Справа №766/878/18
н/п 1-кс/766/6313/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22.04.2019 року Херсонський міський суд Херсонської області у складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2
прокурора ОСОБА_3
захисника - ОСОБА_4
слідчого ОСОБА_5
підозрюваного - ОСОБА_6
розглянувши клопотання старшого слідчого СВ прокуратури управління з розлсдіування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури ОСОБА_7 , погоджене прокурором відділу прокуратури Херсонської області ОСОБА_3 , про відсторонення від посади підозрюваного у вчиненні злочину, передбаченого ст.364 ч.2 КК України ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Херсона, українця, громадянина України, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 та проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 , не одруженоого, на утриманні неповнолітніх дітей немає, освіта вища, не судимого,
Встановив:
Слідчий звернувся до суду з клопотанням в якому просить: відсторонити підозрюваного ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , від посади старшого державного ревізора-інспектора відділу податків і зборів з юридичних осіб Херсонського управління ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, на строк два місяці
Клопотання обґрунтував тим, що слідчим відділом прокуратури Херсонської області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42017230000000337 від 10.11.2017 за ч. 2 ст. 364 КК України стосовно ОСОБА_6 .
З матеріалів досудового розслідування вбачається, що ОСОБА_6 тимчасово обіймаючи посаду головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області Державної фіскальної служби України (далі Херсонська ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області) виконуючи обов`язки на період відпустки основного працівника відповідно до наказу начальника Херсонської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області від 15.03.2016 за № 14-о «Про переведення працівників», маючи спеціальне звання працівника ДПІ у м. Херсоні - інспектора податкової та митної справи ІІІ рангу відповідно до наказу ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС Херсонській області від 25.12.2015 № 296-о «Про присвоєння спеціальних звань», будучи службовою особою, яка здійснює функцію представника влади, відповідно до Посадової інструкції головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, затвердженої начальником Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області від 07.11.2016, забезпечує виконання процесу обробки договорів про забезпечення електронного документообігу платників засобами телекомунікацій, виконання запитів структурних підрозділів Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, виконання моніторингу баз даних звітності. До його функцій віднесено, зокрема:
п.2.7 «Організація роботи ДПІ»:
п.п.2.7.3 «організація виконання окремих завдань та доручень керівництва ДПІ з питань, що належать до компетенції структурного підрозділу»;
п.п. 2.75.2 «опрацювання інформації, поданої в електронному вигляді до ДПІ суб`єктами інформаційних відносин відповідно до вимог Податкового кодексу України»;
п.п. 2.75.3 «підготовка та надсилання суб`єктам інформаційних відносин запитів про подання інформації, перелік та підстави надання якої встановлено відповідними нормативно-правовими актами, угодами, протоколами тощо».
п.п. 2.82.5 «обробка договорів про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій».
Відповідно до Порядку доступу до інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області, затвердженого наказом ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області від 11.01.2016 № 11, ОСОБА_6 для забезпечення виконання функції, передбаченої п.п 2.82.5 п. 2.82 вищезазначеної Посадової інструкції надано роль для роботи в системі ІС «Архів електронної звітності» № 420022 «корегування договорів/повідомлень» з можливістю внесення даних, змін, тощо. Також для виконання функції визначеної п.п 2.75.2 п. 2.75 - надано ролі № 10430 та № 10431 «перегляд архіву електронних документів податкової звітності» та «перегляд податкових накладних» з можливістю перегляду податкових накладних та декларацій, але без права втручання.
Отже, ОСОБА_6 як службова особа органу Державної фіскальної служби України вчинив кримінальне правопорушення за наступних обставин.
Наказом Державної податкової адміністрації України № 233 від 10.04.2008, затверджено Інструкцію з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв`язку, якою регламентовано порядок укладення договору про визнання електронних документів, порядок прийняття електронних документів.
Згідно з даними ІС «Архів електронної звітності-Договори» 23.06.2017 о 15 год. 30 хв. від приватного підприємства «Південь Сервіс Плюс» (далі - ПП «Південь Сервіс Плюс») (код ЄДРПОУ41355685) в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв`язку до органів ДФС надійшов договір від 23.06.2017 № 1 про визнання електронних документів (реєстраційний номер 9120823332), який прийнято 05.07.2017 начальником відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС України у Херсонській області ОСОБА_8 .
У вказаному договорі платником зазначено реквізити сторін: Херсонська ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області в особі ОСОБА_9 та ПП «Південь Сервіс Плюс» в особі ОСОБА_10 , адреса: м. Херсон, вул. 10-а Східна, 39.
Згідно з даними ІС «Архів електронної звітності-Договори» 23.06.2017 о 15 год. 30 хв. від приватного підприємства «Люкс Строймонтаж» (далі ПП «Люкс Строймонтаж») (код ЄДРПОУ 41362121) в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв`язку до органів ДФС надійшов договір від 23.06.2017 № 1 про визнання електронних документів (реєстраційний номер 9120823331), який прийнято 05.07.2017 начальником відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС України у Херсонській області ОСОБА_8 .
У вказаному договорі платником зазначено реквізити сторін: Херсонська ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області в особі ОСОБА_9 та ПП «Люкс Строймонтаж» в особі ОСОБА_10 , адреса: м. Херсон, вул. 10-а Східна, 39.
Наказом Головного управління ДФС у Херсонській області (далі ГУ ДФС у Херсонській області) від 25.07.2017 № 612 «Про комплексне відпрацювання податкових ризиків з ПДВ» створено робочу групу щодо комплексного відпрацювання податкових ризиків, забезпечено комплексне відпрацювання податкових ризиків суб`єктів господарювання щодо унеможливлення розповсюдження сумнівного податкового кредиту.
На виконання наказу перевіркою встановлено, що «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» пов`язані між собою одним засновником, керівником - ОСОБА_10 , знаходяться за однією податковою адресою: АДРЕСА_3 , а також встановлено реалізацію товару відмінного від придбаного.
Зібрані матеріали перевірок свідчили про відсутність ведення фінансово-господарської діяльності, що в свою чергу могло свідчити про створення вказаних суб`єктів господарювання з метою формування схемного податкового кредиту та ухилення від сплати податків.
Протоколом від 31.07.2017 № 3 засідання робочої групи ГУ ДФС у Херсонській області «Про забезпечення алгоритму контролю дій при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість», створеної відповідно до наказу ГУ ДФС у Херсонській області від 25.07.2017 № 612, встановлено відсутність ознак фінансово-господарської діяльності по ПП «Люкс Строймонтаж» та ПП «Південь Сервіс Плюс» та ухвалено начальнику Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області виключити вказані підприємства з електронного документообігу.
Витяг з протоколу від 31.07.2017 № 3 засідання робочої групи щодо комплексного відпрацювання податкових ризиків суб`єктів господарювання засобами електронного зв`язку направлено до Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області для виконання.
За вказівкою начальника управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області ОСОБА_11 головний спеціаліст ОСОБА_12 31.07.2017 виконав вимоги протоколу та виключив (відхилив) о 18 год. 19 хв. 36 с. ПП «Південь Сервіс Плюс» та о 18 год. 18 хв. 27 с. ПП «Люкс Строймонтаж» з електронного документообігу договори з коментарем «Протокол ГУ ДФС у Херсонській області від 31.07.2017 № 3».
08.09.2017 ОСОБА_6 тимчасово обіймаючи посаду головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області Державної фіскальної служби України, перебуваючи на своєму робочому місці, яке знаходиться в адміністративній будівлі Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, за адресою: м. Херсон, вул. І. Куліка, 143а, у Центрі обслуговування платників, вікно № 20, з ПЕОМ інвентарний № 0100 0056, ім`я комп`ютера-СІ-53, адреса IP-10.3.7.146, діючи у межах своєї компетенції, визначеної Посадовою інструкцією головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, зокрема, п.п. 2.82.5 «обробка договорів про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій», затвердженої начальником Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області від 07.11.2016, шляхом зловживання владними повноваженнями, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, передбачаючи суспільно небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, достовірно знаючи, що ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» фінансово-господарську діяльність не здійснювали, створені з метою формування схемного податкового кредиту та ухилення від сплати податків, а також достовірно знаючи, що договірні відносини вищевказаних підприємств із органами фіскальної служби заблоковано, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» та їх контрагентів, що полягають у прагненні уникнення матеріальних втрат, пов`язаних зі сплатою ПДВ, використав своє службове становище всупереч інтересам служби, чим завдав матеріальні збитки державі, а саме:
ОСОБА_6 , відповідно до своєї компетенції, водночас, всупереч рішенню робочої групи ГУ ДФС у Херсонській області відповідно до Протоколу від 31.07.2017 № 3 «Про забезпечення алгоритму контролю дій при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість», якою ухвалено виключити ПП «Люкс Строймонтаж» та ПП «Південь Сервіс Плюс» з електронного документообігу, у зв`язку з встановленням відсутності ознак фінансово-господарської діяльності, не маючи жодних правових підстав на зміну у стані підприємства щодо договірних відносин з податковими органами про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій, достовірно знаючи, що 31.07.2017 ОСОБА_12 відхилено договір про визнання договорів електронними документами згідно протоколу ГУ ДФС у Херсонській області від 31.07.2017 № 3, особисто ознайомився зі змістом протоколу, був освідчений про причини прийняття такого рішення, 08.09.2017 о 11 год. 12 хв. 15 с. прийняв (поновив) договір про визнання електронних документів ПП «Південь Сервіс Плюс», що відображено в «Журналі» ІС «Архів електронної звітності Договори», де в графі «коментар" зазначив «прийнято договір про визнання електронних документів», що спричинило тяжкі наслідки.
Аналогічно, ОСОБА_6 , відповідно до своєї компетенції, водночас, всупереч рішенню робочої групи ГУ ДФС у Херсонській області відповідно до Протоколу від 31.07.2017 № 3 «Про забезпечення алгоритму контролю дій при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість», якою ухвалено виключити ПП «Люкс Строймонтаж» та ПП «Південь Сервіс Плюс» з електронного документообігу, у зв`язку з встановленням відсутності ознак фінансово-господарської діяльності, не маючи жодних правових підстав на зміну у стані підприємства щодо договірних відносин з податковими органами про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій, достовірно знаючи, що 31.07.2017 ОСОБА_12 відхилено договір про визнання договорів електронними документами ПП «Південь Сервіс Плюс» згідно протоколу ГУ ДФС у Херсонській області від 31.07.2017 № 3, особисто ознайомився зі змістом протоколу, був освідчений про причини прийняття такого рішення, 08.09.2017 о 11 год. 14 хв. 18 с. прийняв (поновив) договір про визнання електронних документів ПП «Люкс Строймонтаж», що відображено в «Журналі» ІС «Архів електронної звітності Договори», де в графі «коментар» зазначив «прийнято договір про визнання електронних документів», що спричинило тяжкі наслідки.
Неправомірні дії ОСОБА_6 по поновленню 08.09.2017 договорів про визнання електронних документів, призвели до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у період часу з 08.09.2017 по 11.09.2017 приватним підприємством «Південь Сервіс Плюс», яке має ознаки фіктивності, 24 податкових накладних на продаж товарів (послуг) на загальну суму 917 123, 3 грн. на користь контрагентів покупців ТОВ «Юрал-Системи Безпеки», ТОВ «Левел Трейд», ПП «АО Райзинг», ТОВ «Райзинг», ТОВ «Проджо», ТОВ «Профсклад».
Аналогічно, неправомірні дії ОСОБА_6 по поновленню 08.09.2017 договорів про визнання електронних документів, призвели до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у період часу з 08.09.2017 по 11.09.2017 приватним підприємством «Люкс Строймонтаж», яке має ознаки фіктивності, 29 податкових накладних на продаж товарів (послуг) на загальну суму 824405, 37 грн. на користь контрагентів покупців ТОВ «Техноекспорт», ТОВ «Даника», ТОВ «Колор Груп», ТО «Лібор Приват».
Реєстрація податкових накладних ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж», надала можливість контрагентам (покупцям) включити зазначені суми до свого податкового кредиту в податкових деклараціях зареєстрованих за серпень-вересень 2017 року на загальну суму 1 741 528 грн.
Внаслідок формування податкового кредиту за рахунок податкових накладних ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» за період з 08.09.2017-12.09.2017:
зменшено суми ПДВ, що підлягали сплаті до державного бюджету у підприємств контрагентів на загальну суму 536314, 00 грн., що у 250 і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, у тому числі:
ТОВ «Техноекспорт» - 148898 грн. за серпень 2017
ТОВ «ДАНИКА» - 90988 грн., за серпень 2017
ТОВ «ПРОДЖО» - 152948 грн., за серпень 2017
ПП «АО РАЙЗИНГ» - 74535 грн., за серпень 2017
ТОВ «РАЙЗИНГ» - 25200 грн., за серпень 2017
ТОВ «ПРОФСКЛАД» - 17100 грн., за вересень 2017
ТОВ «Юрал-Системи Безпеки» - 26645 грн., за вересень 2017
Таким чином, ОСОБА_6 тимчасово обіймаючи посаду головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області Державної фіскальної служби України, виконуючи обов`язки на період відпустки основного працівника відповідно до наказу начальника Херсонської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області від 15.03.2016 № 14-о «Про переведення працівників», маючи спеціальне звання працівника ДПІ у м. Херсоні - інспектора податкової та митної справи ІІІ рангу відповідно до наказу ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області від 25.12.2015 № 296-о «Про присвоєння спеціальних звань», будучи службовою особою, яка здійснює функцію представника влади, відповідно до Посадової інструкції головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, затвердженої начальником Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області від 07.11.2016, діючи у межах своєї компетенції, передбаченої п.п. 2.82.5 п. 2.82 Посадової інструкції, яка передбачає обробку договорів про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій, водночас зловживаючи своїми владними повноваженнями, а саме достовірно знаючи, що 31.07.2017 головним державним інспектором цього ж відділу ОСОБА_12 ПП «Люкс Строймонтаж» та ПП «Південь Сервіс Плюс» виключені з електронного документообігу відповідно до Протоколу від 31.07.2017 № 3 засідання робочої групи ГУ ДФС у Херсонській області «Про забезпечення алгоритму контролю дій при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість», не маючи жодних правових підстав на зміну у стані підприємств щодо договірних відносин з податковими органами про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, передбачаючи суспільно небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, достовірно знаючи, що ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» фінансово-господарську діяльність не здійснювали, створені з метою формування схемного податкового кредиту та ухилення від сплати податків, а також достовірно знаючи, що договірні відносини вищевказаних підприємств із органами фіскальної служби заблоковано, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди на користь контрагентів ПП «Південь Сервіс Плюс», ПП «Люкс Строймонтаж», що полягають у прагненні уникнення матеріальних втрат, пов`язаних зі сплатою ПДВ, використав свої владні повноваження всупереч інтересам служби, вчинив протиправні дії щодо прийняття 08.09.2017 договорів про визнання електронних документів ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж», та надав їм можливість протягом 08.09.2017-11.09.2017 зареєструвати фіктивні податкові накладні в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, що в свою чергу, надало можливість їх контрагентам (покупцям) ТОВ «ПРОДЖО», ПП «АО РАЙЗИНГ», ТОВ «РАЙЗИНГ», ТОВ «ПРОФСКЛАД», ТОВ «Левел Трейд», ТОВ «Юрал-Системи Безпеки», ТОВ «Техноекспорт», ТОВ «ЛІБОР ПРИВАТ», ТОВ «Колор Груп», ТОВ «ДАНИКА» задекларувати впродовж серпня-вересня податковий кредит на підставі зареєстрованих 08.09.2017 ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» податкових накладних, внаслідок чого штучно спотворено об`єктивний стан податкових взаєморозрахунків держави з ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» та їх контрагентами, що завдало шкоду державі у вигляді неправомірного зменшення податкового зобов`язання у суб`єктів господарювання ТОВ «ПРОДЖО», ПП «АО РАЙЗИНГ», ТОВ «РАЙЗИНГ», ТОВ «ПРОФСКЛАД», ТОВ «Юрал-Системи Безпеки», ТОВ «Техноекспорт», ТОВ «ДАНИКА» та фактичного укриття реальної суми податкових зобов`язань, у результаті чого незаконно укрита сума є недонадходженням до бюджету, яку неможливо стягнути на корить держави у майбутньому в розмірі 536 314, 00 грн., що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним державним інтересам, тобто такі що у двісті п`ятдесят і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Таким чином, своїми умисними діями ОСОБА_6 вчинив злочин, передбачений ч. 2 ст. 364 КК України зловживання владою, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для іншої юридичної особи, використання службовою особою службового становища всупереч інтересам
У судовому засіданні прокурор та слідчий заявлене клопотання підтримали, просили суд його задовольнити.
Підозрюваний та захисники в судовому засіданні заперечували, щодо задоволення данного клопотання.
Вивчивши матеріали клопотання, заслухавши учасників процесу, слідчий суддя, приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
В судовому засіданні встановлено, що 10.04.2019 ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.
Відповідно до п. 4 ч. 2ст.131 КПК Україниодним із заходів забезпечення кримінального провадження є відсторонення від посади.
Відповідно до ч. 1ст.333 КПК Українизаходи забезпечення кримінального провадження застосовуються під час судового провадження згідно з положеннямирозділу ІІ цього Кодексуз урахуванням особливостей, встановлених цим розділом.
Згідно ч. 12ст.154 КПК Українивідсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину середньої тяжкості, тяжкого чи особливо тяжкого злочину, і незалежно від тяжкості злочину щодо особи, яка є службовою особою правоохоронного органу. Відсторонення від посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців. Строк відсторонення від посади може бути продовжено відповідно до вимогстатті 158 цього Кодексу.
Згідно п.п. а) п. 2 ч.1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції»посадові особи, юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, особи, які входять до складу наглядової ради державного банку, державного підприємства або державної організації, що має на меті одержання прибутку, є суб`єктами на яких поширюється дія цьогоЗакону.
Ч.5 ст. 65 даного Закону передбачено, що особа, якій повідомлено про підозру у вчиненні нею злочину у сфері службової діяльності підлягає відстороненню від виконання повноважень на посаді.
Згідно ч. 1ст. 157 КПК України, слідчий суддя, суд відмовляє у задоволенні клопотання про відсторонення від посади, якщо прокурор не доведе наявність достатніх підстав вважати, що такий захід необхідний для припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного або обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.
Слід зазначити, що застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як відсторонення від посади, з метою запобігання вищевказаним ризикам, передбачає доведення в сукупності фактів, які свідчать про існування таких ризиків та наявності у обвинуваченого можливості здійснення протиправних дій шляхом використання займаної посади.
Слідчий клопотання про відсторонення від посади підозрюваного ОСОБА_6 обґрунтовує лише тим, що перебування останнього на посаді старшого державного ревізора інспектора відділу податків і зборів з юридичних осіб Херсонського управління ГУ ДФС у Херсонській області АР Крим та м. Севастоплолі може продовжити свою злочинну діяльність, та незаконним способом впливатиме на свідків у даному кримінальному провадженні. Але враховуючи ту обставину, що ОСОБА_6 на даний час працює старшим державним інспектором відділу податків і зборів юридичних осіб Херсонського управління Головного управління ДФС у Херсонській області АР Крим та м. Севастополі, слідчий суддя вважає, що він ніяким чином не може продовжувати свою злочину діяльність. Також прокурором не наведено жодних обставин, які дають підстави вважати, що підозрюваний впливатиме на свідків та інших учасників кримінального провадження.
Враховуючи вище викладене слідчий суддя приходить до висновку про відсутність достатніх підстав вважати, що відсторонення ОСОБА_6 від посади необхідне для запобігання його протиправній поведінці, спрямованій на перешкоджання кримінальному провадженню.
Таким чином суд дійшов висновку, що клопотання прокурора про відсторонення ОСОБА_6 від посади є необґрунтоване та задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст.155-157,534,309,392 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В :
Відмовити в задоволенні клопотання.
На ухвалу може бути подана апеляційна скарга протягом пяти діб з дня її оголошення.
СуддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 22.04.2019 |
Оприлюднено | 09.06.2023 |
Номер документу | 81340066 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про відсторонення від посади |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Мусулевський Я. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні