Постанова
від 08.07.2010 по справі 2-а-61/10
КОМІНТЕРНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-а-61/10р.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 липня 2010р. Суддя Комінтернівського районного суду Одеської області

Добров П.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до старшого прапорщика інспекції дорожньо-патрульної служби м. Немирів Вінницької обл. Мазур Олега Івановича про скасування постанови серії АВ № 154251 від 16.07.2009р. по справі про адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст. 122 КпАП України,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з адміністративним позовом до суду 25.08.2009 року та в обґрунтування своїх вимог послався на наступне.

Позивач звернулася з адміністративним позовом до суду 24.07.2009р. року та в обґрунтування своїх вимог послався на наступне.

Постановою старшого прапорщика інспекції дорожньо-патрульної служби м. Немирів Вінницької обл. Мазур Олега Івановича (надалі по тексту - відповідач) по справі про адміністративне правопорушення від 16.07.2009р. його було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та було накладене адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300,00грн.

Він вважає- вказану постанову необґрунтованою, такою що не відповідає нормам КпАП України та винесеною з перевищенням компетенції суб`єкта владних повноважень, оскільки при розгляді справи не були з`ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в його діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність, не було доведене навіть те, що дане правопорушення взагалі було скоєне саме ним.

Також під час винесення постанови не дотримано вимоги ст.ст. 245, 276, 280 КпАП України відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об`єктивне з`ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи

З таких підстав він звертається до суду.

Відповідач в судове засідання не з`явився, причини неявки суду не повідомив.

Суд ознайомившись з матеріалами справи, наданими та витребуваними доказами, вважає адміністративний позов позивача не підлягаючим задоволенню, на підставі встановлених фактичних обставин по справі.

Правовідносини між сторонами по справі є адміністративно-правовими та урегульовані положеннями КАС України та КУпАП України.

По справі встановлені наступні фактичні обставини.

16.07.2009 року позивач був притягнутий до адміністративної відповідальності згідно до протоколу про адміністративне правопорушення, з якого вбачається, що така відповідальність у позивача настала внаслідок порушення швидкісного режиму, передбаченого Правилами дорожнього руху - перевищення швидкості, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1306 від 10.10.2001 року, а також на підставі вказаного протоколу позивача було притягнуто до адміністративної відповідальності - накладання штрафу у розмірі 255 грн., про що була складена відповідна постанова по справі про адміністративне правопорушення від 16.07.2009 року.

З протоколу та постанови в справі про адміністративне правопорушення вбачається, що 16.07.2009 року о 12 годині 34 хвилин, позивач, керуючи автомобілем „Хонда" державний номер НОМЕР_1 , по а/д Стрій - Тернопіль - Кіровоград 439 км, м. Знаменка рухався зі 114 км/год, чим перевищив встановлену швидкість руху на 24 км/год. У протоколі зазначається, що швидкість вимірювалась приладом „Сокіл".

З матеріалів справи та пояснень позивача по справі не вбачається документально обґрунтованих, достовірних та належним чином доведених обставин того, що позивачем не були порушенні Правила дорожнього руху та він не перевищував швидкість.

Автомобільна дорога, вулиця (дорога) - частина території, в тому числі в населеному пункті, призначена для руху транспортних засобів і пішоходів, з усіма розташованими на ній спорудами (мостами, шляхопроводами, естакадами, надземними і підземними пішохідними переходами) та засобами організації дорожнього руху, і обмежена по ширині зовнішнім краєм тротуарів чи краєм смуги відводу.

З постанови в справі про адміністративне правопорушення вбачається, що Перевищення швидкості позивачем було зафіксовано вимірювачем швидкості Сокіл .

Застосування приладів вимірювання швидкості передбачено п. 5.2.1 та 7.6 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби ДАІ МВС України, затвердженої наказом МВС України 27.03.2009 року.

Відповідно до ст. 245, 276, 280 КУпАП України завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об`єктивне з`ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи.

Враховуючи викладене, та з копій протоколу про адміністративне правопорушення вбачається, що при розгляді справи інспектором були з`ясовані і доведені обставини, які свідчать, що в діях позивача є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність, інспектор склав протокол про адміністративне правомірно, оскільки позивач перевищив допустиму дозволену швидкість руху автомобілю.

За таких обставин, позивач, дійсно, перевищив допустиму швидкість, чим порушив Правила дорожнього руху, у зв`язку з чим правомірно був притягнутий інспектором ДАІ до адміністративної відповідальності.

Враховуючи викладене, суд вважає, що приймаючи постанову про адміністративне правопорушення, інспектор ДАІ, допустив повноту при з`ясуванні всіх обставин справи, а відповідно дав їм належну оцінку, внаслідок чого правомірно зробив висновок про накладання штрафу на позивача.

Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Безпосередньо, контроль за безпекою дорожнього руху здійснюють працівники органів Державтоінспекції, до повноважень яких входить притягнення осіб винних у вчиненні адміністративних правопорушень до відповідальності.

Відповідно до пункту 6.1, 6.32.5 наказу МВС України від 27.03.2009 року № 111 „Про затвердження Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України" , працівник ДПС зобов`язаний досконало знати Правила дорожнього руху та інші нормативно-правові акти, що регламентують діяльність у сфері безпеки дорожнього руху та свої функціональні обов`язки, неухильно дотримуватися законності.

Працівник Державтоінспекції при здійсненні відносно позивача владних повноважень, діяв у спосіб та у межах повноважень, які визначені вищезазначеними нормативно-правовими актами, в межах своєї компетенції, неупереджено, не зловживаючи своїм службовим положенням.

Доводи позивача по справі не усувають факту здійснення ним правопорушення.

Суд вважає, що дії позивача, що дійсно порушили ПДР, правильно були кваліфіковані відповідачем по ст. 122 ч. 1 КУпАП України з притягненням до штрафу позивача у розмірі 300 грн.

На підставі вищевикладеного та відповідно до ст. 293 КУпАП України, суд, як орган, що розглядає адміністративний позов (скаргу або протест) на постанову по справі про адміністративне правопорушення, перевіривши законність і аргументованість винесеної постанови, прийшов до висновку, що постанова по справі про адміністративне правопорушення у відношенні позивача підлягає залишенню без змін, а адміністративний позов - без задоволення.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 8, 9, 17, 19, 159-163, 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до старшого прапорщика інспекції дорожньо-патрульної служби м. Немирів Вінницької обл. Мазур Олега Івановича про скасування постанови серії АВ № 154251 від 16.07.2009р. по справі про адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст. 122 КпАП України - відмовити повністю.

Постанова може бути оскаржена шляхом подачі через суд першої інстанції у десятиденний строк з дня її отримання заяви про апеляційне оскарження постанови та поданням після цього протягом 20 днів Апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції.

Суддя:

СудКомінтернівський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення08.07.2010
Оприлюднено16.04.2019
Номер документу81152272
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-61/10

Постанова від 08.07.2010

Адміністративне

Комінтернівський районний суд Одеської області

Добров П. В.

Постанова від 08.04.2010

Адміністративне

Онуфріївський районний суд Кіровоградської області

Шелесько В. Д.

Постанова від 29.01.2010

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

Ходасевич О. В.

Постанова від 02.02.2010

Адміністративне

Заводський районний суд м. Запоріжжя

Марченко Н. В.

Постанова від 27.01.2010

Адміністративне

Балаклійський районний суд Харківської області

Тімонова В. М.

Ухвала від 06.01.2010

Адміністративне

Вознесенський міськрайонний суд Миколаївської області

Миронова О. В.

Ухвала від 06.01.2010

Адміністративне

Вознесенський міськрайонний суд Миколаївської області

Миронова О. В.

Постанова від 21.01.2010

Адміністративне

Вознесенський міськрайонний суд Миколаївської області

Миронова О. В.

Ухвала від 02.04.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Шолох З. Л.

Ухвала від 02.04.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Шолох З. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні