Ухвала
від 26.04.2019 по справі 6-37/11
ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Троїцький районний суд Луганської області

Справа № 6-37/11

Провадження №2-в/433/46/19

У х в а л а

про залишення подання без руху

"26" квітня 2019 р. смт Троїцьке

Суддя Троїцького районного суду Луганської області Суський О.І., розглянувши матеріали цивільної справи за поданням Жовтневого відділу державної виконавчої служби Луганського міського управління юстиції про застосування заходів забезпечення виконання рішення суду відносно ОСОБА_1, -

ВСТАНОВИВ:

22 квітня 2019 року до Троїцького районного суду Луганської області з Луганського апеляційного суду для продовження розгляду після скасування ухвали Жовтневого районного суду м.Луганськ від 27.05.2011 року надійшла цивільна справа за поданням Жовтневого відділу державної виконавчої служби Луганського міського управління юстиції про застосування заходів забезпечення виконання рішення суду відносно ОСОБА_1.

Відповідно до п. 9 Перехідних положень ЦПК України (в ред. 15.12.2017 року) справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Статтею 441 ЦПК України, якою визначений порядок звернення із поданням про тимчасове обмеження у праві виїзду за межі України не передбачені вимоги щодо форми та змісту подання.

Однак, відповідно до Інструкції з організації примусового виконання рішень від 02.04.2012 № 512/5, подання формується в автоматизованій системі виконавчого провадження на бланку відповідного органу державної виконавчої служби, приватного виконавця.

Подання має обов'язково містити:

-для встановлення тимчасового обмеження у праві виїзду боржника - фізичної особи - найменування суду, до якого надсилається подання;

-для встановлення заборони в'їзду в Україну іноземців або осіб без громадянства - найменування відповідного органу охорони державного кордону;

-відомості про виконавче провадження (найменування, дата, номер виконавчого документа, на підставі якого відкрито виконавче провадження, орган (посадова особа), який (яка) видав(ла) виконавчий документ, резолютивна частина рішення, номер виконавчого провадження згідно з автоматизованою системою виконавчого провадження, дата відкриття виконавчого провадження тощо);

-прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) боржника - фізичної особи, дату народження (число, місяць та рік);

-громадянство боржника - фізичної особи;

-реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію і номер паспорта боржника - фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відмітку у паспорті;

-інформацію про перетинання боржником державного кордону України.

У разі виконання зведеного виконавчого провадження у поданні зазначаються його номер в автоматизованій системі виконавчого провадження, реквізити виконавчих документів, що входять до зведеного виконавчого провадження, суми стягнення за кожним виконавчим документом, загальна сума стягнення з урахуванням суми виконавчого збору та витрат виконавчого провадження, основної винагороди приватного виконавця тощо; обґрунтування наявності фактів ухилення боржника - фізичної особи від виконання своїх зобов'язань; резолютивну частину подання.

До подання додаються копії виконавчого документа, постанови про відкриття виконавчого провадження. У разі виконання зведеного виконавчого провадження до подання додається облікова картка на зведене виконавче провадження. За необхідності до подань державного виконавця, приватного виконавця можуть додаватися копії інших документів.

За наявності в поданні також зазначаються місце проживання/перебування, адреса місця реєстрації проживання/перебування та інші відомості про боржника - фізичну особу, які відомі державному виконавцю, приватному виконавцю.

Зазначене також викладене у Судовій практиці щодо вирішення питання про тимчасове обмеження у праві виїзду за межі України ВСУ від 01.02.2013, п.5 якої також передбачено, що про направлення до суду подання щодо встановлення тимчасового обмеження у праві виїзду державний виконавець повідомляє боржника.

При цьому, як вбачається з матеріалів справи, суд відновив втрачене судове провадження у цивільній справі за поданням Жовтневого відділу державної виконавчої служби Луганського міського управління юстиції про застосування заходів забезпечення виконання рішення суду відносно ОСОБА_1 в частині ухвали суду від 27.05.2011 року, яка і була скасована Луганським апеляційним судом. Подання та доданих до нього документів матеріали справи не містять, що унеможливлює перевірити його відповідність законодавчо визначеній формі та змісту.

Відповідно до ч. 9 ст. 10 ЦПК України, якщо спірні відносини не врегульовані законом, суд застосовує закон, що регулює подібні за змістом відносини (аналогія закону), а за відсутності такого - суд виходить із загальних засад законодавства (аналогія права).

З огляду на те, що Розділом VI Процесуальні питання, пов'язані з виконанням судових рішень у цивільних справах та рішень інших органів (посадових осіб) ЦПК України не врегульовано питань щодо залишення подання без руху у зв'язку з недодержанням вимог, регламентованих, зокрема, у ст. 175, 177 ЦПК України, враховуючи положення ч. 9 ст. 10 ЦПК України, суд вважає за можливе застосувати у даному випадку загальні норми цивільно-процесуального закону стосовно залишення без руху.

Відповідно до ч. 11 ст. 187 ЦПК України, суддя, встановивши, після відкриття провадження у справі, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у статтях 175, 177 цього Кодексу, постановляє ухвалу не пізніше наступного дня, в якій зазначаються підстави залишення заяви без руху, про що повідомляє позивача і надає йому строк для усунення недоліків, який не може перевищувати п'яти днів з дня вручення позивачу ухвали.

Оскільки на даний час неможливо встановити відповідність форми та змісту подання вимогами, передбаченим Інструкцією, у зв'язку із відсутністю самого подання та доданих до нього документів, які мають обов'язково додаватись на обґрунтування викладених у ньому обставин, суд приходить до висновку, що подання має бути залишене без руху на підставі ст. 185 ЦПК України у зв'язку із невідповідністю форми та змісту вимогам, передбаченим Інструкцією з організації примусового виконання рішень, із наданням заявнику строку для усунення зазначених недоліків.

Керуючись ст.ст.10, 175,177, 187, 260 , 353 ЦПК України , суд -

УХВАЛИВ:

Подання Жовтневого відділу державної виконавчої служби Луганського міського управління юстиції про застосування заходів забезпечення виконання рішення суду відносно ОСОБА_1 - залишити без руху та надати заявнику строк для усунення недоліків, який не може перевищувати 5 днів з дня вручення копії ухвали про залишення подання без руху.

Роз'яснити заявнику, що у разі неусунення недоліків подання у строк, встановлений судом, подання буде залишене без розгляду.

Ухвала набирає законної сили після підписання її суддею та оскарженню не підлягає.

Суддя О.І.Суський

СудТроїцький районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення26.04.2019
Оприлюднено28.04.2019
Номер документу81453876
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —6-37/11

Ухвала від 14.06.2011

Цивільне

Біляївський районний суд Одеської області

Андреєв Е. О.

Ухвала від 26.07.2011

Цивільне

Першотравневий районний суд Донецької області

Скудін В. Є.

Ухвала від 03.06.2019

Цивільне

Троїцький районний суд Луганської області

Суський О. І.

Ухвала від 26.04.2019

Цивільне

Троїцький районний суд Луганської області

Суський О. І.

Постанова від 27.03.2019

Цивільне

Луганський апеляційний суд

Дронська І. О.

Постанова від 27.03.2019

Цивільне

Луганський апеляційний суд

Дронська І. О.

Ухвала від 20.02.2019

Цивільне

Луганський апеляційний суд

Дронська І. О.

Ухвала від 12.02.2019

Цивільне

Луганський апеляційний суд

Дронська І. О.

Ухвала від 22.01.2019

Цивільне

Луганський апеляційний суд

Дронська І. О.

Ухвала від 10.01.2019

Цивільне

Троїцький районний суд Луганської області

Суський О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні