Постанова
від 25.07.2019 по справі 540/2690/18
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 липня 2019 р.м.ОдесаСправа № 540/2690/18 Головуючий в 1 інстанції: Варняк С.О.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

доповідача, судді - Димерлія О.О.

суддів - Єщенка О.В., Коваля М.П.

за участю секретаря - Гошуренко Н.С.

розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Приватного підприємства Енергоаверс на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 02 червня 2018 за адміністративним позовом Приватного підприємства Енергоаверс до Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,

У С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з вказаним вище адміністративним позовом та, посилаючись на порушення Головним управлінням Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Державної фіскальної служби України (надалі - ГУ ДФС, відповідач - 1) положень п. 77.4 с. 77 ПК України, що полягає у протиправному внесенні підприємства у план графік проведення перевірок з урахуванням коригування ПП Енергоаверс та видання щодо цього наказу, просив суд: визнати протиправним внесення ПП Енергоаверс до розділу 1 плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік шляхом коригування у грудні 2018; визнати протиправним та скасувати наказ ГУ ДФС №1476 від 18 грудня 2018 Про проведення документальної планової виїзної перевірки позивача.

За наслідком розгляду адміністративного позову Херсонським окружним адміністративним судом 02 травня 2019 ухвалено рішення про відмову у задоволенні адміністративного позову ПП Енергоаверс у повному обсязі.

Приймаючи означене рішення суд першої інстанції виходив з того, що позивачем не надано доказів на спростування обставин, які відповідач вважає підставами для зарахування підприємства позивача до складу ризикових та як наслідок внесення його до оновленого плану - графіку перевірок.

В апеляційній скарзі ПП Енергоаверс , посилаючись на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального і порушення норм процесуального права, неповне з`ясування обставин справи, що мають значення для справи, просить скасувати оскаржуване судове рішення та постановити нове - про задоволення позову.

Обґрунтовуючи вимоги апеляційної скарги позивач вказав на те, що судом не було повно і всебічно з`ясовано та не надано оцінки всім аргументам учасників справи. Суд не звернув уваги на порушення відповідачем усіх можливих встановлених законодавством строків щодо перевірок платників податків на 2018 рік шляхом коригування у грудні 2018 року та строків доведення підприємству права на проведення документальної планової виїзної перевірки. За докази було прийнято документи завірені не належним чином, які не мають юридичної сили і не можуть бути належним та допустимими доказами по справі. Судом не було прийнято до уваги, що наказ ГУ ДФС прийнятий не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, без врахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення. Судом було проігноровано той факт, що контролюючий орган не дотримався встановлених умов та порядку прийняття рішення про проведення перевірки, оскільки не надав інформації з приводу процедури та підстав включення підприємства до плану-графіку проведення перевірок. Надана контролюючим органом інформаційно-аналітична довідка щодо діяльності підприємства не підписана і не затверджена відповідною посадовою особою, не містить періоду, за який складена за якими методами вираховується ступінь ризику та на підставі яких даних інформація відображена в довідці.

У відзиві на апеляційну скаргу спростовує доводи апеляційної скарги, вказуючи на законність ухваленого рішення та просить його залишити без змін.

Суд апеляційної інстанції заслухав суддю-доповідача, розглянув доводи апеляційної скарги, перевірив матеріали справи та зважаючи на з`ясовані обставини, дійшов висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.

Перевіряючи повноту з`ясування судом першої інстанції обставин справи та правильність застосування правових норм, апеляційний суд звертає увагу на таке.

Згідно підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Пунктом 75.1 статті 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.

Порядок проведення документальних планових перевірок, врегульовано статтею 77 Податкового кодексу України.

Відповідно до підпунктів 77.1, 77.2 статті 77 Податкового кодексу України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані - графіку проведення планових документальних перевірок. План - графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб - сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. До плану - графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи. Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік. Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Платники податків - юридичні особи, що відповідають критеріям, визначеним пунктом 43 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу, та у яких сума сплаченого до бюджету податку на додану вартість становить не менше п`яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, а також самозайняті особи, сума сплачених податків яких становить не менше п`яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки. Зазначена норма не поширюється на таких платників податків у разі порушення ними статей 45, 49, 50, 51, 57 цього Кодексу.

З метою забезпечення єдиного підходу до формування щоквартального плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків розроблений Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02 червня 2015 №524 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 24 червня 2015 за № 751/27196 (далі - Порядок № 524).

Згідно до абз. 4 п.1 розділу 1 Порядку №524: План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Оновлення річного плану-графіка здійснюється у разі його коригування.

Пунктами 2 і 3 Розділу І названого вище порядку визначено: 2. Формування (коригування) планів-графіків територіальних органів Державної фіскальної служби України здійснюється у порядку, встановленому у розділах ІІІ-V цього Порядку.

Формування (коригування) планів-графіків здійснюється засобами інформаційно-телекомунікаційних систем Державної фіскальної служби України.

3. Проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДФС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки, квартальних планів-графіків - не пізніше 20 числа останнього місяця поточного кварталу засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.

Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДФС не пізніше 03 числа кожного місяця поточного року, починаючи з другого місяця поточного року, засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.

Разом з проектом плану-графіка (коригування плану-графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.

Після остаточного узгодження проектів планів-графіків (коригування планів-графіків) територіальні органи ДФС надають департаментам аудиту та податків і зборів з фізичних осіб засобами автоматизованої інформаційної системи Управління документами плани-графіки (коригування планів-графіків) з відповідними додатками та обґрунтування підстав включення платника податків до плану-графіка (коригування плану-графіка) .

Судом апеляційної інстанції встановлено, і це підтверджує скріншот з офіційного порталу ДФС України від 25 грудня 2017, що у плані графіку планових перевірок платників податків на 2018 рік, перевірка ПП Енергоаверс не була запланована.

13 грудня 2018 ДФС України було оновлено план-графік планових перевірок платників податків на 2018, який був розміщений на офіційному сайті ДФС Уrраїни ( http://sfs.gov.ua/diyalnist-/plani-zviti-roboti-/320874.html ). Згідно зазначеного прлану-графіку позивача було включено до розділу І плану графіку проведенню документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік шляхом коригування у грудні 2018.

Вже 18 грудня 2018, на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.2 п.75, п. 77.1, п. 77.4 ст. 77, п.82.1 ст. 82 ГУ ДФС у Херсонській області видано наказ №1476 Про проведення документальної планової перевірки ПП Енергоаверс де визначено час початку і тривалість майбутньої перевірки та охоплений період - з 29 грудня 2018 тривалістю один десять днів, за період діяльності з 01 січня 2015 по 30 вересня 2018. Цим же днем (18грудня 2018) датовано повідомлення №753/21-22-14-01 складене ГУ ДФС про проведення перевірки. Наказ і повідомлення були отримані позивачем 20 грудня 2018 шляхом відправлення на електронну пошту. Рекомендований лист з повідомленням про вручення наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки отримано ПП Енергоаверс - 22 грудня 2018.

При цьому, відповідно до п.77.4 ст.77 ПК України: Про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки .

Наказ та повідомлення про проведення документальної планової перевірки з 29 грудня 2018 року тривалістю 10 робочих днів за період діяльності з 01.01.2015 по 30.09.2018 з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, було відправлено податковим органом 19 грудня 2018 та отримано на електронну адресу ПП "ЕНЕРГОАВЕРС" 20 грудня 2018, а 22 грудня 2018 на поштову адресу, що підтверджується витягом із Книги для запису рекомендованих поштових відправлень і повідомлень (№ з/п. 3 № поштового відправлення 00360406) та копією конверту із штемпелем відправлення 19 грудня 2018 та прийняття на об`єкт поштового зв`язку Мирне 21 грудня 2018. 29 грудня 2018 інспектори ГУ ДФС з`явились за місцем реєстрації позивача для проведення перевірки. Приватне підприємство не допустило інспекторів ГУ ДФС до проведення перевірки.

29 грудня 2018 начальником ГУ ДФС видано наказ №1530 від 29 грудня 2018, згідно до якого, перенесено терміни проведення документальної планової виїзної перевірки ПП Енергоаверс з 29 грудня 2018 на 08 січня 2019, тривалістю 10 робочих днів. Період діяльності, за який проведено перевірку залишився не змінним.

08 січня 2019 податківцями було складено акт - Про неможливість проведення документальної планової перевірки ПП Енергноаверс де зазначено: Керівник підприємства ПП Енергоаверс Карпов О.А. на момент приїзду ревізорів 08 січня 2019 був відсутній, головним бухгалтером підприємства Грищенко Н.А. надано копію наказу по підприємству №10 від 03 січня 2019, згідно до якого прийнято рішення, що дні з 07 січня 2019 по 14 січня 2019 включно, вважати не робочими .

З наведених вище підстав 08 січня 2019 начальником ГУ ДФС видано наказ №19 від 08 січня 2019, згідно до якого, перенесено терміни проведення документальної планової виїзної перевірки ПП Енергоаверс з 08 січня 2019 на 15 січня 2019, тривалістю 10 робочих днів. Також зазначено про те, що перевірку слід провести за період діяльності з 01 січня 2015 по 30 вересня 2018 з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства. Для проведення перевірки податківцям було видано направлення №37, №38 від 11 січня 2019.

При цьому, ГУ ДФС вважає, що таким чином Приватне підприємство створювало різноманітні перешкоди для проведення перевірки та виконання посадовими особами відповідача контролюючої функції.

Як пояснив в судовому засіданні представник позивача, представники податкового органу були допущені до проведення перевірки та склали щодо цього акт. На даний час Приватне підприємство вирішує питання щодо оскарження рішень податкового органу прийнятих за результатами перевірки.

Отже судом апеляційної інстанції встановлено, що на теперішній час за результатами перевірки підприємства податковим органом складено документи та прийнято рішення, де сформовано суть виявлених порушень податкового законодавства, і які у свою чергу, можуть бути предметом оскарження.

З огляду на встановлені обставини справи, суд апеляційної інстанції погоджується з твердженням відповідача, що, платник податку, який вважає порушеним порядок та підстави призначення податкової перевірки, зокрема виїзної, щодо нього, має захищати свої права шляхом не допуску посадових осіб контролюючого органу до такої перевірки. Якщо ж допуск до податкової перевірки відбувся, в подальшому предметом розгляду в суді має бути лише суть виявлених порушень податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відтак, позови платників податків, спрямовані на оскарження рішень (у тому числі наказів про призначення перевірки), дій або бездіяльності контролюючих органів щодо призначення та/або проведення перевірок можуть бути задоволені лише в тому разі, якщо до моменту винесення судового рішення не відбулося допуску посадових осіб контролюючого органу до спірної перевірки. В іншому разі в задоволенні відповідних позовів має бути відмовлено, оскільки правові наслідки оскаржуваних дій за таких обставин є вичерпаними, а отже, задоволення позову не може призвести до відновлення порушених прав платників податків, оскільки після проведення перевірки права платника податків порушують лише наслідки проведення відповідної перевірки.

Позивач, допустивши посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки, тим самим втратив своє право на оскарження плану-графіку проведення перевірок і наказу про проведення виїзної перевірки, скасування яких, за вказаних обставин, не може призвести до відновлення порушених прав Приватного підприємства, оскільки права останнього порушують лише наслідки проведення такої перевірки у вигляді податкового повідомлення-рішення.

При цьому позивач не позбавлений права оскаржити вказане податкове повідомлення-рішення з підстав його невідповідності закону чи компетенції контролюючого органу.

Наведені правові висновки викладені у постанові Верховного Суду від 13 березня 2018 по справі №804/1113/16, і відповідно до ч.5 ст. 242 КАС України повинні бути враховані судом першої та апеляційної інстанції до спірних правовідносин.

Що стосується підстав для включення Приватного підприємства до плану-графіку проведення перевірок, суд апеляційної інстанції зазначає наступне.

Відповідно до п. 4 Розділу І Порядку № 524 до плану-графіка відбираються платники податків відповідно до вимог статті 77 розділу ІІ Податкового кодексу України.

Порядок відбору до плану-графіку платників податків - юридичних осіб, фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів встановлено розділом ІІІ Порядку № 524.

Згідно приписів, встановлених Розділом ІІІ Порядку № 524, до розділів I та II плану-графіка включаються платники податків реального сектору економіки, які провадять фінансово-господарську діяльність, сплачують податки та взяті на облік в контролюючих органах як платники податків за основним місцем обліку, або щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, або які знаходяться у стані зміни свого місцезнаходження.

Формування переліку платників податків до розділів I та II плану-графіка проводиться за критеріями ризиків згідно з вимогами пункту 5 цього розділу, у тому числі за даними інформаційних систем ДФС. При плануванні на I квартал наступного року враховуються показники за результатами діяльності платника податків за 9 місяців поточного року, на II та III квартали - за попередній рік, на IV квартал - за перше півріччя поточного року. Якщо податковим (звітним) періодом для податку на прибуток платника податків є календарний рік, при плануванні враховуються показники за попередній рік.

До плану-графіка в першу чергу включаються платники податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, обов`язкових платежів.

Наведене вище дає підстави стверджувати, що платник податків включається до плану графіку проведення перевірок залежно від ступеня ризику в діяльності такого платника податків.

Згідно до п. 2 Розділу І Порядку узгоджені відповідно до Порядку координації одночасного проведення планових перевірок (ревізій) контролюючими органами та органами державного фінансового контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 року №805, проекти планів-графіків на наступний квартал формуються територіальними органами ДФС не пізніше 20 числа останнього місяця поточного кварталу засобами інформаційних систем ДФС. Проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДФС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Річні плани-графіки не потребують узгодження з органами державного фінансового контролю. Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДФС не пізніше 03 числа другого та третього місяця поточного кварталу засобами інформаційних систем ДФС.

Разом з проектом плану-графіка (коригування плану - графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків засобами інформаційних систем ДФС. Після остаточного узгодження проектів планів-графіків (коригування планів-графіків) територіальні органи ДФС надають департаментам аудиту та податків і зборів з фізичних осіб паперовий варіант планів-графіків (коригування планів - графіків) з відповідними додатками та обґрунтування підстав включення платника податків до плану-графіка (коригування плану - графіка).

Як встановлено судом першої інстанції та це знайшло підтвердження у судовому засіданні суду апеляційної інстанції Приватне підприємство має один критерій ризику несплати податків високого ступеня та 2 критерії ризику несплати податків середнього ступеня.

Під час проведення оперативним управлінням аналізу ЄРПН встановлено, що службовими особами позивача при наявності поданих заяв про відмову/зупинення використання пільги в серпні місяці 2017 року та жовтні місяці 2017 року, відображено в податковій звітності реалізацію вугілля в серпні місяці 2017 року та листопаді місяці 2017 року, при цьому не задекларовано в податковій звітності та не сплачено ПДВ з реалізації вугілля(службова записка від 05 листопада 2018 №2567/21-22-21-11-05).

Крім того, відповідно до інформаційно-аналітичної довідки ГУ ДФС, підприємство включено до оновленого плану-графіку, оскільки відноситься до ризикових.

Так, рівень сплати ПДВ нижче на 50 та більше відсотків рівня сплати податку по відповідній галузі - 0,87%. Податкова віддача з ПДВ - 0%.

Декларування залишку від`ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду, у сумі понад 1 млн. грн. або понад 5 відсотків загального обсягу податкового кредиту, але не менше 100 тис. грн. за останній звітний (податковий) період - 949872 грн.

Невідповідність даних звітності реєстратора розрахункових операцій та обсягів постачання, зазначених у деклараціях з податку на додану вартість - 6345389 грн. 42 коп.

Оформлення тимчасових, періодичних митних декларацій.

Податкова віддача з податку на прибуток - 0,15% (по галузі - 0,19%).

Серед постачальників 1-го ланцюга встановлено 7 суб`єктів господарювання з ознаками "сумнівності" на суму 4026,5 тис. грн. (ПДВ 671,1 тис. грн.), найбільші з них:

ТОВ "ГАРАНТІЯ" (код ЄДРПОУ 13500891), стан платника - 65 - платник з наступного року (основне місце обліку) - 3854,6 тис. грн., в т.ч. ПДВ 642,4 тис. грн.;

Одеська залізниця ЄТехПД (код ЄДРПОУ 1071315), стан платника 28 - триває процедура припинення (направлені заперечення органу ДФС) - 110,0 тис. грн., в т. ч. 18,3 тис. грн.

Посилання позивача в апеляційній скарзі на відсутність належного оформлення наведених вище документів із-за: відсутності прізвища посадової особи, яка їх склала, реквізитів документу, належного оформлення копій письмових доказів, суд апеляційної інстанції відхиляє як не обґрунтоване. Перелічені документи були надані ГУ ДФС на вимогу Херсонського окружного адміністративного суду та залучені судом до матеріалів справи за відсутності на те заперечень Приватного підприємства.

Згідно до ч.4 ст. 94 КАС України: Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством .

Витяги і довідки із сертифікованих інформаційно-аналітичних сайтів не вважаються письмовими доказами (ч.3 ст. 99 КАС України), а тому не засвідчуються особами, які їх роздрукували. Вони можуть надаватися як в електронній формі так і у паперових копіях, засвідчуються головуючим у справі та, на підставі ухвали суду, приєднуються до матеріалів справи.

Суд апеляційної інстанції нагадує, що жодних заперечень стосовно відсутності підстав для залучення паперових копій витягів і довідок наданих ГУ ДФС на вимогу суду, до протоколу судового засідання не внесено (а.с. 113, 114). Позивач не позбавлений можливості оскаржити податкове повідомлення-рішення з підстав невідповідності даних інформаційно-аналітичних сайтів.

Зважаючи на все вище викладене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що під час розгляду справи судом попередньої інстанції правильно застосовані норми матеріального і процесуального права, вірно встановлено фактичні обставини справи та дано їм правову оцінку.

Рішення суду першої інстанції викладено достатньо повно, висновки обґрунтовані з посиланням на конкретні норми законів України та відповідають чинному законодавству.

Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, оскільки базуються на невірному трактуванні Приватним підприємством фактичних обставин, норм матеріального і процесуального права.

За таких обставин підстав для скасування рішення суду та задоволення апеляційної скарги не убачається.

Керуючись: ст. ст. 293, 308, 310, 315, 316, 321, 322 КАС України, апеляційний суд,

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Приватного підприємства Енергоаверс - залишити без задоволення, а рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 02 червня 2018 про визнання протиправним дії Державної фіскальної служби України щодо внесення Приватного підприємства Енергоаверс до розділу 1 плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік шляхом коригування плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік у грудні 2018 - без змін.

Постанова суду набирає законної сили негайно після її прийняття та може бути оскаржена безпосередньо до Верховного Суду на протязі тридцяти днів.

Повне судове рішення виготовлено 30 липня 2019.

Суддя-доповідач:

Судді:

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.07.2019
Оприлюднено01.08.2019
Номер документу83323293
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/2690/18

Постанова від 25.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Постанова від 25.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 19.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 14.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 14.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Рішення від 02.05.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 28.02.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 15.02.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 02.01.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні