Рішення
від 25.04.2019 по справі 280/1475/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

25 квітня 2019 року о/об 11 год. 20 хв.Справа № 280/1475/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Новіковій Д.А., розглянувши у місті Запоріжжі за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЗАПОРОЖПРОЕКТ (69006, м.Запоріжжя, вул.Трегубенка, буд.18, літера Б-2; код ЄДРПОУ 33175792)

до Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146)

про визнання протиправним та скасування наказу,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю ЗАПОРОЖПРОЕКТ (надалі - позивач, ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ ) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Запорізькій області (надалі - відповідач, ГУ ДФС у Запорізькій області), в якому позивач просить суд наказ в.о. заступника начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Косовського М.В. від 29.03.2019 за №1241 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю ЗАПОРОЖПРОЕКТ - визнати протиправним та скасувати.

Позивач в адміністративному позові (а.с.3-8) зазначив, що 01.04.2019 головний державний ревізор-інспектор відділу перевірок з окремих питань управління аудиту ГУ ДФС у Запорізькій області Мільчевська М.М. здійснила вихід на податкову адресу ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ , вручила копію наказу ГУ ДФС у Запорізькій області від 29.03.2019 за №1241 та пред'явила направлення на перевірку від 29.03.2019 за №676. Цими двома документами позивача повідомлено, що на підставі пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.75.1.2 п.75.1 ст.75, пп.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Запорізькій області Косовський М.В. наказав провести документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ за період діяльності жовтень 2018 року, з питань дотримання вимог податкового законодавства України при визначенні по взаємовідносинам з ТОВ ЗИП-ГРУП (код ЄДРПОУ 35258000) у жовтні 2018 року - показників декларацій з податку на додану вартість та за 2018 рік - фінансової звітності з їх відображенням у декларації з податку на прибуток підприємства. Тривалість перевірки 5 робочих днів, починаючи з 01.04.2019. У допуску до перевірки, позивач відмовив на підставі абз.5 п.81.1 ст.81 Податкового кодексу України, з огляду на відсутність підстав передбачених ст.78 Податкового кодексу України для проведення перевірки. Недопуск до перевірки засвідчено написом у направленні на перевірку №676 від 29.03.2019, а також актом про відмову в допуску до проведення/відмову від проведення документальної позапланової виїзної перевірки №531/08-01-14-07/33175792 від 01.04.2019, актом щодо неможливості проведення перевірки від 01.04.2019. На думку позивача ГУ ДФС у Запорізькій області не має законних підстав для проведення перевірки ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ . Як основну правову підставу винесення Наказу від 29.03.2019 за №1241 визначено пп.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України, відповідно до якого документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності такої підстави: виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних та відповідну декларацію протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту . Проте, відповідач не виявляв жодних недостовірностей даних у деклараціях ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ в частині здійснення фінансово-господарських взаємовідносин із ТОВ ЗИП-ГРУПП . Усі дані податкової звітності позивача відповідають складеним первинним документам та податковим накладним. Зміст вступної частини Наказу від 29.03.2019 за №1241 свідчить, що контролюючий орган пов'язує право проведення перевірки із запитом №8146/10/08-01-14-07-13 від 18.02.2019. Позивач отримував запит із вищезазначеними реквізитами, на який надав письмову відповідь №57/19 від 13.03.2019. Цією відповіддю позивачем відмовлено контролюючому органу у наданні документації по взаємовідносинам із ТОВ ЗИП-ГРУПП у зв'язку з відсутністю підстав надіслання запиту. Обсяги операцій, а також суми податку на додану вартість, задекларовані ТОВ ЗИП-ГРУПП у Єдиному реєстрі податкових накладних повністю збігаються із даними, відображеними позивачем у деклараціях з ПДВ. Зміст запиту №8146/10/08-01-14-07-13 від 18.02.2019 та зміст оскаржуваного Наказу від 29.03.2019 за №1241 не співвідносяться. Наказ від 29.03.2019 за №1241 стосується перевірки фінансової звітності і відображення показників у декларації з податку на прибуток підприємства за 2018 рік. У запиті №8146/10/08-01-14-07-13 від 18.02.2019 відсутні посилання на декларації з податку на прибуток та іншу фінансову звітність, окрім декларації з ПДВ за жовтень 2018 року. Таким чином, рішення контролюючого органу про проведення податкової перевірки не узгоджується зі змістом попередньо направленого платнику податків запиту №8146/10/08-01-14-07-13 від 18.02.2019. Позивачем перевірена інформація наявна у Єдиному реєстрі податкових накладних. Отримано відповідні витяги з ЄРПН, а також зроблено скріншоти в Електронному кабінеті платника податків (https://cabinet.sfs.gov.ua/), що свідчать про реєстрацію ТОВ ЗИП-ГРУПП складених податкових накладних у реєстрі. Обсяги операцій, а також суми податку на додану вартість повністю збігаються із даними, відображеними ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ у деклараціях з ПДВ. На думку позивача, відповідачем не виявлено жодних недостовірних даних, що містяться у податкових деклараціях ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ . Таким чином, дії ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ повністю відповідають вимогам викладеним у п.198.1, п.198.3, п.198.6 ст.198, ст.201 Податкового кодексу України, й жодних порушень податкового законодавства позивачем не вчинено. У запиті контролюючого органу відсутні будь-які факти, твердження чи додатки, що підтверджували б наведені у запиті висновки контролюючого органу (щодо порушення податкового законодавства та недостовірності даних з декларацій), в яких ці факти належним чином зафіксовані. Таким чином, запит №8146/10/08-01-14-07-13 від 18.02.2019 був складений та надісланий позивачу без фактичного виявлення недостовірності даних у податкових деклараціях ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ . Відповідно, позивач з огляду на положення абз.18 п.73.3 ст.73 Податкового кодексу України, був звільнений від обов'язку надавати відповідь на вказаний запит.

Позивач підтримав позовні вимоги.

Відповідачем подано до суду відзив на адміністративний позов (а.с.31-33), в якому зазначено, що ГУ ДФС у Запорізькій області до ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ було направлено запит щодо надання інформації, пояснень та їх документальних підтверджень №8146/10/08-01-14-07-13 від 18.02.2019. На вказаний запит контролюючого органу, позивачем було надано відповідь в якій, зазначено, що запит контролюючого органу складено з порушеннями норм п.73.3 ст.73 Податкового кодексу України, а тому відсутні підстави для надання інформації на вказаний запит. На зазначений запит контролюючого органу, також не надано інформацію щодо власних (орендованих) основних фондів (у т.ч. транспортних засобів; складських приміщень - відомості про місцезнаходження складських приміщень, власника складських приміщень, орендодавця, площу складів; тощо), угоди на зберігання ТМЦ, інформацію щодо наявності необхідної кількості працюючих з відповідними фаховими здібностями згідно зі штатним розкладом. У зв'язку з тим, що позивачем не було надано документи на запит контролюючого органу, ГУ ДФС у Запорізькій області видано наказ від 29.03.2019 за №1241 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ . Копію наказу ГУ ДФС у Запорізькій області №1241 від 29.03.2019 вручено 01.04.2019 під підпис уповноваженому представнику підприємства Багмуту Г.В. З направленням на право проведення перевірки від 29.03.2019 за №676 ознайомлено під підпис 01.04.2019 уповноваженого представника ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ Багмута Г.В. Відповідач зазначає, що у запиті контролюючого органу зазначені такі обов'язкові реквізити як підстави для надіслання запиту (вказана конкретна норма закону, виявлені недостовірності та інформацію, яка це підтверджує), визначений перелік інформації та документів, що запитуються, наявна печатка контролюючого органу. У зв'язку з вищевикладеними обставинами та керуючись вимогами пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.75.1.2 п.75.1 ст.75, пп.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України ГУ ДФС у Запорізькій області було видано наказ від 29.03.2019 за №1241 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ у зв'язку з виявленням недостовірності даних, що містяться у податковій декларації з податку на додану вартість за жовтень 2018 року та з податку на прибуток за 2018 рік, поданих платником податків та враховуючи, що на запит контролюючого органу №8146/10/08-01-14-07-13 від 18.02.2019 платником податків не надано пояснень та їх документальних підтверджень. При здійсненні виходу на податкову адресу ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ головним державним ревізором інспектором було складено акт від 01.04.2019 за №531/08-01-14-07/33175792 про відмову в допуску до проведення/відмову від проведення документальної позапланової виїзної перевірки.

Відповідач проти позову заперечував.

Ухвалою судді від 04.04.2019 відкрито провадження в адміністративній справі та призначено судове засідання на 25.04.2019 об 11 год. 20 хвил. за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з'ясував наступне.

29.03.2019 виконуючим обов'язки заступника начальника ГУ ДФС у Запорізькій області Косовським М.В. підписано Наказ №1241 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ , в якому зазначено наступне: … На підставі пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.75.1.2 п.75.1 ст.75, пп.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України …, у зв'язку з виявленням недостовірності даних, що містяться у податковій декларації з податку на додану вартість за жовтень 2018 року та з податку на прибуток за 2018 рік, поданих платником податків та враховуючи, що на запит контролюючого органу №8146/10/08-01-14-07-13 від 18.02.2019 (лист отримано 22.02.2019), платником податків не надано пояснень та їх документальних підтверджень, наказую: 1.Провести документальну позапланову виїзну перевірку ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЗАПОРОЖПРОЕКТ (код ЄДРПОУ 33175792, податкова адреса: 69006, м.Запоріжжя, вул.Трегубенка, буд.18, літера Б-2) з 01 квітня 2019 року тривалістю 5 робочих днів. Перевірку провести за період діяльності жовтень 2018 року, з питань дотримання вимог податкового законодавства України при визначенні по взаємовідносинам з ТОВ ЗИП-ГРУП (код ЄДРПОУ 35258000) у жовтні 2018 року - показників декларацій з податку на додану вартість та за 2018 рік - фінансової звітності з їх відображенням у декларації з податку на прибуток підприємств. … (а.с.22, 34).

Вказаний екземпляр Наказу №1241 від 29.03.2019 містить відбиток гербової печатки ГУ ДФС у Запорізькій області.

Також, на екземплярі Наказу ГУ ДФС у Запорізькій області №1241 від 29.03.2019 міститься підпис представника ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ Багмут Г.В. про отримання його копії.

У Направленні на проведення перевірки від 29.03.2019 за №676 зазначено про вручення 01.04.2019 о 15:00 год. копії Наказу ГУ ДФС у Запорізькій області №1241 від 29.03.2019 представнику ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ Багмут Г.В., а також пред'явлення йому службового посвідчення та цього Направлення, та вчинено запис: У допуску до перевірки відмовлено на підставі п.81.1 ст.81 Податкового кодексу України. Відсутні підстави для перевірки передбачені ст.78 Податкового кодексу України. Наказ буде оскаржено до суду . (а.с.23).

На підставі п.81.2 ст.81 Податкового кодексу України складено Акт від 01.04.2019 за №531/08-01-14-07/33175792 про відмову в допуску до проведення/відмову від проведення документальної позапланової виїзної перевірки. (а.с.24, 35).

Судом з'ясовано, що Запит ГУ ДФС у Запорізькій області №8146/10/08-01-14-07-13 від 18.02.2019 отримано позивачем 22.02.2019. ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ надало відповідачу письмову відповідь (вих.№57/19 від 13.03.2019) якою, посилаючись на відсутність підстав для надіслання Запиту визначених п.73.3 ст.73 Податкового кодексу України, відмовило у наданні інформації та документів по взаємовідносинам з ТОВ ЗИП-ГРУПП (а.с.16-21, 38-41).

Вирішуючи по суті переданий на розсуд публічно-правовий спір суд з урахуванням викладеного вище виходить з наступного.

Згідно з пп.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав: виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних та відповідну декларацію протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту.

Відповідно до п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Як зазначено у пп.75.1.2 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України, документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. (…) Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених цим Кодексом. Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка. (…).

Відповідно до пп.20.1.4 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право: проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Відповідачем до суду не надано документального підтвердження того, що контролюючим органом виявлено недостовірність даних, що містяться у податковій декларації з податку на додану вартість за жовтень 2018 року та з податку на прибуток підприємства за 2018 рік, поданих ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ .

Відповідач не повідомив суд, які саме числові показники податкової звітності ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ є недостовірними.

Також, пп.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України передбачає, що у письмовому запиті контролюючого органу, повинно бути зазначено виявлену недостовірність даних.

Згідно з п.73.3 ст.73 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження. Такий запит підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу і повинен містити: 1) підстави для надіслання запиту відповідно до цього пункту, із зазначенням інформації, яка це підтверджує; 2) перелік інформації, яка запитується, та перелік документів, які пропонується надати; 3) печатку контролюючого органу. Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи; 2) для визначення відповідності умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки" під час здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до статті 39 цього Кодексу та/або для визначення рівня звичайних цін у випадках, визначених цим Кодексом; 3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків; 4) щодо платника податків подано скаргу про ненадання таким платником податків: податкової накладної покупцю або про допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування; акцизної накладної покупцю або про порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної; 5) у разі проведення зустрічної звірки; 6) в інших випадках, визначених цим Кодексом. (…) У разі якщо запит складено з порушенням вимог, визначених абзацами першим - п'ятим цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит. (…) Порядок отримання інформації контролюючими органами за їх письмовим запитом визначається Кабінетом Міністрів України.

Як передбачено п.11 Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом , затвердженого 27.12.2010 постановою Кабінету Міністрів України №1245 (надалі - Порядок періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом ), перед тим, як направити запит, орган державної податкової служби перевіряє: наявність законодавчих підстав для отримання податкової інформації; наявність інформації в системі органів державної податкової служби; відсутність підстав для періодичного подання зазначеної інформації відповідно до цього Порядку.

У п.12 Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом зазначено, що письмовий запит про подання інформації надсилається суб'єкту інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: виявлення за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, фактів, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби; виникнення потреби у визначенні рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) під час проведення перевірок; виявлення недостовірності даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків; подання щодо платника податків скарги про ненадання таким платником податків податкової накладної покупцю або про порушення правил заповнення податкової накладної; проведення зустрічної звірки; в інших випадках, визначених Податковим кодексом України.

Досліджений судом запит ГУ ДФС у Запорізькій області №8146/10/08-01-14-07-13 від 18.02.2019 - не містять у собі підстав для надіслання запиту, із зазначенням інформації, яка це підтверджує.

Відповідачем документально не доведено додержання приписів п.11, п.12 Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом при формуванні вищевикладеного запиту.

Суд погоджується з позицією позивача стосовно того, що зміст наказу Головного управління ДФС у Запорізькій області №1241 від 29.03.2019 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ не узгоджується зі змістом Запиту ГУ ДФС у Запорізькій області №8146/10/08-01-14-07-13 від 18.02.2019.

Дослідивши матеріали справи, запит контролюючого органу та відповідь позивача, суд вважає, що позивачем обґрунтовано не надано контролюючому органу інформацію та документи щодо господарських взаємовідносин позивача з контрагентом.

Таким чином, належної мотивації стосовно підстав та причин проведення документальної позапланової виїзної перевірки Наказ ГУ ДФС у Запорізькій області №1241 від 29.03.2019 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ - не містить.

Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень (ч.1 ст.2 КАС України).

Беручи до уваги викладене вище та приписи ч.2 ст.2 КАС України суд вважає, що Наказ ГУ ДФС у Запорізькій області №1241 від 29.03.2019 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ прийнятий відповідачем не обґрунтовано та не правомірно, а отже підлягає скасуванню.

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням з'ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки суб'єктом владних повноважень у справі було ГУ ДФС у Запорізькій області, то з бюджетних асигнувань цього органу повинні бути присуджені позивачу судові витрати, документально підтверджені у сумі 1921 грн. 00 коп.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146) №1241 від 29.03.2019 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ЗАПОРОЖПРОЕКТ .

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ЗАПОРОЖПРОЕКТ (69006, м.Запоріжжя, вул.Трегубенка, буд.18, літера Б-2; код ЄДРПОУ 33175792) з бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, проспект Соборний, 166; код ЄДРПОУ 39396146) судові витрати у сумі 1921 грн. 00 коп.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.255 КАС України.

Рішення суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.293, 295, 297 КАС України.

Повний текст судового рішення складено 25.04.2019.

Суддя О.О. Прасов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.04.2019
Оприлюднено07.05.2019
Номер документу81558602
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/1475/19

Постанова від 06.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 19.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 11.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 12.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Постанова від 12.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Постанова від 20.08.2019

Адмінправопорушення

Коростишівський районний суд Житомирської області

Щербаченко І. В.

Ухвала від 21.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 12.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 12.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні