Рішення
від 03.05.2019 по справі 540/720/19
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 травня 2019 р.м. ХерсонСправа № 540/720/19

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бездрабка О.І.,

при секретарі - Собчук Є.В.,

за участю:

представників позивача - Радченка О.В., Пензіної З.Д.,

представника відповідача-2 - Бондар І.П.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Позаміський заклад оздоровлення та відпочинку "Романтик" до Херсонського управління Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі, Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

встановив:

Приватне підприємство "Позаміський заклад оздоровлення та відпочинку "Романтик" (далі - позивач) звернулося з позовною заявою до Херсонського управління Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (далі - відповідач-1), в якій просить визнати незаконним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 17.12.2018 р. № 0051615112 щодо застосування штрафу на загальну суму 25004,43 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що п.201.10 ст.201 ПК України виокремлено види податкових накладних, які підлягають реєстрації в ЄРПН: податкові накладні, які не надаються покупцю; податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування. При цьому у ст.120-1 ПК України визначено виключні випадки, які звільняють платника від штрафних санкцій, а саме у випадку несвоєчасної реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільняються від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою. Вказана норма передбачає неоднозначне тлумачення прав платника податків щодо звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в частині того, чи повинні такі податкові накладні одночасно відповідати двом умовам - не надаватися покупцю та/або складатися за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування; які оподатковуються за нульовою ставкою. Позивач вважає, що застосування відповідачем союзу "та" при тлумаченні п.120-1.1 та п.120-1.2 ст.120-1 ПК України є безпідставним. Податкові накладні, по яких були нараховані штрафні санкції, відносяться до тих, що не надаються отримувачу (покупцю), а отже і відсутні підстави для застосування штрафних санкцій.

Ухвалою від 08.04.2019 р. відкрито спрощене провадження в адміністративній справі та призначено судове засідання на 03.05.2019 р. на 09:00 год.

26.04.2019 р. від відповідача-2 надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого просить відмовити в задоволенні позову. Вказує на те, що за результатами камеральної перевірки дотримання термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за січень-грудень 2017 року, жовтень 2018 року встановлено порушення вимог п.201.10 ст.201 ПК України, на підставі чого до позивача правомірно застосовано штраф згідно оскаржуваного податкового повідомлення-рішення. Доводи позивача щодо відсутності підстав для застосування штрафних санкцій з підстав, що податкові накладні відносяться до тих, що не надаються отримувачу (покупцю), є необґрунтованими, так як для звільнення від відповідальності за п.120-1.1 ст.120-1 ПК України необхідна наявність двох обов'язкових складових: податкова накладна не повинна надаватися отримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульової ставкою. В даному випадку такі складові відсутні, а тому до позивача правомірно застосовано штрафні санкції.

Ухвалою від 03.05.2019 р. залучено до участі у справі в якості другого відповідача - Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (далі - відповідач-2).

В судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги та просили їх задовольнити з викладених у позовній заяві підстав.

Представник відповідача-2 заперечувала проти задоволення позовних вимог з підстав, вказаних у відзиві.

Представник відповідача-1 в судове засідання не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, хоча належним чином був повідомлений про дату, час і місце судового розгляду.

Дослідивши наявні у справі докази, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позову виходячи з наступного.

Судом встановлено, що 14.11.2018 р. головним державним ревізором-інспектором відділу податків і зборів з юридичних осіб Херсонського управління Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі Агаришевою О.В. проведено камеральну перевірку дотримання термінів реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН ПП ПЗОВ "Романтик" (код 22760601) за січень-грудень 2017 року та жовтень 2018 року, за результатами якої складено акт № 190/21-22-51-12-01/22760601.

Перевіркою встановлено порушення термінів реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН за січень-грудень 2017 року та жовтень 2018 року, а саме:

- від 31.01.2017 р. № 1 на суму ПДВ 6876,04 грн. зареєстровано 16.02.2017 р., кількість днів порушення термінів реєстрації - 1;

- від 31.05.2017 р. № 3 на суму ПДВ 18107,15 грн. зареєстровано 18.06.2017 р., кількість днів порушення термінів реєстрації - 3;

- від 31.08.2017 р. № 3 на суму ПДВ 85535,75 грн. зареєстровано 02.10.2017 р., кількість днів порушення термінів реєстрації - 17;

- від 31.12.2017 р. № 7 на суму ПДВ 176 грн. зареєстровано 18.01.2018 р., кількість днів порушення термінів реєстрації - 3;

- від 30.09.2017 р. № 3 на суму ПДВ 18030,27 грн. зареєстровано 17.10.2017 р., кількість днів порушення термінів реєстрації - 2;

- від 31.10.2017 р. № 3 на суму ПДВ 16398,56 грн. зареєстровано 16.11.2017 р., кількість днів порушення строків реєстрації - 1;

- від 31.10.2018 р. № 1 на суму ПДВ 19384,67 грн. зареєстровано 16.11.2018 р., кількість днів порушення термінів реєстрації - 1.

На підставі акту камеральної перевірки відповідачем-1 прийнято податкове повідомлення-рішення від 17.12.2018 р. № 0051615112, згідно якого до позивача застосовано штраф на загальну суму 25004,43 грн.

Не погоджуючись з цим податковим повідомленням-рішенням, позивач подав скаргу до Державної фіскальної служби України.

Рішенням Державної фіскальної служби України від 22.03.2019 р. № 13576/6/99-99-11-06-01-25 податкове повідомлення-рішення залишено без змін, а скаргу - без задоволення.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступних приписів законодавства.

Відповідно до п.75.1 ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Приписами пп.75.1.1 п.75.1 ст.75 ПК України передбачено, що камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов'язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.

Порядок проведення камеральної перевірки визначений ст.76 ПК України, згідно якої камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова. Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу. Камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання. Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу.

Аналіз наведених норм свідчить про те, що метою камеральної перевірки є виявлення в поданій звітності, інших даних систем електронного адміністрування, зокрема Єдиного реєстру податкових накладних (далі - ЄРПН), арифметичних та/або методологічних помилок, або інших відомостей, які призвели до заниження/завищення податкових зобов'язань або свідчать про допущені платником податків порушення термінів, порядку реєстрації податкових накладних, акцизних накладних або про неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності, відповідальність за що передбачена ст.120-1 ПК України.

Згідно пп.14.1.60 п.14.1 ст.14 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Відповідно до п.201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата складання податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу); ґ) виключено; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) виключено; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду. ї) виключено.

Згідно п.201.2 ст.201 ПК України форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до п.201.3 ст.201 ПК України у разі звільнення від оподаткування у податковій накладній робиться запис "Без ПДВ" з посиланням на відповідні пункти (підпункти), статті, підрозділи, розділи цього Кодексу та/або міжнародного договору, якими передбачено звільнення від оподаткування податком.

Для операцій, що оподатковуються, і операцій, звільнених від оподаткування, складаються окремі податкові накладні (п.201.5 ст.201 ПК України).

Приписами п.201.7 ст.201 ПК України встановлено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов'язань.

Згідно п.201.8 ст.201 ПК України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до п.120-1.1 ст.120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Отже, приписами ПК України на платника податків покладено обов'язок з реєстрації податкової накладної протягом 15 календарних днів, наступних за датою її складання.

З аналізу вказаних норм вбачається, що п.201.10 ст.201 ПК України виокремлено такі види податкових накладних, які підлягають реєстрації в ЄРПН: податкові накладні, які не надаються покупцю та податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування. При цьому, для звільнення від відповідальності, передбаченої п.120-1.1 ст.120-1 ПК України необхідна наявність двох обов'язкових складових: податкова накладна не повинна надаватись отримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 04.09.2018 р. у справі № 816/1488/17 (К/9901/152/17), від 07.02.2019 р. у справі № 808/3250/17 (К/9901/60461/18).

Частиною 5 статті 242 КАС України встановлено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 р. № 1307, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 р. за № 137/28267, затверджено Порядок заповнення податкової накладної (далі - Порядок № 1307).

Пунктом 3 Порядку № 1307 визначено, що усі податкові накладні, у тому числі накладні, особливості заповнення яких викладені в пунктах 9 - 15 та 19 цього Порядку, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, та за формою, чинною на день такої реєстрації.

Відповідно до п.5 Порядку № 1307 (в редакції, яка діяла до 01.12.2018 р.) податкова накладна складається у день виникнення податкових зобов'язань постачальника (продавця), крім випадків, передбачених Податковим кодексом України та цим Порядком.

Пунктом 11 Порядку № 1307 (в редакції, яка діяла до 01.12.2018 р.) передбачено, що у разі нарахування податкових зобов'язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України платник податку складає окремі зведені податкові накладні за товарами/послугами, необоротними активами, які призначаються для їх використання/починають використовуватися:

1) в операціях, що не є об'єктом оподаткування;

2) в операціях, звільнених від оподаткування;

3) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів;

4) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Такі зведені податкові накладні складаються не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду.

У разі складання зведеної податкової накладної в графі "Зведена податкова накладна" робиться помітка "X".

У таких зведених податкових накладних у графі "Отримувач (покупець)" платник податку зазначає власне найменування (П. І. Б.), у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН "600000000000", а у верхній лівій частині зазначається відповідний тип причини відповідно до пункту 8 цього Порядку (04 - Складена на постачання у межах балансу для невиробничого використання; 08 - Складена на постачання для операцій, які не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість; 09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість; 13 - Складена у зв'язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності).

Згідно п.16 Порядку № 1307 до розділу А податкової накладної (рядки I - X) вносяться узагальнюючі дані за операціями, на які складається така податкова накладна, а саме:

у рядку I зазначається загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку на додану вартість;

у рядках II - IV зазначаються суми податку на додану вартість, нараховані виходячи з обсягів постачання, зазначених у рядках V та VI;

у рядках V - IX зазначаються загальні обсяги постачання товарів/послуг в розрізі кодів ставок, зазначених у графі 8 нижньої табличної частини податкової накладної.

У разі складання податкової накладної на операції з постачання товарів/послуг, які звільняються від оподаткування податком на додану вартість, рядки II - VIII не заповнюються.

З досліджених у судовому засідання податкових накладних від 31.01.2017 р. № 1, від 31.05.2017 р. № 3, від 31.08.2017 р. № 3, від 30.09.2017 р. № 3, від 31.10.2017 р. № 3, від 31.10.2018 р. № 1 вбачається, що у рядку ІІ, ІІІ розділу А підприємством відображено суми податку на додану вартість, а у рядку V розділу А - обсяги постачання за основною ставкою (код ставки 20), за ставкою 7 % (код ставки 7); у розрахунку коригування від 31.12.2017 р. № 7 до податкової накладної від 31.08.2017 р. № 3 у рядку ІІ розділу А - відображено суму коригування податкового зобов'язання та податкового кредиту за основною ставкою, а у рядку IV розділу А - обсяги постачання, що підлягають коригуванню, без урахування податку на додану вартість, що оподатковуються за основною ставкою (код ставки 20).

Таким чином, податкові накладні та розрахунок коригування до податкової накладної, які зареєстровано в ЄРПН з порушенням граничних строків, не відносяться до тих податкових накладних та розрахунків коригування, за порушення строків реєстрації яких штрафні санкції на підставі п.120-1.1 ст.120-1 ПК України не застосовуються.

З матеріалів справи слідує, що позивачем для реєстрації в ЄРПН було подано податкові накладні від 31.01.2017 р. № 1 - 16.02.2017 р.; від 31.05.2017 р. № 3 - 18.06.2017 р.; від 31.08.2017 р. № 3 - 02.10.2017 р.; від 30.09.2017 р. № 3 - 17.10.2017 р.; від 31.10.2017 р. № 3 - 16.11.2017 р.; від 31.10.2018 р. № 1 - 16.11.2018 р.; розрахунок коригування від 31.12.2017 р. № 7 до податкової накладної від 31.08.2017 р. № 3 - 18.01.2018 р., що підтверджується квитанціями № 1.

Тобто, вищевказані податкові накладні, розрахунок коригування до податкової накладної подано ПП "Позаміський заклад оздоровлення та відпочинку "Романтик" для реєстрації в ЄРПН з порушенням граничних строків, встановлених п.201.10 ст.201 ПК України, від 1 до 17 днів, а саме: податкової накладної від 31.01.2017 р. № 1 на суму ПДВ 6876,04 грн. - на 1 день; податкової накладної від 31.05.2017 р. № 3 на суму ПДВ 18107,15 грн. - на 3 дні; податкової накладної від 31.08.2017 р. № 3 на суму ПДВ 85535,75 грн. - на 17 днів; розрахунку коригування від 31.12.2017 р. № 7 до податкової накладної від 31.08.2017 р. № 3 на суму ПДВ 176 грн. - на 3 дні; податкової накладної від 30.09.2017 р. № 3 на суму ПДВ 18030,27 грн. - на 2 дні; податкової накладної від 31.10.2017 р. № 3 на суму ПДВ 16398,56 грн. - на 1 день; податкової накладної від 31.10.2018 р. № 1 на суму ПДВ 19384,67 грн. - на 1 день.

Таким чином, відповідно до п.120-1.1 ст.120-1 ПК України штрафна санкція складає: за затримку реєстрації податкових накладних, розрахунку коригування до податкової накладної до 15 календарних днів, сума ПДВ яких становить 78972,69 грн. ((6876,04 + 18107,15 + 176 + 18030,27 + 16398,56 +19384,67) : 10 %), - 7897,28 грн.; за затримку реєстрації податкової накладної від 16 до 30 календарних днів, сума ПДВ якої становить 85535,75 грн., - 17107,15 грн. (85535,75 : 20 %).

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про правомірність застосування до ПП "Позаміський заклад оздоровлення та відпочинку "Романтик" штрафу у розмірі 25004,43 грн. за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, розрахунку коригування до податкової накладної згідно податкового повідомлення-рішення від 17.12.2018 р. № 0051615112.

Частиною 1 статті 9 КАС України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Відповідач належними та допустимими доказами довів правомірність оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, а тому позовні вимоги ПП "Позаміський заклад оздоровлення та відпочинку "Романтик" задоволенню не підлягають.

Керуючись ст.ст.9, 14, 73-78, 90, 143, 194, 242-246, 250, 255, 262 КАС України, суд -

вирішив :

Відмовити в задоволенні позовної заяви Приватного підприємства "Позаміський заклад оздоровлення та відпочинку "Романтик" (75700, Херсонська область, м.Скадовськ, пров.Нічика, 8, код ЄДРПОУ 22760601) до Херсонського управління Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (73000, м.Херсон, вул.І.Кулика, 143-А, код ЄДРПОУ 42432964), Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (73026, м.Херсон, просп.Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 17.12.2018 р. № 0051615112.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П'ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до пп.15.5 п.15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 06 травня 2019 р.

Суддя Бездрабко О.І.

кат. 111030300

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.05.2019
Оприлюднено06.05.2019
Номер документу81532069
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/720/19

Ухвала від 26.07.2019

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 22.07.2019

Кримінальне

Полтавський апеляційний суд

Нізельковська Л. В.

Рішення від 03.05.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 03.05.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні