Рішення
від 02.05.2019 по справі 540/2690/18
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 травня 2019 р.м. ХерсонСправа № 540/2690/18

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Варняка С.О.,

при секретарі: Рябчич А.М.,

за участю:

представника позивача - Колєснікової Є.В.,

представника відповідача - Козлової Н.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом приватного підприємства "ЕНЕРГОАВЕРС" до Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Державної фіскальної служби України про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,

встановив:

Звернувшись до суду, позивач в обґрунтування своїх позовних вимог зазначає, що приватним підприємством "ЕНЕРГОАВЕРС" 20 грудня 2018 року на електронну адресу надійшла сканована копія наказу Головного Управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Державної фіскальної служби України № 1476 від 18.12.2018 про проведення документальної планової виїзної перевірки та повідомлення від 18.12.2018 року №753/21-22-14-01.

У зв'язку із порушенням Головним Управлінням Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Державної фіскальної служби України положень п. 77.4 ст. 77 Податкового кодексу України та протиправним внесенням підприємства у план-графік проведення перевірок з урахуванням коригування - ПП "ЕНЕРГОАВЕРС" звернулось до Херсонського окружного адміністративного суду із заявою про забезпечення позову в порядку частини 1 статті 153 Кодексу адміністративного судочинства.

22 грудня 2018 року відповідно до ухвали Херсонського окружного адміністративного суду в задоволенні заяви ПП "ЕНЕРГОАВЕРС" про забезпечення адміністративного позову було відмовлено у зв'язку із тим, що сам собою факт проведення перевірки не може безпосередньо заподіяти майнову чи іншу шкоду особі, не призводить до настання невідворотних негативних наслідків, проведення перевірки є лише процедурою встановлення обставин, які необхідні для контролю за правильністю нарахування і сплати податків та інших обов'язкових платежів.

У зв'язку із тим, що наказ на призначення та проведення даної перевірки вважаємо незаконним і факт включення приватного підприємства "ЕНЕРГОАВЕРС" до плану графіку проведення перевірок необґрунтованим. Приватне підприємство "ЕНЕРГОАВЕРС" до Херсонського окружного адміністративного суду подає дану позовну заяву про визнання протиправним та скасування вищезазначеного наказу та визнання протиправним внесення ПП "ЕНЕРГОАВЕРС" у план - графік проведення перевірок з урахуванням коригування.

18 грудня 2018 року Головним Управлінням Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Державної фіскальної служби України на виконання плану - графіку проведення планових перевірок платників податків на 2018 рік із урахуванням коригування було прийнято наказ № 1476 про проведення документальної планової виїзної перевірки ПП "ЕНЕРГОАВЕРС".

Оригінал наказу та повідомлення про проведення документальної планової перевірки ПП "ЕНЕРГОАВЕРС" було отримано 22 грудня 2018 року, що підтверджується витягом із Книги для запису рекомендованих поштових відправлень і повідомлень (№ з/п. 3 № поштового відправлення 00360406) та копією конверту із штемпелем відправлення 19.12.2018 та прийняття на об'єкт поштового зв'язку Мирне 21.12.2018 р.

У плані - графіку планових перевірок платників податків на 2018 рік, що був розміщений на офіційній Інтернет сторінці ДФС 25 грудня 2017 року ПП "ЕНЕРГОАВЕРС" був відсутній.

13 грудня 2018 року ДФС було оновлено план - графік планових перевірок платників податків на 2018 рік, який розміщений на офіційній Інтернет сторінці ДФС України за наступним посиланням: http://sfs.gov.ua/divalnist-/plani-ta-zviti-roboti-/320874.html. і ПП "ЕНЕРГОАВЕРС" було включено до розділу І плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік шляхом коригування у грудні 2018 року.

Позивач вважає протиправним внесення приватного підприємства "ЕНЕРГОАВЕРС" до розділу І плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік шляхом коригування у грудні 2018 року.

Крім того, Головним Управлінням Державної фіскальної служби у Херсонській області. Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Державної фіскальної служби України приватному підприємству "ЕНЕРГОАВЕРС" не було належним чином доведено в строки передбачені ст.77 Податкового кодексу України право на проведення документальної планової виїзної перевірки.

Спірний наказ про проведення перевірки направлений на адресу підприємства 19.12.2018 року, а отриманий 22.12.2018 року, перебіг 10-ти денного строку розпочинається з дня, наступного за днем отриманням наказу - тобто 23.12.2018 року, та спливає, відповідно, 01.01.2019 року. 29.12.2018 року приватне підприємство "ЕНЕРГОАВЕРС" не допустило до проведення перевірки представників ДФС.

Позивач просить суд:

- визнати протиправним внесення приватного підприємства "ЕНЕРГОАВЕРС" до розділу І плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік шляхом коригування у грудні 2018 року;

- визнати протиправним та скасувати наказ Головного Управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Державної фіскальної служби України № 1476 від 18 грудня 2018 року "Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПП "ЕНЕРГОАВЕРС".

Ухвалою суду від 02.01.2019 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі. Призначено судове засідання на 21.01.2019 року.

21.01.2019 року розгляд справи відкладено на 15.02.2019 року.

11.02.2019 року до суду від Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позовні вимоги не визнає, вважає їх необґрунтованими. Зазначає, що платник податку, який вважає порушеним порядок та підстави призначення податкової перевірки, зокрема виїзної, щодо нього, має захищати свої права шляхом допуску посадових осіб контролюючого органу до такої перевірки. Якщо допуск до податкової перевірки відбувся, в подальшому предметом розгляду в суді має бути лише суть виявлених порушень податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (постанова Верховного Суду від 13.03.2018 року по справі № К/9901/19326/18 (№ 804/1113/16). Відповідачем були виконані законодавчі вимоги щодо завчасного направлення на адресу підприємства спірного наказу та повідомлення про проведення даної перевірки. У зв'язку з ненаданням документів до перевірки, з урахуванням наказу по підприємству від 03.01.2019 року № 10 та послідуючим не допуском фахівців, останні були допущені до проведення перевірки лише 15.01.2019 року. Позивач створював різноманітні підстави для перешкоджання проведенню перевірки та виконанню посадовими особами відповідача контролюючої функції. Відповідач зазначає, що при винесені оскаржуваного наказу діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені ПК України, тому у задоволенні позовних вимог слід відмовити.

12.02.2019 року до суду надійшла відповідь на відзив. Позивач зазначає, що спірний наказ про проведення перевірки направлений на адресу підприємства 19.12.2018 року, а отриманий 22.12.2018 року, перебіг десятиденного строку розпочинається з дня, наступного за днем отримання наказу - тобто 23.12.2018 року, та спливає відповідно, 01.01.2019 року. Оскільки, 01.01.2019 року неробочий день, то строк спливає 02.01.2019 року.

Позивач не погоджується із посиланням відповідача на постанову Верховного Суду від 13.03.2018 року по справі № К/9901/19326/18 і твердженням, що у разі допуску до перевірки предметом розгляду справи має бути лише суть виявлених порушень. Правова позиція про те, що платник податків має право оскаржити наказ податкового (контролюючого) органу про проведення перевірки платника податків незалежно від її виду та від того, чи проведена така перевірка, міститься, зокрема, в постановах Верховного Суду України від 09.02.2016 року у справі № 826/5689/13-а, від 16.02.2016 року у справі № 826/12651/14 та Вищого адміністративного суду України від 02.02.2016 року у справі № К/800/61414/14, від 29.11.2016 року у справі № К/800/53451/15. Крім того, позивач зазначає, що відповідачем не було надано жодних пояснень, що включення ПП "Енергоаверс" до розділу І плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік шляхом коригування у грудні 2018 року. План - графік був складений з порушенням строків, а також контролюючий орган не надав інформації з приводу процедури та підстав включення позивача до плану - графіку.

15.02.2019 року до суду від ДФС України надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позовні вимоги не визнає, вважає їх необґрунтованими. Зазначає, що приватне підприємство ПП "Енергоаверс" було включено до плану - графіка проведення документальних планових перевірок на 2018 рік шляхом коригування на підставі інформації оперативного управління (службова записка від 05.11.2018 № 2567/21-22-21-11-05).

Під час проведення оперативним управлінням аналізу ЄРПН встановлено, що службовими особами ПП "Енергоаверс" при наявності поданих заяв про відмову/зупинення використання пільги в серпні місяці 2017 року та жовтні місяці 2017 року, відображено в податковій звітності реалізацію вугілля в серпні місяці 2017 року та листопаді місяці 2017 року, при цьому не задекларовано в податковій звітності та не сплачено ПДВ з реалізації вугілля.

Крім того, Управлінням захисту економіки в Херсонській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України здійснюється супроводження матеріалів внесених до єдиного реєстру досудових розслідувань №42018230000000176 від 27.09.2018 року, розпочатого за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік з урахуванням коригування розміщено на сайті ДФС та затверджено в. о. Голови Державної фіскальної служби України О.С. Власовим 12.12.2018 року (лист від 13.12.2018 № 38808/7/99-99-14-03-04-17). Твердження позивача, що підприємство безпідставно включено до оновленого плану - графіку, оскільки не відноситься до ризикових не відповідає дійсності, у зв'язку з чим в задоволенні позовних вимог слід відмовити.

Ухвалою суду від 15.02.2019 року зобов'язано Головне управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі надати до суду інформаційно - аналітичну довідку по платнику податків ПП "ЕНЕРГОАВЕРС" (код ЄДРПОУ 35505698, вул. Перекопська, 7а, смт. Мирне, Каланчацький район, Херсонська область, 75822). Зобов'язано ДФС України надати до суду витяг з плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік з урахуванням коригування, розміщеного на сайті ДФС та затвердженого в.о. Голови Державної фіскальної служби України Власовим О.С. 12.12.2018 року стосовно приватного підприємство "ЕНЕРГОАВЕРС" (код ЄДРПОУ 35505698, вул. Перекопська, 7а, смт. Мирне, Каланчацький район, Херсонська область, 75822). Наступне судове засідання призначено на 28 лютого 2019 року.

Ухвалою суду від 28.02.2019 року вирішено адміністративну справу розглядати за правилами загального позовного провадження та замінити засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням. Призначено підготовче засідання на 25 березня 2019 року. Продовжено строк підготовчого засідання на тридцять днів.

25.03.2019 року закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті на 10.04.2019 року.

10.04.2019 року розгляд справи відкладено на 24.04.2019 року у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю судді.

24.04.2019 року розгляд справи відкладено на 02.05.2019 року у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю судді.

У судовому засіданні представник позивача наполягала на позовних вимогах, просила суд задовольнити позов.

Представник відповідача у судовому засіданні по суті позову заперечувала, просила у задоволенні позову відмовити.

Заслухавши сторони та дослідивши докази у справі, суд встановив такі обставини.

Відповідно до наказу Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі від 18.12.2018 року № 1476 "Про проведення документальної планової виїзної перевірки ПП " Енергоаверс" на підставі пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.75.1.2 п.75.1 ст.75, п.77.1, п.77.4 ст.77, п.82.1 ст.82 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VІ наказано провести документальну планову виїзну перевірку ПП "ЕНЕРГОАВЕРС з 29 грудня 2018 року тривалістю 10 робочих днів. Перевірку провести за період діяльності з 01.01.2015 по 30.09.2018 з метою здійснення перевірки з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства.

18.12.2018 року винесено повідомлення № 7533/21-22-14-01, відповідно до якого згідно із затвердженим Державною фіскальною службою України планом-графіком проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік та на підставі статті 77 Податкового кодексу України з 29 грудня 2018 року буде проводитись документальна планова перевірка ПП "ЕНВРГОАВЕРС" з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС.

Вирішуючи спір, суд застосовує такі норми права.

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до підпункту 19-1.1.1 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, як: здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків.

Згідно підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Пунктом 75.1 статті 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.

Порядок проведення документальних планових перевірок, врегульовано статтею 77 Податкового кодексу України.

Відповідно до підпунктів 77.1, 77.2 статті 77 Податкового кодексу України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані - графіку проведення планових документальних перевірок. План - графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб - сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. До плану - графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи. Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік. Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Платники податків - юридичні особи, що відповідають критеріям, визначеним пунктом 43 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу, та у яких сума сплаченого до бюджету податку на додану вартість становить не менше п'яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, а також самозайняті особи, сума сплачених податків яких становить не менше п'яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки. Зазначена норма не поширюється на таких платників податків у разі порушення ними статей 45, 49, 50, 51, 57 цього Кодексу.

Так, з метою забезпечення єдиного підходу до формування щоквартального плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків розроблений Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02 червня 2015 року №524 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 24 червня 2015 р. за № 751/27196 (далі - Порядок № 524).

Відповідно до п. 4 Розділу І Порядку № 524 до плану-графіка відбираються платники податків відповідно до вимог статті 77 розділу ІІ Податкового кодексу України.

Порядок відбору до плану-графіку платників податків - юридичних осіб, фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів встановлено розділом ІІІ Порядку № 524.

Згідно приписів, встановлених Розділом ІІІ Порядку № 524, до розділів I та II плану-графіка включаються платники податків реального сектору економіки, які провадять фінансово-господарську діяльність, сплачують податки та взяті на облік в контролюючих органах як платники податків за основним місцем обліку, або щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, або які знаходяться у стані зміни свого місцезнаходження.

Формування переліку платників податків до розділів I та II плану-графіка проводиться за критеріями ризиків згідно з вимогами пункту 5 цього розділу, у тому числі за даними інформаційних систем ДФС. При плануванні на I квартал наступного року враховуються показники за результатами діяльності платника податків за 9 місяців поточного року, на II та III квартали - за попередній рік, на IV квартал - за перше півріччя поточного року. Якщо податковим (звітним) періодом для податку на прибуток платника податків є календарний рік, при плануванні враховуються показники за попередній рік.

До плану-графіка в першу чергу включаються платники податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, обов'язкових платежів.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, аналізуючи норми податкового законодавства в частині, що стосується періодичності проведення перевірок, вбачається, що платник податків включається до плану графіку проведення перевірок залежно від ступеня ризику в діяльності такого платника податків. Проте, із урахуванням п. 4 Порядку №524 та пункту 102.1 статті 102 Податкового кодексу України періодичність визначається також із урахуванням строку у 1095 дні (строк можливого визначення суму грошових зобов'язань платника податків), оскільки перевірка поза межами вказаного строку хоча і може бути проведена, проте у випадку спливу строків давності, втрачається можливість у реалізації її результатів та визначення сум грошових зобов'язань за наявності для цього підстав.

Згідно п. 2 Розділу І Порядку узгоджені відповідно до Порядку координації одночасного проведення планових перевірок (ревізій) контролюючими органами та органами державного фінансового контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 року №805, проекти планів-графіків на наступний квартал формуються територіальними органами ДФС не пізніше 20 числа останнього місяця поточного кварталу засобами інформаційних систем ДФС. Проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДФС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Річні плани-графіки не потребують узгодження з органами державного фінансового контролю. Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДФС не пізніше 03 числа другого та третього місяця поточного кварталу засобами інформаційних систем ДФС.

Разом з проектом плану-графіка (коригування плану - графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків засобами інформаційних систем ДФС. Після остаточного узгодження проектів планів-графіків (коригування планів-графіків) територіальні органи ДФС надають департаментам аудиту та податків і зборів з фізичних осіб паперовий варіант планів-графіків (коригування планів - графіків) з відповідними додатками та обґрунтування підстав включення платника податків до плану-графіка (коригування плану - графіка).

Затверджений план-графік є обов'язковим для виконання всіма підрозділами територіальних органів ДФС (абз. 2 п. 5 розділу І Порядку № 524).

Відповідно до Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 № 524, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.06.2015 за № 751/27196, зі змінами, до плану-графіку включаються платники податків реального сектору економіки, які мають ризики несплати податків. ПП "Енергоаверс" має один критерій ризику несплати податків високого ступеня та 2 критерії ризику несплати податків середнього ступеня.

Приватне підприємство ПП "Енергоаверс" було включено до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на 2018 рік шляхом коригування на підставі інформації оперативного управління (службова записка від 05.11.2018 №2567/21-22-21-11-05).

Під час проведення оперативним управлінням аналізу ЄРПН встановлено, що службовими особами ПП "Енергоаверс" при наявності поданих заяв про відмову/зупинення використання пільги в серпні місяці 2017 року та жовтні місяці 2017 року, відображено в податковій звітності реалізацію вугілля в серпні місяці 2017 року та листопаді місяці 2017 року, при цьому не задекларовано в податковій звітності та не сплачено ПДВ з реалізації вугілля.

Крім того, Управлінням захисту економіки в Херсонській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України здійснюється супроводження матеріалів внесених до єдиного реєстру досудових розслідувань № 42018230000000176 від 27.09.2018 року, розпочатого за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Під час аналізу коштів, спрямованих на придбання вугілля комунальними установами Херсонської області протягом 2018 року, встановлено, що між ПП "Енергоаверс" та відділом освіти Каховської міської ради, Каховською районною комунальною установою "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" та комунальною установою "Скадовський районний центр фінансово - господарського обслуговування закладів та установ освіти" було укладено угоди на постачання вугілля.

Встановлено, що зазначені вище бюджетні організації, після укладення угод, здійснили перерахування коштів на р/р ПП "Енергоаверс" за фактично поставлений товар, а також здійснили перерахування ПДВ.

Крім того, відповідно до інформаційно-аналітичної довідки ГУ ДФС, підприємство включено до оновленого плану-графіку, оскільки відноситься до ризикових.

Так, рівень сплати ПДВ нижче на 50 та більше відсотків рівня сплати податку по відповідній галузі - 0,87%. Податкова віддача з ПДВ - 0%.

Декларування залишку від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду, у сумі понад 1 млн. грн. або понад 5 відсотків загального обсягу податкового кредиту, але не менше 100 тис. грн. за останній звітний (податковий) період - 949872 грн.

Невідповідність даних звітності реєстратора розрахункових операцій та обсягів постачання, зазначених у деклараціях з податку на додану вартість - 6345389,42 грн.

Оформлення тимчасових, періодичних митних декларацій.

Податкова віддача з податку на прибуток - 0,15% (по галузі - 0,19%).

Серед постачальників 1-го ланцюга встановлено 7 суб'єктів господарювання з ознаками "сумнівності" на суму 4026,5 тис. грн. (ПДВ 671,1 тис. грн.), найбільші з них:

ТОВ "ГАРАНТІЯ" (код ЄДРПОУ 13500891), стан платника - 65 - платник з наступного року (основне місце обліку) - 3854,6 тис. грн., в т.ч. ПДВ 642,4 тис. грн.;

Одеська залізниця ЄТехПД (код ЄДРПОУ 1071315), стан платника 28 - триває процедура припинення (направлені заперечення органу ДФС) - 110,0 тис. грн., в т. ч. 18,3 тис. грн.

Відповідно до ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 2 ст. 73 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Вимогами ст. 76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

В ході судового засідання позивачем не надано доказів на спростування обставин, які відповідач вважає підставами для зарахування підприємства позивача до складу ризикових та як наслідок внесення його до оновленого плану - графіку перевірок.

За таких обставин, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог, оскільки судом не вбачається протиправності дій відповідачів щодо внесення позивача до плану-графіку планових документальних перевірок на 2018 рік.

Керуючись ст. 243 - 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

вирішив :

У задоволенні позову відмовити.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П'ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 06 травня 2019 р.

Суддя Варняк С.О.

кат. 111030000

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.05.2019
Оприлюднено06.05.2019
Номер документу81532219
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/2690/18

Постанова від 25.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Постанова від 25.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 19.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 14.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 14.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Рішення від 02.05.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 28.02.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 15.02.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 02.01.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні