Ухвала
від 25.04.2019 по справі 826/7474/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А 25 квітня 2019 року                              м. Київ                                        № 826/7474/17 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді: Келеберди В.І., ознайомившись з адміністративною справою за позовом державного підприємства редакція журналу “Економіка України” до Головного управління Держпраці у Київській області  про визнання протиправною та скасування постанови №353 від 24.05.2017 року, В С Т А Н О В И В: Відповідно до розпорядження Керівника апарату Окружного адміністративного суду м. Києва від 19.04.2019 року №317 «Щодо призначення повторного автоматизованого розподілу судових справ» справу №826/7474/17 передано на повторний автоматичний розподіл між суддями для подальшого розгляду, у зв'язку з тимчасовим відстороненням від здійснення правосуддя судді, у провадженні якого перебувала вказана справа. Згідно витягу з протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 19.04.2019 року дану справу передано до мого провадження. З урахуванням вищевикладеного, справа підлягає прийняттю до провадження. Як вбачається з протоколу судового засідання від 21.12.2017 року, Окружний адміністративний суд м. Києва ухвалив продовжити розгляд справи у порядку письмового провадження (суддя Аблов Є.В.) (а.с.113-114). Однак, відповідно до частин 13, 14 ст. 31 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) справа, розгляд якої розпочато одним суддею чи колегією суддів, повинна бути розглянута цим самим суддею чи колегією суддів, за винятком випадків, які унеможливлюють участь судді у розгляді справи, та інших випадків, визначених цим Кодексом. У разі зміни складу суду на стадії підготовчого провадження розгляд справи починається спочатку, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом. У разі зміни складу суду на стадії розгляду справи по суті суд повторно розпочинає розгляд справи по суті, крім випадку, коли суд ухвалить рішення про повторне проведення підготовчого провадження. Разом з цим, суд зазначає, що 03 жовтня 2017 року Верховною Радою України прийнято Закон України №2147-VIII «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів», який набрав чинності 15 грудня 2017 року. Вказаним Законом вводиться в дію нова редакція Кодексу адміністративного судочинства України (редакція від 15.12.2017 року), який визначає юрисдикцію та повноваження адміністративних судів, встановлює порядок здійснення судочинства в адміністративних судах. Згідно з ч. 3 ст. 3 КАС України (в редакції від 15.12.2017 року), провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи. Отже, з дня набрання чинності нової редакції Кодексу адміністративного судочинства України, тобто з 15.12.2017 року, адміністративне судочинство здійснюється за правилами цієї редакції Кодексу. Таким чином, розгляд зазначеної адміністративної справи має здійснюватись за правилами Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 15.12.2017 року. Умови, за яких суд має право розглядати справи у загальному або спрощеному позовному провадженні, визначаються  КАС України (ч. 5  ст. 12 КАС України). Відповідно до ч. 2 ст. 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті. Водночас, ч. 4 ст. 257 КАС України, а також ч. 4 ст. 12 КАС України вказано перелік категорій справ, які за правилами спрощеного позовного провадження не можуть бути розглянуті, а саме справи у спорах: 1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом; 2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб'єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п'ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; 3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності; 4) щодо оскарження рішення суб'єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п'ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Так, дослідивши матеріали справи, предмет та підстави позову, склад учасників справи, суд дійшов висновку, що дана справа підлягає розгляду за правилами спрощеного провадження. Водночас, враховуючи те, що суд повторно розпочинає розгляд справи по суті, однак, в матеріалах справи вже достатньо зібрано письмових доказів для правильного вирішення справи, суд вважає за необхідне здійснювати подальший розгляд без проведення судових засідань, тобто без повідомлення (виклику) сторін. Керуючись статтями 12, 19, 243, 248, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, У Х В А Л И В: 1.          Прийняти справу №826/7474/17 до свого провадження. 2.          Здійснювати розгляд справи одноособово за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. 3.          Роз'яснити сторонам, що веб-адресою сторінки в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається, є http://court.gov.ua/fair/sud2670/. 4.          Копію даної ухвали направити сторонам. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання. Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.           Суддя                                                                                      В.І. Келеберда

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення25.04.2019
Оприлюднено03.05.2019
Номер документу81476464
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/7474/17

Рішення від 29.01.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 25.04.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 18.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 27.07.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 27.07.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 14.06.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні