XII, зокрема щодо призначення пенсії зі зниженням пенсійного віку на 10 років. В свою чергу відмова відповідача у призначенні пенсії позивачу зі зменшенням пенсійного віку як учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС відповідно до статті 55 Закону № 796-XII з мотивів відсутності підтверджуючих документів про участь у ліквідації наслідків на ЧАЕС є необґрунтованою.

При цьому, суд не бере до уваги посилання відповідача на те, що позивачем подано документи, які видані організацією в складі якої він не працював, так як з копії трудової книжки серії НОМЕР_3 вбачається що з 12.08.1985 по 12.11.1986 позивач працював у Рівненській спецавтобазі № 21 тресту «Рівнешляхбуд».

Таким чином, з врахуванням вищенаведеного, суд дійшов висновку про те, що оскільки позивач є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 2 категорії, що відповідно підтверджує факт його роботи у зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 року незалежно від кількості робочих днів, та є достатньою підставою для призначення пільгової пенсії, передбаченої частиною першою статті 55 Закону №796-XI, а також перебував до 01.07.1986 в зоні ліквідації наслідків аварії на Чорнобильскій АЕС, тому у відповідача відсутні підстави не призначати пенсію за віком із зменшенням пенсійного віку відповідно до статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Позивач станом на 12.07.2018 досяг віку повних 50 років, що підтверджується наявною у матеріалах справи копією паспорта громадянина України.

Відтак, на дату звернення до відповідача із заявою про призначення пенсії позивач мав право на призначення пенсії із зменшенням пенсійного віку на 10 років.

З огляду на наведене, суд дійшов висновку, що відповідач протиправно відмовив позивачу в призначенні пенсії за віком зі зменшенням пенсійного віку на 10 років відповідно до статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», внаслідок чого порушив гарантоване державою право позивача на пенсійне забезпечення.

Водночас суд вважає необґрунтованими твердження відповідача про пропуск позивачем строку звернення до суду, встановленого частиною другою статті 122 КАС України, з таких підстав.

Відповідно до частин першої, другої статті 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Як встановлено судом, позивач оскаржує дії Рожищенського ОУПФУ щодо протиправної відмови у призначенні пенсії із заниженням пенсійного віку відповідно до статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», яка викладена у рішенні відповідача від 08.08.2018 №4090/02-19. Відповідач вказує, що оскаржуване рішення було направлене позивачу 09.08.2018, проте доказів направлення та отримання даного рішення позивачу Рожищенське ОУПФУ не надає. Відтак, неможливо встановити факт пропуску строку звернення до суду з даним позовом, так як невідомо коли позивач отримав оскаржуване рішення.

Крім того, суд встановив, що ОСОБА_1 має право на призначення пенсії із зменшенням пенсійного віку відповідно до статті 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» і це право позивача є безумовним та не може обмежуватись строком звернення до суду.

Таким чином, суд вважає, що позивач не пропустив шестимісячний строк звернення до суду, передбачений частиною другої статті 122 КАС України.

Одночасно суд зазначає, що відповідно до статті 45 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», пенсія призначається з дня звернення за пенсією, крім таких випадків, коли пенсія призначається з більш раннього строку, а саме: пенсія за віком призначається з дня, що настає за днем досягнення пенсійного віку, якщо звернення за пенсією відбулося не пізніше трьох місяців з дня досягнення особою пенсійного віку.

Частиною першою статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до частини першої статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач як суб`єкт владних повноважень не довів правомірності своєї поведінки у спірних правовідносинах. Натомість обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, знайшли своє підтвердження в ході судового розгляду.

Відтак, порушене право позивача підлягає поновленню шляхом визнання незаконним та скасування рішення Рожищенського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Волинської області 08.08.2018 № 4090/02-19 про відмову у призначенні ОСОБА_1 пенсії за віком позивачу згідно статті 55 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та зобов`язання Рожищенського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Волинської області призначити та виплачувати пенсію ОСОБА_1 як учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, з врахуванням періоду участі у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з 24.06.1986 по 04.07.1986, відповідно до статті 55 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» з моменту звернення із заявою про призначення пенсії за віком, а саме з 12.07.2018.

На підставі вищезазначеного суд приходить до висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись статтями 243-246, 250, 263, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України та на підставі Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати незаконним та скасування рішення Рожищенського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Волинської області 08.08.2018 № 4090/02-19 про відмову у призначенні ОСОБА_1 пенсії за віком позивачу згідно статті 55 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Зобов`язати Рожищенське об`єднане управління Пенсійного фонду України Волинської області призначити та виплачувати пенсію ОСОБА_1 як учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, з врахуванням періоду участі у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з 24.06.1986 по 04.07.1986, відповідно до статті 55 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» з моменту звернення із заявою про призначення пенсії за віком, а саме з 12.07.2018.

Рішення набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 255, 295 КАС України, та може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя Ф. А. Волдінер

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.04.2019
Оприлюднено15.09.2022
Номер документу81081947
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Судовий реєстр по справі —140/628/19

Ухвала від 30.06.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Ухвала від 26.06.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Постанова від 18.05.2021

Кримінальне

Немирівський районний суд Вінницької області

Алєксєєнко В. М.

Постанова від 12.08.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 18.07.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 21.06.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 04.06.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Вирок від 23.04.2019

Кримінальне

Немирівський районний суд Вінницької області

Алєксєєнко В. М.

Рішення від 09.04.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

Ухвала від 12.03.2019

Кримінальне

Немирівський районний суд Вінницької області

Алєксєєнко В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні