Рішення
від 08.05.2019 по справі 440/4214/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 440/4214/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 травня 2019 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Марина П.П.

розглянувши у поряду письмового провадження за правилами загального позовного провадження справу за позовом Головного управління ДФС у Полтавській області до Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області, Виконавчого комітету Полтавської міської ради, треті особи, які не заявляють самосійних вимог на предмет спору: Державна податкова інспекція у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області, Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "БРІАН", про скасування державної реєстрації та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДФС у Полтавській області до Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області, Виконавчого комітету Полтавської міської ради, треті особи, які не заявляють самосійних вимог на предмет спору: Державна податкова інспекція у м.Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області, Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "БРІАН", в якому позивач просить скасувати реєстраційну дію щодо державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах Товариства обмеженою відповідальністю "Фірма "БРІАН" (код ЄДРПОУ 41110174) від 16.04.2018 року №15541050008003987 з моменту внесення змін до Єдиного держава реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та зобов'язати виконавчий комітет Полтавської міської ради внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань запис стосовно скасування запису від 16.04.2018 року №15541050008003987.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ТОВ "Фірма "БРІАН", код ЄДРПОУ 41110174 зареєстроване як платник податків з 31.01.2017 року та перебуває на обліку в ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області з 31.01.2017 року. До ДПІ у м. Полтаві ГУ ДФС у Полтавській області 16.04.2018 року від Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області надійшла інформація про вчинення реєстратором Колісниченко Т.П., реєстраційної дії яка полягала у внесенні до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису №15541050008003987 про зміну місцезнаходження ТОВ "Фірма "БРІАН" (код ЄДРПОУ 41110174) на адресу: 36034, Полтавська область, м. Полтава, Шевченківський район, вул.Великотернівська, буд. 39А. Проте, Управлінням з питань містобудування та архітектури Виконавчого комітету Полтавської міської ради надано відповідь на звернення позивача, в якій зазначено, що вулиця Великотернівська на території м.Полтава в технічному архіві управління відсутня. З урахуванням інформації отриманої від Управління з питань містобудування та архітектури Виконавчого комітету Полтавської міської ради вбачається, що разом з тим державний реєстратор вніс до Державного реєстру запис, який фактично не відповідає дійсності, а тому відомості надані юридичною особою (в частині зазначення вулиці Соборної, 43) - є недостовірними. Як вбачається з вищевикладеного, на підставі неправдивих даних місцезнаходження ТОВ "Фірма "БРІАН" державним реєстратором виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області проведено внесення змін до установчих документів та державну реєстрацію ТОВ "Фірма "БРІАН" за адресою вул. Великотернівська, 39-А в м. Полтава, що не відповідає нормам ЦК України та Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань . Внаслідок чого, позивач та ДПІ у м. Полтаві ГУ ДФС у Полтавській області позбавлена можливості виконувати функції стосовно належного обліку зазначеного підприємства контрольно-перевірочної роботи, оскільки відомостей про фактичну адресу ТОВ "Фірма "БРІАН" до контролюючих органів не подавалось. Головним управлінням ДФС у Полтавській області 25.09.2018 року здійснено вихід для встановлення місцезнаходження ТОВ "Фірма "БРІАН" за результатами якого складено акт про не встановлення місцезнаходження платника з огляду на те, що вулиця Великотернівська відсутня в Шевченківському районі м.Полтава, проте наявна вулиця Великотирнівська у Київському районі м.Полтава. На момент перевірки встановити знаходження ТОВ Фірма БРІАН не вбачається за можливе. З вказаних підтсав позивач вважає дії відповідача такими, що підлягають скасуванню.

Представник відповідача - Виконавчого комітету Полтавської міської ради надано клопотання (а.с.50-51, том 1), в якому останній зазначає, що державним реєстратором Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області на підставі одного пакету документів, що подавався заявником ТОВ "Фірма "БРІАН" було технічно внесено два записи про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу від 16.04.2018 року №15541050008003987 (щодо зміни складу засновників та зміни місцезнаходження юридичної особи) та від 16.04.2018 року №15541070009003987 (щодо зміни керівника та інформації про зв'язок з юридичною особою) (відповідно до зазначених змін у заяві про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі (Форма 3) від 13.04.2018 року. В зв'язку з цим, в разі задоволення судом позову Головного управління ДФС у Полтавській області про скасування державним реєстратором Виконавчого комітету Полтавської міської ради запису від 16.04.2018 №15541050008003987, відповідач вважає за необхідне також скасувати і запис від 16.04.2018 року №15541070009003987, оскільки це одні і ті ж зміни до відомостей про ТОВ "Фірма "БРІАН" (код ЄДРПОУ 41110174), що проводились державним реєстратором Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області на підставі одного пакету документів, що подавався заявником ТОВ "Фірма "БРІАН". На описі документів, що подаються заявником для проведення реєстраційної дії Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами до установчих документів від 16.04.2018 року зазначено, що це технічна дія, але без якої технічно неможливо було провести (завершити) в ЄДР державним реєстратором всі зміни до відомостей ТОВ "Фірма "БРІАН" 16.04.2018 року.

Представником відповідача - Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області, не надано до суду відзиву на позов. При цьому, 25.04.2019 року представником Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області надано до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності у порядку письмового провадження.

Представником позивача 06.05.2019 року надано до суду клопотання про проведення засідання 07.05.2019 року без участі представника позивача.

Представником відповідача - Виконавчого комітету Полтавської міської ради 07.05.2019 року надано до суд клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Представники третіх осіб - Державна податкова інспекція у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області та Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "БРІАН" до суду не з'явились, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлені належним чином.

Ухвалою суду від 11.02.2019 року справу за адміністративним позовом Головного управління ДФС у Полтавській області до Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області, Виконавчого комітету Полтавської міської ради, треті особи, які не заявляють самосійних вимог на предмет спору: Державна податкова інспекція у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області, Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "БРІАН", про скасування державної реєстрації та зобов'язання вчинити певні дії прийнято до провадження та призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

У зв'язку з відсутністю потреби заслухання свідка чи експерта, судом, керуючись положеннями ч.9 ст.205 КАС України, прийнято рішення про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши обставини та факти, якими обґрунтовувалися вимоги, перевіривши їх доказами, суд встановив наступні факти та обставини.

Відповідно до копії матеріалів реєстраційної справи ТОВ "Фірма "БРІАН", код ЄДРПОУ 41110174 з 31.01.2017 року зареєстроване як платник податків за адресою: Дніпропетровська область, м.Дніпро, район Жовтневий, вул. Генерала Пушкіна, 1 (з/б а.с.60, том 1).

Як вбачається з протоколу загальних зборів учасників ТОВ "Фірма "БРІАН", від 11.04.2018 року вирішено змінити місцезнаходження ТОВ "Фірма "БРІАН" та визначити наступну адресу: 36034, Полтавська область, м. Полтава, Шевченківський район, вул.Великотернівська, буд. 39А (а.с.215-216, том 1).

Представник ТОВ "Фірма "БРІАН" Калдирашан М., 13.04.2018 року звернувся до Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області із заявою про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зокрема зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни керівника або відомостей про керівника юридичної особи, зміна складу засновників (учасників) або зміна відомостей про засновників (учасників) юридичної особи, місця проживання (місцезнаходження) засновника, зміна складу засновників (учасників) або зміна відомостей про засновників (учасників) юридичної особи, зміна кінцевого бенефіціарного власника (контролера) або зміна відомостей про кінцевого бенефіціарного власника, зміна інформації для здійснення зв'язку з юридичною особою (а.с.205-211, том 1).

Відповідно до опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах представник ТОВ "Фірма "БРІАН" надав реєстраційну картку на внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.213, том 1).

Державним реєстратором Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області Колісніченко Т.П., 16.04.2018 року здійснено запис за №15541050008003987, який внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.212, том 1).

Як вбачається з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 28.12.2018 року, ТОВ "Фірма "БРІАН", код ЄДРПОУ 41110174 зареєстроване за адресою: 36034, Полтавська область, м. Полтава, Шевченківський район, вул.Великотернівська, буд. 39А. (а.с.238-240, том 1).

Відповідно до ідентифікаційних даних остання дата реєстраційної дії - 16.04.2018 року (107 - внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах) (а.с.13, том 1).

Судом також встановлено, що 24.04.2018 року Державна податкова інспекція у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області, звернулась до Управління з питань містобудування та архітектури Виконавчого комітету Полтавської міської ради з проханням повідомити чи існує в плані м.Полтави адреса - вул.Великотернівська, будинок 39А і якщо існує, то до якого району міста вона відноситься (а.с.14, том 1).

У відповідь на вказане звернення Управлінням з питань містобудування та архітектури Виконавчого комітету Полтавської міської ради 21.05.2018 року надано відповідь за №01-02-01-16/908, якою повідомлено, що згідно з переліком вулиць м..Полтава значиться назва вулиці Великотирновська. У 2002 році до реєстру Полтавської філіє державного підприємства Національні інформаційні системи Міністерства юстиції України внесена назва - вул.Великотерновська. Інформація щодо наявності вулиці Великотернівська на території м.Полтава в технічному архіві управління відсутня (а.с.15, том 1).

Як вбачається з акту щодо перевірки місцезнаходження платника податків за податковою адресою, працівниками Головного управління ДФС у Полтавській області проведено перевірку знаходження за податковою адресою ТОВ "Фірма "БРІАН", Шевченківський район, вул.Великотернівська, буд. 39А (а.с.16, том 1). У вказаному акті зазначено, що працівниками Головного управління ДФС у Полтавській області при перевірці місцезнаходження знаходження за податковою адресою ТОВ "Фірма "БРІАН" з'ясовано, що вул. вул.Великотернівська в Шевченківському районі відсутні, є вул. Великотирнівська в Київському районі м.Полтава.

Позивач вважає що державним реєстратором виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області проведено внесення змін до установчих документів та державну реєстрацію ТОВ "Фірма "БРІАН" за адресою вул. Великотернівська, 39-А в м.Полтава, що не відповідає нормам ЦК України та Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , внаслідок чого, позивач та ДПІ у м. Полтаві ГУ ДФС у Полтавській області позбавлена можливості виконувати функції стосовно належного обліку зазначеного підприємства контрольно-перевірочної роботи, оскільки відомостей про фактичну адресу ТОВ "Фірма "БРІАН" до контролюючих органів не подавалось. Тобто, фактично, позивач вважає вчинені реєстраційні дії таким, що підлягають скасуванню, адже вони позбавляють позивача виконувати відповідні контрольно-перевірочні функції обліку відносно вказаного підприємства.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 5 КАС України вказано, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб'єкта владних повноважень протиправними та зобов'язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.

Як вбачається з наведеного, до суду може бути оскаржене рішення, дія чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень, а судовому захисту підлягає порушене право позивача.

Згідно п.8 ч.1 ст.4 КАС України позивач - це особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов до адміністративного суду, а також суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду.

Аналізуючи вказані норми законодавства суд зазначає, що позивачем, при зверненні до суду, не обґрунтовано у чому саме полягає порушення його права та законних інтересів у зв'язку з прийняттям оскарженого рішення, не надано до суду жодного належного та допустимого доказу на підтвердження вказаних обставин. Крім того, сама по собі державна реєстрація змін пов'язаних із зміною місцезнаходження юридичної особи не створює перешкод для здійснення контрольних повноважень органами державної податкової служби, і зокрема, не перешкоджає податковому обліку платників податку.

Крім того, суд зазначає, що відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців регулює Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" 15.05.2003 №755-IV (далі - Закон №755-IV).

Відповідно до положень ч.1 ст.3 Закону №755-IV дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.

Згідно з п.4 ч.1 ст. 1 Закону, державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об'єднання, професійної спілки, її організації або об'єднання, політичної партії, організації роботодавців, об'єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Відповідно до п.7 ч.1 ст.4 Закону №755-IV державна реєстрація базується на принципі об'єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі.

Пунктом 10 ч.2 ст.9 Закону №755-IV передбачено, що в Єдиному державному реєстрі серед інших відомостей містяться відомості про місцезнаходження юридичної особи.

Статтею 93 Цивільного кодексу України визначено, що місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Частиною 4 ст.17 Закону №755-IV передбачено виключний перелік документів, які подаються для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, та які повинні відповідати вимогам, що визначені статтею 15 названого Закону, зокрема, але не тільки: 1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв'язку з юридичною особою; 7) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону; 8) установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

Згідно ч. 1 ст.25 Закону, державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації.

Частиною 1 ст.25 Закону №755-IV, передбачено порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій.

Таким чином у разі прийняття юридичною особою рішення про зміну свого місцезнаходження, нею подаються державному реєстратору заява та інші документи передбачені Законом №755-IV, установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі. У той же час державному реєстратору не надано право вимагати додаткові документи, які не передбачені нормами зазначеного Закону.

При цьому, підстави для відмови у державній реєстрації наведені у ст.28 Закону №755-IV і є вичерпними.

Відмова у державній реєстрації з підстав, не передбачених цією статтею, а також відмова у державній реєстрації (легалізації) професійної спілки, її організації або об'єднання не допускається (ч.4 ст.28 Закону).

Отже, державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, без розгляду та відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації, повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації таких змін.

Таким чином, Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" презюмує зазначені в Єдиному державному реєстрі відомості про юридичну особу як такі, що є достовірними. Тому доводи позивача з посиланням на висновки власної перевірки місцезнаходження підприємства, як на підставу недостовірності таких відомостей, в розумінні згаданого Закону не можуть слугувати підставою для скасування запису в Єдиному державному реєстрі щодо державної реєстрації відомостей про зміну місцезнаходження ТОВ "Фірма "БРІАН".

Суд звертає увагу, що достовірність внесених виконавчим комітетом Полтавської міської ради до ЄДР відомостей щодо зміни місцезнаходження ТОВ "Фірма "БРІАН", від 16.04.2018 року №15541050008003987, взагалі не досліджувались податковим органом під час проведення перевірки фактичного місця ведення діяльності ТОВ "Фірма "БРІАН", а тому суд критично оцінює посилання представника позивача на неправдивість внесених відповідачем до ЄДР даних щодо місцезнаходження ТОВ "Фірма "БРІАН".

Окрім того, в процесі розгляду даної справи судом встановлені й інші підстави, за яких заявлений адміністративний позов не може бути задоволений.

Пунктом 67.2 ст.67 Податкового кодексу України (далі - ПК України) встановлено, що органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення, в тому числі, щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 4 ст.5 КАС України встановлено, що суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду виключно у випадках, визначених Конституцією та законами України.

Отже, позивач, як суб'єкт владних повноважень та орган державної влади має обмежену законом адміністративну процесуальну правоздатність, зокрема, в частині звернення до суду.

Згідно пп.19-1.1.45 п.19-1.1 ст.19 ПК України однією з функцій контролюючого органу є звернення до суду у випадках, передбачених законодавством.

Права контролюючого органу передбачені ст.20 ПК України.

Зокрема, пп.20.1.37 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючому органу надано право звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання.

В позовній заяві Головне управління ДФС ДФС у Полтавській області обґрунтовує наявність у нього права звернення до суду приписами п.67.2 ст.67 Податкового кодексу України.

Відповідно ж до пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Саме з цією метою законодавець зобов'язує платника податків стати на податковий облік.

Зазначена законодавча норма встановлює повноваження органу доходів і зборів звертатись до суду з позовами про припинення юридичної особи, відміну державної реєстрації юридичної особи (фізичної особи-підприємця), скасування державної реєстрації змін до установчих документів саме з метою забезпечення контролю за виконанням податкового обов'язку платниками податків.

У такому разі внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність юридичної особи відповідача за місцезнаходженням може бути підставою для припинення цієї юридичної особи, а не мотивом для скасування державної реєстрації змін до установчих документів щодо зміни місцезнаходження, на чому наполягає позивач, оскільки саме припинення юридичної особи буде належним засобом податкового контролю. Отже, встановлена контролюючим органом відсутність ТОВ "Фірма "БРІАН", за її новим місцем реєстрації, на думку суду, може бути підставою для припинення цієї юридичної особи, а не мотивом для скасування державної реєстрації змін до установчих документів,

Наведені висновки суду узгоджуються з правовою позицією викладеною в постанові Верховного Суду від 20.02.2018 року у справі №806/671/15, у постанові від 20.02.2018 року у справі № 806/671/15 та від 19.02.2019 року у справі №802/77/17-а.

Згідно з частиною першою ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв'язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що не підлягає задоволенню.

Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов'язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов'язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов'язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Судові витрати розподілити відповідно до ст.139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 2, 4, 9, 11, 69-72, 86, 158-163, 167, 254 КАС України суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Головного управління ДФС у Полтавській області до Виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеської області, Виконавчого комітету Полтавської міської ради, треті особи, які не заявляють самосійних вимог на предмет спору: Державна податкова інспекція у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області, Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "БРІАН", про скасування державної реєстрації та зобов'язання вчинити певні дії - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст.255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи проводився в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Відповідно до п.15.5 ч.І Перехідних положень КАС України апеляційна скарга подається до або через відповідні суди, а матеріали справи витребуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Позивач: Головне управління ДФС у Полтавській області (код ЄДРПОУ 39461639, 36000, м.Полтава, вул.Європейська,4);

Відповідач: Виконавчий комітет Чорноморської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ 04057043, 68003, Одеська область, м.Чорноморськ, пр-т Миру, 33),

Відповідач: Виконавчий комітет Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ 05384689, 36000, м.Полтава, вул.Соборності, 36),

Третя особа: Державна податкова інспекція у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області (код ЄДРПОУ 39680655, 36008, м.Полтава, вул.Європейська, 155);

Третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "БРІАН" (код ЄДРПОУ 41110174, 36034, м.Полтава, вул.Великотернівська, 39-А).

Суддя П.П.Марин

.

Дата ухвалення рішення08.05.2019
Оприлюднено09.05.2019
Номер документу81612847
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування державної реєстрації та зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —440/4214/18

Постанова від 28.10.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 28.10.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 18.10.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 19.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 19.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 13.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 07.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Постанова від 03.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 07.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 23.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні