Ухвала
від 02.05.2019 по справі 1.380.2019.001977
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1.380.2019.001977

У Х В А Л А

з питань забезпечення позову

02 травня 2019 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Хоми О.П., розглянувши у письмовому провадженні у м. Львові заяву ОСОБА_1 про забезпечення позову ОСОБА_1 до Дрогобицької районної державної адміністрації Львівської області про визнання протиправними та скасування розпорядження,

в с т а н о в и в :

ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1П.) звернулась до суду з позовом до Дрогобицької районної державної адміністрації Львівської області (далі-відповідач, Дрогобицька РДА), в якому просить визнати протиправним та скасувати розпорядження відповідача від 25.10.2018 №550 Про затвердження детального плану території .

Позивачем 26.04.2019 (вх.№14893) подано заяву про забезпечення позову шляхом:

- зупинити дію розпорядження Дрогобицької РДА від 25.10.2018 №550 Про затвердження детального плану території ;

- заборонити ГУ Держгеокадастру у Львівській області вчиняти будь-які дії щодо затвердження Проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, розроблених на підставі наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1612/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_2 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1606/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_3 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1610/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_4 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1603/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_5 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1611/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_6 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1606/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_7 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1605/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_8 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1513/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_9 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,3500 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1513/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_10 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,3500 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1510/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_11 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,3500 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1511/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_12 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,1400 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13- 1512/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_13 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,1400 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1503/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_14 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,1400 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-11501/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_15 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,1400 га, та які розташовані за межами села Залужани Снятинської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, а також вчиняти будь-які дії щодо видання Наказів про передачу у власність зазначених земельних ділянок;

- заборонити державним кадастровим реєстраторам ГУ Держгеокадастру у Львівській області вчиняти будь-які реєстраційні дії та вносити до Державного земельного кадастру відомості про земельні ділянки для ведення особистого селянського господарства, формування яких відбулось згідно Проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, розроблених на підставі наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1612/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_2 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1606/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_3 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1610/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_4 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1603/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_5 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1611/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_6 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1606/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_7 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1605/16-19/СГ від 29.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_8 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,0800 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1513/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_9 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,3500 га; Наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1513/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_10 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,3500 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1510/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_11 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,3500 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1511/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_12 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,1400 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13- 1512/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_13 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,1400 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13-1503/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_14 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,1400 га; наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області за №13- 11501/16-19/СГ від 27.03.2019, виданого на ім'я ОСОБА_15 щодо земельної ділянки орієнтовною площею 0,1400 га, та які розташовані за межами села Залужани Снятинської сільської ради Дрогобицького району Львівської області.

Необхідність вжиття заходів забезпечення позову у такий спосіб позивач обґрунтовує тим, що земельні ділянки, на які наказами ГУ Держгеокадастру у Львівській області надано дозволи іншим особам на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок сільськогосподарського призначення, фактично накладаються на земельну ділянку, якою користується позивач та відносно якої ГУ Держгеокадастром у Львівській області видано наказ на ім'я позивача №13-1153/16-19-СГ від 12.03.2019 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою.

Позивач вважає, що існує причинно-наслідковий зв'язок між спірним розпорядженням, яким затверджено Детальний план території орієнтовною площею 3, 8778 гектарів господарського двору села Залужани Дрогобицького району Львівської області (Снятинська сільська рада за межами населеного пункту) та небезпекою заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача, оскільки на частину земельної ділянки, що перебуває у правомірному користуванні позивача, надано дозволи іншим особам на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок сільськогосподарського призначення.

При цьому, позивач зазначає, що Детальний план території, який затверджено спірним розпорядженням, визначає зміну цільового призначення частини земельної ділянки, яка перебуває у користуванні позивача. Тому позивач вважає, що існує загроза, що до моменту вирішення даного спору особи, яким наказами ГУ Держгеокадастру у Львівській області надано дозволи на розроблення проектів землеустрою, затвердять такі проекти та отримають земельні ділянки у приватну власність.

Відповідно до частини першої статті 154 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд розглядає заяву про забезпечення позову без повідомлення учасників справи.

Суд, розглянувши заяву про забезпечення позову, вивчивши матеріали справи, дійшов висновку про її необґрунтованість, мотивуючи це наступним.

Забезпечення адміністративного позову - це вжиття судом, у провадженні якого знаходиться справа, до вирішення адміністративної справи визначених законом заходів щодо створення можливості реального виконання у майбутньому постанови суду, якщо її буде прийнято на користь позивача.

Згідно з частиною другою статті 150 КАС України забезпечення позову допускається як до пред'явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо:

1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або

2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю.

Статтею 151 КАС України передбачено вичерпний перелік заходів забезпечення позову.

Зокрема, позов може бути забезпечено шляхом:

1) зупиненням дії індивідуального акта або нормативно-правового акта;

2) забороною відповідачу вчиняти певні дії;

3) встановленням обов'язку відповідача вчинити певні дії;

4) забороною іншим особам вчиняти дії, що стосуються предмета спору;

5) зупиненням стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку.

Суд може застосувати кілька заходів забезпечення позову. Заходи забезпечення позову мають бути співмірними із заявленими позивачем вимогами. Суд також повинен враховувати співвідношення прав (інтересу), про захист яких просить заявник, із наслідками вжиття заходів забезпечення позову для заінтересованих осіб.

При цьому, заходи забезпечення позову повинні обиратися судом з урахуванням дотримання балансу між правами та інтересами позивача, за захистом яких він звернувся, та наслідками впливу таких заходів на права та свободи заінтересованих осіб.

Заявник обов'язково повинен обґрунтувати свою заяву і з цією метою подати докази наявності фактичних обставин, з якими пов'язує застосування певного заходу забезпечення позову. Доказами у даному випадку вважатимуться будь-які відомості, що вказують на ймовірне порушення чиїхось прав (свобод, інтересів) під час провадження у справі. При цьому тягар доказування при розгляді такої заяви покладається виключно на заявника.

Предметом оскарження є розпорядження Дрогобицької РДА від 25.10.2018 №550 Про затвердження детального плану території .

Позивач просить забезпечити позов шляхом: зупинення дії оскаржуваного розпорядження; заборони ГУ Держгеокадастру у Львівській області вчиняти будь-які дії щодо затвердження Проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, розроблених на підставі відповідних наказів, виданих 14 особам та заборони державним кадастровим реєстраторам ГУ Держгеокадастру у Львівській області вчиняти будь-які реєстраційні дії та вносити відомості до Державного земельного кадастру про земельні ділянки для ведення особистого селянського господарства, формування яких відбулось згідно таких Проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на підставі відповідних наказів, виданих 14 особам.

Як на підстави вжиття судом заходів забезпечення позову ОСОБА_1 вказує на ймовірність оформлення 14 особами, яким надано дозволи на розроблення проектів землеустрою, затвердять такі проекти та отримають земельні ділянки у приватну власність.

Позивач зазначає, що 14 земельних ділянок, на які видано дозволи на розроблення проектів землеустрою, фактично накладаються на земельну ділянку, якою користується позивач та відносно якої ГУ Держгеокадастром у Львівській області видано наказ на ім'я позивача №13-1153/16-19-СГ від 12.03.2019 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою.

Однак жодних доказів підтвердження накладання земельних ділянок ОСОБА_1 не надано.

Дослідивши вказані у заяві підстави, суд встановив, що запропоновані позивачем заходи забезпечення позову є неспівмірними із заявленими позовними вимогами.

Інших підстав для вжиття заходів забезпечення позову не наведено.

ОСОБА_1 не подано доказів на підтвердження того, що невжиття вказаних в заяві заходів забезпечення позову призведе до ускладнення чи унеможливлення в подальшому виконання рішення суду або ефективного захисту або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом якого вона звернулася.

Ураховуючи наведене, суд дійшов висновку, що відсутні передбачені частиною другою статті 150 КАС України підстави для вжиття заходів забезпечення позову у запропонований спосіб, тому у задоволенні заяви слід відмовити.

Керуючись ст.ст. 150, 151, 154, 156, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в :

У задоволенні заяви ОСОБА_1 про забезпечення позову відмовити повністю.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Оскарження ухвали не перешкоджає подальшому розгляду справи.

Суддя О.П. Хома

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.05.2019
Оприлюднено02.05.2019
Номер документу81481785
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.001977

Рішення від 10.11.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 17.12.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 29.10.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Постанова від 07.08.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 16.07.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 12.07.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 23.05.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 20.05.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 02.05.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 02.05.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні