Справа №766/878/18
н/п 1-кс/766/9442/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20.06.2019 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 , підозрюваного ОСОБА_6 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Херсоні клопотання старшого слідчого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Херсонської області радника юстиції ОСОБА_4 про встановлення строку для ознайомлення з матеріалами досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за №42017230000000337, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Херсонської області радник юстиції ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді з клопотанням, в якому просить встановити стороні захисту у кримінальному провадженні № 4201723000000337, а саме підозрюваному ОСОБА_6 та захиснику у кримінальному провадженні адвокату ОСОБА_7 , строк для ознайомлення з матеріалами досудового розслідування у цьому провадженні, після спливу якого він вважається таким, що реалізував своє право на доступ до матеріалів, а саме 3 робочі дні або інший строк, який слідчий суддя визначить як достатній.
Мотивуючи клопотання, слідчий вказує, що слідчим відділом прокуратури Херсонській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42017230000000337 від 10.11.2017 за ч.2 ст.364 КК України стосовно ОСОБА_6 .
Встановлено, що ОСОБА_6 тимчасово обіймаючи посаду головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області Державної фіскальної служби України (далі Херсонська ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області) виконуючи обов`язки на період відпустки основного працівника відповідно до наказу начальника Херсонської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області від 15.03.2016 за № 14-о «Про переведення працівників», маючи спеціальне звання працівника ДПІ у м. Херсоні - інспектора податкової та митної справи ІІІ рангу відповідно до наказу ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС Херсонській області від 25.12.2015 № 296-о «Про присвоєння спеціальних звань», будучи службовою особою, яка здійснює функцію представника влади, відповідно до Посадової інструкції головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, затвердженої начальником Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області від 07.11.2016, забезпечує виконання процесу обробки договорів про забезпечення електронного документообігу платників засобами телекомунікацій, виконання запитів структурних підрозділів Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, виконання моніторингу баз даних звітності. До його функцій віднесено, зокрема:
п.2.7 «Організація роботи ДПІ»:
п.п.2.7.3 «організація виконання окремих завдань та доручень керівництва ДПІ з питань, що належать до компетенції структурного підрозділу»;
п.п. 2.75.2 «опрацювання інформації, поданої в електронному вигляді до ДПІ суб`єктами інформаційних відносин відповідно до вимог Податкового кодексу України»;
п.п. 2.75.3 «підготовка та надсилання суб`єктам інформаційних відносин запитів про подання інформації, перелік та підстави надання якої встановлено відповідними нормативно-правовими актами, угодами, протоколами тощо».
п.п. 2.82.5 «обробка договорів про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій».
Відповідно до Порядку доступу до інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області, затвердженого наказом ДПІ ум. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області від 11.01.2016 № 11, ОСОБА_6 для забезпечення виконання функції, передбаченої п.п 2.82.5, п. 2.82 вищезазначеної Посадової інструкції надано роль для роботи в системі ІС «Архів електронної звітності» № 420022 «корегування договорів/повідомлень» з можливістю внесення даних, змін, тощо. Також для виконання функції визначеної п.п 2.75.2 п. 2.75 - надано ролі № 10430 та № 10431 «перегляд архіву електронних документів податкової звітності» та «перегляд податкових накладних» з можливістю перегляду податкових накладних та декларацій, але без права втручання.
Отже, ОСОБА_6 як службова особа органу Державної фіскальної служби України вчинив кримінальне правопорушення за наступних обставин.
Наказом Державної податкової адміністрації України № 233 від 10.04.2008, затверджено Інструкцію з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв`язку, якою регламентовано порядок укладення договору про визнання електронних документів, порядок прийняття електронних документів.
Згідно з даними ІС «Архів електронної звітності-Договори» 23.06.2017 о 15 год. 30 хв. від приватного підприємства «Південь Сервіс Плюс» (далі ПП «Південь Сервіс Плюс») (код ЄДРПОУ41355685) в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв`язку до органів ДФС надійшов договір від 23.06.2017 № 1 про визнання електронних документів (реєстраційний номер 9120823332), який прийнято 05.07.2017 начальником відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС України у Херсонській області ОСОБА_8 .
У вказаному договорі платником зазначено реквізити сторін: Херсонська ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області в особі ОСОБА_9 та ПП «Південь Сервіс Плюс» в особі ОСОБА_10 , адреса: м. Херсон, вул. 10-а Східна, 39.
Згідно з даними ІС «Архів електронної звітності-Договори» 23.06.2017 о 15 год. 30 хв. від приватного підприємства «Люкс Строймонтаж» (далі ПП «Люкс Строймонтаж») (код ЄДРПОУ 41362121) в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв`язку до органів ДФС надійшов договір від 23.06.2017 № 1 про визнання електронних документів (реєстраційний номер 9120823331), який прийнято 05.07.2017 начальником відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС України у Херсонській області ОСОБА_8 .
У вказаному договорі платником зазначено реквізити сторін: Херсонська ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області в особі ОСОБА_9 та ПП «Люкс Строймонтаж» в особі ОСОБА_10 , адреса: м. Херсон, вул. 10-а Східна, 39.
Наказом Головного управління ДФС у Херсонській області (далі ГУ ДФС у Херсонській області) від 25.07.2017 № 612 «Про комплексне відпрацювання податкових ризиків з ПДВ» відповідно до наказу Державної фіскальної служби України від 28.07.2015 № 543, яким затверджено Рекомендований порядок взаємодії підрозділів ДФС при комплексному відпрацюванню податкових ризиків з податку на додану вартість, та розпорядження Державної фіскальної служби України від 14.08.2015 № 254-р "Про забезпечення алгоритму контролю дій при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з ПДВ" створено робочу групу щодо комплексного відпрацювання податкових ризиків, забезпечено комплексне відпрацювання податкових ризиків суб`єктів господарювання щодо унеможливлення розповсюдження сумнівного податкового кредиту.
На виконання наказу перевіркою встановлено, що «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» пов`язані між собою одним засновником, керівником - ОСОБА_10 , зареєстровані за однією податковою адресою: АДРЕСА_1 , де фактично свою діяльність не здійснюють, а також згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних встановлено реалізацію товару відмінного від придбаного.
Зібрані матеріали перевірок свідчили про відсутність ведення фінансово-господарської діяльності, що в свою чергу могло свідчити про створення вказаних суб`єктів господарювання з метою формування схемного податкового кредиту та ухилення від сплати податків.
Протоколом від 31.07.2017 № 3 засідання робочої групи ГУ ДФС у Херсонській області «Про забезпечення алгоритму контролю дій при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість», створеної відповідно до наказу ГУ ДФС у Херсонській області від 25.07.2017 № 612, встановлено відсутність ознак фінансово-господарської діяльності по ПП «Люкс Строймонтаж» та ПП «Південь Сервіс Плюс» та ухвалено начальнику Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області виключити вказані підприємства з електронного документообігу.
Витяг з протоколу від 31.07.2017 № 3 засідання робочої групи щодо комплексного відпрацювання податкових ризиків суб`єктів господарювання засобами електронного зв`язку направлено до Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області для виконання.
За вказівкою начальника управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області ОСОБА_11 головний спеціаліст ОСОБА_12 31.07.2017 виконав вимоги протоколу та виключив (відхилив) о 18 год. 19 хв. 36 с. ПП «Південь Сервіс Плюс» та о 18 год. 18 хв. 27 с. ПП «Люкс Строймонтаж» з електронного документообігу договори з коментарем «Протокол ГУ ДФС у Херсонській області від 31.07.2017 № 3».
08.09.2017 ОСОБА_6 тимчасово обіймаючи посаду головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області Державної фіскальної служби України, перебуваючи на своєму робочому місці, яке знаходиться в адміністративній будівлі Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, за адресою: м. Херсон, вул. І. Куліка, 143а, у Центрі обслуговування платників, вікно № 20, з ПЕОМ інвентарний № 0100 0056, ім`я комп`ютера-СІ-53, адреса IP-10.3.7.146, діючи у межах своєї компетенції, визначеної Посадовою інструкцією головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, зокрема, п.п. 2.82.5 «обробка договорів про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій», затвердженої начальником Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області від 07.11.2016, шляхом зловживання владними повноваженнями, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, передбачаючи суспільно небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, достовірно знаючи, що ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» фінансово-господарську діяльність не здійснювали, створені з метою формування схемного податкового кредиту та ухилення від сплати податків, а також достовірно знаючи, що договірні відносини вищевказаних підприємств із органами фіскальної служби заблоковано, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди на користьконтрагентів ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» та їх контрагентів, що полягають у прагненні уникнення матеріальних втрат, пов`язаних зі сплатою ПДВ, використав своє службове становище всупереч інтересам служби, чим завдав матеріальні збитки державі, а саме:
ОСОБА_6 , відповідно до своєї компетенції, водночас, всупереч рішенню робочої групи ГУ ДФС у Херсонській області відповідно до Протоколу від 31.07.2017 № 3 «Про забезпечення алгоритму контролю дій при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість», якою ухвалено виключити ПП «Люкс Строймонтаж» та ПП «Південь Сервіс Плюс» з електронного документообігу, у зв`язку з встановленням відсутності ознак фінансово-господарської діяльності, не маючи жодних правових підстав на зміну у стані підприємства щодо договірних відносин з податковими органами про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій, достовірно знаючи, що 31.07.2017 ОСОБА_12 відхилено договір про визнання договорів електронними документами згідно протоколу ГУ ДФС у Херсонській області від 31.07.2017 № 3, особисто ознайомленийзі змістом протоколу, освідчений про причини прийняття такого рішення, 08.09.2017 о 11 год. 12 хв. 15 с. прийняв (поновив) договір про визнання електронних документів ПП «Південь Сервіс Плюс», що відображено в «Журналі» ІС «Архів електронної звітності Договори», де в графі «коментар" зазначив «прийнято договір про визнання електронних документів», що спричинило тяжкі наслідки.
Аналогічно, ОСОБА_6 ,відповідно до своєї компетенції, водночас, всупереч рішенню робочої групи ГУ ДФС у Херсонській області відповідно до Протоколу від 31.07.2017 № 3 «Про забезпечення алгоритму контролю дій при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість», якою ухвалено виключити ПП «Люкс Строймонтаж» та ПП «Південь Сервіс Плюс» з електронного документообігу, у зв`язку з встановленням відсутності ознак фінансово-господарської діяльності, не маючи жодних правових підстав на зміну у стані підприємства щодо договірних відносин з податковими органами про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій, достовірно знаючи, що 31.07.2017 ОСОБА_12 відхилено договір про визнання договорів електронними документами ПП «Південь Сервіс Плюс» згідно протоколу ГУ ДФС у Херсонській області від 31.07.2017 № 3, особисто ознайомлений зі змістом протоколу, освідчений про причини прийняття такого рішення, 08.09.2017 о 11 год. 14 хв. 18 с. прийняв (поновив) договір про визнання електронних документів ПП «Люкс Строймонтаж», що відображено в «Журналі» ІС «Архів електронної звітності Договори», де в графі «коментар» зазначив «прийнято договір про визнання електронних документів», що спричинило тяжкі наслідки.
Неправомірні дії ОСОБА_6 по поновленню 08.09.2017 договорів про визнання електронних документів, призвели до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у період часу з 08.09.2017 по 12.09.2017 приватним підприємством «Південь Сервіс Плюс», яке має ознаки фіктивності, 24 податкових накладних на продаж товарів (послуг) на загальну суму 917 123 грн. на користь контрагентів покупців ТОВ «Юрал-Системи Безпеки», ТОВ «Левел Трейд», ПП «АО Райзинг», ТОВ «Райзинг», ТОВ «Проджо», ТОВ «Профсклад».
Аналогічно, неправомірні дії ОСОБА_6 по поновленню 08.09.2017 договорів про визнання електронних документів, призвели до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у період часу з 08.09.2017 по 12.09.2017 приватним підприємством «Люкс Строймонтаж», яке має ознаки фіктивності,29 податкових накладних на продаж товарів (послуг) на загальну суму 824405 грн. на користь контрагентів покупців ТОВ «Техноекспорт», ТОВ «Даника», ТОВ «Колор Груп», ТО «Лібор Приват».
Реєстрація податкових накладних ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж», надала можливість контрагентам (покупцям) включити зазначені суми до свого податкового кредиту в податкових деклараціях зареєстрованих за серпень-вересень 2017 року на загальну суму 1 741 528 грн.
Внаслідок формування податкового кредиту за рахунок податкових накладних ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» за період з 08.09.2017-12.09.2017:
зменшено суми ПДВ, що підлягали сплаті до державного бюджету у підприємств контрагентів на загальну суму 536314, 00 грн., що у 250 і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, у тому числі:
ТОВ «Техноекспорт» - 148898 грн. за серпень 2017
ТОВ «ДАНИКА» - 90988 грн., за серпень 2017
ТОВ «ПРОДЖО» - 152948 грн., за серпень 2017
ПП «АО РАЙЗИНГ» - 74535 грн., за серпень 2017
ТОВ «РАЙЗИНГ» - 25200 грн., за серпень 2017
ТОВ «ПРОФСКЛАД» - 17100 грн., за вересень 2017
ТОВ «Юрал-Системи Безпеки» - 26645 грн., за вересень 2017
Таким чином, ОСОБА_6 тимчасово обіймаючи посаду головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області Державної фіскальної служби України, виконуючи обов`язки на період відпустки основного працівника відповідно до наказу начальника Херсонської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області від 15.03.2016 № 14-о «Про переведення працівників», маючи спеціальне звання працівника ДПІ у м. Херсоні - інспектора податкової та митної справи ІІІ рангу відповідно до наказу ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області від 25.12.2015 № 296-о «Про присвоєння спеціальних звань», будучи службовою особою, яка здійснює функцію представника влади, відповідно до Посадової інструкції головного державного інспектора відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, затвердженої начальником Херсонської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області від 07.11.2016, діючи у межах своєї компетенції, передбаченої п.п. 2.82.5 п. 2.82 Посадової інструкції, яка передбачає обробку договорів про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій, водночас зловживаючи своїми владними повноваженнями, а саме достовірно знаючи, що 31.07.2017 головним державним інспектором цього ж відділу ОСОБА_12 ПП «Люкс Строймонтаж» та ПП «Південь Сервіс Плюс» виключені з електронного документообігу відповідно до Протоколу від 31.07.2017 № 3 засідання робочої групи ГУ ДФС у Херсонській області «Про забезпечення алгоритму контролю дій при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість», не маючи жодних правових підстав на зміну у стані підприємств щодо договірних відносин з податковими органами про забезпечення електронного документообігу платника засобами телекомунікацій, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, передбачаючи суспільно небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, достовірно знаючи, що ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» фінансово-господарську діяльність не здійснювали, створені з метою формування схемного податкового кредиту та ухилення від сплати податків, а також достовірно знаючи, що договірні відносини вищевказаних підприємств із органами фіскальної служби заблоковано, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди на користь контрагентів ПП «Південь Сервіс Плюс», ПП «Люкс Строймонтаж», що полягають у прагненні уникнення матеріальних втрат, пов`язаних зі сплатою ПДВ, використав свої владні повноваження всупереч інтересам служби, вчинив протиправні дії щодо прийняття 08.09.2017 договорів про визнання електронних документів ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж», та надав їм можливість протягом 08.09.2017-12.09.2017 зареєструвати фіктивні податкові накладні в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, що в свою чергу, надало можливість їх контрагентам (покупцям) ТОВ «ПРОДЖО», ПП «АО РАЙЗИНГ»,ТОВ «РАЙЗИНГ», ТОВ «ПРОФСКЛАД», ТОВ «Левел Трейд», ТОВ «Юрал-Системи Безпеки», ТОВ «Техноекспорт», ТОВ «ЛІБОР ПРИВАТ», ТОВ «Колор Груп», ТОВ «ДАНИКА» задекларувати за серпень-вересень 2017 року податковий кредит на підставі зареєстрованих 08.09.2017-12.09.2017 ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» податкових накладних, внаслідок чого штучно спотворено об`єктивний стан податкових взаєморозрахунків держави з ПП «Південь Сервіс Плюс» та ПП «Люкс Строймонтаж» та їх контрагентами, що завдало шкоду державі у вигляді неправомірного зменшення податкового зобов`язання у суб`єктів господарювання ТОВ «ПРОДЖО», ПП «АО РАЙЗИНГ», ТОВ «РАЙЗИНГ», ТОВ «ПРОФСКЛАД», ТОВ «Юрал-Системи Безпеки», ТОВ «Техноекспорт», ТОВ «ДАНИКА» та фактичного укриття реальної суми податкових зобов`язань, у результаті чого незаконно укрита сума є недонадходженням до бюджету, яку неможливо стягнути на корить держави у майбутньому в розмірі 536 314 грн., що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним державним інтересам, тобто такі що у двісті п`ятдесят і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Враховуючи викладене ОСОБА_6 підозрюється у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України зловживання владою, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для іншої юридичної особи, використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно спричинили тяжкі наслідки державним інтересам.
10.11.2017 відомості про зазначені кримінальні правопорушення внесені до ЄРДР.
10.04.2019 ОСОБА_6 повідомлено про підозру за ч.2 ст. 364 КК України.
27.05.2017 стороні захисту оголошено про завершення досудового розслідування та надано доступ до матеріалів кримінального провадження(том 1 на 193 арк.; том 2 на 145 арк.; том 3 на 246 арк.; том 4 на 264 арк.; том 5 на 216 арк.; том 6 на 180 арк.; том 7 на 237 арк.; том 8 на 139 арк.; том 9 на 207 арк.).
Фактично підозрюваний ОСОБА_6 сфотографував всі матеріали досудового розслідування, ознайомилися з усіма речовими доказами у кримінальному провадженні.
Підозрюваному ОСОБА_6 , захиснику у кримінальному провадженні адвокату ОСОБА_7 був наданий достатній час для ознайомлення з матеріалами, до яких їм надано доступ.
Водночас підозрюваний ОСОБА_6 , захисник у кримінальному провадженні адвокат ОСОБА_7 зволікають при ознайомленні з матеріалами досудового розслідування, відмовляється ставити відмітки у протоколі про надання доступу до матеріалів досудового розслідування про кількість матеріалів досудового розслідування з якими вони ознайомилися.
Враховуючи обсяг, складність матеріалів та умов доступу до них (доступ до матеріалів стороні захисту з 27.05.2019 надавався без обмеження в часі), а також враховуючи, що на цей час сторона захисту фактично з усіма матеріалами досудового розслідування ознайомлена, необхідно встановити строк для ознайомлення з матеріалами, після спливу якого сторона захисту вважається такою, що реалізувала своє право на доступ до матеріалів.
Посилаючись на вищевикладені обставини, слідчий просить клопотання задовольнити.
Прокурор та слідчий в судовому засіданні клопотання підтримали та просили задовольнити.
Підозрюваний та його захисник в судовому засіданні просили встановити строк для ознайомлення з матеріалами кримінального провадження два тижні.
Заслухавши пояснення прокурора, слідчого, підозрюваного та його захисника, вивчивши клопотання та додані до нього документи, слідчий суддя приходить до наступного.
Відповідно до ч. 10 ст. 290 КПК України у разі зволікання при ознайомленні з матеріалами, до яких надано доступ, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з урахуванням обсягу, складності матеріалів та умов доступу до них зобов`язаний встановити строк для ознайомлення з матеріалами, після спливу якого сторона кримінального провадження або потерпілий, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, вважаються такими, що реалізували своє право на доступ до матеріалів.
З клопотання та доданих до нього матеріалів вбачається, що 27.05.2017 стороні захисту оголошено про завершення досудового розслідування та надано доступ до матеріалів кримінального провадження(том 1 на 193 арк.; том 2 на 145 арк.; том 3 на 246 арк.; том 4 на 264 арк.; том 5 на 216 арк.; том 6 на 180 арк.; том 7 на 237 арк.; том 8 на 139 арк.; том 9 на 207 арк.).
Фактично підозрюваний ОСОБА_6 сфотографував всі матеріали досудового розслідування, ознайомилися з усіма речовими доказами у кримінальному провадженні.
Водночас підозрюваний ОСОБА_6 , захисник у кримінальному провадженні адвокат ОСОБА_7 зволікають при ознайомленні з матеріалами досудового розслідування, відмовляються ставити відмітки у протоколі про надання доступу до матеріалів досудового розслідування про кількість матеріалів досудового розслідування, з якими вони ознайомилися.
Враховуючи вищевикладене,слідчий суддяприходить довисновку,що клопотанняслідчого обґрунтованета підлягаєзадоволенню частково,у зв`язкуз чимз урахуваннямобсягу,складності матеріалів,умов доступудо них,слідчий суддявважає необхіднимвстановити строкдля ознайомленняз матеріаламикримінального провадження№42017230000000337від 10.11.2017р.до 04.07.2019р. включно, після спливу якого підозрюваний та його захисник вважатимуться такими, що реалізували своє право на доступ до матеріалів.
Керуючись ст.ст. 290, 309 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Херсонської області радника юстиції ОСОБА_4 про встановлення строку для ознайомлення з матеріалами досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за №42017230000000337, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, - задовольнити частково.
Встановити підозрюваному ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та його захиснику адвокату ОСОБА_7 строк для ознайомленняз матеріаламикримінального провадження№42017230000000337від 10.11.2017р.до 04.07.2019р. включно, після спливу якого підозрюваний та його захисник вважатимуться такими, що реалізували своє право на доступ до матеріалів.
В іншій частині клопотання відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Повний текст ухвали оголошений в приміщенні суду 25.06.2019 р. о 12 год. 30 хв.
Слідчий суддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 20.06.2019 |
Оприлюднено | 09.06.2023 |
Номер документу | 82617884 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про встановлення процесуальних строків |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Гонтар Д. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні