Україна
Донецький окружний адміністративний суд
У Х В А Л А
про відкриття провадження в адміністративній справі
18 квітня 2019 р. Справа №200/5337/19-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1
Суддя Донецького окружного адміністративного суду Логойда Т.В., перевіривши виконання вимог законодавства при подачі позовної заяви ОСОБА_1 (АДРЕСА_1) в інтересах ОСОБА_2 до Департаменту соціального захисту населення Маріупольської міської ради (87500 Донецька обл., м. Маріуполь, пр-т Миру, 70) про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и л а:
Позивач, посилаючись на порушення її прав та інтересів у сфері публічно-правових відносин, звернулася до суду з даним адміністративним позовом.
Позовна заява відповідає вимогам законодавства.
Позивач також подала клопотання про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі. Клопотання обґрунтувала тим, що знаходиться у важкому фінансову стані та сплата судового збору на даний час для неї є неможливою, оскільки їй було припинено виплату державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю, а після поновлення її виплати - не виплачено заборгованість за певний період, у зв'язку з чим звернулася до суду з даним позовом. Така державна допомога на даний час є її єдиним джерелом доходу.
Розглянувши клопотання суд приходить до висновку про наступне.
Згідно зі ст. 133 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Відповідно до ст. 8 Закону України Про судовий збір враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.
Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод (РИМ, 4.XI.1950), Рекомендація щодо заходів, які полегшують доступ до правосуддя №R (81)7, що прийнята Комітетом міністрів Ради Європи 14.05.1981 року, та практика Європейського суду з прав людини під час застосування цієї Конвенції не визнають необхідність сплати судових витрат обмеженням права доступу до суду.
Разом із тим, ураховуючи положення п. 1 ст. 6 Конвенції та прецедентну практику Європейського суду з прав людини (зокрема, рішення від 19.06.2001 року у справі Креуз проти Польщі (Kreuz v. Poland)), сплата судових витрат не повинна перешкоджати доступу до суду, ускладнювати цей доступ таким чином і такою мірою, щоб завдати шкоди самій суті цього права, та має переслідувати законну мету.
У зв'язку з наведеним, враховуючи майновий стан позивача та надані докази в підтвердження заявленого клопотання, суд приходить до висновку про можливість його задоволення.
Керуючись ст.ст. 133, 171 Кодексу адміністративного судочинства України,
у х в а л и л а:
Відстрочити сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі.
Відкрити провадження у вказаній адміністративній справі.
Справу розглянути суддею одноособово за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні (ст. 263 КАС України)).
Встановити відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву - протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.
Звернути увагу відповідача, що відзив на позовну заяву повинен відповідати вимогам ст. 162 КАС України, яка також регулює порядок його подання до суду та надіслання іншим учасникам справи.
Витребувати у Департаменту соціального захисту населення Маріупольської міської ради:
- всі заяви позивача з доданими до них документами та рішення чи інші документи, прийняті за результатом їх розгляду;
- докази щодо дати призначення позивачу державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю вперше та щодо дати продовження її виплати відповідачем;
- рішення чи інший документ, яким припинено виплату позивачу державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю, та документи, що стали підставою для припинення її виплати;
- довідку про періоду виплати та періоду невиплати позивачу державної соціальної допомоги на дитину з інвалідністю (із зазначенням підстав її невиплати);
- всі інші, наявні у відповідача докази, що стосуються предмету спору.
Встановити строк для подання витребуваних доказів - по 03 травня 2019 року.
Учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається, за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://adm.dn.court.gov.ua/sud0570.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання і оскарженню не підлягає.
Суддя Логойда Т. В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.04.2019 |
Оприлюднено | 18.04.2019 |
Номер документу | 81235734 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Логойда Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні